|
|
vak VV
|
|
|
Ik zou zeggen: kruisen met een varken en NOOIT meer vervoeren! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bij Excelsior ofzo, ja!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 januari 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Bij barendrecht willen ze hem nog niet hebben,triest die gozert. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Natuurlijk Bruins zou t veel slechter gedaan hebben dan t stelletje bosidioten wat gisteren speelde.
Hou toch op. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Waar zijn de echte Feyenoord suporters gebleven ? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Nog dikke stront ook! |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
we kunnen het beter over Cissé hebben pffffff wat een drama!
heb veel liever Biseswar of Slory. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Nou 80 % van het elftal mag van mij wel op de schop |
|
|
|
|
bram
|
|
|
cisse is vriendje van mario,als je toch zo slecht bent en toch niet gewisseld,is been dan wel de goede trainer,ik zeg van niet |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2010 - 11:59 schreef bram het volgende:cisse is vriendje van mario,als je toch zo slecht bent en toch niet gewisseld,is been dan wel de goede trainer,ik zeg van niet Volgens mij wordt een groot aantal spelers van onze selectie overschat door meerendeel. Mario had Cisse wel kunnen wisselen , maar daar had je denk ik weinig mee op geschoten. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2010 - 12:12 schreef ovi het volgende:[..] Volgens mij wordt een groot aantal spelers van onze selectie overschat door meerendeel. Mario had Cisse wel kunnen wisselen , maar daar had je denk ik weinig mee op geschoten. makaay heeft in zijn grote teen meer voetballend vermogen dan die clown cisse |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
ben ook voor het tandem Makaay en Tomasson erachter.
Wijnaldum naar links en De Guzman hangend op rechts |
|
|
|
|
bjorn
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2010 - 14:14 schreef KKL het volgende:ben ook voor het tandem Makaay en Tomasson erachter. Wijnaldum naar links en De Guzman hangend op rechts mee eens. je zag het ook tegen groningen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2010 - 14:14 schreef KKL het volgende:ben ook voor het tandem Makaay en Tomasson erachter. Wijnaldum naar links en De Guzman hangend op rechts niet die flikker met zijn gouden schoentje,s,ik dacht slory |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
de Guzman is een betere voetballer. Met een goede voorzet, eindpass en vrije trap in de benen.
Heeft veel meer rendement.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 januari 2010 - 14:46 schreef KKL het volgende:de Guzman is een betere voetballer. Met een goede voorzet, eindpass en vrije trap in de benen. Heeft veel meer rendement. alleen niet financieel. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
SLory, Bruins en Biseswar levert ons straks ook geen wisselgeld op.
wie wil ze hebben?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 januari 2010 door KKL -- |
|
|
|