BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic biedt excuses aan

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 13:27   quote  deeplink  
Man ik heb al meerdere keren gezegd dat hij een slaande beweging geeft. Helemaal niks heiligs aan. Had geel kunnen zijn en ik had het emotioneel niet begrepen als hij rood zou krijgen maar rationeel gezien neemt hij dat risico wel. Ik kan wel normaal praten over een actie. Alleen zijn er hier zat die alles ontkennen aan de eigen kant en de actie van Suarez erger vinden dan die van Babo. Sorry daar ben ik het niet mee eens.
rich Arnhem
 rich Arnhem - maandag 02 november 2009 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:27 schreef El Pistolero het volgende:
Man ik heb al meerdere keren gezegd dat hij een slaande beweging geeft. Helemaal niks heiligs aan. Had geel kunnen zijn en ik had het emotioneel niet begrepen als hij rood zou krijgen maar rationeel gezien neemt hij dat risico wel. Ik kan wel normaal praten over een actie. Alleen zijn er hier zat die alles ontkennen aan de eigen kant en de actie van Suarez erger vinden dan die van Babo. Sorry daar ben ik het niet mee eens.
Maar dat heb ik niet gezegd. Het risico dat Suarez liep met zijn armen dat heeft Babovich ook gelopen. Alleen bij Babovich werd het wel bestraft en bij Suarez niet. Als je daar dan bij optelt dat deze dirigent zijn armen heel vaak gebruikt (wordt gelukkig al een stuk minder) zonder bestraft te worden moet ook jij toch een bepaalde tendens gaan zien. Mooi principe is gelijke monniken, gelijke kappen.
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 02 november 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:27 schreef El Pistolero het volgende:
Man ik heb al meerdere keren gezegd dat hij een slaande beweging geeft. Helemaal niks heiligs aan. Had geel kunnen zijn en ik had het emotioneel niet begrepen als hij rood zou krijgen maar rationeel gezien neemt hij dat risico wel. Ik kan wel normaal praten over een actie. Alleen zijn er hier zat die alles ontkennen aan de eigen kant en de actie van Suarez erger vinden dan die van Babo. Sorry daar ben ik het niet mee eens.
Feit blijft dat jullie weer geholpen zijn door de scheidsrechter en daar hoef je geen gekleurde bril voor op te hebben iedereen met een beetje voetbalinzicht kan dit zien feyenoord is gewoon weer gepiepelt door zo'n pipo van de knjb of denk jij dat blom perongeluk deze wedstrijd heeft gekregen
Bootjuhh
 Bootjuhh - maandag 02 november 2009 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 00:40 schreef El Pistolero het volgende:
Wel weer een dubbele moraal. Suarez wordt hier altijd zwart gemaakt om zijn acteertalent (overigens doet hij dat inderdaad erg goed). En als Babo een handje in zijn gezicht krijgt moet je zien hoe die valt! WOw. Overigens is er daarna zeer weinig protest, behalve van Bahia die gewoon loopt te zieken.
En die overtreding is zeker niet dezelfde overtreding als een directe elleboog in je kanus waarvan het bloed direct over je gezicht loopt. Maar ja jullie hebben dan ook geen leuk dagje gehad, dus de reacties zijn te begrijpen. Wij ook niet al te zeer, omdat jullie er niet waren.

En aub, kijk die samenvatting nu is echt goed. Het is echt een slappe klap (het is er zeker een!), waar je ook zeker geel voor hoort te geven. Maar om het direct met elkaar te vergelijken is echt niet iets voor de intelligentsia onder de leden hier.

Het commentaar bij de beelden is voor de slechtzienden ook erg verhelderend. Iets in de zin van: "Babovic torpedeert Vertonghen nadat hij zelf een klapje in het gezicht kreeg van Suarez."
Ik vind het jammer dat Babovic rood kreeg, ik vond geel echt meer op zijn plaats. Als neutrale supporter was dat wel het moment dat heel de wedstrijd verpeste. En ja er moet inderdaad iets aan die elleboogstoten gedaan worden. Maar doe dat dan wel bij beide partijen. Ik snap niet dat jij durft te beweren dat deze acties niet met elkaar te vergelijken zijn. Als ik een verschil zie tussen beide acties is het wel dat meneer suarez eerst even kijkt waar zijn tegenstander is voordat hij met zijn arm zwaait. Dat maakt zijn overtreding erger dan die van Babovic in mijn ogen. En dat hij er dan helemaal niet voor gestraft wordt is dus op zijn minst opmerkelijk.

Helaas is het niet de mooie wedstrijd geworden die ik gehoopt had, tot die rode kaart was het een spannende wedstrijd. Waarbij beide ploegen kansen hadden en aan elkaar gewaagd waren. Helaas Feyenoord, dit hadden jullie niet verdiend.

Groeten uit Eindhoven
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - maandag 02 november 2009 - 15:05   quote  deeplink  
Ik ben van mening dat de actie van Babovic "onbenullig springen met de armen omhoog" was en daar KUN je idd rood voor krijgen, dus terecht dat hij hiervoor zijn excuses aanbiedt. Als ik scheids zou zijn geweest had ik er hooguit geel voor gegeven omdat er m.i. GEEN sprake van opzet was. Maar dat is dus discutabel.

Wat NIET discutabel is dat een slaande beweging op zich al genoeg is om met rood weggestuurd te worden, dus of hij Babovic nou wel of niet hard raakt doet helemaal niet ter zake. Zelfs als hij hem helemaal niet raakt is de beweging volgens de regels goed voor rood. Erg vervelend dat de scheids het ziet en besluit om niets te doen dus, want dat is het breekpunt in de wedstrijd, maar ONACCEPTABEL dat de KNVB vervolgens ook niet tot strafvervolging overgaat. Dat is simpelweg SCHANDE!
aad 64
 aad 64 - maandag 02 november 2009 - 15:37   quote  deeplink  
excuses niet nodig

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic biedt excuses aan









0.0058910