BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AD: Feyenoord krijgt meeste rode kaarten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 01:33   quote  deeplink  
Feyenoord krijgt meeste rode kaarten
Rob van Dijk was de vijfde speler van Feyenoord die dit seizoen met rood van het veld moest.

AMSTERDAM - Stefan Babovic en Rob van Dijk werden in de wedstrijd tegen Ajax met rood van het veld gestuurd. Het was alweer de vijfde rode kaart van dit seizoen voor Feyenoord. RKC Waalwijk staat op de tweede plaats met vier rode prenten.
In totaal incasseerde de Rotterdamse club al 69 rode kaarten in de eredivisie, het meest van alle andere ploegen uit de nationale competitie.

Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/1429/Feyenoord/article/detail/441285/2009/11/01/Feyenoord-krijgt-meeste-rode-kaarten.dhtml

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door El Pistolero --
R()b
 R()b - maandag 02 november 2009 - 01:45   quote  deeplink  
De Blom show.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 02:04   quote  deeplink  
Jammer dat Feyenoord het op zijn eigen website anders ziet dan zijn supporters.

...
"Een minuut later was het verzet van de Rotterdammers definitief gebroken, toen Stefan Babovic net over de middellijn een elleboogstoot aan Jan Vertonghen uitdeelde en met rood van het veld werd gestuurd door scheidsrechter Kevin Blom."

...

"Het leed voor Feyenoord werd in de slotminuten nog wat groter, nadat Van Dijk de doorgebroken Luis Suarez tackelde in het strafschopgebied. Rood voor de doelman en een benutte strafschop van de Uruguayaan waren het gevolg, waarmee de afstraffing in de Arena compleet was."
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 09:24   quote  deeplink  
je moet ff een nieuwe naald kopen, je plaat blijft hangen
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 09:54   quote  deeplink  
Ajacied Luis Suárez hoeft niet bang te zijn dat hij op basis van tv-beelden alsnog wordt geschorst. De Uruguayaanse aanvaller zou in het duel met Feyenoord Stefan Babovic een tik in het gezicht hebben verkocht.

Suárez maakte zich breed, maar het was geen slaande beweging, vond scheidsrechter Kevin Blom, die later in de wedstrijd rood gaf aan Babovic na een in zijn ogen wel onreglementaire elleboog op Jan Vertonghen.

Omdat Blom al een oordeel heeft gegeven over het incident, kan de aanklager betaald voetbal van de KNVB niet meer tot actie overgaan.

..dus...
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - maandag 02 november 2009 - 10:42   quote  deeplink  
KNJB!!
BRAYY
 BRAYY - maandag 02 november 2009 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 10:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:
KNJB!!
echt wel .. eerst wordt gabri niet geschorst. onze jongens worden 3 en 4 wedstrijden geschorst en vervolgens laten ze die suarezz rustig op het veld staan en bij eenzelfde overtreding is het gelijk rood voor babovic.

en om de een of andere duistere reden kunnen ze suarez niet meer bestaffen op basis van tv beelden, terwijl dat zo vaak gebeurt ..

er moet eens grondig onderzoek gedaan worden naar de manier van doen bij de knvb. en kijk dan gelijk ook even naar de bekerloting. toch vreemd dat er elk jaar in de 16de finales nog amateurploegen tegen elkaar spelen terwijl er nog hooguit twee of drie meedoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door BRAYY --
Stylzz
 Stylzz - maandag 02 november 2009 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:39 schreef BRAYY het volgende:

[..]

echt wel .. eerst wordt gabri niet geschorst. onze jongens worden 3 en 4 wedstrijden geschorst en vervolgens laten ze die suarezz rustig op het veld staan en bij eenzelfde overtreding is het gelijk rood voor babovic.

er moet eens grondig onderzoek gedaan worden naar de manier van doen bij de knvb. en kijk dan gelijk ook even naar de bekerloting. toch vreemd dat er elk jaar in de 16de finales nog amateurploegen tegen elkaar spelen terwijl er nog hooguit twee of drie meedoen.
Zo, iedereen zn alu-hoedje weer op?

