|
|
Darryl1997
|
|
|
Wie Speelt het? Wie wint er wel is wat? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
nooit gedaan dus ook nooit wat gewonnen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ik had vorigjaar dik mijn seizoenskaart eruit,maar zie geen toto honk meer in de kuip???? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Nee , ik koop m bij het postkantoor ptt ofzo |
|
|
|
|
piet
|
|
|
heb nog nooit gewonnen heb altijd 1 wedstrijd fout:P |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Probeer eens Toto-Select |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Toto doen we niet aan...
daar hebben we sportpooler voor waar ik toevalligerwijs ook nog aandelen in heb enzo ;) |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat doet ie juist die ene wedstrijd waar die op speelt heeft ie fout. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2009 - 22:16 schreef Boudewijn het volgende:Toto doen we niet aan... daar hebben we sportpooler voor waar ik toevalligerwijs ook nog aandelen in heb enzo ;) vandaar dat je zo hoog staat. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee da's gewoon omdat ik zo goed ben! :) |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: zo erg is het gelukkig niet:P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: hahahahahaha, volgens mij vul jij gewoon achteraf in... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op maandag 02 november 2009 - 22:16 schreef Boudewijn het volgende:Toto doen we niet aan... daar hebben we sportpooler voor waar ik toevalligerwijs ook nog aandelen in heb enzo ;) We mogen er toch wel over praten.... en sportpooler is in mijn opzicht toch een beetje anders :P |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: heeeee, das een slimme gedachtengang........... Boudewijn, wanneer vul jij het in? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik heb geen zin om te betalen voor zoiets.
Daarbij is de toto een door de staat gesponsorde concurrent (naja... ongeveer dan) van SportPooler waarbij ik meteen boetes zou krijgen als ik mensen met geld zou laten gokken en zij kunnen maar hun gang gaan. |
|
|
|
|
Tenic
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Sportpooler is toch gratis? |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2009 - 16:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik heb geen zin om te betalen voor zoiets. Daarbij is de toto een door de staat gesponsorde concurrent (naja... ongeveer dan) van SportPooler waarbij ik meteen boetes zou krijgen als ik mensen met geld zou laten gokken en zij kunnen maar hun gang gaan. We Hadden het over sportpooler .... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Maarja dus alleen ik en Rovert spelen het? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik speelde alleen de TOTO in de KUIP,en gek genoeg verdiende ik alleen best een centje als je tegen Feyenoord gok.Omdat de qoutering dan hoger is... BV tegen NEC heb ik 2 seizoenen terug 210 euro gewonnen.. Voor 1 euro inzet kreeg je er 70 voor terug... Ik heb ook nog een keer 140 euro gewonnen,tegen Ado... Eeen beetje moeilijk om tegen Feyenoord te gokken maar als ze dan toch verliezen heb je in iedergeval wat munten verdiend... Die TOTO keet zou in Oktober terug komen maar ik zie nog niks... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2009 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik speelde alleen de TOTO in de KUIP,en gek genoeg verdiende ik alleen best een centje als je tegen Feyenoord gok.Omdat de qoutering dan hoger is... BV tegen NEC heb ik 2 seizoenen terug 210 euro gewonnen.. Voor 1 euro inzet kreeg je er 70 voor terug... Ik heb ook nog een keer 140 euro gewonnen,tegen Ado... Eeen beetje moeilijk om tegen Feyenoord te gokken maar als ze dan toch verliezen heb je in iedergeval wat munten verdiend... Die TOTO keet zou in Oktober terug komen maar ik zie nog niks... judas! wees maar blij met die 210 zilverlingen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ikku wel,vorig jaar toch een fantastisch gratis seizoen gehad????? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: wees er maar blij mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat zeg ik,ikku wel :) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dus het is jouw schuld...... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk het wel ja......:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ach voor 8 ton per jaar ga ik zelfs in de spits bij 020 ballen... En gooi zelfs mijn shirt na de wedstrijd naar Krunk.... In gedachte denk ik alleen,veeg daar je reet maar mee af :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ik speel geen toto
mag niet meer |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dan was jouw seizoen een stuk beter dan de mijne
ik vond het een tamelijk kut seizoen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
voor 8 ton + degradren zou ik het ook wel kunnen denk ik:) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En een hatrick tegen Feyenoord??? 3x in eigen doel ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je moet niet telkens 12-0 voor Feyenoord invullen he ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ja maar................ als het dan 12-0 wordt ben ik binnen, kan ik stoppen met werken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En wat wil je dan gaan doen???? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Neem ik een business unit in De Kuip, komen jullie dan zo nu en dan bij me zitten? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert