BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic en Van Dijk het haasje - 4 wedstrijden voorstel! - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 02 november 2009 - 15:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Babovic en Van Dijk het haasje (De Telegraaf)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Ik snap niet waarom feyenoord accoort gaat over de schorsing van Van dijk.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 november 2009 - 15:50   quote  deeplink  
Babovic en Van Dijk het haasje - 4 wedstrijden voorstel!

AMSTERDAM - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de Feyenoord-speler Stefan Babovic een schikkingsvoorstel gedaan van vier duels. De Serviër kreeg in het duel zondag tegen Ajax de rode kaart nadat hij Jan Vertonghen in het gezicht had geraakt. Feyenoord-doelman Rob van Dijk heeft een schikkingsvoorstel van twee wedstrijden gekregen. Ook hij kon vertrekken nadat hij de doorgebroken Luis Suarez had gevloerd.

4 wedstrijden voor Babovic en door een reglementaire dwaling Suarez geen straf. Ik kan me zeer goed voorstellen dat Feyenoord supporters zich flink genaaid voelen!

UPDATE:

Feyenoord in beroep tegen schikkingsvoorstekl Babovic

AMSTERDAM - Feyenoord gaat in beroep tegen het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal die Stefan Babovic voor vier duels wil schorsen waarvan een voorwaardelijk. De Rotterdamse club accepteert de straf niet. De tuchtcommissie van de KNVB zal zich nu binnenkort over de zaak buigen. Babovic kreeg zondag in de klassieker tegen Ajax in Amsterdam de rode kaart nadat hij tegenstander Jan Vertonghen in het gezicht had geraakt.

Feyenoord accepteert wel de schorsing voor een duel van Rob van Dijk. De 40-jarige keeper haalde tegen Ajax de doorgebroken Luis Suarez neer en kreeg daarvoor eveneens de rode kaart.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door Boudewijn --
Milo
 Milo - maandag 02 november 2009 - 15:53   quote  deeplink  
wat the fuck! die gasten zijn gek! daar in zeist! knjb, ik zeg wraak!
qwerto
 qwerto - maandag 02 november 2009 - 15:55   quote  deeplink  
grapje zeker ! als die van van dijk raak is (en dat wet ik niet) dan Okeee
maar die van Babo is HOOGuit 2 wedstrijden !
willian
 willian - maandag 02 november 2009 - 15:57   quote  deeplink  
behoorlijk genaaid, gister was ik opgefockt en nu helemaal, het word tijd voor gerechtigheid, maar wanneer gaat dat gebeure?
Kees010
 Kees010 - maandag 02 november 2009 - 15:57   quote  deeplink  
wordt wel steeds gekker zo :/
jjh
 jjh - maandag 02 november 2009 - 16:04   quote  deeplink  
Suarez niks en Babovic 4 wedstrijden dit is werkelijk competitievervalsing. Ik zeg zoveel mogelijk mail richting KNVB en VoetbalInternational (Derksen). Kunnen zij misschien vanavond ook nog wat olie op het vuur gooien.
jjh
 jjh - maandag 02 november 2009 - 16:04   quote  deeplink  
KNJB is GEK geworden!!!!
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 15:50 schreef Boudewijn het volgende:
Babovic en Van Dijk het haasje - 4 wedstrijden voorstel!

AMSTERDAM - De aanklager betaald voetbal van de KNVB heeft de Feyenoord-speler Stefan Babovic een schikkingsvoorstel gedaan van vier duels. De Serviër kreeg in het duel zondag tegen Ajax de rode kaart nadat hij Jan Vertonghen in het gezicht had geraakt. Feyenoord-doelman Rob van Dijk heeft een schikkingsvoorstel van twee wedstrijden gekregen. Ook hij kon vertrekken nadat hij de doorgebroken Luis Suarez had gevloerd.

4 wedstrijden voor Babovic en door een reglementaire dwaling Suarez geen straf. Ik kan me zeer goed voorstellen dat Feyenoord supporters zich flink genaaid voelen!
Gister had je nog een hele andere stemming Boudewijn. Toen begon je het topic net ff wat anders. Zorgde wel voor een goede stemming en sfeermakerij: "Met discutabele 2 rode kaarten (Babovic en Van Dijk)." Nu is het dus Suarez die ervoor moet zorgen dat 010 zich flink genaaid moet voelen? Nou die bakte er verder weinig van. Ik zou mijn eigen spelers de schuld geven. Of een groot complot aan het licht brengen als blijkbaar iedereen voor Amsterdam is.
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:13 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Gister had je nog een hele andere stemming Boudewijn. Toen begon je het topic net ff wat anders. Zorgde wel voor een goede stemming en sfeermakerij: "Met discutabele 2 rode kaarten (Babovic en Van Dijk)." Nu is het dus Suarez die ervoor moet zorgen dat 010 zich flink genaaid moet voelen? Nou die bakte er verder weinig van. Ik zou mijn eigen spelers de schuld geven. Of een groot complot aan het licht brengen als blijkbaar iedereen voor Amsterdam is.
Ik word moe van je, ga lekker naar je eigen forum toe, daar waar het altijd zo uitgesorven is. We hebben je gezeur weer lang genoeg aangehooord
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 november 2009 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:13 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Gister had je nog een hele andere stemming Boudewijn. Toen begon je het topic net ff wat anders. Zorgde wel voor een goede stemming en sfeermakerij: "Met discutabele 2 rode kaarten (Babovic en Van Dijk)." Nu is het dus Suarez die ervoor moet zorgen dat 010 zich flink genaaid moet voelen? Nou die bakte er verder weinig van. Ik zou mijn eigen spelers de schuld geven. Of een groot complot aan het licht brengen als blijkbaar iedereen voor Amsterdam is.
Je leest het verkeerd (of maakt de verkeerde conclusies).
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 november 2009 - 16:16   quote  deeplink  
Lees nu overigens dat het 3 wedstrijden schorsing en 1 voorwaardelijk is.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:14 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Je leest het verkeerd (of maakt de verkeerde conclusies).
Zou je aub kunnen uitleggen hoe ik dat verkeerd lees? "Met discutabele 2 rode kaarten (Babovic en Van Dijk)." Dat lijkt me duidelijk. Of bedoel je dat je daar nog steeds achter staat en de beslissingen onzin vindt?
piet
 piet - maandag 02 november 2009 - 16:17   quote  deeplink  
trouwens hoeft babo maar 3 wedstrijden en van dijk maar 1. ze zullen nog wel in beroep gaan. vind het van babo trouwens gewoon terrecht
sevillana
 sevillana - maandag 02 november 2009 - 16:18   quote  deeplink  
het verbaasd me niks, de knjb zoekt en straft Feyenoord steeds weer zwaar. misschien is dit toch ook wel een gevolg van allerlei zinloze acties die in het verleden door hooligans gevoerd zijn. zoals bijv. treinen slopen, stadions slopen, etc etc etc. ???
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:17 schreef piet het volgende:
trouwens hoeft babo maar 3 wedstrijden en van dijk maar 1. ze zullen nog wel in beroep gaan. vind het van babo trouwens gewoon terrecht
Chapeau, je bent de eerste die is iets zinnigs zegt zonder met zijn vinger te wijzen! Respect.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door El Pistolero --
WDO
 WDO - maandag 02 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Wat een bullshit is dit zeg.

En ik zie ook nog eens gebeuren dat Feyenoord het gaat accepteren ook.

