BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zien wij het wel goed met Makaay?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
danny010
 danny010 - donderdag 05 november 2009 - 13:52   quote  deeplink  
Makaay kan naar Hertha BSC , ik geloof dat Roy overal in de basis staat waar hij ook voetbalt, wat raar dat dat niet bij Feyenoord is.
Maar we hebben er toch kijk op in Rotterdam? zie bv. van Persie,Engelaar,die jongen uit de Ghanaschool die nu naar Inter Milaan gaat, zien wij het nog wel goed?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2009 - 13:57   quote  deeplink  
Ik zie prima
Djee
 Djee - donderdag 05 november 2009 - 14:00   quote  deeplink  
Mankeer ook niets aan m'n ogen hoor!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 november 2009 - 14:03   quote  deeplink  
ze kunnen kiezen, of 11 andere spelers halen om een systeem te spelen waarin Makaay rendeert of ze gaan op de huidige weg verder......

lijkt me niet al te moeilijk.
R()b
 R()b - donderdag 05 november 2009 - 14:46   quote  deeplink  
Ik vindt het nogal een verschil danny010.
Een 34 jarige ex-topspits vergelijken met Robin van Persie.
Sander
 Sander - donderdag 05 november 2009 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 14:03 schreef hotjumper het volgende:
ze kunnen kiezen, of 11 andere spelers halen om een systeem te spelen waarin Makaay rendeert of ze gaan op de huidige weg verder......

lijkt me niet al te moeilijk.
Helemaal mee eens.
Beleid wordt gemaakt en je moet het ook volgen, geef dit beleid nou eens een jaar of drie tot vijf de tijd en zie waar we dan staan.
Het wisselende beleid (beter gezegd geen beleid) heeft ons gebracht in de positie waar we nu inzitten. Ik geloof heus wel dat Makaay voor veel ploegen van waarde kan zijn, maar dat geldt niet voor het huidige systeem (onderdeel van het beleid) welke gekozen is.
MMM
 MMM - donderdag 05 november 2009 - 15:08   quote  deeplink  
Oprotten met die sjokkende lamzak

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2009 door MMM --
bram
 bram - donderdag 05 november 2009 - 15:24   quote  deeplink  
is gewoon niet meer van waarde voor feyenoord,ik was groot fan van makaay maar hij heeft zijn tijd gehad
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2009 - 15:29   quote  deeplink  
Duim!
serge-fr
 serge-fr - donderdag 05 november 2009 - 15:40   quote  deeplink  
Zal waarschijnlijk gewoon z'n contract uitdienen. En kan misschien nog wel van waarde zijn voor Feyenoord. Scoren verleer je niet, hij schoot ze vorig seizoen ook binnen. Goede reserve als er blessures komen, schorsingen,interlandverplichtingen. En kan met zijn ervaring van waarde zijn voor de jongere spelers.
Rovert
 Rovert - donderdag 05 november 2009 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 13:52 schreef danny010 het volgende:
Makaay kan naar Hertha BSC , ik geloof dat Roy overal in de basis staat waar hij ook voetbalt, wat raar dat dat niet bij Feyenoord is.
Maar we hebben er toch kijk op in Rotterdam? zie bv. van Persie,Engelaar,die jongen uit de Ghanaschool die nu naar Inter Milaan gaat, zien wij het nog wel goed?
Ik ben bang dat je het wel erg eenzijdig en simplistisch bekijkt. Op dit forum hoor je toch wel wat sterkere topics te starten. Kijk maar naar de andere topics.
De Spot
 De Spot - donderdag 05 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
Makaay is over en sluiten, los van wat die in het verleden heeft gedaan!!
fredje
 fredje - donderdag 05 november 2009 - 16:29   quote  deeplink  
Nee we zien het niet goed met Makaay.
In het begin van de competitie heeft Been nadrukkelijk aangegeven dat hij met snelle aanvallers wil spelen. Hellemaal niks mis mee Mario.
Maar als je aangeeft na een 5-1 nederlaag dat talent niet voeldoende is, vraag ik me af waarom je dan start met een voorhoede met alleen maar talent Mario? Dat terwijl basis spelers (met ervaring) waren geschorst. Het feit dat je ondanks je krappe keuze Makaay niet opstelde vond ik lef!! Het kon ook goed uitpakken dacht ik.
Maar nu je verhaal over talent niet genoeg, vraag ik me af waarom je vooral tegen Ajax niet hebt gekozen voor een ervaren aanvaller Mario? Het zal toch niet zo zijn dat makaay er helemaal niks van bakt. Ook toon je nu diepe respect voor Landzaat. Is dat niet 1 van de ervaren spelers die je te vroeg had afgeschreven en vooral te lang? Kortom Mario, Nu je toch niet al te veel keus hebt, stel ik voor, start met Makaay tegen AZ. is een win win situatie. Makaay speelt de pannen van het dak, en Feyenoord wint, En als extraatje ben je hem meteen kwijt omdat er dringende belangstelling voor hem is vanuit Duitsland
bram
 bram - donderdag 05 november 2009 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 16:29 schreef fredje het volgende:
Nee we zien het niet goed met Makaay.
In het begin van de competitie heeft Been nadrukkelijk aangegeven dat hij met snelle aanvallers wil spelen. Hellemaal niks mis mee Mario.
Maar als je aangeeft na een 5-1 nederlaag dat talent niet voeldoende is, vraag ik me af waarom je dan start met een voorhoede met alleen maar talent Mario? Dat terwijl basis spelers (met ervaring) waren geschorst. Het feit dat je ondanks je krappe keuze Makaay niet opstelde vond ik lef!! Het kon ook goed uitpakken dacht ik.
Maar nu je verhaal over talent niet genoeg, vraag ik me af waarom je vooral tegen Ajax niet hebt gekozen voor een ervaren aanvaller Mario? Het zal toch niet zo zijn dat makaay er helemaal niks van bakt. Ook toon je nu diepe respect voor Landzaat. Is dat niet 1 van de ervaren spelers die je te vroeg had afgeschreven en vooral te lang? Kortom Mario, Nu je toch niet al te veel keus hebt, stel ik voor, start met Makaay tegen AZ. is een win win situatie. Makaay speelt de pannen van het dak, en Feyenoord wint, En als extraatje ben je hem meteen kwijt omdat er dringende belangstelling voor hem is vanuit Duitsland
heb je mooi overgenomen van van hanegem
fredje
 fredje - donderdag 05 november 2009 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 16:41 schreef bram het volgende:

