BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic biedt excuses aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MrChriz
 MrChriz - zondag 01 november 2009 - 15:28   quote  deeplink  
Zie artikel op oa frfanatic.

Wat mij betreft niet nodig, was samen met Vlaar de enige die qua werk en vechtlust Feyenoord waardig vandaag!
Daarnaast veel te zwaar bestraft...
Denk dat we nog wel plezier gaan beleven aan hem :)
Els
 Els - zondag 01 november 2009 - 15:32   quote  deeplink  
Ja, maar wel met rood eruit, en toevallig 1 minuut na het tegendoelpunt. Of het nou een terecht e rode kaart is of niet, zorg ervoor dat je niet in zo'n situatie komt. Net als Cisse en Tomasson: fijne vent voor je team
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 01 november 2009 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 15:32 schreef Els het volgende:
Ja, maar wel met rood eruit, en toevallig 1 minuut na het tegendoelpunt. Of het nou een terecht e rode kaart is of niet, zorg ervoor dat je niet in zo'n situatie komt. Net als Cisse en Tomasson: fijne vent voor je team
Heb je een punt

maar om hem even te verdedigen:
Blom gaf toch 10 minuten eerder aan dat het was toegestaan om te springen met je armen in de lucht?
Ben namelijk wel met Guus Hiddink eens dat het geen bewuste slag was
Els
 Els - zondag 01 november 2009 - 15:41   quote  deeplink  
Dat ben ik weer met jou eens, maar Feyenoord pakt momenteel gewoon teveel rode kaarten. Blom is een absolute flapdrol en prutser, maar elke supporter weet de kwaliteit van het Zeister keurkorps. Kunnen degenen die er hun brood mee verdienen, dan niet iets beter opletten? Dadelijk heb je weer een mooie reputatie opgebouwd en krijg je voor elk wissewasje een rode kaart, omdat het voor de heren scheidsrechters zou lekker scoren is over de rug van Feyenoord. Het voorbeeld van deze stelling speelde vandaag bij de tegenpartij.
kale co
 kale co - zondag 01 november 2009 - 15:50   quote  deeplink  
vindt babo aanwinst voor het team niks mis mee

