BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt op contractverlenging Van Bronckhorst

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
martinm70
 martinm70 - vrijdag 06 november 2009 - 15:29   quote  deeplink  
Als het aan Mario Been ligt, verlengt Giovanni van Bronckhorst zijn contract bij Feyenoord. Dat zei de coach van de Rotterdammers vrijdag op Radio Rijnmond.

De verbintenis van de 34-jarige aanvoerder loopt aan het einde van het seizoen af. Vorige week liet financieel directeur Onno Jacobs van Feyenoord weten dat er volgend jaar geen plek is voor de dure spelers uit de huidige selectie. Gezien het salaris van Van Bronckhorst is de kans op contractverlenging niet groot, tenzij de international genoegen neemt met een sterk verlaagde aanbieding.

Been hoopt in elk geval ook volgend seizoen een beroep te doen op de oud-speler van Glasgow Rangers, Arsenal en FC Barcelona. 'Giovanni heeft een geweldige carrière. Hij heeft dik tachtig interlands gespeeld en zijn ervaring kunnen we ook volgend seizoen gebruiken,' aldus Been, die benadrukt dat een contract met eenzelfde salaris er niet in zit. 'Giovanni zal dus wel akkoord moeten gaan met onze nieuwe voorwaarden.' (MR)

http://www.sportweek.nl/voetbal/117121/Been_hoopt_op_contractverlenging_Van_Bronckhorst

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door martinm70 --
martinm70
 martinm70 - vrijdag 06 november 2009 - 15:33   quote  deeplink  
"Als" hij een nieuw contract wil tekenen, denk ik "zeker doen".
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:09   quote  deeplink  
Denk dat Giovanni dat wel zal willen. Hart op de goede plaats, en het is beter als actieve speler naar Z-Afrika te gaan.
Hoewel, als toerist ook niet verkeerd.
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:22   quote  deeplink  
mooi land
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Zeker, prachtig land. Heb er een prachtige vakantie gehad. Al heeft het Krugerpark wel veel weg van de Beekse Bergen, de eerste vijf minuten
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:28   quote  deeplink  
Ook in Cape town geweest?
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:30   quote  deeplink  
Ja, vliegende hollander niet gespot. Wel Tafelberg en Waterfront. Ze hadden toen geen geen ajax afdeling. Jij in Cape town geweest?
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:31   quote  deeplink  
jaaa, ben daar oa het water op gegaan, zo gaaf, geweldige stad
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:33   quote  deeplink  
Naar Robbeneiland? Of watersport? Of in een kooi op de great white duiken?
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:34   quote  deeplink  
kitesurfen
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:37   quote  deeplink  
gaaf
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:38   quote  deeplink  
Daar heb je pas wind en golven
craven
 craven - vrijdag 06 november 2009 - 23:17   quote  deeplink  
denk dat Gio beter in de scouting kan of zo...
willian
 willian - vrijdag 06 november 2009 - 23:19   quote  deeplink  
nog 1 seizoen verlengen, zo ddat feyenoord rustig op zoek kan naar een waardige opvolger!
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 23:22   quote  deeplink  
en hij voor de volle 100% meetelt als international in Z-A
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 13:11   quote  deeplink  
Ik denk dat ze dat beter dit seizoen kunnen doen..
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:09 schreef Els het volgende:
Denk dat Giovanni dat wel zal willen. Hart op de goede plaats, en het is beter als actieve speler naar Z-Afrika te gaan.
Hoewel, als toerist ook niet verkeerd.
Els?

Sorry Els maar wat heeft t bijtekenen te maken met t feit of hij als tourist of speler naar Z-Afrika gaat denk je?

Gio mag van mij nog wel jaartje blijven evenals Landzaat (mits voor héél ander salaris) Hofland en Cler moeten we zien te lozen (van hen loopt contract nog een jaar door) en Makaay moet gewoon stoppen (en zal dat ook wel doen)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door voetbal.nl --
bram
 bram - zondag 08 november 2009 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:24 schreef Els het volgende:
Zeker, prachtig land. Heb er een prachtige vakantie gehad. Al heeft het Krugerpark wel veel weg van de Beekse Bergen, de eerste vijf minuten
waar ligt het krugerpark???????????????/
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 09:41 schreef bram het volgende:

[..]

waar ligt het krugerpark???????????????/
Net iets onder de Beekse Bergen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Els --
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 09:25 schreef voetbal.nl het volgende:

[..]

Els?

Sorry Els maar wat heeft t bijtekenen te maken met t feit of hij als tourist of speler naar Z-Afrika gaat denk je?

