BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NABESCHOUWING: Ajax - Feyenoord , 5 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:03 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Tja ieder zijn mening, dat is op zich wel gebruikelijk. Ook op teletekst. Het zoveelste medium staat een tik van Suarez tegenover een elleboogstoot van Babovic. Bij Suarez is er toch duidelijk een duel voor de bal. Ze gaan op een lijn naar de bal toe als hij de tik op zijn gezicht krijgt. In het Duel met Vertonghen staat hij toch echt stil om de bal te koppen en torpedeert Babovis blind naar achter met zijn elleboog richting hoofd de Ajacied. Het zijn gewoon de beelden die ik beschrijf.
....
ik zou zeggen www.specsavers.nl

en hou nou eens op met net doen of het jullie verdienste was dat jullie hebben gewonnen. Als het 1-0 was gebleven zonder dat debiele fluiten dan had ik er mee kunnen leven...
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 10:33   quote  deeplink  
Ik zou zeggen Eredivisie Live, NOS, andere media of gewoon in het stadion natuurlijk.

VI:

Onderzoek KNVB-aanklager blijft Suarez bespaard

02/11/2009 08:49

Ajax-spits Luis Suarez hoeft niet te vrezen voor een onderzoek van de aanklager van de KNVB. Het oordeel van scheidsrechter Kevin Blom is maatgevend.

De KNVB-aanklager kan alleen een onderzoek gelasten in het geval dat de scheidsrechter het voorval niet heeft waargenomen. In het geval van Suarez bleef arbiter Kevin Blom bij zijn eerste oordeel: geen rode kaart voor zijn vermeende slaande beweging aan het adres van Feyenoorder Stefan Babovic.

'Ik zag de situatie van achteren en vond dat er geen sprake was van een elleboog', aldus Blom, die ook na het zien van de televisiebeelden bij zijn mening bleef. 'Suarez maakt zich breed. Ik zie geen slaande beweging.' Daarmee is de weg naar een eventuele straf voor de Ajax-aanvaller afgesloten.

Babovic en Rob van Dijk wacht wel een schorsing voor hun uitsluitingen. Blom twijfelde na afloop van Ajax-Feyenoord (5-1) niet aan de rode kaarten voor de Feyenoorders. 'Wat mij betreft is daar geen discussie over mogelijk', aldus de Goudse arbiter.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door El Pistolero --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 november 2009 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:03 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Tja ieder zijn mening, dat is op zich wel gebruikelijk. Ook op teletekst. Het zoveelste medium staat een tik van Suarez tegenover een elleboogstoot van Babovic. Bij Suarez is er toch duidelijk een duel voor de bal. Ze gaan op een lijn naar de bal toe als hij de tik op zijn gezicht krijgt. In het Duel met Vertonghen staat hij toch echt stil om de bal te koppen en torpedeert Babovis blind naar achter met zijn elleboog richting hoofd de Ajacied. Het zijn gewoon de beelden die ik beschrijf.

En dat KNJB waar je op doelt, doe eens een zoekopdracht op je eigen site. Die staan er niet sinds gisteren! Alles is hier J dit en J dat en Neuzen op tv zus zo en Neuzen in de krant zo. Beetje naieve reactie met je Judo. Zal wel humor zijn.
Hij ziet als neutrale supporter zelfs in dat het geen KNVB maar KNJB is!!! Was absoluut geen rood! Zowel dan had het vertonghen zijn nek moeten wezen!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:03 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Tja ieder zijn mening, dat is op zich wel gebruikelijk. Ook op teletekst. Het zoveelste medium staat een tik van Suarez tegenover een elleboogstoot van Babovic. Bij Suarez is er toch duidelijk een duel voor de bal. Ze gaan op een lijn naar de bal toe als hij de tik op zijn gezicht krijgt. In het Duel met Vertonghen staat hij toch echt stil om de bal te koppen en torpedeert Babovis blind naar achter met zijn elleboog richting hoofd de Ajacied. Het zijn gewoon de beelden die ik beschrijf.

zelfde opticiën als Blom?
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:33 schreef El Pistolero het volgende:
...... of gewoon in het stadion natuurlijk......

had ik met alle plezier gedaan
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:33 schreef El Pistolero het volgende:
Ik zou zeggen Eredivisie Live, NOS, andere media of gewoon in het stadion natuurlijk.

