BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FER waar was je? Ik wil Rotterdamse branie zien!

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - zondag 01 november 2009 - 22:16   quote  deeplink  
Vooropgesteld ik ben een fan van Fer maar vandaag was ie onzichtbaar! Fer behoort, ondanks zijn leeftijd, de sterkste te zijn op het veld....vandaag was dat helaas niet zo!.
Tevens was Wijnaldum weer eens onzichtbaar....
In de eerste 20 min. werden wij overklast..daarna werden wij beter en beter en hadden een doelpunt verdiend maar vlak voor rust laten we ons afbluffen door "gassies" die uitstraalden dat zij net zo'n hekel aan Feyenoord hebben als dat wij aan hen hebben......Ik miste dat bij onze spelers, je moet 90 minuten lang een pleuris hekel hebben aan die gasten , na die 90 minuten mag je (hoeft niet) ze weer collegiaal behandelen!! Wij, als supporters,hebben altijd een hekel aan die pleurislijers en dat zal morgen alleen nog maar meer worden als je weer met nepneuzen geconfronteerd wordt op je werk, voetbal, school noem maar op.
Leek wel of alleen Bahia besefte dat je alles nodig hebt om te winnen...Van Dijk zag toch ook dat Suarez een klap gaf aan Babovic...dan dient hij een sprint te trekken naar die Blom om dat onder zijn NEUS te wrijven!
Ben er weer doodziek van!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 november 2009 door Madhopfc --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 01 november 2009 - 22:20   quote  deeplink  
Ach wat kan je doen als Blom ook meedoet bij 020...
hotjumper
 hotjumper - zondag 01 november 2009 - 22:22   quote  deeplink  
ik verwijt niemand bij Feyenoord wat. Hebben gespeeld voor wat ze waard waren, maar tegen zo'n blom kan je niet op. Zag ook vanaf dat moment dat een Wijnaldum z'n kop liet hangen.

jammer maar we kunnen met opgeheven hoofd dat kutstadion verlaten.
samjoxx
 samjoxx - zondag 01 november 2009 - 22:39   quote  deeplink  
Helemaal mee eens. Het wordt weer tijd dat we weer baas op het veld worden zoals in de tijd met John de W. en Henk F.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 november 2009 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 november 2009 - 22:22 schreef hotjumper het volgende:
ik verwijt niemand bij Feyenoord wat. Hebben gespeeld voor wat ze waard waren, maar tegen zo'n blom kan je niet op. Zag ook vanaf dat moment dat een Wijnaldum z'n kop liet hangen.

jammer maar we kunnen met opgeheven hoofd dat kutstadion verlaten.
100% eens!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 02 november 2009 - 08:42   quote  deeplink  
ook me 11-11 had je verloren

Feyenoord heeft slechts een kwartiertje in de eerste helft de bal een beetje in de ploeg kunnen houden zonder echt een idee te hebben wat ze er mee moesten doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door Feijenoord1908 --
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 08:42 schreef Feijenoord1908 het volgende:
ook me 11-11 had je verloren

Feyenoord heeft slechts een kwartiertje in de eerste helft de bal een beetje in de ploeg kunnen houden zonder echt een idee te hebben wat ze er mee moesten doen.
dat weet ik nog niet zo zeker, op zich stond het aardig en je zag ze langzaam groeien, na de rooie kaart gingen de koppies hangen bij een aantal spelers en toen was het gedaan.
heb er nog even een nachtje over geslapen maar die kevin blom is echt een ras-imbeciel.
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 09:10   quote  deeplink  
De 1-0 was geen fout van Fer maar van van Dijk.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
De 1-0 was geen fout van Fer maar van van Dijk.
ben ik met je eens, benen bij mekaar keepertje....
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 09:14   quote  deeplink  
En volgens mij was t niet die kleine gnoom die t laatste tikje gaf, maar Fer
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 02 november 2009 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
De 1-0 was geen fout van Fer maar van van Dijk.
Fer verliest De Zeeuw uit het oog en is dus te laat.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 november 2009 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 09:10 schreef Stylzz het volgende:
De 1-0 was geen fout van Fer maar van van Dijk.
Dat kun je toch geen fout noemen? Fer staat te slapen. Hij laat zijn man uit zijn rug lopen. Deze tikt de bal beheerst binnen....woeehaaaa, hij weet niet eens hoe hij 'm heeft geraakt. Hij krijgt de voorzet tegen zijn borstkas, waardoor de bal naar de grond gaat, echter voordat die de grond raakt, komt de bal nog tegen een been die daar toevallig neergezet wordt. Daar kan Van Dijk toch niet op reageren? Van Dijk heeft goed gekeept. Fer heeft met veel te veel respect lopen te ballen. Laten we het erop houden dat dat komt omdat hij nog jong is. Hij heeft zich laten overbluffen. De volgende keer dweilt hij de grond aan met die arrogante bal van een zeeuws meisje...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 november 2009 - 10:46   quote  deeplink  
fout van Fer en niet van v.Dijk!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 11:28   quote  deeplink  
van Dijk op de bank olé olé

pruts keeper.
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 02 november 2009 - 11:34   quote  deeplink  
op de bank ja de jeugd moet zeker een kans krijgen maar het is zeker geen pruts keeper hij heeft er weer genoeg uitgehouden.
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 02 november 2009 - 12:08   quote  deeplink  
ja want als het 10-1 was gister, hadden we nog niks te vertellen
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 02 november 2009 - 12:32   quote  deeplink  
je klinkt nog steeds als iemand uit 020..
Phyxsius
 Phyxsius - maandag 02 november 2009 - 14:08   quote  deeplink  
De 1-0 was de tweede beslissende fout van Blom (helaas niet de laatste)
Het was hands
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 november 2009 - 15:45   quote  deeplink  
Blom is een fout. (neukfout) Het beste van zijn vaders zaad is gewoon in zijn moeders bilnaad gelopen!! Of het kind weg gegooid en het de nageboorte gehouden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: FER waar was je? Ik wil Rotterdamse branie zien!









0.0083730