Gio mag van mij nog wel jaartje blijven evenals Landzaat (mits voor héél ander salaris) Hofland en Cler moeten we zien te lozen (van hen loopt contract nog een jaar door) en Makaay moet gewoon stoppen (en zal dat ook wel doen)
Gio wil graag naar het WK. v Marwijk wil graag fitte, actieve, bij de club spelende voetballers. Gio tekent een contract voor nog een jaar bij Feyenoord. Gio geeft daarmee aan zichzelf nog als fit, actief en capabel te zien. Feyenoord geeft aan Gio nog als fit en capabel te zien. Niet zo moeilijk toch?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Els --
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 09:54   quote  deeplink  
niet moeilijk maar slaat nergens op.ten eerste wil Gio naar het WK en niet t EK en ten 2e: BvM gaat echt zijn beslissing niet maken op t feit of Gio wel of niet een jaar langer doorgaat ,(dus als vd Sar niet doorgaat is hij ook niet capabel??) als Gio gewoon fit is gaat hij mee en anders niet en die fitheid bewijst hij niet door een jaar bij te tekenen maar door dit jaar goed te spelen. Bijtekenen kan ook van andere zaken afhangen dan fitheid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door voetbal.nl --
bram
 bram - zondag 08 november 2009 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 09:46 schreef Els het volgende:

[..]

Net iets onder de Beekse Bergen
oh ik dacht op de veluwe
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 09:54 schreef voetbal.nl het volgende:
niet moeilijk maar slaat nergens op.ten eerste wil Gio naar het WK en niet t EK en ten 2e: BvM gaat echt zijn beslissing niet maken op t feit of Gio wel of niet een jaar langer doorgaat , als Gio gewoon fit is gaat hij mee en anders niet en die fitheid bewijst hij niet door een jaar bij te tekenen maar door dit jaar goed te spelen. Bijtekenen kan ook van andere zaken afhangen dan fitheid.
Zal m'n antwoord aanpassen naar wk. Voor de rest blijft ik bij mijn argumenten. Heb nergens beweerd dat het doorslaggevend was, maar kan me goed voorstellen dat het wel meeweegt in de beslissing.
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 09:57 schreef bram het volgende:

[..]

oh ik dacht op de veluwe
je kan niet alles weten
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 10:01   quote  deeplink  
ach vrouwen en voetbal.........denk dat vrouwen eigenlijk een te hoog IQ hebben voor voetbal, ze denken te ver door! zal wat zijn als vd Sar , Gio en Ooijer besluiten om te stoppen : dan moet Bert een nieuwe achterhoede maken , haha

sorry voor mijn sarcasme Els maar t slaat echt hé'lemaal nergens op........

Cocu had dus ook niet mee moeten doen op t vorige EK?

whahahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door voetbal.nl --
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 10:01 schreef voetbal.nl het volgende:
ach vrouwen en voetbal.........denk dat vrouwen eigenlijk een te hoog IQ hebben voor voetbal, ze denken te ver door! zal wat zijn als vd Sar , Gio en Ooijer besluiten om te stoppen : dan moet Bert een nieuwe achterhoede maken , haha

sorry voor mijn sarcasme Els maar t slaat echt hé'lemaal nergens op........

Cocu had dus ook niet mee moeten doen op t vorige EK?

whahahaha
Dat was inderdaad beter geweest.
Vooropgesteld: het nederlands elftal interessert mij niets. Voor uitleg, lees eerdere posts.
Daarnaast was het inderdaad beter geweest als Cocu niet mee was gegaan naar het EK. Ik kan het afgelopen EK niet echt succesvol noemen voor het nl elftal, maar als jij en ik een andere definitie hebben van succes, dan begrijp ik de verwarring.
Vrouwen en voetbal, tja, waar heb ik beweerd dat ik er verstand van heb? Lees mijn posts maar na, nog nooit. Ik ga er van uit dat ik er nauwelijks meer zicht op heb als, om maar iemand te noemen, jij. Ik heb wel zicht in menselijke verhoudingen en beweegredenen. Ze maar de menselijke natuur.
En als jij je zo stoort aan mijn posts, dan lees je ze toch niet, prima oplossing. Om het makkelijker te maken: als er aan de linker kant van je scherm Els staat, dan is het een post van mij
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 10:22   quote  deeplink  
ik stoor me niet , lees je posts graag , ben t vaak met je eens maar juist daarom snapte ik deze gedachtengang niet , en nog steeds niet t is namelijk gewoon complete onzin.

Verder prima posts hoor Els en ik weet echt wel wat die naam links in je scherm betekend.