[..]

heb je mooi overgenomen van van hanegem
Is dat zo?
je hoeft geen van hanegem te zijn om zo een conclusie te trekken
PieterBos
 PieterBos - donderdag 05 november 2009 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 16:29 schreef fredje het volgende:
Nee we zien het niet goed met Makaay.
In het begin van de competitie heeft Been nadrukkelijk aangegeven dat hij met snelle aanvallers wil spelen. Hellemaal niks mis mee Mario.
Maar als je aangeeft na een 5-1 nederlaag dat talent niet voeldoende is, vraag ik me af waarom je dan start met een voorhoede met alleen maar talent Mario? Dat terwijl basis spelers (met ervaring) waren geschorst. Het feit dat je ondanks je krappe keuze Makaay niet opstelde vond ik lef!! Het kon ook goed uitpakken dacht ik.
Maar nu je verhaal over talent niet genoeg, vraag ik me af waarom je vooral tegen Ajax niet hebt gekozen voor een ervaren aanvaller Mario? Het zal toch niet zo zijn dat makaay er helemaal niks van bakt. Ook toon je nu diepe respect voor Landzaat. Is dat niet 1 van de ervaren spelers die je te vroeg had afgeschreven en vooral te lang? Kortom Mario, Nu je toch niet al te veel keus hebt, stel ik voor, start met Makaay tegen AZ. is een win win situatie. Makaay speelt de pannen van het dak, en Feyenoord wint, En als extraatje ben je hem meteen kwijt omdat er dringende belangstelling voor hem is vanuit Duitsland
Volgens mij heeft hij die kans gehad in de eerste wedstrijd dat Tomasson geschorst was.
Niet veel gezien.
De Spot
 De Spot - donderdag 05 november 2009 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 16:29 schreef fredje het volgende:
Nee we zien het niet goed met Makaay.
In het begin van de competitie heeft Been nadrukkelijk aangegeven dat hij met snelle aanvallers wil spelen. Hellemaal niks mis mee Mario.
Maar als je aangeeft na een 5-1 nederlaag dat talent niet voeldoende is, vraag ik me af waarom je dan start met een voorhoede met alleen maar talent Mario? Dat terwijl basis spelers (met ervaring) waren geschorst. Het feit dat je ondanks je krappe keuze Makaay niet opstelde vond ik lef!! Het kon ook goed uitpakken dacht ik.
Maar nu je verhaal over talent niet genoeg, vraag ik me af waarom je vooral tegen Ajax niet hebt gekozen voor een ervaren aanvaller Mario? Het zal toch niet zo zijn dat makaay er helemaal niks van bakt. Ook toon je nu diepe respect voor Landzaat. Is dat niet 1 van de ervaren spelers die je te vroeg had afgeschreven en vooral te lang? Kortom Mario, Nu je toch niet al te veel keus hebt, stel ik voor, start met Makaay tegen AZ. is een win win situatie. Makaay speelt de pannen van het dak, en Feyenoord wint, En als extraatje ben je hem meteen kwijt omdat er dringende belangstelling voor hem is vanuit Duitsland
Wedstrijden tegen vvv en den Bosch niet gezien zeker....Makaay verkopen in de winter!!!
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 05 november 2009 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 16:29 schreef fredje het volgende:
Nee we zien het niet goed met Makaay.
In het begin van de competitie heeft Been nadrukkelijk aangegeven dat hij met snelle aanvallers wil spelen. Hellemaal niks mis mee Mario.
Maar als je aangeeft na een 5-1 nederlaag dat talent niet voeldoende is, vraag ik me af waarom je dan start met een voorhoede met alleen maar talent Mario? Dat terwijl basis spelers (met ervaring) waren geschorst. Het feit dat je ondanks je krappe keuze Makaay niet opstelde vond ik lef!! Het kon ook goed uitpakken dacht ik.
Maar nu je verhaal over talent niet genoeg, vraag ik me af waarom je vooral tegen Ajax niet hebt gekozen voor een ervaren aanvaller Mario? Het zal toch niet zo zijn dat makaay er helemaal niks van bakt. Ook toon je nu diepe respect voor Landzaat. Is dat niet 1 van de ervaren spelers die je te vroeg had afgeschreven en vooral te lang? Kortom Mario, Nu je toch niet al te veel keus hebt, stel ik voor, start met Makaay tegen AZ. is een win win situatie. Makaay speelt de pannen van het dak, en Feyenoord wint, En als extraatje ben je hem meteen kwijt omdat er dringende belangstelling voor hem is vanuit Duitsland
Is puur een kwestie van geld, door Makaay op de bank te laten zitten hoopt men dat ie zelf aangeeft dat ie weg wil.
Anders kan je het niet verklaren, als ie bv staat opgesteld, krijgt ie geen enkele bruikbare bal aangespeeld.( voorzetten, steekpaasjes en ballen in de diepte).
Het gekke is zodra hij niet speelt men de ene na de andere voor Makaay bruikbare voorzet geeft ( lees 020- uit)