Wat een complottheoriën zeg...
BRAYY
 BRAYY - maandag 02 november 2009 - 13:44   quote  deeplink  
de knvb is een groot complot
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zo, iedereen zn alu-hoedje weer op?

Wat een complottheoriën zeg...
heee, het feit dat we paranoïde zijn betekend niet dat we niet gevolgd worden....
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 02 november 2009 - 13:50   quote  deeplink  
hoeveel discutabele kaarten heeft feyenoord in de laatste jaren gehad en hoeveel hebben die neuzen dat gehad dus hoezo complottheorie niks geen theorie
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:50 schreef Rene Koster het volgende:
hoeveel discutabele kaarten heeft feyenoord in de laatste jaren gehad en hoeveel hebben die neuzen dat gehad dus hoezo complottheorie niks geen theorie
geen idee, maar ik hoop dat jij me dat allemaal kunt gaan vertellen
Dubble O ms
 Dubble O ms - maandag 02 november 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 13:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Zo, iedereen zn alu-hoedje weer op?

Wat een complottheoriën zeg...
Baby Jol denkt ook aan een complottheorie, wanneer hij denkt te constateren dat de KNVB 020 flikt t.a.v. de competitie en beker indeling. Dit is overigens in 2010 in zijn voordeel. Maar even het underdogje spelen. Staat niet bij zo''n grote club wat 020 pretendeert te zijn.
Er wordt t.a.v. van TV beelden wel degelijk door aanklagers gebruik gemaakt voor overtredingen. Omdat Blom zijn mening had gegeven over deze zaak zou dat niet meer mogelijk zijn. Kom nou KNVB!!? Blom heeft in verschillende programma op de TV zijn mening veranderd en bij de NOS zelfs toegegeven dat het rood kon zijn. Gerechtvaardigheid SVP!!!!
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 17:17   quote  deeplink  
Kon zijn idd.
Maximus
 Maximus - maandag 02 november 2009 - 19:50   quote  deeplink  
Had MOETEN zijn!!!
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 19:50 schreef Maximus het volgende:
Had MOETEN zijn!!!
Dat zei hij niet. Uitzending gemist kerel. Ik hoor emotie.
Maximus
 Maximus - maandag 02 november 2009 - 20:31   quote  deeplink  
Je leest wat IK er van vind! Ik heb uitzending niet gemist... kijk nooit naar die überjood van gelder die zn eigen cluppie zo belangrijk vindt!
Patrick 1980
 Patrick 1980 - maandag 02 november 2009 - 20:34   quote  deeplink  
Ik weet hij heeft niks met deze rubriek te maken maar wat mis ik hem bij Feyenoord.
Niemand hoor je hier meer over maar heb net weer zijn laatste intervieuw gelezen in de VI en daar staan wel dingen die mij raken.
Patrick 1980
 Patrick 1980 - maandag 02 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
Bedoel dan ook Jorien v/d Herik
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 20:34 schreef Patrick 1980 het volgende:
Ik weet hij heeft niks met deze rubriek te maken maar wat mis ik hem bij Feyenoord.
Niemand hoor je hier meer over maar heb net weer zijn laatste intervieuw gelezen in de VI en daar staan wel dingen die mij raken.
over wie hebben wij het hier? zijn tussendoor wat andere posts geweest dus het verband is even zoek.
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 20:36 schreef Patrick 1980 het volgende:
Bedoel dan ook Jorien v/d Herik
ah ok, ik mis hem niet, ouwe koeien en zo.
Patrick 1980
 Patrick 1980 - maandag 02 november 2009 - 20:38   quote  deeplink  
hij was eerlijk en had een echte feyenoord hart en betwijfel bij de huidige bestuur ernstig
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 20:38 schreef Patrick 1980 het volgende:
hij was eerlijk en had een echte feyenoord hart en betwijfel bij de huidige bestuur ernstig
ja maar was ernstig nalatig bij het in de gaten houden van zijn uiterste houdbaarheidsdatum

