|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sorry lukt niet :( Maar van ware klasse Rovert van ware klasse :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Als ik op haar uitgekeken ben stur ik haar door via Drenthe naar Noord Holland |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hoeft niet Rovertje,sommige dingen deel ik niet... Wat van jou is,is van jou;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
oei Nu ik dit zo lees van je, heb ik spijt dat ik zo vaak bij je thuis ben geweest, terwijl jij was werken |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dus je heb chocolade geproeft frambose vanilië banaan pistach enzo enzo enzo??? Goedzo Jappie,je moet weten wat er tekoop is in de wereld voor je bij je lievelings smaak eindigt :) en dan ben je aardbei nog vergeten, dan moet het wel goed zitten:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 22:27 schreef Rovert het volgende:oei Nu ik dit zo lees van je, heb ik spijt dat ik zo vaak bij je thuis ben geweest, terwijl jij was werken hahahahaha tja ik heb het heus wel ingecalculeerd dat mijn Bouviër niet moeilijk doet :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ehm nee die lag te slapen in zijn mand door die chloroform in zijn worst |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Jou worst??? Geeft niet joh,doen ze ook tegenwoordig bij jonge meisjes... Beetje GHB geven en dan hoppa...... Me vrouw vond `m al zo vrolijk telkens toen ze thuis kwam:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Rovert het geeft niet joh,je hoeft je heus niet te schamen hoor.....:) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2009 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Jou worst??? Geeft niet joh,doen ze ook tegenwoordig bij jonge meisjes... Beetje GHB geven en dan hoppa...... Me vrouw vond `m al zo vrolijk telkens toen ze thuis kwam:) nee, zijn worst, van de slager |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
vond je vrouw rovert vrolijk als ze thuis kwam???? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ohhhhhhhhh die worst ......... :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee mijn hond heet Krunk hoor!!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schijnt Noord Hollands te zijn voor krankzinnig???? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als ik ooit een hond neem noem ik dr Trut, na een tijdje is dat toch het enige dat je roept. "Kom hier Trut!" |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hoe noem je je vrouw dan? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kom op zeg, ben nu en paar jaar getrouwd, zeg al jaren niks meer tegen dr... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
o dan is het goed, ik bedoelde wel handig dat je dan met 1 zin 2 vliegen in 1 klap kan slaan |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
tsja als ze samen weglopen, wil ik in ieder geval mn hond wel terug. |
|
|
|