VI:

Onderzoek KNVB-aanklager blijft Suarez bespaard

02/11/2009 08:49

Ajax-spits Luis Suarez hoeft niet te vrezen voor een onderzoek van de aanklager van de KNVB. Het oordeel van scheidsrechter Kevin Blom is maatgevend.

De KNVB-aanklager kan alleen een onderzoek gelasten in het geval dat de scheidsrechter het voorval niet heeft waargenomen. In het geval van Suarez bleef arbiter Kevin Blom bij zijn eerste oordeel: geen rode kaart voor zijn vermeende slaande beweging aan het adres van Feyenoorder Stefan Babovic.

'Ik zag de situatie van achteren en vond dat er geen sprake was van een elleboog', aldus Blom, die ook na het zien van de televisiebeelden bij zijn mening bleef. 'Suarez maakt zich breed. Ik zie geen slaande beweging.' Daarmee is de weg naar een eventuele straf voor de Ajax-aanvaller afgesloten.

Babovic en Rob van Dijk wacht wel een schorsing voor hun uitsluitingen. Blom twijfelde na afloop van Ajax-Feyenoord (5-1) niet aan de rode kaarten voor de Feyenoorders. 'Wat mij betreft is daar geen discussie over mogelijk', aldus de Goudse arbiter.
Van dijk zegt toch bij de nos ook dat het geen rode kaart was, dus is het geen rode kaart, als ik jou simpele gedachte gang volg.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 13:17   quote  deeplink  
Als je mijn simpele gedachtengang volgt baseer je je mening niet op een emotionele subjectieve impuls bij zulk een domme actie van een keeper die zijn team zwaar benadeeld voor helemaal maar dan ook helemaal niks. Maakt het je echt vrolijk om te denken dat enkel jijzelf en een paar fanaten de waarheid in pacht hebben? Geschiedenis wordt geschreven door zij die overwonnen. Niet door verliezers.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:17 schreef El Pistolero het volgende:
Geschiedenis wordt geschreven door zij die overwonnen. Niet door verliezers.
Dat is niet helemaal correct.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 13:24   quote  deeplink  
Mee eens. Wel in het geval van Van Dijk. Die heeft gewoon geen gelijk en daar is bijna iedereen het over eens (behalve op een paar plekjes dan).
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 02 november 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Dat is zelfs helemaal niet correct
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:24 schreef El Pistolero het volgende:
Mee eens. Wel in het geval van Van Dijk. Die heeft gewoon geen gelijk en daar is bijna iedereen het over eens (behalve op een paar plekjes dan).
Mhm, rode kaart van Dijk kon gegeven worden. Maar in minuut 89 bij een 4-1 stand, mwah dan ga je wel voor de streber-van-de-week award.
Waar ik me wel dood aan ergerde is de manier waar op Suarez valt dan, gooit zn benen naar achteren en zn armen omhoog. Nu weet ik niet of je zelf gevoetbald hebt, maar als ik in volle ren geschept werd door de keeper (als ik eindelijk eens op snlheid was, that is) ik niet op die manier door de lucht buitelde!

Suarez ging er al vanuit geraakt te gaan worden en in plaats van op te springen, gaat hij vol voor de penalty. En dat is gewoon jammer en niet nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door Stylzz --
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 november 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 14:27 schreef Boudewijn het volgende:
Beste spelers aan Feyenoord zijde voor mij Vlaar en Wijnaldum.
Vlaar, Wijnaldum, Van Bronckhorst..... en toch Lamzaad. Ook hij speelde best aardig... toch wel...en zo...
En ik vergeet Bahia... hij speelde ook goed!