blom ze fout
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 01 november 2009 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 15:41 schreef Els het volgende:
Dat ben ik weer met jou eens, maar Feyenoord pakt momenteel gewoon teveel rode kaarten. Blom is een absolute flapdrol en prutser, maar elke supporter weet de kwaliteit van het Zeister keurkorps. Kunnen degenen die er hun brood mee verdienen, dan niet iets beter opletten? Dadelijk heb je weer een mooie reputatie opgebouwd en krijg je voor elk wissewasje een rode kaart, omdat het voor de heren scheidsrechters zou lekker scoren is over de rug van Feyenoord. Het voorbeeld van deze stelling speelde vandaag bij de tegenpartij.
En dit ben ik weer met jou eens
remco1978
 remco1978 - zondag 01 november 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 15:41 schreef Els het volgende:
Dat ben ik weer met jou eens, maar Feyenoord pakt momenteel gewoon teveel rode kaarten. Blom is een absolute flapdrol en prutser, maar elke supporter weet de kwaliteit van het Zeister keurkorps. Kunnen degenen die er hun brood mee verdienen, dan niet iets beter opletten? Dadelijk heb je weer een mooie reputatie opgebouwd en krijg je voor elk wissewasje een rode kaart, omdat het voor de heren scheidsrechters zou lekker scoren is over de rug van Feyenoord. Het voorbeeld van deze stelling speelde vandaag bij de tegenpartij.
Enigzins mee eens. Die kaarten vorige week waren geheel terecht maar als je die kaarten vandaag bekijkt dan kan je beter ophouden met voetballen anders houdt geen enkel elftal iemand over
Djee
 Djee - zondag 01 november 2009 - 18:35   quote  deeplink  
Ja...........tja,.........pfffffffffff
sterski010
 sterski010 - zondag 01 november 2009 - 18:41   quote  deeplink  
Babo maakt zich slechts breed en zwaait niet met de arm, Vertonghen springt er zelf met zijn grote neus tegen aan. Babovic lijkt mij er ook niet de man naar om op de middenlijn op een onbelangrijk moment zich bewust zo te laten gaan. Denk dus dat Babovic vrij gesproken wordt, zo niet dan moet Feyenoord beroep aan tekenen zodat hij tegen dat kaasdorp wel kan spelen, want met Wijnaldum die hopeloos uit vorm is of Bruins op 10 te starten lijkt mij geen goede optie.
R()b
 R()b - zondag 01 november 2009 - 18:51   quote  deeplink  
Babovic vindt ik kwa inzet een goede speler iig.
En ik kan die pegel van Ron Vlaar maar niet van me afzetten!!
Wat een knoert zeg damn!
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 01 november 2009 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 15:41 schreef Els het volgende:
Dat ben ik weer met jou eens, maar Feyenoord pakt momenteel gewoon teveel rode kaarten. Blom is een absolute flapdrol en prutser, maar elke supporter weet de kwaliteit van het Zeister keurkorps. Kunnen degenen die er hun brood mee verdienen, dan niet iets beter opletten? Dadelijk heb je weer een mooie reputatie opgebouwd en krijg je voor elk wissewasje een rode kaart, omdat het voor de heren scheidsrechters zou lekker scoren is over de rug van Feyenoord. Het voorbeeld van deze stelling speelde vandaag bij de tegenpartij.
els we pakken niet alleen kaarten we krijgen ze kijk cisse en jdt niet zo slim maar vanmiddag krijg je dus van die prutser zoals jij hem noemt twee kaarten en dan is de wedstrijd gespeeld en mis je dus de volgende wedstrijd weer twee spelers en speel je de volgende wedstrijd niet zo fel wand het lijkt alsof ze (schijt(s)rechters er op wachten dat ze een kaart kunnen geven en dan gaan wij weer zeuren dat ze te tam zijn maar de scheidsrechters bepalen in hoge mate wie er in een wedstrijd waar de ploegen redelijk aan elkaar gewaagt zijn wint kijk naar vanmiddag totdat die flapdrol het verstierde ging het redelijk en hadden we nog makkelijk kunnen winnen maar zo zal het wel altijd blijven want kesler word opgevolgt door van praag en die zal wel worden opgevold door van basten enz enz
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 november 2009 - 19:40   quote  deeplink  
KNJB!!!!! Rode kaart zwaar onterecht! Springt en zwaait met zijn armen. Niks bewust! Geel kan ik misschien nog vrede mee hebben. Rood?? Die nekslag van Schwalbarez!!!!!! Rood was het keerpunt! Ik verwijt niemand wat vandaag bij Feyenoord! Voor de rode kaart waren ze helemaal niet zo slecht!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 november 2009 - 19:57   quote  deeplink  
Excuses waarvoor GVD...
Die Blom moet zijn excuses maken die vuile nicht...
Ik zeg niet dat we hadden gewonnen maar Ajax had in Blom een 12de man...

