|
|
peertje93
|
|
|
Kan Feyenoord niet proberen op de beurs te komen, net zoals 020. Zo hebben zij zo'n 100 miljoen gekregen. Als wij dit zouden doen,dan zijn we direct van de schulden af, die nu alleen maar hoger worden.
En dan rustig aan doen, en niet zoals 020, die het geld eigelijk heeft weggegooid. Met Leo kan dit goed gaan.! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Feyenoord Rotterdam is een beursgericht bedrijf |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
En Ajax is nu tot de conclusie gekomen dat het niet werkt En ze komen er ook achter dat het ze veel meer dan 100 miljoen kost om alle aandelen weer in eigen beheer te krijgen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
beurs, van welk geld? je kan niet zo maar de beurs op. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 11:08 schreef peertje93 het volgende:Kan Feyenoord niet proberen op de beurs te komen, net zoals 020. Zo hebben zij zo'n 100 miljoen gekregen. Als wij dit zouden doen,dan zijn we direct van de schulden af, die nu alleen maar hoger worden. En dan rustig aan doen, en niet zoals 020, die het geld eigelijk heeft weggegooid. Met Leo kan dit goed gaan.! Ik neem het je niet kwalijk, je bent nog jong |
|
|
|
|
serge-fr
|
|
|
Niet aan beginnen, dat zou de doodsteek zijn voor Feyenoord. Dan is de club niet meer in eigen handen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
020 wou er al mee stoppen. Zegt genoeg niet doen dus. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
Zet de club gewoon SERIEUS te koop. Als Gazprom AZ al wil hebben, moet je kijken hoe snel dat soort mensen bij feyenoord zullen toe happen.
en dan de champions league in
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 13:08 schreef BRAYY het volgende:Zet de club gewoon SERIEUS te koop. Als Gazprom AZ al wil hebben, moet je kijken hoe snel dat soort mensen bij feyenoord zullen toe happen. en dan de champions league in Ook jou neem ik het je maar niet kwalijk dat je dit soort dingen zegt, je bent vast heel erg jong |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een dom gelul hier weer,op Rovert na. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hahaha, dank grote vriend |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Red
|
|
|
Zoals je hier ziet, zitten ze er in 020 ook niet lekker meer bij: 020 ook in financiele probs
Slecht idee om de beurs op te gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2009 door Red -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: leuk dat ie verwijst naar Feyenoord, ik denk dat wij er een stuk beter hadden voor gestaan als we van die klappers hadden gemaakt die zij hadden met huntelaar, schneider etc. Het is opmerkelijk dat ze ondanks dat er nog zo kut voor staan financieel. Zou toch vervelend voor ze zijn als suarez nu zijn knie aan gort draait ofzo. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 18:06 schreef hotjumper het volgende:[..] leuk dat ie verwijst naar Feyenoord, ik denk dat wij er een stuk beter hadden voor gestaan als we van die klappers hadden gemaakt die zij hadden met huntelaar, schneider etc. Het is opmerkelijk dat ze ondanks dat er nog zo kut voor staan financieel. Zou toch vervelend voor ze zijn als suarez nu zijn knie aan gort draait ofzo. als je het zo bekijkt (en zo bekijken we het) hebben hunnie een nog veel slechter financieel beleid gevoerd dan wij |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 18:18 schreef Rovert het volgende:[..] als je het zo bekijkt (en zo bekijken we het) hebben hunnie een nog veel slechter financieel beleid gevoerd dan wij hehehe::P |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
en dan hebben ze nog wel de naam dat ze zo handig met geld zijn... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Provincie Noord-Holland heeft het meeste geld verloren bij Ijsbankie bijna 100 miljoen.. De DSB is naar de klote....De havenbedrijf opslag 020 is naar de klote.En nu gaat het weer financieel slecht met Ajax.... In onze provincie vallen de meeste klappen Jumper... Alleen voor die mensen die om andere hebben gelachen is het niet zo erg... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Havenbedrijf???? Hebben ze een haven in Noord Holland dan? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze hebben nu alleen nog water en een kade.... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Jules Deelder zegt het volgende erover:
Ze hebbe een have waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest! Komediante!
En daar sluit ik mij geheel bij aan, dan heeft dat bedrijf het eigenlijk nog lang volgehouden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 21:46 schreef Rovert het volgende:Jules Deelder zegt het volgende erover: Ze hebbe een have waar al sinds 1312 geen schip meer is geweest! Komediante! En daar sluit ik mij geheel bij aan, dan heeft dat bedrijf het eigenlijk nog lang volgehouden Zeer zeker :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Zal wel subsidie van een miljard op zitten |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ongetwijfeld want die metro kost ook maar 3 miljard meer dan was begroot.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik haat belastingen en ik haat subsidies |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja en prinsjesdag.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu maak je een klein foutje Jappie :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Hoe zijn de vrouwen in drenthe jappie? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: val jij op lelijk?? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een lelijke vrouw is de opstap naar een mooiere :) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
en als je nu bij een mooie begonnen bent?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vorigeweek donderdag in Twente geweest (Enschede),maar uhhhhh het was daar ver boven het verwachtingspatroon :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je een jaar of 20 ben ga je weer naar de volgende..... Of is dat geen goed advies???? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: En deze dan: ................................................... Een nieuw marineschip gaat Defensie 98,5 miljoen euro meer kosten dan vier jaar geleden nog was begroot. Het totale aanschafbedrag wordt 363,5 miljoen euro, terwijl in 2005 nog werd uitgegaan van 265 miljoen euro. De hogere prijs komt onder meer door een inflatiecorrectie en strengere milieueisen. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ben nu 21. en bij de gene waar ik begonnen ben, ben ik ook alweer 4 jaar terug:)
dus wattan?:P |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 22:16 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] ben nu 21. en bij de gene waar ik begonnen ben, ben ik ook alweer 4 jaar terug:) dus wattan?:P pas 21 en dan al zo intelligent |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 22:13 schreef Rovert het volgende:[..] En deze dan: ................................................... Een nieuw marineschip gaat Defensie 98,5 miljoen euro meer kosten dan vier jaar geleden nog was begroot. Het totale aanschafbedrag wordt 363,5 miljoen euro, terwijl in 2005 nog werd uitgegaan van 265 miljoen euro. De hogere prijs komt onder meer door een inflatiecorrectie en strengere milieueisen. Er staat alleen niet bij dat de techniek van dit schip inmiddels is verouderd en achterhaald:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: hahahaha........dank je |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: mmmmmmm........die gaat zeker door voor de volgende ronde |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 22:16 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] ben nu 21. en bij de gene waar ik begonnen ben, ben ik ook alweer 4 jaar terug:) dus wattan?:P Dus je heb chocolade geproeft frambose vaniliƫ banaan pistach enzo enzo enzo??? Goedzo Jappie,je moet weten wat er tekoop is in de wereld voor je bij je lievelings smaak eindigt :) |
|
|
|