|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: man man man, dat zou een hoop gezelligheid opleveren |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: uiteraard + een rooie kaart voor het meerhalen van de scheids;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: eindelijk beetje sfeer daar dan |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
We nemen 1 unit, 12 Feyenoorders, 1 pallet bier, 2 kratten whiskey, 1 kratje wodka, wat ijs en heel veel fakkels en vuurwerk en 12 taxi's om na de wedstrijd iedereen thuis te brengen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2009 - 22:13 schreef Rovert het volgende:We nemen 1 unit, 12 Feyenoorders, 1 pallet bier, 2 kratten whiskey, 1 kratje wodka, wat ijs en heel veel fakkels en vuurwerk en 12 taxi's om na de wedstrijd iedereen thuis te brengen Altijd???? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Nee, de laatste wedstrijd van het seizoen zet ik jullie eruit en laat ik 12 patientjes van het Sophia kinderziekenhuis in de stoelen plaats nemen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
vooruit, daar ga ik mee akkoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2009 - 22:13 schreef Rovert het volgende:We nemen 1 unit, 12 Feyenoorders, 1 pallet bier, 2 kratten whiskey, 1 kratje wodka, wat ijs en heel veel fakkels en vuurwerk en 12 taxi's om na de wedstrijd iedereen thuis te brengen en een palletje klinkers om naar blom te gooien |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: oh, dacht dat jullie het over de toto hadden.
maar ik vul sportpooler meestal op vrijdag in. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: redt je dat vanaf zo'n unit??? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Wat????? wil je zeggen dat je als je in een skybox zit toch nog zelf je stenen moet gooien??? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 09:49 schreef hotjumper het volgende:[..] Wat????? wil je zeggen dat je als je in een skybox zit toch nog zelf je stenen moet gooien??? dat is juist het leukste van alles! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
die worden dan aangegeven door een ingehuurde pool die elke keer naar de parkeerplaats buiten het stadion loopt om wat nieuwe stenen los te wrikken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 10:38 schreef Rovert het volgende:die worden dan aangegeven door een ingehuurde pool die elke keer naar de parkeerplaats buiten het stadion loopt om wat nieuwe stenen los te wrikken smolarek? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
nee die ouwe zit toch in het parlement tegenwoordig |
|
|
|