BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic en Van Dijk het haasje - 4 wedstrijden voorstel! - UPDATE

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
 Headliner  Headliner - maandag 02 november 2009 - 15:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Babovic en Van Dijk het haasje (De Telegraaf)

Nop
 Nop - maandag 02 november 2009 - 18:19   quote  deeplink  
31 januari, geen Blom, eigen supporters,Fernandez, Tomasson, Guzman, Cisse, Vlaar, Darley mischien geen Suarez(eigenlijk hoop ik dat hij er nog is, weet ik zeker dat het gezellig gaat worden) wordt gewoon winnen, we waren toen het voetballen echt begon gevaarlijk, tot dat Blom ingreep en bang was dat zijn cluppie een tegen goal zou kunnen krijgen!

Ik heb nu al zin in 31 januari,
alleen minder zin in AZ met deze waslijst aan KNJB kaarten
Terminator
 Terminator - maandag 02 november 2009 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 18:13 schreef El Pistolero het volgende:

[..]

Mooi zo lampekap! Echte clubman!
je ligt nog liever dood in een f shirt in de kuip dan levend in een 020soepkom!!euuuhhh hier snap ik iets niet helemaal...ik heb duidelijk het idee dat je het goed bedoeld!maar alleen komt het er niet helemaal goed uit...of heb ik het nou mis!Ach 020 fuckers tjah is niet voor niks de club van only sing when you are winning!maja ik hoop van harte dat als wij als feyenoord niet opgewassen zijn tegen deze corruptie dat een andere club het wel doet en dan maakt het me niet zoveel uit wie als het maar niet die media/knjb kneuzenclub is!rara hoe zou dat komen??dat komt ZEKER niet omdat ik jaloers op ze ben want ook al krijgen 100.000 prijzen.Voor zo een club krijg je nooit respect!!

FEYENOORD TILL I DIE!!
Ronald1964
 Ronald1964 - maandag 02 november 2009 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 november 2009 - 18:20 schreef Terminator het volgende:

[..]

je ligt nog liever dood in een f shirt in de kuip dan levend in een 020soepkom!!euuuhhh hier snap ik iets niet helemaal...ik heb duidelijk het idee dat je het goed bedoeld!maar alleen komt het er niet helemaal goed uit...of heb ik het nou mis!Ach 020 fuckers tjah is niet voor niks de club van only sing when you are winning!maja ik hoop van harte dat als wij als feyenoord niet opgewassen zijn tegen deze corruptie dat een andere club het wel doet en dan maakt het me niet zoveel uit wie als het maar niet die media/knjb kneuzenclub is!rara hoe zou dat komen??dat komt ZEKER niet omdat ik jaloers op ze ben want ook al krijgen 100.000 prijzen.Voor zo een club krijg je nooit respect!!

FEYENOORD TILL I DIE!!
Terminator en El Pistolero (leuke combi trouwens)

Het komt er misschien een beetje krom uit die opmerking van mij, maar laten we het er maar op houden dat het pure haat is tegen 020.
PSV is en blijft de club voor mij, maar heb altijd een zwak gehad voor Feyenoord.

groet

Ronald
El Pistolero
 El Pistolero - maandag 02 november 2009 - 19:19   quote  deeplink  
Hmm tja dat is voor echte clubmensen niet echt te begrijpen vrees ik. Ik iig niet. Al moet ik zeggen dat als ik een keus zou moeten maken tussen p$v en 010 als kampioen het een erg lastige is. Emotioneel nooit 010, maar ben die lampen nu wel behoorlijk zat. En er is niet zoveel meer aan om weer is met 5-1 te winnen teggen de Arbeiderspartij van Bos. Das toch leuker als ze echt wat tegenstand bieden of hoger staan. Afijn een precaire kwestie.
vakkie EE
 vakkie EE - maandag 02 november 2009 - 19:24   quote  deeplink  
Wat een corrupte bende die KNAJB, maar niet zo vreemd als je weet wie de bobo is daar,
belachelijk Babovic rood een de HEER!!!! Suarez-schwalbe gaat er lachend van door.
Mario heeft gelijk toen hij zei ik ga de arbitrage eens in de gaten houden, de reactie van van de Ende liegt er ook niet om. Het wordt tijd dat er eens actie ondernomen wordt tegen dat zootje ongeregeld uit Zeist, we hebben het heel lang gepikt maar het geduld van het legioen raakt ook eens op. wat mij opvalt de laatste jaren dat er vlak voor een ""wedstrijd"" tegen 020 altijd een paar rode kaarten uitgedeeld worden aan Feyenoord spelers, je reinste competitie vervalsing!!!!!! Heren van de KNAJB als jullie je werk niet eerlijk en goed kunnen doen zoek dan ander werk, ze schijnen bij 020 nog wat terreinknechten annex neuzenuitzuigers nodig te hebben echt geschikt voor jullie en er is altijd wel wat te doen de geschiedenis van die ""grasmat"" kennende.
En Pinokkio Blom wat heb je hiervoor nu gekregen wees eens een vent en zeg het ons (en niet jokken hoor want je weet wat er dan gebeurd). P.S. bij Hans Anders zijn de brillen in de aanbieding, mocht je het mentaal allemaal niet meer aankunnen ga dan ook wat anders doen joh, wordt astronaut of zoiets blijf je teminste uit de buurt van de KUIP.

Groeten van iemand die al dat gesjoemel goed zat is.

Groeten van
Jeli
 Jeli - maandag 02 november 2009 - 19:48   quote  deeplink  
Ze moeten bij de KNVB nog eens kijken naar de rode kaart die Sno (van Ajax) vorig jaar kreeg!
Was bijna identieke situatie als bij Babovic. En Sno werd uiteindelijk vrijgesproken omdat opzet niet duidelijk uit de beelden bleek!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Babovic en Van Dijk het haasje - 4 wedstrijden voorstel! - UPDATE









0.0058131