Zwak vond ik Fer (alleen totdat Feyenoord zelf begon te voetballen) en Biseswar speelde teveel als een jeugdspeler. Hup, meer strijd moet hij laten en hij is 20 % beter!
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Mhm, rode kaart van Dijk kon gegeven worden. Maar in minuut 89 bij een 4-1 stand, mwah dan ga je wel voor de streber-van-de-week award.
Waar ik me wel dood aan ergerde is de manier waar op Suarez valt dan, gooit zn benen naar achteren en zn armen omhoog. Nu weet ik niet of je zelf gevoetbald hebt, maar als ik in volle ren geschept werd door de keeper (als ik eindelijk eens op snlheid was, that is) ik niet op die manier door de lucht buitelde!

Suarez ging er al vanuit geraakt te gaan worden en in plaats van op te springen, gaat hij vol voor de penalty. En dat is gewoon jammer en niet nodig.
Kan ik me in vinden. Niet voor niets zegt Jol dat geel prima had gekunt voor Van Dijk. Echter het is een klassieker dus je zult begrijpen dat ik het niet erg vind. En het blijft natuurlijk dom om zo in te lopen, zonder dat je de bal ook maar speelt en je been op het moment dat Suarez op dezelfde lijn is je been precies horizontaal houdt. Ik heb zelf niet heel lang gevoetbald, maar weet wel dat dat het moment is dat ik heel hoog op zou springen met mijn benen naar achter! Als je die voet echt op gaat zoeken ben je niet helemaal lekker want dan breek je je been. Hij trekt pas zijn been in precies als hij Suares passeert en lichtjes raakt. Intentie voor de bal is er gewoon niet, die is al lang weg.
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:09 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Kan ik me in vinden. Niet voor niets zegt Jol dat geel prima had gekunt voor Van Dijk. Echter het is een klassieker dus je zult begrijpen dat ik het niet erg vind. En het blijft natuurlijk dom om zo in te lopen, zonder dat je de bal ook maar speelt en je been op het moment dat Suarez op dezelfde lijn is je been precies horizontaal houdt. Ik heb zelf niet heel lang gevoetbald, maar weet wel dat dat het moment is dat ik heel hoog op zou springen met mijn benen naar achter! Als je die voet echt op gaat zoeken ben je niet helemaal lekker want dan breek je je been. Hij trekt pas zijn been in precies als hij Suares passeert en lichtjes raakt. Intentie voor de bal is er gewoon niet, die is al lang weg.
rot toch op met je gezemel man, natuurlijk zie jij wat je wilt zien en zien wij wat wij willen zien.

Ben echt schijtziek dat ik in elk topic jouw gezeur moet overslaan bij de reacties. Maanden heb je zitten vereenzamen op dat suffe forum van jullie en nu moeten we opeens om de 2 minuten een bijdrage van jou aanzien
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

rot toch op met je gezemel man, natuurlijk zie jij wat je wilt zien en zien wij wat wij willen zien.