Eigenlijk wil Been hem niet kwijt, Feyenoord wordt min of meer gedwogen door de financiele situatie.

En nee hij zal tegen AZ ook niet spelen, want Cisse is terug van schorsing.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 05 november 2009 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 17:19 schreef De Spot het volgende:

[..]

Wedstrijden tegen vvv en den Bosch niet gezien zeker....Makaay verkopen in de winter!!!
Wel gezien, heb je ook gezien hoe ie aangespeeld werd tijdens die wedstrijden.
Als raul of drogba er hadden gestaan hadden ze ook niet gescoord.

Raar dat ie vorig seizoen wel scoorde, toen was ie wel goed genoeg.
Als je met makaay speelt moet je je speelstijl daar op aanpassen, doe je dat niet heb je weinig aan hem.
RedWhiteBlack
 RedWhiteBlack - donderdag 05 november 2009 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 15:08 schreef MMM het volgende:
Oprotten met die sjokkende lamzak
Lekkere supporter ben jij, jij stond zeker niet te juichen vorig jaar en die jaren ervoor toen ie nog scoorde en op een juiste manier werd aangespeeld

Nee liever kijken naar als een kip zonder kop rennende mensen, zo genaamd om druk te zetten.

Je kan de tegenstander toch gewoon opvangen rond de middellijn.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 05 november 2009 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 17:14 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Volgens mij heeft hij die kans gehad in de eerste wedstrijd dat Tomasson geschorst was.
Niet veel gezien.
fantoom he.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 november 2009 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 17:21 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Is puur een kwestie van geld, door Makaay op de bank te laten zitten hoopt men dat ie zelf aangeeft dat ie weg wil.
Anders kan je het niet verklaren, als ie bv staat opgesteld, krijgt ie geen enkele bruikbare bal aangespeeld.( voorzetten, steekpaasjes en ballen in de diepte).
Het gekke is zodra hij niet speelt men de ene na de andere voor Makaay bruikbare voorzet geeft ( lees 020- uit)

Eigenlijk wil Been hem niet kwijt, Feyenoord wordt min of meer gedwogen door de financiele situatie.

