|
|
Stylzz
|
|
|
Op mijn forum zit geen Bram? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Els heb ik geaccepteerd maar dat is dan ook genoeg. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik heb op de topic over wijnaldum wat geschreven en wat daar staat meen ik oprecht |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ja maar jij bent gestopt met roken!! is geen beeld van de realiteit! hahahahahahhaa! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote:Op woensdag 11 november 2009 - 13:01 schreef Milo het volgende:bram die heeft vaak grappige opmerkingen en geeft steun aan je als je die nodig hebt. Denk daarbij aan jozo en corneuten. Dat is toch behoorlijk triest Mensen steunen die het forum verneuken Dan hoor je hier niet, net als Jozo en zijn billenmatties |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op woensdag 11 november 2009 - 13:01 schreef Milo het volgende:dat is zo! maar ik begrijp die commotie niet zo goed. Els heeft vaak goede en scherpe opmerkingen en bram die heeft vaak grappige opmerkingen en geeft steun aan je als je die nodig hebt. Denk daarbij aan jozo en corneuten. Bram mag je niet in dat zelfde rijtje zetten!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 12:10 schreef Phyxsius het volgende:[..] Dat is toch behoorlijk triest Mensen steunen die het forum verneuken Dan hoor je hier niet, net als Jozo en zijn billenmatties Jij begrijpt het deze reactie niet helemaal denk ik. Lees eerst even alle posts door voordat je reageert hierop. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: daar ben ik niet mee eens. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 12:24 schreef Milo het volgende:[..] Jij begrijpt het deze reactie niet helemaal denk ik. Lees eerst even alle posts door voordat je reageert hierop. Zou het zo kunnen zijn dat jij zijn reactie niet helemaal begrijpt?? :-) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hij vindt dat ik mensen steun die het forum verneuken en dat is niet zo. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ging om Bram denk ik!!! Vind obverigens dat je die echt niet inhet zelfde rijtje mag zetten. Bram heeft soms ook nog zinnige opmerkingen en die andere twee niet!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 13:13 schreef Feyenoord till i die het volgende:Ging om Bram denk ik!!! Vind obverigens dat je die echt niet inhet zelfde rijtje mag zetten. Bram heeft soms ook nog zinnige opmerkingen en die andere twee niet!! het klopt dat het over bram ging, Het ging erom dat ik gezeik kreeg met jozo! waarop bram direct reageerde wat ik erg op prijs stelde.
Dus je begrijpt me verkeerd dat ik bram in het zelfde rijtje plaats als jozo en vriendjes, juist niet.
Alleen het gezeik tussen bram en els begrijp ik niet. Zodoende gaf ik die opmerking. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Twee lijnen gaan er anders ook wel in. Heb twee neusgaten!!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en geen neusschot meer? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nu begin je uit je nek te lullen dat trek je niet 2 lijnen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Neusschot zit er nog steeds maar ik snap niet hoe dat kan. 2 lijnen gaat niet??? Snuif er nog wel vier achter mekaar weg!!! Of ik dat nog wil is een tweede! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lul niet man, bij de eerste lig je om hahahahaha...... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
was het maar zo want dan kosste me het een stuk minder geld als ik het nog eens doe!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
verslaving het is me wat. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Die tijd heb ik gelukkig allang achter de rug. Ken overigens genoeg niet verslaafden die zo een halve gram in allebei de neusgaten duwen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: een neusschot hebben is zwaar overgewaardeerd. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 13:42 schreef Feyenoord till i die het volgende:Die tijd heb ik gelukkig allang achter de rug. Ken overigens genoeg niet verslaafden die zo een halve gram in allebei de neusgaten duwen! waarom zouden ze dat doen dan? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
omdat dat bekenden zijn van ftid, hahahaha |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En omdat ze het lekker vinden! Waarom drink jij bier? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ik drink alleen fristi |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
van de chocomel afgestapt??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Jappie_FEY -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ging er zo van boeren |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: nou vraag je me wat, bier is het enige wat ik lust.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Milo -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ah, logisch natuurlijk |
|
|
|