Wat je over Cocu zegt is natuurlijk ook beetje vreemde reactie , aan hem zal t zeker niet gelegen hebben dacht ik.................
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 10:24   quote  deeplink  
weet je wat trouwens t ergste is: Cocu deed helemaal niet mee in Euro 2008 , zijn laatste toernooi was WK 2006................ ga ik fff af
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 10:24 schreef voetbal.nl het volgende:
weet je wat trouwens t ergste is: Cocu deed helemaal niet mee in Euro 2008 , zijn laatste toernooi was WK 2006................ ga ik fff af
T moet niet gekker worden ;-) Maar ik geloofde je zonder meer hoor.
Maar heb ik dan toch gelijk? Heeft het aan Cocu gelegen?
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 10:30   quote  deeplink  
Zou prima zijn. Er word veel op Gio gezeken, maar hij trapt nooit na in de media, is een prachtkerel en een echte Feyenoorder. Dat blijkt wel op het feit dat toen hij in 2002 bij Arsenal speelde geschorst was voor de kampioenswedstrijd. Dan zou je daar natuurlijk op de tribune gaan zitten bij zo'n feest. Maar Gio was nergens te bekennen... Jawel, in Rotterdam want daar was de finale van de UEFA CUP!

Tegen Ajax liet hij weer zien dat hij met z'n ervaring en routine nog prima meekan! Tegen een snelle rechtsbuiten heeft iedereen het moeilijk!
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 10:39   quote  deeplink  
Inderdaad, prachtkerel. Kan me niet anders voorstellen, dan dat hij bij de club betrokken blijft.
Ik hou even op met de discussie, ga naar Alkmaar.
Goede wedstrijd allemaal!
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 10:44   quote  deeplink  
Suc6 , laatste keer dat ik naar Alkmaar ging liep t net effe anders.............. daarna eigenlijk zelden meer naar uitwedstrijd............
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 10:39 schreef Els het volgende:
Inderdaad, prachtkerel. Kan me niet anders voorstellen, dan dat hij bij de club betrokken blijft.
Ik hou even op met de discussie, ga naar Alkmaar.
Goede wedstrijd allemaal!
Zo hoort het!
fredje
 fredje - zondag 08 november 2009 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 10:07 schreef Els het volgende:

[..]

Dat was inderdaad beter geweest.
Vooropgesteld: het nederlands elftal interessert mij niets. Voor uitleg, lees eerdere posts.
Daarnaast was het inderdaad beter geweest als Cocu niet mee was gegaan naar het EK. Ik kan het afgelopen EK niet echt succesvol noemen voor het nl elftal, maar als jij en ik een andere definitie hebben van succes, dan begrijp ik de verwarring.
Vrouwen en voetbal, tja, waar heb ik beweerd dat ik er verstand van heb? Lees mijn posts maar na, nog nooit. Ik ga er van uit dat ik er nauwelijks meer zicht op heb als, om maar iemand te noemen, jij. Ik heb wel zicht in menselijke verhoudingen en beweegredenen. Ze maar de menselijke natuur.
En als jij je zo stoort aan mijn posts, dan lees je ze toch niet, prima oplossing. Om het makkelijker te maken: als er aan de linker kant van je scherm Els staat, dan is het een post van mij
Sorry hoor Els, maar als het nederlands elftal je niet intereseert ben je geen voetbal liefhebber maar een feyenoord fan. Opzich niks mis mee, maar kraai dan aub geen onzin uit.
bram
 bram - zondag 08 november 2009 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:06 schreef fredje het volgende:

[..]

Sorry hoor Els, maar als het nederlands elftal je niet intereseert ben je geen voetbal liefhebber maar een feyenoord fan. Opzich niks mis mee, maar kraai dan aub geen onzin uit.
helemaal eens
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:35 schreef bram het volgende:

[..]

helemaal eens
Als het tegen Els is wel ja hahaha
bram
 bram - zondag 08 november 2009 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:37 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Als het tegen Els is wel ja hahaha
manwijven als els kan ik niet tegen en ik denk dat wel meer mensen er zo over denken,je hebt ook mensen die achter haar aanlopen als een reu achter een loops teefje.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:42 schreef bram het volgende:

[..]