En nee hij zal tegen AZ ook niet spelen, want Cisse is terug van schorsing.
Als Makaay even niet oplet neemt Mario de rest apart en beveelt ze dat ze Makaay in de wedstrijd geen goeie ballen mogen geven.....

wat denk je zelf?
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 november 2009 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 17:32 schreef RedWhiteBlack het volgende:

[..]

Lekkere supporter ben jij, jij stond zeker niet te juichen vorig jaar en die jaren ervoor toen ie nog scoorde en op een juiste manier werd aangespeeld

Nee liever kijken naar als een kip zonder kop rennende mensen, zo genaamd om druk te zetten.

Je kan de tegenstander toch gewoon opvangen rond de middellijn.
Ik juich voor de club, zelden voor de speler.
kierewiet
 kierewiet - donderdag 05 november 2009 - 17:56   quote  deeplink  
Makaay krijgt de kans niet om zich te laten zien. Ik begrijp dat been voor andere aanvallers kiest. Maar ik begrijp er niets van dat hij tegen 020 niet mee deed. hoop dat hij zondag wel mee doet!
Emile
 Emile - donderdag 05 november 2009 - 19:19   quote  deeplink  
makaay blijft in NL hoor hij gaat niet weer verhuizen, zn kinderen zitten ook op school en hebben geen zin in dat gezijk steeds te verhuizen dus hertha kan bieden wat ze willen maar t helpt niet

makaay blijft in rotterdam of hij stopt en word coach of weet ik veel
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 november 2009 - 19:22   quote  deeplink  
op rtl zeiden ze dat ze met zijn zaakwaarnemer hadden gesproken en die deed het af als geneuzel. Hij zal dus wel gaan....
Rovert
 Rovert - donderdag 05 november 2009 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 17:55 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Als Makaay even niet oplet neemt Mario de rest apart en beveelt ze dat ze Makaay in de wedstrijd geen goeie ballen mogen geven.....

wat denk je zelf?
ssssst, roy is even naar de wc, niet aan hem vertellen hoor
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 05 november 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Ik hoop van niet, we zullen hem nog hard nodig hebben. Helaas hebben Biseswar en Wijnaldum geen fatsoenlijke voorzet afgeleverd in de wedstrijden tegen Den Bosch en VVV. En als je met hen en Slory speelt, dan kunnen deze 3 een voorbeeld nemen aan Lens die de afgelopen weken als invaller doelpunten maakt, op snelheid.
aad 64
 aad 64 - donderdag 05 november 2009 - 20:45   quote  deeplink  
Makaay slim genoeg om tegen de iets betere tegenstander van grote waarde te zijn.Laat hem maar zijn gang gaan dan schopt ie ze er wel weer in.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 november 2009 - 20:50   quote  deeplink  
lang geleden dat we zoveel over Makaay gesproken hebben.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 november 2009 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 14:03 schreef hotjumper het volgende:
ze kunnen kiezen, of 11 andere spelers halen om een systeem te spelen waarin Makaay rendeert of ze gaan op de huidige weg verder......

lijkt me niet al te moeilijk.
Dit zijn in mijn ogen de juiste woorden....
douwe 1970
 douwe 1970 - donderdag 05 november 2009 - 21:07   quote  deeplink  
N'Kufo, Pelle, Koevermans, Toivonen, van Wolfswinkel, etc. hebben geen van allen de pure snelheid om vanaf de middenlijn een verdediging te kakken te zetten, maar zij krijgen wel goede voorzetten ter hoogte van de penaltystip. Ik vind dat de jonge gasten dat zich mogen aantrekken!
sevillana
 sevillana - donderdag 05 november 2009 - 21:10   quote  deeplink  
laten we maar hopen dat Roy ziet wat het beste is voor de club, en misschien sportief wel voor hem ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 05 november 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 21:07 schreef douwe 1970 het volgende:
N'Kufo, Pelle, Koevermans, Toivonen, van Wolfswinkel, etc. hebben geen van allen de pure snelheid om vanaf de middenlijn een verdediging te kakken te zetten, maar zij krijgen wel goede voorzetten ter hoogte van de penaltystip. Ik vind dat de jonge gasten dat zich mogen aantrekken!
Ach zoals ik altijd al gezegt heb hierzo...
Ik vind Roy een aardige gozer ,maar zou blij zijn als hij naar
Herta gaat.Ongetwijfeld zal hij ze er daar wel in knallen...
hotjumper
 hotjumper - donderdag 05 november 2009 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 21:07 schreef douwe 1970 het volgende:
N'Kufo, Pelle, Koevermans, Toivonen, van Wolfswinkel, etc. hebben geen van allen de pure snelheid om vanaf de middenlijn een verdediging te kakken te zetten, maar zij krijgen wel goede voorzetten ter hoogte van de penaltystip. Ik vind dat de jonge gasten dat zich mogen aantrekken!
inderdaad, Roy was altijd al een spits van de hoge voorzet.....