Babovic HELD!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door Leon FR1908 --
ovi
 ovi - zondag 01 november 2009 - 20:00   quote  deeplink  
Die kut Blom heeft heel de wedstrijdt om zeep geholpen en wat Babovic betreft die wordt een publieks lieveling.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 november 2009 - 20:07   quote  deeplink  
100% eens!!! Heeft niets fout gedaan. Ik zie het ook wel in die jongen.
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 01 november 2009 - 20:09   quote  deeplink  
inderdaad en misschien wordt hij wel de nieuwe leider die we zo broodnodig hebben.
ovi
 ovi - zondag 01 november 2009 - 20:09   quote  deeplink  
Blij dat die jongen het naar zijn zin heeft bij ons en aangeeft ook na dit jaar te willen blijven.
ovi
 ovi - zondag 01 november 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 20:09 schreef Rene Koster het volgende:
inderdaad en misschien wordt hij wel de nieuwe leider die we zo broodnodig hebben.
Zou zo maar kunnen ,het is in ieder geval een echte aanjager.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 01 november 2009 - 20:12   quote  deeplink  
Is wel een man van de steekpass! Toch vond ik Landzaat ook weer niet slecht. Zie hem toch echt liever dan El Dramadi. Babovic kan nog heel belangrijk worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door Feyenoord till i die --
ovi
 ovi - zondag 01 november 2009 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 20:12 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Is wel een man van de steekpass! Toch vond ik Landzaat ook weer niet slecht. Zie hem toch echt liever dan El Dramadi.
Eens vond Landzaat zeker niet slecht en wat El Ahmadi betreft die speelt alleen maar goed in goed draaiende teams
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 november 2009 - 20:18   quote  deeplink  
De tijd van de naam Lamzaat is voorbij...
ovi
 ovi - zondag 01 november 2009 - 20:20   quote  deeplink  
Maar ik vond Fer zo tegen vallen ,wat was er met hem
Rene Koster
 Rene Koster - zondag 01 november 2009 - 20:23   quote  deeplink  
we zullen hem tegen az toch weer hard nodig hebben en zolang we niet een andere middenvelder kunnen kopen zie ik liever hem dan el dramaties want die voegt echt niets toe!
ovi
 ovi - zondag 01 november 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:
De tijd van de naam Lamzaat is voorbij...
Precies behoort al een aantal weken tot de beste spelers , dus een beetje respect is wel op zijn plaats lijkt mij.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 01 november 2009 - 20:35   quote  deeplink  
IK BEN ER DOOD ZIEK VAN!!!!!!!!!!
ovi
 ovi - zondag 01 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 20:35 schreef Jappie_FEY het volgende:
IK BEN ER DOOD ZIEK VAN!!!!!!!!!!
Ik ook Jappie
Ronneke
 Ronneke - zondag 01 november 2009 - 21:02   quote  deeplink  
Babovic verdiende hooguit geel en speelde tot op dat moment goed. Ook Landzaad speelde goed, alleen de besluiteloosheid van de voorhoedespelers was een ellende om naar te kijken. Jammer, maar we moeten ons blijven concentreren op de derde-vierde plek. AZ volgende week is daarom een must win....
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 november 2009 - 21:20   quote  deeplink  
echt tot die rode kaart was het een mooie pot er werd goed strijd geleverd. Dat ie Suarez geen rood gaf was eigenlijk ale een teken aan de wand want die maakt overduidelijk een slaande beweging. Babovic springt en het optillen van zijn arm is daar het logische gevolg van, maakt geen slaande beweging ofzo. krijgt toch rood. Ook met tien man blijft Feyenoord goed partij geven en krijgt zelfs nog kansen. Die strafschop en die rode kaart voor van Dijk waren natuurlijk helemaal een gotspe (om maar even in het lokale dialect te houden).
Vraag me af of er naar die actie van dat uruguaanse cavia neukertje nog onderzoek wordt gedaan door de knvb, verwacht het niet, stelletje grafhonden daar in zeist.

oh ja Landzaat, lekker gespeeld.
sevillana
 sevillana - zondag 01 november 2009 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 21:20 schreef hotjumper het volgende:
echt tot die rode kaart was het een mooie pot er werd goed strijd geleverd. Dat ie Suarez geen rood gaf was eigenlijk ale een teken aan de wand want die maakt overduidelijk een slaande beweging. Babovic springt en het optillen van zijn arm is daar het logische gevolg van, maakt geen slaande beweging ofzo. krijgt toch rood. Ook met tien man blijft Feyenoord goed partij geven en krijgt zelfs nog kansen. Die strafschop en die rode kaart voor van Dijk waren natuurlijk helemaal een gotspe (om maar even in het lokale dialect te houden).
Vraag me af of er naar die actie van dat uruguaanse cavia neukertje nog onderzoek wordt gedaan door de knvb, verwacht het niet, stelletje grafhonden daar in zeist.