Echt, ik heb hier geen worden voor. En zeker dat die suarez gewoon helemaal niets krijgt. WTF zeg. wat ben ik pissig.
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:17 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Zou je aub kunnen uitleggen hoe ik dat verkeerd lees? "Met discutabele 2 rode kaarten (Babovic en Van Dijk)." Dat lijkt me duidelijk. Of bedoel je dat je daar nog steeds achter staat en de beslissingen onzin vindt?
Ik sta daar nog steeds achter. Het had wat mij betreft geel mogen zijn. Ook al heb ik de beelden 5 keer bekeken, ook al heb ik de door jou geplaatste officiele regels gelezen. Nog steeds is in mijn optiek rood een te zware bestraffing in beide gevallen. Uitleg ergens anders op het forum...
(nu hoef je me dat ook niet meer te vragen - je weet het nu)
WDO
 WDO - maandag 02 november 2009 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:18 schreef sevillana het volgende:
het verbaasd me niks, de knjb zoekt en straft Feyenoord steeds weer zwaar. misschien is dit toch ook wel een gevolg van allerlei zinloze acties die in het verleden door hooligans gevoerd zijn. zoals bijv. treinen slopen, stadions slopen, etc etc etc. ???
Nou die grafneuzen hebben daar ook een houtje voor hoor.
bram
 bram - maandag 02 november 2009 - 16:21   quote  deeplink  
trouwens dat eredivisie live kun je ook beter 020 tv noemen
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 november 2009 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:21 schreef bram het volgende:
trouwens dat eredivisie live kun je ook beter 020 tv noemen
hoezo?

vond niet dat de commentator ajax voortrok ofzo (afgezien of het uberhaupt een goede commentator was)
bram
 bram - maandag 02 november 2009 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:24 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

hoezo?

vond niet dat de commentator ajax voortrok ofzo (afgezien of het uberhaupt een goede commentator was)
heb je de voorbeschouwing gezien,een half uur 020 en 11 minuten feyenoord
jjh
 jjh - maandag 02 november 2009 - 16:31   quote  deeplink  
Jan Joost is denk ik niet voor Ajax maar Humberto Tan is een ajacied.
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:29 schreef bram het volgende:

[..]

heb je de voorbeschouwing gezien,een half uur 020 en 11 minuten feyenoord
maar klopt jouw stopwatch wel????
Shinjinr1
 Shinjinr1 - maandag 02 november 2009 - 16:33   quote  deeplink  
allemaal 020ers in zeist
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:33 schreef Shinjinr1 het volgende:
allemaal 020ers in zeist
Allemaal? Is er daar niemand voor Heracles ofzo? Of VVV Venlo?
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:19 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Ik sta daar nog steeds achter. Het had wat mij betreft geel mogen zijn. Ook al heb ik de beelden 5 keer bekeken, ook al heb ik de door jou geplaatste officiele regels gelezen. Nog steeds is in mijn optiek rood een te zware bestraffing in beide gevallen. Uitleg ergens anders op het forum...
(nu hoef je me dat ook niet meer te vragen - je weet het nu)
Prima dat je daar nog achter staat. Dan weet ik dat ik niks verkeerd lees en ook niet de verkeerde conclusie trek. Ik vind dat namelijk. Dat jij als beheerder eerst post met wat stemmingmakerij en daarna een post doet over de feitelijke straffen en vervolgens over gaat in het zwartmaken van Suarez. Helemaal jouw recht. Ik vind het prima straffen. Succes tegen AZ, hopelijk voor jullie is die goalie er toch bij. En hopelijk is hij ook niet zo gefrustreerd dat hij wederom als een zot inkomt zonder voor de bal te gaan met een gestrekt been. Ook zonder aanraken is dat rood en ik zou twee keer hoger springen dan Suarez om die voet te vermijden. Die kerel spoort gewoon niet met zo een achterstand. Hij benadeeld de club, maar als men dat niet wilt zien prima.
WDO
 WDO - maandag 02 november 2009 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:36 schreef Rovert het volgende:

[..]