maar deze discussies heb ik al helemaal geen zin in.
Patrick 1980
 Patrick 1980 - maandag 02 november 2009 - 20:50   quote  deeplink  
liefde voor feyenoord heet dat en natuurlijk kan je achteraf zeggen dat hij te lang is geweest.
en je hoef niet te reageren hierop maar wilde dit even kwijt, want wat kunnen we hem toch makkelijk opzij zetten en boos op hem zijn terwijl we niet alles weten.
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 21:22   quote  deeplink  
Heej leuk weer een gesprek over jorieneke
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 02 november 2009 - 21:26   quote  deeplink  
wat een ongelofelijke tyfus zooi allemaal!!!!!!!
Patrick 1980
 Patrick 1980 - maandag 02 november 2009 - 21:28   quote  deeplink  
?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 02 november 2009 - 21:28   quote  deeplink  
moet ik je dat nu serieus gaan uitleggen??
Patrick 1980
 Patrick 1980 - maandag 02 november 2009 - 21:29   quote  deeplink  
ik heb het over de kern, reden waarom het zo slecht ging/gaat met feyenoord.
Maar heb de volste vertrouwen in Been.
Patrick 1980
 Patrick 1980 - maandag 02 november 2009 - 21:30   quote  deeplink  
maar ja leg uit
jeroenrdam
 jeroenrdam - maandag 02 november 2009 - 21:31   quote  deeplink  
die suarez krijg niks he strafcom kunnen niks aan doen

wat een joden knjb
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 02 november 2009 - 21:31   quote  deeplink  
ik reageer niet op jou,maar gewoon algemeen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 02 november 2009 - 21:33   quote  deeplink  
Gooi hier maar een slotje op want hier komen de supporters toch nooit uit....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 02 november 2009 - 21:34   quote  deeplink  
ben je er al overheen leon???:)
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 21:34   quote  deeplink  
ach het feit dat we meer kaarten pakken betekend wel dat sommige spelers er voor gaan./
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 02 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
maar of dit nu de manier is.......
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 21:36   quote  deeplink  
ja ze hadden nuttiger besteed kunnen worden....
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 02 november 2009 - 21:38   quote  deeplink  
alle 5 op suarez bijvoorbeeld?
hotjumper
 hotjumper - maandag 02 november 2009 - 21:44   quote  deeplink  
hahahahahahaha
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 03 november 2009 - 08:59   quote  deeplink  
ik heb al heel lang niet meer gereageerd hier, maar ik moet toch even iets kwijt... Stylzz kan wel zeggen dat het over complot theorieen gaat, maar als je eens goed kijkt naar de overtredingen: van Dijk haalt iemand neer in de 16 (er van uit gaande dat dat echt gebeurde) krijgt rood en krijgt 2 wedstrijden als voorstel. Schilder doet het zelfde, krijgt 1 wedstrijd. De overtreding van Tomasson en Cisse worden bestraft met 4 wedstrijden. Gillissen doet het zelfde, krijgt 3 wedstrijden... Suares en Babovic kennen we nu wel. Maar je kunt zo best wel even door gaan. Er worden steeds zwaardere straffen uitgedeeld aan Feyenoorders dan spelers van andere clubs. Misschien een kleinigheid, maar ik vond het het vermelden waard. Nu zal ik verder mijn kop houden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 november 2009 - 09:01   quote  deeplink  
KNJB!!!!
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 03 november 2009 - 09:29   quote  deeplink  
vandaag is rood.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 november 2009 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 09:29 schreef Stylzz het volgende:
vandaag is rood.
de kleur van mijn biefstuk.
Rene Koster
 Rene Koster - dinsdag 03 november 2009 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 08:59 schreef Pietje1 het volgende:
ik heb al heel lang niet meer gereageerd hier, maar ik moet toch even iets kwijt... Stylzz kan wel zeggen dat het over complot theorieen gaat, maar als je eens goed kijkt naar de overtredingen: van Dijk haalt iemand neer in de 16 (er van uit gaande dat dat echt gebeurde) krijgt rood en krijgt 2 wedstrijden als voorstel. Schilder doet het zelfde, krijgt 1 wedstrijd. De overtreding van Tomasson en Cisse worden bestraft met 4 wedstrijden. Gillissen doet het zelfde, krijgt 3 wedstrijden... Suares en Babovic kennen we nu wel. Maar je kunt zo best wel even door gaan. Er worden steeds zwaardere straffen uitgedeeld aan Feyenoorders dan spelers van andere clubs. Misschien een kleinigheid, maar ik vond het het vermelden waard. Nu zal ik verder mijn kop houden.
inderdaad en de ceulaer krijgt rood en 1 wedstrijd na die schorsing de eerst volgende die hij mag spelen weer rood 2wedstrijden en 1 voorwaardelijk dus laat nu nog maar is iemand zeggen dat Feyenoord niet harder gestraft woordt dan de rest.
rich Arnhem
 rich Arnhem - dinsdag 03 november 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 02:04 schreef El Pistolero het volgende:
Jammer dat Feyenoord het op zijn eigen website anders ziet dan zijn supporters.