oh ja Landzaat, lekker gespeeld.
ben het helemaal met je eens jumper, 't was weer eens meten met 2 maten door de scheids.
ik zal niet beweren dat Feyenoord daar makkelijk de punten had kunnen pakken maar ze waren ook niet echt de onderliggende partij in de 1e helft. met een klein beetje mazzel had het gewoon 0-1 kunnen worden, maar dat was blijkbaar niet gegund. de arbitrage (deze keer homo Blom) heeft opnieuw een wedstrijd voor Feyenoord verkloot, want die rode kaart was uiteindelijk bepalend voor het verdere verloop van de wedstrijd. onderzoek door de knjb naar die actie van suarez verwacht ik idd ook niet.
mmhj
 mmhj - zondag 01 november 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 21:20 schreef hotjumper het volgende:
echt tot die rode kaart was het een mooie pot er werd goed strijd geleverd. Dat ie Suarez geen rood gaf was eigenlijk ale een teken aan de wand want die maakt overduidelijk een slaande beweging. Babovic springt en het optillen van zijn arm is daar het logische gevolg van, maakt geen slaande beweging ofzo. krijgt toch rood. Ook met tien man blijft Feyenoord goed partij geven en krijgt zelfs nog kansen. Die strafschop en die rode kaart voor van Dijk waren natuurlijk helemaal een gotspe (om maar even in het lokale dialect te houden).
Vraag me af of er naar die actie van dat uruguaanse cavia neukertje nog onderzoek wordt gedaan door de knvb, verwacht het niet, stelletje grafhonden daar in zeist.

oh ja Landzaat, lekker gespeeld.
Als de scheids het gezien en beoordeeld heeft zal de KNVB geen vooronderzoek starten. Blom heeft al in een interview aangegeven dat hij het gezien heeft, dus mijn verwachting is dat er niets gebeurt. Misschien dat een collega van Blom schaamteloos gaat marchanderen. Dat doen ze namelijk wel vaker, t zijn collegiale jongens.
Els
 Els - zondag 01 november 2009 - 22:41   quote  deeplink  
Ben bang dat mmhj gelijk heeft, Blom heeft door te zeggen dat hij het geconstateerd heeft, de deur naar een straf voor Suarez op slot gegooid. Als je de beelden ziet, en hem dan dit hoort verklaren, dan ga je toch aan een hoop dingen twijfelen.
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 november 2009 - 22:55   quote  deeplink  
en het dan raar vinden dat zo'n man wordt uit gemaakt voor schavuit door een heel stadion.
Els
 Els - zondag 01 november 2009 - 23:01   quote  deeplink  
Ik vind het niet raar. Ik vind hem nog wel meer dan een schavuit, dacht eigenlijk aan dekselse rakker
craven
 craven - maandag 02 november 2009 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 23:01 schreef Els het volgende:
Ik vind het niet raar. Ik vind hem nog wel meer dan een schavuit, dacht eigenlijk aan dekselse rakker
bij studio voetbal geeft hij toe dat hij het niet goed beoordeeld heeft...
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 00:40   quote  deeplink  
Wel weer een dubbele moraal. Suarez wordt hier altijd zwart gemaakt om zijn acteertalent (overigens doet hij dat inderdaad erg goed). En als Babo een handje in zijn gezicht krijgt moet je zien hoe die valt! WOw. Overigens is er daarna zeer weinig protest, behalve van Bahia die gewoon loopt te zieken.
En die overtreding is zeker niet dezelfde overtreding als een directe elleboog in je kanus waarvan het bloed direct over je gezicht loopt. Maar ja jullie hebben dan ook geen leuk dagje gehad, dus de reacties zijn te begrijpen. Wij ook niet al te zeer, omdat jullie er niet waren.

En aub, kijk die samenvatting nu is echt goed. Het is echt een slappe klap (het is er zeker een!), waar je ook zeker geel voor hoort te geven. Maar om het direct met elkaar te vergelijken is echt niet iets voor de intelligentsia onder de leden hier.

Het commentaar bij de beelden is voor de slechtzienden ook erg verhelderend. Iets in de zin van: "Babovic torpedeert Vertonghen nadat hij zelf een klapje in het gezicht kreeg van Suarez."