Allemaal? Is er daar niemand voor Heracles ofzo? Of VVV Venlo?
Bijdehandje

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door WDO --
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 november 2009 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:29 schreef bram het volgende:

[..]

heb je de voorbeschouwing gezien,een half uur 020 en 11 minuten feyenoord
Stukjes maar inderdaad zonder stopwatch. Misschien omdat het op bezoek bij ajax was dat er meer tijd aan besteed werd.
WDO
 WDO - maandag 02 november 2009 - 16:41   quote  deeplink  
Voor Babovic gaat Feyenoord in beroep!
Boudewijn
 Boudewijn - maandag 02 november 2009 - 16:41   quote  deeplink  
De telegraaf meld:

Feyenoord in beroep tegen schikkingsvoorstekl Babovic

AMSTERDAM - Feyenoord gaat in beroep tegen het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal die Stefan Babovic voor vier duels wil schorsen waarvan een voorwaardelijk. De Rotterdamse club accepteert de straf niet. De tuchtcommissie van de KNVB zal zich nu binnenkort over de zaak buigen. Babovic kreeg zondag in de klassieker tegen Ajax in Amsterdam de rode kaart nadat hij tegenstander Jan Vertonghen in het gezicht had geraakt.

Feyenoord accepteert wel de schorsing voor een duel van Rob van Dijk. De 40-jarige keeper haalde tegen Ajax de doorgebroken Luis Suarez neer en kreeg daarvoor eveneens de rode kaart.
opa
 opa - maandag 02 november 2009 - 16:42   quote  deeplink  
nou ik ga maar eventjes een mailtje sturen met vriendelijk verzoek om massaal te sterven daar bij de knvb want ik vind dit wel erg zwaar gestraft. Niet dat feyenoord trouwens anders gewonnen had ofzo, nee ze speelde gewoon kut ( met of zonder babovic) maar dit kan je gewoon niet maken. Iedereen ziet wel dat hij gewoon het duel ingaat en dat hij zich breed maakt, nou geloof mij maar iedereen die wel eens op een voetbalveld staat weet dat dit soort dingen nou eenmaal onbewust kunnen gebeuren. Maar het gebeurt ook wel bewust maar dat herken je vaak doordat de speler in kwestie eerst naar zijn tegenstander kijkt voordat hij het duel ingaat ( soort van mikken :P ). Babovic keek niet eens naar wie het ook was dus lijkt het me logisch dat het perongelijk ging, tenzij hij ogen in zn achterhoofd heeft. en zelfs dan zit zn haar dr nog voor.
Oftewel : knjb denk nou gewoon is ff logisch na en als je dit 4 wedstrijden vind dan is suarez zn actie minsten 2 wedstrijden waard...
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 16:45   quote  deeplink  
Appart dat Feyenoord die van Van Dijk wel accepteert. Ik denk dat het is om zo Babo de gelegenheid te geven voor strafvemindering na de actie van Suarez. Daar kan je natuurlijk geen twee keer voordeel uit halen.
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:42 schreef opa het volgende:
nou ik ga maar eventjes een mailtje sturen met vriendelijk verzoek om massaal te sterven daar bij de knvb want ik vind dit wel erg zwaar gestraft. Niet dat feyenoord trouwens anders gewonnen had ofzo, nee ze speelde gewoon kut ( met of zonder babovic) maar dit kan je gewoon niet maken. Iedereen ziet wel dat hij gewoon het duel ingaat en dat hij zich breed maakt, nou geloof mij maar iedereen die wel eens op een voetbalveld staat weet dat dit soort dingen nou eenmaal onbewust kunnen gebeuren. Maar het gebeurt ook wel bewust maar dat herken je vaak doordat de speler in kwestie eerst naar zijn tegenstander kijkt voordat hij het duel ingaat ( soort van mikken :P ). Babovic keek niet eens naar wie het ook was dus lijkt het me logisch dat het perongelijk ging, tenzij hij ogen in zn achterhoofd heeft. en zelfs dan zit zn haar dr nog voor.
