BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mogelijk geen Feyenoord supporters bij Ajax - Feyenoord bekerfinale

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
hotjumper
 hotjumper - woensdag 04 november 2009 - 10:41   quote  deeplink  
misschien is ie emiel en rijdt ie elke dag een stukje op zijn varken
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 november 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Mijn moskee?? Ik ben een hollander met blonde haren en blauwe ogen en een gezond stel hersens. Die vergelijking schoot mij gewoon te binnen; het is iets dat je je niet kunt voorstellen. Ook een andere vergelijking zou gemaakt kunnen worden maar die laat ik maar gewoon even in het midden. ;-)

Nee ik ben niet Emiel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2009 door rich Arnhem --
Rovert
 Rovert - woensdag 04 november 2009 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 10:44 schreef rich Arnhem het volgende:
Ook een andere vergelijking zou gemaakt kunnen worden maar die laat ik maar gewoon even in het midden. ;-)

Dat mag je ons nu toch vertellen
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 november 2009 - 10:53   quote  deeplink  
Zeggen, zeggen, zeggen!!!
rich Arnhem
 rich Arnhem - woensdag 04 november 2009 - 10:54   quote  deeplink  
Vervang varken door neus en moskee door kuip kom je al een heel eind!! De betekenis blijft in het eerste geval staan onreine beesten
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 04 november 2009 - 10:57   quote  deeplink  
Whahahahahahahahahaha!!
Milo
 Milo - woensdag 04 november 2009 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 10:40 schreef Rovert het volgende:

[..]

:-)

En hoe kom je op deze vergelijking? Moet je je elke dag boos maken als iemand een varken je moskee instuurt?
hahahahaha, arm varkentje.
GDG
 GDG - woensdag 04 november 2009 - 12:21   quote  deeplink  
als dit zo is mogen we de Kuip wel blootstellen aan een grote schoonmaak...
bram
 bram - woensdag 04 november 2009 - 12:43   quote  deeplink  
er komen toch veel varkens in de moskee
bram
 bram - woensdag 04 november 2009 - 12:47   quote  deeplink  
heb nog wel mooie schoenen gevonden in de moskee
Stylzz
 Stylzz - woensdag 04 november 2009 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 12:43 schreef bram het volgende:
er komen toch veel varkens in de moskee
De meeste komen er ook weer uit.
bram
 bram - woensdag 04 november 2009 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 14:45 schreef Stylzz het volgende:

[..]

De meeste komen er ook weer uit.
zonde!!!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - woensdag 04 november 2009 - 14:49   quote  deeplink  
Als Roberto of komtwelgoedschatje dit lezen worden ze gek
bram
 bram - woensdag 04 november 2009 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 14:49 schreef Rovert het volgende:
Als Roberto of komtwelgoedschatje dit lezen worden ze gek
waarvan,de schoenen stonden er echt hoor,heb ze niet gestolen
Milo
 Milo - woensdag 04 november 2009 - 15:09   quote  deeplink  
zwerver :)
Terminator
 Terminator - woensdag 04 november 2009 - 15:21   quote  deeplink  
Lekker boeiend!Dan pakken we ze deze keer wel in die aarsena van ze ook zonder supporters!!Wij schijten sowieso op 45 000 van die juichende neptoeschouwers genaamd only sing when you are winning!
bram
 bram - woensdag 04 november 2009 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 november 2009 - 15:09 schreef Milo het volgende:
zwerver :)
de drank is duur dus bezuinig ik op andere dingen,oa schoenen
Milo
 Milo - woensdag 04 november 2009 - 16:18   quote  deeplink  
je moet werken vanavond he, anders had je al aan de drank gezeten.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 09 maart 2013 - 17:47   quote  deeplink  
Van der Laan: 'Uitsupporters welkom bij Klassieker'

eberhard-van-der-laan.jpg?w=545

Als het aan burgemeester Van der Laan ligt, zijn er bij de volgende wedstrijd tussen Ajaks en Feyenoord weer uitsupporters welkom. Dit zegt hij in een interview voor het AT5-programma 'Dit is mijn club'. Uitsupporters van beide clubs waren sinds 2009 na een reeks geweldsincidenten en spreekkoren niet meer welkom bij de Klassieker. Maar volgens Van der Laan heeft dat dus nu lang genoeg geduurd.
Bron:AT5
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 maart 2013 - 13:46   quote  deeplink  
D66: Liever nog geen uitsupporters bij de Klassieker

600x400-wd-1079792.jpg

Zaterdag opperde burgemeester Eberhard van der Laan dat er weer Feyenoordfans aanwezig mogen zijn bij de Klassieker. D66 vindt het een minder goed idee. 'Wat ik me afvraag of je niet dezelfde situatie krijgt die je vier jaar geleden nog had', zegt D66-voorman Jan Paternotte maandag in WNL-programma Vandaag de Dag. 'Toen ging het elk jaar mis en dat willen we niet opnieuw.'

Sinds 2009 waren uitsupporters van beide clubs niet meer welkom bij de Klassieker, na een aantal geweldsincidenten en spreekkoren. Volgens Van der Laan kan die regeling nu wel worden stopgezet. Hij zei: 'k ga overleggen met Aboutaleb en als hij het met me eens is, is de klassieker straks weer een sfeervolle wedstrijd. Het supportersgedrag is verbeterd en dat moet je stimuleren. Als iets niet goed gaat, moet je ingrijpen, maar wanneer het wel goed gaat, moet dat ook beloond worden.'