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door El Pistolero --
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 november 2009 - 00:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 00:40 schreef El Pistolero het volgende:
Wel weer een dubbele moraal. Suarez wordt hier altijd zwart gemaakt om zijn acteertalent (overigens doet hij dat inderdaad erg goed). En als Bobo een handje in zijn gezicht krijgt moet je zien hoe die valt! WOw. En dat is zeker niet dezelfde overtreding als een directe elleboog in je neus waarvan het bloed direct over je gezicht loopt. Maar ja jullie hebben dan ook geen leuk dagje gehad, dus de reacties zijn te begrijpen. Wij ook niet al te zeer, omdat jullie er niet waren.
Ik ben blij dat je tenminste toe geeft dat de enige reden dat babovic rood kreeg het feit was dat die ajaxcied zo veel bloedde

Maar even voor de duidlijkheid
Een neus bloed dan wel meer, maar een klap in je oog is ook knap vervelend
De hoeveelheid bloed bepaald niet hoe erg de overtreding was
Sommige stukken van het lichaam bloeden nou eenmaal eerder
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 00:48 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je tenminste toe geeft dat de enige reden dat babovic rood kreeg het feit was dat die ajaxcied zo veel bloedde

Maar even voor de duidlijkheid
Een neus bloed dan wel meer, maar een klap in je oog is ook knap vervelend
De hoeveelheid bloed bepaald niet hoe erg de overtreding was
Sommige stukken van het lichaam bloeden nou eenmaal eerder
Zou je aan willen geven waar ik dat precies zeg? Dat de enige reden voor rood het bloed is? Onzin. Kijk naar de beelden ze staan overal op internet.

Daarbij geldt ook. Vertonghen loopt niet te zeiken om niets, die moet behandeld worden. Babovic grijpt 3 seconden naar zijn hoofd (oog???) en loopt vervolgens gewoon weg. Als jij een klap in je oog krijgt ben je er niet zo aan toe. Kijk eens naar UFC, K-1 desnoods. Als je zonder pijn direct weer door kan heb je gewoon geen flinke klap in je oog gehad. De beelden liegen niet, dat zegt hij zelf ook. Het was een licht klap dat is het enige wat ik toegeef. Hoort geel te zijn. En er zijn er die er mogelijk rood voor hadden kunnen geven.

Telegraaf:
"Arbiter Kevin Blom bestrafte de 'elleboogstoot' van Stefan Babovic met rood, maar zag de 'slaande beweging' van Luis Suarez door de vingers. Het merendeel (91 procent) van de deelnemers aan het Sportgesprek van de Dag vindt dat een elleboogstoot forser moet worden bestraft. "

Feyenoord:
"Een minuut later was het verzet van de Rotterdammers definitief gebroken, toen Stefan Babovic net over de middellijn een elleboogstoot aan Jan Vertonghen uitdeelde en met rood van het veld werd gestuurd door scheidsrechter Kevin Blom."

En hier loopt Suarez heel bewust tegen de elleboog aan die Babo helemaal tegen zijn lichaam houd. Voor de zoveelste keer zou dit rood voor Suarez moeten zijn!
http://www.ajax.nl/upload/35459052-8d46-4361-a97c-134639a31275_09-11-01Ajax%20-%20Feijenoord037.jpg