Ben echt schijtziek dat ik in elk topic jouw gezeur moet overslaan bij de reacties. Maanden heb je zitten vereenzamen op dat suffe forum van jullie en nu moeten we opeens om de 2 minuten een bijdrage van jou aanzien
Kom op man, ff ontopic houden anders krijg ik een ban. Als je geen wederhoor wilt dan moet je vooral op internet gaan neuzen... Het zijn hier even zwart/wit gesproken allemaal gelijkgestemden en die houden er een behoorlijk andere mening op na dan de rest van de wereld. Dan is het bij een nabeschouwing wel een beetje een meerwaarde als er ook iemand van de andere partij meedoet. Ja daar denk jij anders over met je rot op en dergelijke. Maar ik ben hier wel zo'n beetje de enige die de hele wedstrijd (ook buiten de camera's) heeft gezien. Dat enorme tijdrekken van Van Dijk waarvoor hij gewaarschuwd werd enzo. Het praten tegen Suarez de hele tijd enz enz. Er zit ook een knop op je pc die je uit kan zetten.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - maandag 02 november 2009 - 17:08   quote  deeplink  
Ik ben het met rovert eens.....................
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 17:46   quote  deeplink  
Weet je wat het ook is. Kwestie van accepteren dat het een klotewedstrijd voor je club was. Een jaar geleden steel je twee punten van Amsterdam door een SWALBE Eerste Klasse van Mols die een aai krijgt van Urby. Dan is wel of geen kaart voor een tik van Suarez niet bepaald bepalend te noemen. Hij was immers toen al aardig op. Daarna komt er pure frustratie van een team dat niet lekker in zijn vel zit en bij de pakken neer gaat zitten.
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 17:46 schreef El Pistolero het volgende:
Weet je wat het ook is. Kwestie van accepteren dat het een klotewedstrijd voor je club was. Een jaar geleden steel je twee punten van Amsterdam door een SWALBE Eerste Klasse van Mols die een aai krijgt van Urby. Dan is wel of geen kaart voor een tik van Suarez niet bepaald bepalend te noemen. Hij was immers toen al aardig op. Daarna komt er pure frustratie van een team dat niet lekker in zijn vel zit en bij de pakken neer gaat zitten.
Weet je wat het is, we hebben gisteren verloren met 5-1. We zitten nu niet te wachten op jouw quasi-slimme voetbalwijze opmerkingen. En als je dat niet snapt, dan ben je laten we zeggen ietwat dom
Terminator
 Terminator - maandag 02 november 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 17:46 schreef El Pistolero het volgende:
Weet je wat het ook is. Kwestie van accepteren dat het een klotewedstrijd voor je club was. Een jaar geleden steel je twee punten van Amsterdam door een SWALBE Eerste Klasse van Mols die een aai krijgt van Urby. Dan is wel of geen kaart voor een tik van Suarez niet bepaald bepalend te noemen. Hij was immers toen al aardig op. Daarna komt er pure frustratie van een team dat niet lekker in zijn vel zit en bij de pakken neer gaat zitten.
Met het verschil dat vorig jaar tegen ajaks wij de veel betere ploeg waren thuis en dik hadden moeten winnen en in deze wedstrijd in de aarsena waren we tot dat moment gelijkwaardig!pistol paultje ga nou gewoon lekker naar je eigen site toe!
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 17:55   quote  deeplink  
Dus omdat jullie sterker speelden hadden jullie recht op een onterechte strafschop en twee punten aftrek van ons? Jaja.
Terminator
 Terminator - maandag 02 november 2009 - 18:02   quote  deeplink  
Ach weet je wat het is een rode kaart en met 10 man verder is heel wat anders dan alleen een pingel tegen krijgen want dan sta je nog met elf man.maar goed Vermoeiend die ajaksxieden hiero!ze schnappen nog steeds niet(of juist wel)dat ze alleen gewonnen hebben door de scheidsrechter die weer eens een knjbbril op had!pffff en als er iemand een schwalbe koning is is suaresss het wel.die heeft er een abbonement op!Dat zag je gisteren maar weer
noorderfeye
 noorderfeye - maandag 02 november 2009 - 18:47   quote  deeplink  
Het ergste vind ik dat die meneer Blom met droge ogen durft te beweren dat hij het allemaal goed gezien heeft.

Suarez probeert voor de speler te komen en slaat daartoe zijn arm uit. Bewust of onbewust laat ik in het midden (helemaal zuiver is dit ratje niet, maar normaal kan ik dat wel; waarderen ;-). Babovic gebruikt zijn arm in een luchtduel en maakt mijns inziens geen slaande beweging.

Als ze allebei rood krijgen, kan ik er nog begrip voor hebben. Nu slaat meneer Blom de plank twee maal mis. Door expliciet aan te geven dat hij de situatie beoordeelt heeft, voorkomt hij ook nog een schorsing voor Suarez op basis van de tv-beelden. Doet hij dit om een schorsing van Suarez te voorkomen of veegt hij op die manier zijn eigen stoepje schoon? Anders zou hij achteraf zijn ongelijk krijgen.