Oftewel : knjb denk nou gewoon is ff logisch na en als je dit 4 wedstrijden vind dan is suarez zn actie minsten 2 wedstrijden waard...
Blijft een onbesuisde actie op een niet bewegende speler. Of je er nu op mikt of niet. Wie zegt dat Suarez op het hoofd van Babo mikte? Misschien wilde hij hem wel veel harder slaan maar lukte het niet. As is verbrande turf. Enkel de beelden blijven over. Over de intentie valt enkel te speculeren.
Rovert
 Rovert - maandag 02 november 2009 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:48 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Over de intentie valt enkel te speculeren.
en dat doe jij nou al in 490 reacties in elk topic
opa
 opa - maandag 02 november 2009 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:48 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Wie zegt dat Suarez op het hoofd van Babo mikte?
Omgedraaid is het dan toch hetzelfde? Wie zegt dat babovic het expres deed? en als dan uit de beelden blijkt dat het er niet egt uitziet dat hij het expres doet , dan vind ik het niet dat de knjb het kan maken om hem 4 wedstrijden te schorsen. tja ik vind het gewoon een kansloze schorsing. hij had hetzelfde als van dijk moeten hebben, maar ik heb vertrouwen in dat de schorsing minder word want babovic gaat in beroep en de beelden liegen niet. is gewoon overduidelijk dat het niet expres gaat. En als je goed oplet in een wedstrijd zie je wel vaker mensen mischien wat onbesuisd een duel ingaan met een speler die stilstaat maar daar word vaak niet een kaart voor gegeven. Rood, oké daar kan ik wel mee leven, maar 3 wedstrijden schorsen ... kom op zeg.
sevillana
 sevillana - maandag 02 november 2009 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:42 schreef opa het volgende:
nou ik ga maar eventjes een mailtje sturen met vriendelijk verzoek om massaal te sterven daar bij de knvb want ik vind dit wel erg zwaar gestraft. Niet dat feyenoord trouwens anders gewonnen had ofzo, nee ze speelde gewoon kut ( met of zonder babovic) maar dit kan je gewoon niet maken. Iedereen ziet wel dat hij gewoon het duel ingaat en dat hij zich breed maakt, nou geloof mij maar iedereen die wel eens op een voetbalveld staat weet dat dit soort dingen nou eenmaal onbewust kunnen gebeuren. Maar het gebeurt ook wel bewust maar dat herken je vaak doordat de speler in kwestie eerst naar zijn tegenstander kijkt voordat hij het duel ingaat ( soort van mikken :P ). Babovic keek niet eens naar wie het ook was dus lijkt het me logisch dat het perongelijk ging, tenzij hij ogen in zn achterhoofd heeft. en zelfs dan zit zn haar dr nog voor.
Oftewel : knjb denk nou gewoon is ff logisch na en als je dit 4 wedstrijden vind dan is suarez zn actie minsten 2 wedstrijden waard...
vrees dat mailtjes sturen naar zeist ook geen enkele zin heeft
FR12-1908
 FR12-1908 - maandag 02 november 2009 - 16:58   quote  deeplink  
jezus christus.
en bedankt Blom! Zijn die homo's blind ofzo in Zeist,
Bij rode kaart van Dijk was de bal ALLANG weg en had suarez geen kans meer om te scoren enbabovic was eigenlijk geel.
Krijgt Suarez nog straf?
opa
 opa - maandag 02 november 2009 - 16:59   quote  deeplink  
nee maar je kan wel naar vi sturen dan word het misgien opgepikt en dan laten ze die beelden zien... ik weet zeker dat ze er hetzelfde over zullen denken.
gewoon allemaal de vraag sturen naar VI:

Is de schorsing van babovic ( 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk) niet heel erg zwaar gestraft aangezien er niks gedaan wordt aan de actie van soarez?