Nicky Hofs moet gewoon terug, de koning van de steek-pass
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 05 november 2009 - 22:04   quote  deeplink  
nadeel is alleen dat ie voor de rest niet veel kan, hij is zelfs bij vitesse niet zeker van zijn plekkie
Rovert
 Rovert - donderdag 05 november 2009 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 november 2009 - 22:04 schreef Jappie_FEY het volgende:
nadeel is alleen dat ie voor de rest niet veel kan, hij is zelfs bij vitesse niet zeker van zijn plekkie
tja, vitesse..... het enige wat daar leuk is, is de communicatie/pers-dame
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 05 november 2009 - 22:18   quote  deeplink  
das waar
Rene Koster
 Rene Koster - donderdag 05 november 2009 - 23:13   quote  deeplink  
hij scoort heel zijn leven 1 op 2 dus ja feyenoord ziet het verkeerd en zouden ze wat meer respect moeten hebben voor hem .....en velen van ons ook.
craven
 craven - vrijdag 06 november 2009 - 00:00   quote  deeplink  
nicky hofs? neh laat die daar maar blijven...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door craven --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 00:00 schreef craven het volgende:
nicky hofs? neh laat die daar maar blijven...
Misschien dat babovic hem wel weet te bereiken met steek passes
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 10:08   quote  deeplink  
Babovic steekpasjes op hofs?? Dan moet tie wel heeeel ver kunnen schieten
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 10:09   quote  deeplink  
makaay leeft in andere wereld is door niemand te bereiken
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 november 2009 - 11:18   quote  deeplink  
Makaay is een spits waar het hele team voor moet werken en nu moet Makaay voor het hele team werken. Is een geweldige spits maar niet bij dit Feyenoord. Geef hem de bal rond de zestien en hij is levensgevaarlijk maar hoe vaak komen wij rond de zestien? Alleen vanaf de zijkanten komen we er regelmatig en dat is ook al het spel van Makaay niet. Makaay moet met een middenveld spelen waar 1 of meerdere spelers een goede steekpass van hebben. En dat soort spelers zijn al die tijd niet opgesteld. Landzaat en Babovic zijn volgens mij wel van die spelers. El Dramadi heeft bijvoorbeeld al helemaal geen pass. Die ken alleen tikkie breed of terug. Mario zal wel zijn reden gehad hebben om hem aldoor op te stellen
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 november 2009 - 11:19   quote  deeplink  
Mooi dat je in een topic over Makaay toch weer een gelegenheid ziet om El Ahmadi (zo heet die man) af te branden.

Je alat geen gelegenheid onbenut he?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 november 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Ik doe mijn best. Ik schrijf hier nu gewoon feiten. Dat El DRAmadi daar een onderdeel van is kan ik ook niets aan doen. door dat soort spelers komt een een goede aanval(ler) niet tot zijn recht. Zie dan nog liever Bruins. Maar het was naar mijn mening gewoon een uitleg waardoor Makaay niet tot zijn recht kom. Komt naar mijn mening door het middenveld en op het middenveld is Fer de stofzuiger en diegene die er naast staat diegene die de lijnen uit zet. (El dramadi) die naast Fer is dus de zwakke schakel. Trouwens ook het ontbreken van een echte nummer 10!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door Feyenoord till i die --
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 11:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik doe mijn best. Ik schrijf hier nu gewoon feiten. Dat El DRAmadi daar een onderdeel van is kan ik ook niets aan doen. door dat soort spelers komt een een goede aanval(ler) niet tot zijn recht. Zie dan nog liever Bruins. Maar het was naar mijn mening gewoon een uitleg waardoor Makaay niet tot zijn recht kom. Komt naar mijn mening door het middenveld en op het middenveld is Fer de stofzuiger en diegene die er naast staat diegene die de lijnen uit zet. (El dramadi) die naast Fer is dus de zwakke schakel. Trouwens ook het ontbreken van een echte nummer 10!!
Hij heet toch El Ahmadi?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 06 november 2009 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 11:31 schreef Rovert het volgende:

[..]

Hij heet toch El Ahmadi?
De laatste keer dat ik keek wel ja.
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 11:36   quote  deeplink  
Ok, dacht al dat ik wat gemist had
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - vrijdag 06 november 2009 - 11:38   quote  deeplink  
El Dramadi! El Drama!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3095
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zien wij het wel goed met Makaay?









0.0076107