In alle gevallen bewijst Blom hier niet recht door zee te zijn. Jammer dat dit soort meneren iets met de voetballerij te maken hebben.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 02 november 2009 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 18:47 schreef noorderfeye het volgende:
Het ergste vind ik dat die meneer Blom met droge ogen durft te beweren dat hij het allemaal goed gezien heeft.

Suarez probeert voor de speler te komen en slaat daartoe zijn arm uit. Bewust of onbewust laat ik in het midden (helemaal zuiver is dit ratje niet, maar normaal kan ik dat wel; waarderen ;-). Babovic gebruikt zijn arm in een luchtduel en maakt mijns inziens geen slaande beweging.

Als ze allebei rood krijgen, kan ik er nog begrip voor hebben. Nu slaat meneer Blom de plank twee maal mis. Door expliciet aan te geven dat hij de situatie beoordeelt heeft, voorkomt hij ook nog een schorsing voor Suarez op basis van de tv-beelden. Doet hij dit om een schorsing van Suarez te voorkomen of veegt hij op die manier zijn eigen stoepje schoon? Anders zou hij achteraf zijn ongelijk krijgen.

In alle gevallen bewijst Blom hier niet recht door zee te zijn. Jammer dat dit soort meneren iets met de voetballerij te maken hebben.
helemaal mee eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door Jappie_FEY --
MMM
 MMM - maandag 02 november 2009 - 22:17   quote  deeplink  
Wat liet Bruins zich weer als een wijf wegzetten zeg
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 23:16   quote  deeplink  
Wat een geweldige samenvatting van de wedstrijd op 010 tv! Zéér klein tikje van Suarez duidelijk in beeld. Mooie slomo herhalingen van de goals. Rode kaarten duidelijk in beeld gebracht. Beter dan Nos. Klasse
craven
 craven - maandag 02 november 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 23:16 schreef El Pistolero het volgende:
Wat een geweldige samenvatting van de wedstrijd op 010 tv! Zéér klein tikje van Suarez duidelijk in beeld. Mooie slomo herhalingen van de goals. Rode kaarten duidelijk in beeld gebracht. Beter dan Nos. Klasse
volgens mij ben jij gewoon een feyenoord fan je ben zo vaak op dit forum....
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 23:35   quote  deeplink  
Ben ik misschien ook wel. Maar het sloot lekker aan op Voetbal Insite en Ajax tv. Vandaar.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 november 2009 - 05:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 23:25 schreef craven het volgende:

[..]

volgens mij ben jij gewoon een feyenoord fan je ben zo vaak op dit forum....
zal dat het zijn en heeft ie me gewoon de hele tijd in het ootje genomen.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 november 2009 - 08:58   quote  deeplink  
Is een echte gloryhunter net als de meeste in dat 020. Normaal zie je hem niet en nu hebben ze van Feyenoord gewonnen met 13 tegen 9 man en dan komt hij ineens populair doen!!
craven
 craven - dinsdag 03 november 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 05:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

zal dat het zijn en heeft ie me gewoon de hele tijd in het ootje genomen.
denk het...
Rovert
 Rovert - dinsdag 03 november 2009 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 08:58 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Normaal zie je hem niet en nu hebben ze van Feyenoord gewonnen met 13 tegen 9 man en dan komt hij ineens populair doen!!
Als hij populair wilt doen, moet hij wegblijven
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 november 2009 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 13:36 schreef Rovert het volgende:

[..]

Als hij populair wilt doen, moet hij wegblijven
echt zo iemand die je echt waardeert als ie weg blijft.
Rovert
 Rovert - dinsdag 03 november 2009 - 16:22   quote  deeplink  
Daar zou De Dijk eens een liedje over moeten schrijven
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 november 2009 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 16:22 schreef Rovert het volgende:
Daar zou De Dijk eens een liedje over moeten schrijven
toevallig net een column gelezen?
Rovert
 Rovert - dinsdag 03 november 2009 - 18:26   quote  deeplink  
Nee, wat bedoel je?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 november 2009 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 18:26 schreef Rovert het volgende:
Nee, wat bedoel je?
http://www.feyenoordnet.nl/index.php?pageID=2&messageID=18204

AD/ Sjoerd Mossou

Een groot bruin paard likte aan mijn oor. Kort maar krachtig, met ferme halen. De zompige klont speeksel droop via mijn nek naar beneden.

