|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Babovic: "Je moet knokken om te overleven" (FeyenoordNet.nl)
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Interessant item, maar ergens is bovengenoemde woordkeuze, gezien zijn rode kaart van afgelopen zondag, wel apart te noemen., maar ik hou wel van zulke voetballers!
Stelling: wordt Babovic een van de gezichten van ons Feyenoord? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
eten en drinken helpt ook. |
|
|
|
|
FR Hansweert
|
|
|
hij zal wel blij zijn dat hij hier gewoon naar de bakker kan |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Hij heeft er alles voor in huis in ieder geval |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
Hij is toch gehuurd?? Hebben we nou ook een optie tot koop op hem of hoe zit dat?
Weet het ff niet..
Denk wel dat ie zeker 1 van de gezichten kan worden. Het zou trouwens volstrekt belachelijk zijn als hij niet word vrijgesproken vanmiddag.... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Met de nadruk op knokke zeker? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
is gehuurd..en optie tot koop... |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
quote: Met de nadruk op gratis hé . |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2009 - 12:39 schreef Koos-C het volgende:Hij is toch gehuurd?? Hebben we nou ook een optie tot koop op hem of hoe zit dat? Weet het ff niet.. Denk wel dat ie zeker 1 van de gezichten kan worden. Het zou trouwens volstrekt belachelijk zijn als hij niet word vrijgesproken vanmiddag.... Volgens mij wel.
en over het feit of hij al dan niet wordt vrijgesproken, hoef je je al helemaal niet druk te maken, dat gebeurt toch niet. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
quote: Maar als het bevalt kunnen ze hem na dit seizoen transfervrij overnemen en moeten ze alleen z'n salaris betalen?? |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
een voorbeeld voor de andere jeugd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja hadden we hier ook maar een burgeroorlog gehad, dan hadden er 11 echte bikkels in het veld gestaan |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik schat nog een jaar of 15 en dan hebben we hiier ook wel een burgeroorlog, vooral in de grote steden |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: duurt het nog echt zo lang |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Een speler met een sterke drang om te winnen... Kon wat mij betreft eerder gebracht worden. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
derq
|
|
|
vraag is, aan welke kant staat el ahmadi dan? :P |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maakt niet uit, die komt toch te laat :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanneer komt die uitspraak van de KNJB.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou Don Leo nog meer kunstjes kennen? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: verdomd, ook deze reactie komt in aanmerking als reactie van de dag wordt lastig vandaag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zoals hij over Feyenoord praat,de passie !!! Zo zie ik Stefan Babovic voor me,een jongen vol passie... Hij heeft echt nog geen wonderen verricht ofzo maar hij is in bezit van strijd ,vechtlust en passie... Dat zijn voor mij nu juist de enige voorwaarden waarop talent gescout zou moeten worden.... En daarom is hij nu al 1 van mijn 3 helden bij Feyenoord... Voor dit soort jongens kom ik naar het stadion...
Babovic is een held Tomassob is een held Fer is een held Er zijn ook nog een paar helden in opkomst... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 05 november 2009 - 20:54 schreef Leon FR1908 het volgende:Zoals hij over Feyenoord praat,de passie !!! Zo zie ik Stefan Babovic voor me,een jongen vol passie... Hij heeft echt nog geen wonderen verricht ofzo maar hij is in bezit van strijd ,vechtlust en passie... Dat zijn voor mij nu juist de enige voorwaarden waarop talent gescout zou moeten worden.... En daarom is hij nu al 1 van mijn 3 helden bij Feyenoord... Voor dit soort jongens kom ik naar het stadion... Babovic is een held Tomassob is een held Fer is een held Er zijn ook nog een paar helden in opkomst... je vergeet Bahia! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
dan heb je ze wel gehad idd |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Klopt dat is een held bij uitstek... Hij is waar de club voor staat.(niet lullen maar poetsen:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wordt de beste verdediger van de eredivisie,samen met Dougles... Alleen sommige moeten extra hun best doen om een held te worden bij mij... Bij Bahia zat je goed... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ik ben niet echt wakker vadaag volgens mij........ |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jij bent een antiheld |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Babovic werkt voor zn centen (terwijl die niet eens van ons komen :p) Bevalt me wel, we hebben meer werkers nodig! Gewoon gaaaan, de beuk erin! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zou Bert hem nog niet hebben zien spelen? |
|
|
|