Paternotte is niet overtuigd door die uitspraken.'Het is maar de vraag of burgemeester sprak als voetballiefhebber, of als burgemeester die voor veiligheid staat.'
Bron:Parool
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 07:37   quote  deeplink  
Ook politiek en politiebonden voor uitpubliek bij Klassieker

600x400-ev-1143853.jpg

Ook de Rotterdamse politiek en de politiebonden willen dat uitpubliek weer welkom is bij de voetbalklassieker tussen Feyenoord en Ajaks. De Amsterdomse burgemeester Eberhard van der Laan zei het dit weekeinde weer te willen proberen. Dit nadat de aanhang van de bezoekende club vijf jaar lang verbannen was bij dit beladen duel.

In 2009 kondigden de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb samen met zijn Amsterdomse collega Cohen het verbod op uitpubliek af na herhaaldelijke ongeregeldheden. Opvallend genoeg spreekt Van der Laan nu alleen. Aboutaleb wil, net als de supportersvereniging en de club, niet vooruitlopen op een gesprek dat zij binnenkort hebben. Hierbij kijken alle partijen terug op de afgelopen jaren die zonder wanklank zijn verlopen.

Áls de klassieker weer met uitpubliek wordt gespeeld, zal er weer meer politie moeten komen opdraven. Toch zijn de politiebonden hier voor: 'We moeten kijken of de supporters hebben geleerd van de maatregel', vindt Walter Welting van de ANPV. 'Je moet mensen belonen voor hun goede gedrag.'

De collegabonden ACP en NPB vinden beide wel dat de Kuip niet in een fort moet veranderen, 'want dat is te gek voor woorden'. Gerrit van de Kamp (ACP): 'Als het toch misgaat, moet duidelijk zijn welke sancties volgen.'

Ook het grootste deel van de Rotterdamse politiek vindt dat de partijen het weer moeten proberen. De goedwillende supporters moet niet langer lijden onder de raddraaiers, zo is de gedachte.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 maart 2013 - 20:31   quote  deeplink  
Aboutaleb later deze maand in gesprek met FSV en KNVB

Bij de wedstrijden tussen Feyenoord en Ajaks in De Kuip zou gewoon weer uitpubliek welkom moeten zijn. Dat vindt de voorzitter van de politievakbond, Walter Welting. 'De afgelopen jaren is gebleken dat de Feyenoordfans zich weten te gedragen', aldus de voorzitter.

'Voetbal is een spelletje voor het publiek. Als maar een klein percentage er een puinhoop van maakt, moet niet de rest er onder lijden', vindt Welting. Volgens de voorzitter van de politievakbond hoeven excessen uit het verleden niet doorslaggevend te zijn voor de toekomst. 'Wel moet je incidenten keihard aanpakken wanneer deze zich voordoen.'

Verder denkt Welting dat zowel de Feyenoord- als de Ajaksfans geleerd hebben van het verleden; dat voetbalfans die zich misdragen op de vingers worden getikt. Hij geeft aan dat supportersgeweld in Rotterdam de laatste jaren is afgenomen. Ook het landelijke beeld is een stuk rustiger.

Dat het toelaten van uitpubliek wel geld kost spreekt volgens Welting voor zich. 'Het is heel simpel. Wanneer je een aantal peletons meer beschikbaar moet hebben, kost dat geld. Een precieze benadering kan ik niet geven, maar dat het niet goedkoop is, moge duidelijk zijn.'

In 2009 besloten de burgemeester van Rotterdam, Ahmed Aboutaleb, en de toenmalige burgemeester van Amsterdom, Job Cohen, om geen uitpubliek meer toe te laten bij de klassieker. Ze besloten hiertoe na een reeks van incidenten. Eerder deze week pleitte de Amsterdomse burgemeester Eberhard van der Laan er al voor om Feyenoordsupporters weer toe te laten in de aRENa. Aboutaleb heeft nog geen besluit genomen, hij gaat later deze maand om de tafel met de KNVB, Feyenoord en de supportersvereniging.
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 17 februari 2020 - 21:37   quote  deeplink  
Mochten we elkaar treffen de finale mogen er wel ajaksieden in de Kuip
Stylzz
 Stylzz - maandag 17 februari 2020 - 21:40   quote  deeplink  
Jammer
Positivo
 Positivo - maandag 17 februari 2020 - 21:54   quote  deeplink  
Dat is nu eenmaal afgesproken
VVout
 VVout - maandag 17 februari 2020 - 22:43   quote  deeplink  
Leuke finale om te winnen.
ar
 ar - maandag 17 februari 2020 - 22:47   quote  deeplink  
Wat een ophef om niks.
De finale wordt gewoon Feyenoord - Utrecht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 17 februari 2020 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 22:47 schreef ar het volgende:
Wat een ophef om niks.
Yessssssss
tomson
 tomson - zondag 08 maart 2020 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2020 - 22:47 schreef ar het volgende:
Wat een ophef om niks.
Ziener

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mogelijk geen Feyenoord supporters bij Ajax - Feyenoord bekerfinale

0.0095179