Een van mijn vrienden, zoon van een huisarts, kreeg een klap met een wapenstok. Terecht, want hij stond dromerig zijn vriendinnetje te sms-en, ergens achterin de kudde. Doorlopen, brieste de ME'er. Achter ons blafte een hond.

Een uitduel van je favoriete club bezoeken; het is even doorbijten, maar dan krijg je ook wat. Lauwe hamburgers voor vijf euro, aangegeven door een loket van tralies. Agenten die boos kijken. En een tribuneplek in een onmogelijke uithoek, achter een visnet. Wij waren jong en we vonden het spannend, maar er zijn ook mensen die het elke twee weken doen. Samen de bus in, samen een stal in gemept worden en samen vieze koffie drinken, want biertjes bestellen is verboden. En samen weer het hele pokkenend naar huis.

In elk stadion kijk ik altijd eerst even naar het uitvak. Daar zitten ze weer, de diehards. Hoe minder het er zijn, des te fascinerender het beeld. Drie volwassen mannen die samen een spandoek ophangen, met zelf meegebrachte wasknijpers. 'RBC Hooligans on Tour'.

Een bomvol uitvak kan ook mooi zijn, vooral na een doelpunt. Supporters juichen op bezoek altijd hartstochtelijker dan thuis en meestal struikelt er wel eentje over de stoeltjes. Ook prachtig; de supporter die koffie is gaan halen en nét te laat terugrent naar zijn plek.

Het is de verbondenheid die het hem doet. Smart kun je maar beter delen, schijnt het. En een overwinning smaakt nóg beter als je eerst samen geleden hebt. Door een groot bruin paard in je oor gelikt worden en dan met 2-3 winnen; ik kan het iedereen aanbevelen.

Omdat mijn club meestal verliest als ze buitenshuis spelen, ging de lol er na een paar jaar wel af. We gingen nog wel, maar dan met tribunekaartjes die we op ingenieuze wijze wisten te charteren, via vage kennissen of verre familieleden. Zoiets lukt altijd, maar lekker juichen zit er niet meer in. Voor hetzelfde geld zit je buurman op kickboksen.

Uitvakken zijn als de vrouwen van Huub van der Lubbe; je gaat ze pas missen als ze er niet meer zijn. En precies daarom is het heel verstandig om ze bij Klassiekers vijf jaar lang af te schaffen.

Zondag kregen ze al stiekem heimwee naar elkaar, de supporters van Ajax en Feyenoord. De Amsterdammers verlangden naar hun vrienden uit Rotterdam, de Feyenoorders snakten heel stiekem naar de Arena. Er steeg niet één spreekkoor op over kanker, hoeren of joden.

Nog vierenhalf seizoen, dan is alles weer normaal. Dan stuur je je auto naar een uitvak en koop je aan het loket een kaartje, terwijl de agent zijn duim opsteekt. Verse hamburgers voor tweeënhalve euro. Vrede op aarde.
Rovert
 Rovert - dinsdag 03 november 2009 - 21:56   quote  deeplink  
:-)