manwijven als els kan ik niet tegen en ik denk dat wel meer mensen er zo over denken,je hebt ook mensen die achter haar aanlopen als een reu achter een loops teefje.
Vind je? Volgens mij heeft ze een uitgerekende mening over voetbal, en ik vind dat ze niet vaak onzin lult. Ze gaat naar thuis/uit wedstrijden dus daar ligt het niet aan.
Djee
 Djee - zondag 08 november 2009 - 11:49   quote  deeplink  
Els is GEEN voetbalfan, nee Els is een FeyenoordSTER!!!!!!!!!!!
bram
 bram - zondag 08 november 2009 - 11:51   quote  deeplink  
ik ken veel mensen bij feyenoord waaronder veel vrouwen,die willen niet op dit forum omdat die truttebol er ook opzit,zegt mij genoeg,mijn vriendin en ik gaan ook naar iedere uit en thuiswedstrijd,vandaag helaas niet,droeve fam.omstandigheden laten dit niet toe,maar ik heb mijn buik vol van die trut en zolang zij op dit forum blijft haak ik af.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:51 schreef bram het volgende:
ik ken veel mensen bij feyenoord waaronder veel vrouwen,die willen niet op dit forum omdat die truttebol er ook opzit,zegt mij genoeg,mijn vriendin en ik gaan ook naar iedere uit en thuiswedstrijd,vandaag helaas niet,droeve fam.omstandigheden laten dit niet toe,maar ik heb mijn buik vol van die trut en zolang zij op dit forum blijft haak ik af.
De Forum-Soap is begonnen! Heb Privé al ingelicht!

Ik vind eigenlijk dat je wel een beetje overdrijft. Voetbal is voor mannen en vrouwen?
bram
 bram - zondag 08 november 2009 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:54 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

De Forum-Soap is begonnen! Heb Privé al ingelicht!

Ik vind eigenlijk dat je wel een beetje overdrijft. Voetbal is voor mannen en vrouwen?
lees mijn posr nog een keer,
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:55 schreef bram het volgende:

[..]

lees mijn posr nog een keer,
Je vind dus dat ze teveel onzin uitkraamt en te tuttig doet? :d
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:51 schreef bram het volgende:
ik ken veel mensen bij feyenoord waaronder veel vrouwen,die willen niet op dit forum omdat die truttebol er ook opzit,zegt mij genoeg,mijn vriendin en ik gaan ook naar iedere uit en thuiswedstrijd,vandaag helaas niet,droeve fam.omstandigheden laten dit niet toe,maar ik heb mijn buik vol van die trut en zolang zij op dit forum blijft haak ik af.
kinderachtig ventje!
El
 El - zondag 08 november 2009 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:51 schreef bram het volgende:
ik ken veel mensen bij feyenoord waaronder veel vrouwen,die willen niet op dit forum omdat die truttebol er ook opzit,zegt mij genoeg,mijn vriendin en ik gaan ook naar iedere uit en thuiswedstrijd,vandaag helaas niet,droeve fam.omstandigheden laten dit niet toe,maar ik heb mijn buik vol van die trut en zolang zij op dit forum blijft haak ik af.
Als jij zenuwachtig wordt van vrouwen met een mening over voetbal is het misschien inderdaad beter dat je afhaakt. Krikt het niveau gelijk ook weer wat op!
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 november 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Els is één van de weinige vrouwen die ik ken met wie je serieus over voetbal kan praten
Dus blijf maar weg Bram
Van mij mag Els nog jaren blijven
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 november 2009 - 18:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:51 schreef bram het volgende:
ik ken veel mensen bij feyenoord waaronder veel vrouwen,die willen niet op dit forum omdat die truttebol er ook opzit,zegt mij genoeg,mijn vriendin en ik gaan ook naar iedere uit en thuiswedstrijd,vandaag helaas niet,droeve fam.omstandigheden laten dit niet toe,maar ik heb mijn buik vol van die trut en zolang zij op dit forum blijft haak ik af.
heb ik iets gemist ofzo????
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:51 schreef bram het volgende:
ik ken veel mensen bij feyenoord waaronder veel vrouwen,die willen niet op dit forum omdat die truttebol er ook opzit,zegt mij genoeg,mijn vriendin en ik gaan ook naar iedere uit en thuiswedstrijd,vandaag helaas niet,droeve fam.omstandigheden laten dit niet toe,maar ik heb mijn buik vol van die trut en zolang zij op dit forum blijft haak ik af.
dan ben je echt zielig.. omdat els er op zit "ga ik er niet op" hoe oud ben je dan??
hotjumper
 hotjumper - zondag 08 november 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 11:51 schreef bram het volgende:
ik ken veel mensen bij feyenoord waaronder veel vrouwen,die willen niet op dit forum omdat die truttebol er ook opzit,zegt mij genoeg,mijn vriendin en ik gaan ook naar iedere uit en thuiswedstrijd,vandaag helaas niet,droeve fam.omstandigheden laten dit niet toe,maar ik heb mijn buik vol van die trut en zolang zij op dit forum blijft haak ik af.
Als jij je vriendin meeneemt naar voetbal, neem ik jou dus ook niet meer serieus.
craven
 craven - zondag 08 november 2009 - 19:48   quote  deeplink  
beter je vriendin dan je vrouw :p

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Been hoopt op contractverlenging Van Bronckhorst









0.0074279