met vriendelijke groet,

Joseph Fritzel
RoyLegioen
 RoyLegioen - maandag 02 november 2009 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 16:59 schreef opa het volgende:
nee maar je kan wel naar vi sturen dan word het misgien opgepikt en dan laten ze die beelden zien... ik weet zeker dat ze er hetzelfde over zullen denken.
gewoon allemaal de vraag sturen naar VI:

Is de schorsing van babovic ( 4 wedstrijden waarvan 1 voorwaardelijk) niet heel erg zwaar gestraft aangezien er niks gedaan wordt aan de actie van soarez?

met vriendelijke groet,

Joseph Fritzel
ik doe mee!,

nu ben ik wel heel hopeloos geworden, maargoed
opa
 opa - maandag 02 november 2009 - 17:04   quote  deeplink  
tja je moet toch ergens beginnen...
opa
 opa - maandag 02 november 2009 - 17:11   quote  deeplink  
en oja bij naam en woonplaats is dit mischien ook wel leuk om in te vullen:
Naam: Kevin Blom
Woonplaats: Amsterdam
face
 face - maandag 02 november 2009 - 17:11   quote  deeplink  
http://www.rtl.nl/(/sport/rtlvoetbal/home/)/sport/rtlvoetbal/home/voetbal_insite/Stel_je_vraag.xml
RoyLegioen
 RoyLegioen - maandag 02 november 2009 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
dat lijkt me niet echt de goede link..

http://www.vi.nl/web/show?id=503596

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 november 2009 door RoyLegioen --
jjh
 jjh - maandag 02 november 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Mijn mailtje is al richting Derksen!!!!
Red
 Red - maandag 02 november 2009 - 17:30   quote  deeplink  
Check dan: Van der Ende begrijpt helemaal niets van beslissing Blom

Het schijnt ook nog eens zo te zijn dat die loser een seizoenskaart heeft gehad van 020 en er nog regelmatig komt.
Milo
 Milo - maandag 02 november 2009 - 17:52   quote  deeplink  
bram weet wat je zegt je bent aan de drank :)
jozo
 jozo - maandag 02 november 2009 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 17:52 schreef Milo het volgende:
bram weet wat je zegt je bent aan de drank :)
wanneer niet
Ronald1964
 Ronald1964 - maandag 02 november 2009 - 18:11   quote  deeplink  
Las ergens dat Manchester belang heeft bij die Uruquayaanse Bergcavia.
Gelijk heen schoppen, leren ze het hem daar wel af, die schwalbes en elleboogjes.
Overigens is het toch van de gekke dat wanneer de scheids in de wedstrijd een oordeel velt , niemand meer iets kan doen. Moet maar eens veranderen daar in Zeist.

Feyenoord, succes met alles.

Groet, Ron (overigens zelf al 23 jaar PSV-supporter)

Trouwens, ik lig nog liever dood in de Kuip met een F-shirt aan, dan levend in die soepkom van 020-fuckers)
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 18:11 schreef Ronald1964 het volgende:
Las ergens dat Manchester belang heeft bij die Uruquayaanse Bergcavia.
Gelijk heen schoppen, leren ze het hem daar wel af, die schwalbes en elleboogjes.
Overigens is het toch van de gekke dat wanneer de scheids in de wedstrijd een oordeel velt , niemand meer iets kan doen. Moet maar eens veranderen daar in Zeist.

Feyenoord, succes met alles.

Groet, Ron (overigens zelf al 23 jaar PSV-supporter)

Trouwens, ik lig nog liever dood in de Kuip met een F-shirt aan, dan levend in die soepkom van 020-fuckers)
Mooi zo lampekap! Echte clubman!
Nop
 Nop - maandag 02 november 2009 - 18:16   quote  deeplink  
verstuurd naar Johan :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic en Van Dijk het haasje - 4 wedstrijden voorstel! - UPDATE









0.0075640