Ik vind het jammer dat Ajax glory hunters al topics gaan openen op ons forum!!!!!!!!!
biak
 biak - dinsdag 03 november 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Blom is een verwoed Ajax Fan.
Dus fluit als het kan altijd in het voordeel van Ajax.
Hij is niet voor niets aangewezen voor deze wedstrijd.
In de situatie van babovic zag hij zijn kans schoon om Ajax te bevoordelen.
Dat heb je als een scheidsrechter heb met een seizoen kaart van Ajax.
Het komt zelfs uit zijn eigen mond dat hij er van heb genoten. ( de smeerlap )
Ik kan er ook nog een die stond te klappen bij een doelpunt.
Nederlandse scheidrechters zijn corrupt en ook de KNJB doet daar ook aan mee.
Milo
 Milo - dinsdag 03 november 2009 - 12:06   quote  deeplink  
ik word zo kwaad als ik dit allemaal lees! en ik ben geneigt om naar zeist te rijden en daar even de boel op zijn kop te zetten!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 03 november 2009 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 12:06 schreef Milo het volgende:
ik word zo kwaad als ik dit allemaal lees! en ik ben geneigt om naar zeist te rijden en daar even de boel op zijn kop te zetten!
tsja, dan bevestig je alleen het beeld dat ze van Feyenoord supporters hebben, maar veranderd er verder niks (ja jij krijgt een sv voor een aantal jaren). Zoals het er nu voor staat kaatsen hun elke bal uit de Feyenoordhoek terug met de opmerking dat we slechte verliezers zijn. Net als in de rest van de maatschappij is het voetbal publiek verworden tot mak vee dat zich gewoon laat piepelen door de voetbal bond.
dat zie je met de combi's en de strikte regels bij de thuiswedstrijden en nu dat geneuzel over spreekkoren. Peins me ook suf over hoe je deze impasse zou kunnen doorbreken, maar volgens mij is dat gewoon onmogelijk omdat zelfs de supporters onderling geen éénheid vormen.
(zie bijvoorbeeld de wedstrijd bij nac).
Ook de clubs heb je niks aan, die lopen mee aan het handje van de bond e.d. (zoals afgelopen zondag) want die niet verkochte uitkaarten verkopen ze gewoon aan hun eigen fans.
Het is gewoon een soort spagaat waar we in zitten, want ondanks alles wil je toch naar je cluppie kijken.

als het had geholpen had ik meteen met je meegegaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2009 door hotjumper --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 03 november 2009 - 13:09   quote  deeplink  
Wij zijn het legioen en we moeten weer 1 blok worden!! Met ons als twaalfde man hebben we altijd een voordeel. Al is het voordeel maar dat we een J..... scheidsrechter op zijn plaats zeten. Met onze (hoorbare) steun hoeven wij voor niemand de mindere te zijn!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 november 2009 door Feyenoord till i die --
Rovert
 Rovert - dinsdag 03 november 2009 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2009 - 11:37 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

inderdaad en de ceulaer krijgt rood en 1 wedstrijd na die schorsing de eerst volgende die hij mag spelen weer rood 2wedstrijden en 1 voorwaardelijk dus laat nu nog maar is iemand zeggen dat Feyenoord niet harder gestraft woordt dan de rest.
Ik zeg dat Feyenoord niet bewust anders gestraft wordt dan de rest

en nu?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: AD: Feyenoord krijgt meeste rode kaarten









0.0113880