Leuke column, ik had hem nog niet gelezen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 november 2009 - 11:04   quote  deeplink  
whhahahahaahha!!
Milo
 Milo - woensdag 04 november 2009 - 11:07   quote  deeplink  
hij is goed
michael 70
 michael 70 - woensdag 04 november 2009 - 22:22   quote  deeplink  
waarom zijn er toch zoveel acties tegen blom??naar mijn weten word er wel een s slechter gefloten,het kan twee kanten opgaan met zon scheids,maar zonder deze bepalende acties van blom had ajax ook wel gewonnen...veel mensen vergeten voor het gemak dat ajax vorig jaar niet wist te winnen in de kuip door een scheidsrechterlijke dwaling!!!er word veel geblunderd door defluitisten in nederland.maar daar hebben we allemaal last van jongens.uithuilen en opnieuw beginnen.sterkte...
Rovert
 Rovert - woensdag 04 november 2009 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 22:22 schreef michael 70 het volgende:
waarom zijn er toch zoveel acties tegen blom??naar mijn weten word er wel een s slechter gefloten,het kan twee kanten opgaan met zon scheids,maar zonder deze bepalende acties van blom had ajax ook wel gewonnen...veel mensen vergeten voor het gemak dat ajax vorig jaar niet wist te winnen in de kuip door een scheidsrechterlijke dwaling!!!er word veel geblunderd door defluitisten in nederland.maar daar hebben we allemaal last van jongens.uithuilen en opnieuw beginnen.sterkte...
wie ben jij nou weer?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 04 november 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 22:22 schreef michael 70 het volgende:
waarom zijn er toch zoveel acties tegen blom??naar mijn weten word er wel een s slechter gefloten,het kan twee kanten opgaan met zon scheids,maar zonder deze bepalende acties van blom had ajax ook wel gewonnen...veel mensen vergeten voor het gemak dat ajax vorig jaar niet wist te winnen in de kuip door een scheidsrechterlijke dwaling!!!er word veel geblunderd door defluitisten in nederland.maar daar hebben we allemaal last van jongens.uithuilen en opnieuw beginnen.sterkte...
Oja en daarom vind Jol het vreemd en is er niet blij mee dat Vink is aangewezen om Twente- Ajax te fluiten???
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 november 2009 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 22:22 schreef michael 70 het volgende:
waarom zijn er toch zoveel acties tegen blom??naar mijn weten word er wel een s slechter gefloten,het kan twee kanten opgaan met zon scheids,maar zonder deze bepalende acties van blom had ajax ook wel gewonnen...veel mensen vergeten voor het gemak dat ajax vorig jaar niet wist te winnen in de kuip door een scheidsrechterlijke dwaling!!!er word veel geblunderd door defluitisten in nederland.maar daar hebben we allemaal last van jongens.uithuilen en opnieuw beginnen.sterkte...
Kevin ben jij dat?
Rovert
 Rovert - donderdag 05 november 2009 - 11:28   quote  deeplink  
ja dus
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2009 - 11:31   quote  deeplink  
Topic, sluiten.
zaagmans is geweest, we hebben t nu over AZ.
Terminator
 Terminator - donderdag 05 november 2009 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 23:05 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Kevin ben jij dat?
je moet hem aanspreken met mevrouw blom!hij is onzijdig!Kan ook niet anders als je de hele dag met een fluit in je mond rondloopt!hehe

Weet je je kan die opmerkingen van die pannenkoeken toch niet meer serineus nemen!!!ze begrijpen het verschil niet maar ja daar zijn het ajaxieden voor!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2009 door Terminator --
Rovert
 Rovert - donderdag 05 november 2009 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 11:40 schreef Terminator het volgende:

[..]

hij is onzijdig!
Dit is een beetje een onmogelijke zin
Terminator
 Terminator - donderdag 05 november 2009 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 12:33 schreef Rovert het volgende:

[..]

Dit is een beetje een onmogelijke zin
Past goed bij onmogelijke mensen lol

Feyenoord forever!
bram
 bram - donderdag 05 november 2009 - 12:53   quote  deeplink  
ik stel voor:kappen met dit topic,
Teringzooi
 Teringzooi - zondag 04 juli 2010 - 11:06   quote  deeplink  
Suarez had rood moeten hebben.
Babovic op z'n hoogst geel.
Kijk dan maar eens wat het was geworden.
In ieder geval geen rood voor van Dijk en een doelpunt voor Suarez.
Tering Blom.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NABESCHOUWING: Ajax - Feyenoord , 5 - 1









0.0114359