Btw vreemd dat Feyenoord zelf niets meldt over de 'rode kaart' van Suarez. Als het zo zwart wit is sta je in een zaak niet erg sterk als je eigen club het niet eens voor je opneemt. Of zie ik hier iets over het hoofd?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door El Pistolero --
Els
 Els - maandag 02 november 2009 - 07:30   quote  deeplink  
Grappig dat jij meent gelijk te hebben omdat anderen het zeggen
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 02 november 2009 - 07:47   quote  deeplink  
De elleboog kwam niet zo hard aan dus is het geen overtreding?? Vreemde gedachtengang hou jij er op na El Pistolero. Een elleboog is een elleboog hoe hard of hoe zacht hij dan ook aankomt.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 november 2009 - 08:22   quote  deeplink  
Suarez was vuurrood en Babovic hooguit geel!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door Feyenoord till i die --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 09:10   quote  deeplink  
bedankt voor je excuses, nu nooit meer met je arm omhoog springen svp.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 07:30 schreef Els het volgende:
Grappig dat jij meent gelijk te hebben omdat anderen het zeggen
Grappig dat jij meent dat ik gelijk meen te hebben omdat anderen dat zeggen. Misschien zou het mijn eigen mening kunnen onderbouwen. Beargumenteren heet dat. Niet calimeroen zonder het over de feitelijke beelden te hebben bvb. Als je kijkt wat de supporters hier al zonder closeup herhalingen menen te zien. Dan ben ik blij dat ik mijn mening tenminste niet enkel op mijn eigen emoties van die minuut uit. Niet dat jij dat doet. Maar een hoop reacties hier wel. Zonder enige referentie wordt jan en alleman beweert.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 08:22 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Suarez was vuurrood en Babovic hooguit geel!!
Helemaal gelijk kerel. En Tomason was geen eens een kaart!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 november 2009 - 10:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:28 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Helemaal gelijk kerel. En Tomason was geen eens een kaart!
Tomasson was ook vuurrood!!
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:29 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Heb je dit zelf even terug gelezen?
hoeft toch niet, heb het zelf geschreven en niet gekopieerd, dus weet precies wat ik geschreven heb.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 07:47 schreef rich Arnhem het volgende:
De elleboog kwam niet zo hard aan dus is het geen overtreding?? Vreemde gedachtengang hou jij er op na El Pistolero. Een elleboog is een elleboog hoe hard of hoe zacht hij dan ook aankomt.
Volgens mij ben jij hier de enige die spreekt van een elleboog. Dat was het al helemaal niet. Over vreemde gedachtengang gesproken. Alle supporters van 010 zien er net iets anders in als je goed leest. De een dus een elleboog, de ander een slaande beweging, weer een ander een vuist in zijn oog. Als jij het al niet ziet hoe zou een onpartijdig iemand het dan moeten beoordelen?
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 12:26 schreef hotjumper het volgende:

[..]

hoeft toch niet, heb het zelf geschreven en niet gekopieerd, dus weet precies wat ik geschreven heb.
En jij bent op zoek naar een date? En je vraagt je af of jij haar wel leuk vindt? Hehe.
En je hebt geen kinderen waar je blij om bent? Nou dan ik ook! Dus over dat laatste zijn we het helemaal eens.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:05 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij hier de enige die spreekt van een elleboog. Dat was het al helemaal niet. Over vreemde gedachtengang gesproken. Alle supporters van 010 zien er net iets anders in als je goed leest. De een dus een elleboog, de ander een slaande beweging, weer een ander een vuist in zijn oog. Als jij het al niet ziet hoe zou een onpartijdig iemand het dan moeten beoordelen?
de laatste keer dat ik mij zo breed maakte kreeg ik een boete van 500 gulden....
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:09 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

En jij bent op zoek naar een date? En je vraagt je af of jij haar wel leuk vindt? Hehe.
En je hebt geen kinderen waar je blij om bent? Nou dan ik ook! Dus over dat laatste zijn we het helemaal eens.
niet voor het eerst kan ik je gedachte gang even niet volgen, ga er maar van uit dat je nog dronken bent van gisteren.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 02 november 2009 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:05 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij hier de enige die spreekt van een elleboog. Dat was het al helemaal niet. Over vreemde gedachtengang gesproken. Alle supporters van 010 zien er net iets anders in als je goed leest. De een dus een elleboog, de ander een slaande beweging, weer een ander een vuist in zijn oog. Als jij het al niet ziet hoe zou een onpartijdig iemand het dan moeten beoordelen?
Dus Suarez was heilig?? Dat is namelijk het gevoel dat ik van jouw betogen krijg!! Als je dat soort dingen al niet in kan zien wat zoek je dan op een discussie forum?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic biedt excuses aan









0.0088818