BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GELD????het moet een eer zijn om voor Feyenoord te ballen!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 18:53   quote  deeplink  
Been: "Niet voor het geld spelen"
Geplaatst op: 06-11-09 | Bron: FSV | Auteur: Erik

-
Mario Been sprak vandaag over de door de directie nieuwe norm van spelerssalarissen bij Feyenoord. 'Ik heb hierover met Beenhakker gepraat en wij zijn het volledig met de directie eens. Spelers die eventueel hier willen spelen hoeven niet meer te verwachten dat zijn hier miljonair gaan worden.'

'Als speler moet je in dit mooie Stadion met ruim 45.000 toeschouwers willen voetballen. Je moet met Feyenoord prijzen willen winnen, waaronder het kampioenschap. Dat moet je drijfveer zijn en niet het geld. Wil je dat niet moet je lekker ergens anders gaan spelen.'

'Spelers die nu nog boven die norm verdienen hoeven niet allemaal weg. Die contracten lopen in april af. Tegen die tijd kijken we wel wie we willen behouden en wie niet. We willen ervaren spelers behouden, maar zij moeten dan wel genoegen nemen met het salaris het geen de club hen voorstelt. Die keuze is aan hen. Kortom; ze zullen genoegen moeten nemen met minder salaris. Maar dan nog hoeven ze niet op een houtje te bijten,' voegde Been er aan toe.

Bron: fr4ever
spetah
 spetah - vrijdag 06 november 2009 - 19:01   quote  deeplink  
en terecht het is toch een eer om voor een geweldig publiek en in een zeer sfeervol stadion te mogen voetballen
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 19:09   quote  deeplink  
nu het geweldige publiek nog terug en een sfeervol stadion.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:09 schreef hotjumper het volgende:
nu het geweldige publiek nog terug en een sfeervol stadion.
Dat is helaas stervende....
Zou het ooit nog goed komen?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:11 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dat is helaas stervende....
Zou het ooit nog goed komen?
als ze die gasten in die gele jassen het stadion hebben uit gejaagd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

als ze die gasten in die gele jassen het stadion hebben uit gejaagd.
Zoveel zijn het er niet!!!
Moet te doen zijn opjagen totdat het dun
de broekspijpen uitloopt....
Zien we die alvast niet meer terug...
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 19:25   quote  deeplink  
het lijkt wel of iedere speler van de huidige selectie denkt dat ze alleen voor geld spelen,ze spelen voor de mooiste club die er is,dat moet toch die gasten ook aanspreken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:25 schreef bram het volgende:
het lijkt wel of iedere speler van de huidige selectie denkt dat ze alleen voor geld spelen,ze spelen voor de mooiste club die er is,dat moet toch die gasten ook aanspreken
Klopt zo komt het al jaren over,een enkeling daar gelaten.
Moet wel zeggen dat het nu een stuk beter gaat wat dat betreft.
MMM
 MMM - vrijdag 06 november 2009 - 19:37   quote  deeplink  
Mooi gezegd van Mario!
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt zo komt het al jaren over,een enkeling daar gelaten.
Moet wel zeggen dat het nu een stuk beter gaat wat dat betreft.
het kan beter,clubliefde presteren voor je werkgever,je geven voor 100% daar gaat het om,ik heb vroeger bij swartouw gewerkt in de kolen,stuur ze daar eens heen dan leren ze wat werken is,100 ton kolen per dag met de bats verplaatsen,dat is werken.
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 november 2009 - 19:42   quote  deeplink  
idd, de eer om voor Feyenoord te mogen spelen met een vast basissalaris + een premiesysteem. dus, eerst presteren en daarna verdienen. als Feyenoord over een paar jaar in een groter stadion voor meer publiek kan gaan spelen dan is het salaris misschien een item voor onderhandeling. en als het publiek Feyenoord gewoon op een goede manier blijft steunen en de club geen absurde boetes meer bezorgd door wangedrag, dan zijn we een heel stuk op de goede weg.
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 19:44   quote  deeplink  
Wat een onzin. Prima dat ze het salarishuis willen aanpassen, maar nu zeggen dat grootverdieners maar lekker ergens anders gaan voetballen, en eer en publiek voldoende moet zijn, is wel erg rigoreus. Tja, beetje doorgeslagen. Hoe meer eerzuchtige spelers bij Feyenoord hoe liever, maar zolang andere clubs nog wereldsalarissen betalen, zal je als Feyenoord dus vaak naar de 2e garnituur hengelen. Of we daarmee nou al die prijzen gaan pakken? En Mario zat toch ook niet bij Pisa voor de eer? Of Leo bij Ajax vanwege de toeschouwers?
sevillana
 sevillana - vrijdag 06 november 2009 - 19:52   quote  deeplink  
denk wel dat het een realistisch beeld is, wat de leiding van Feyenoord voor ogen heeft. zeker gezien de huidige ontwikkelingen in de wereld op het financiele vlak. mettertijd zullen ook de rijke clubs in europa dit absurde qua salarissen waarschijnlijk niet vol blijven houden. en misschien komt de uefa ook wel weer een keer tot inkeer?
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:44 schreef Els het volgende:
Wat een onzin. Prima dat ze het salarishuis willen aanpassen, maar nu zeggen dat grootverdieners maar lekker ergens anders gaan voetballen, en eer en publiek voldoende moet zijn, is wel erg rigoreus. Tja, beetje doorgeslagen. Hoe meer eerzuchtige spelers bij Feyenoord hoe liever, maar zolang andere clubs nog wereldsalarissen betalen, zal je als Feyenoord dus vaak naar de 2e garnituur hengelen. Of we daarmee nou al die prijzen gaan pakken? En Mario zat toch ook niet bij Pisa voor de eer? Of Leo bij Ajax vanwege de toeschouwers?
wat een kutverhaal,mensen die werken om het bedrijf op een hoger niveau te brengen maak jij nu belachelijk,ik weet dat het bij voetbal anders werkt maar de spelers die feyenoord hebben groot gemaakt,israel,laseroms,van hanegem,voor die mensen heb ik veel respect die zeurden nooit over geld.
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:55 schreef bram het volgende:

[..]

wat een kutverhaal,mensen die werken om het bedrijf op een hoger niveau te brengen maak jij nu belachelijk,ik weet dat het bij voetbal anders werkt maar de spelers die feyenoord hebben groot gemaakt,israel,laseroms,van hanegem,voor die mensen heb ik veel respect die zeurden nooit over geld.
van hanegem zeurt noooooooooooooooooit over geld.....................
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 19:59   quote  deeplink  
feyenoord staat voor werken en rovert dat je mij in deze afvalt valt mij zwaar tegen
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:59 schreef bram het volgende:
feyenoord staat voor werken en rovert dat je mij in deze afvalt valt mij zwaar tegen
Bram, ik vind altijd wat jij vindt, ik ken alleen verhalen dat van hanegem ook wel eens om een eurootje liep te kloten
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:44 schreef Els het volgende:
... Of Leo bij Ajax vanwege de toeschouwers?
nee dat deed ie voor het shirt, dat droeg ie graag....

Denk wel dat het een trend is die je bij veel clubs gaat zien. Het oude systeem heeft zijn eigen graf gegraven. Om te overleven moeten clubs een stapje terug doen. Elke club zal dat op zijn manier verkopen...

en het is natuurlijk handig als je tegen een achterban kan zeggen, "die speler doet het alleen voor het geld die geeft niet om de club" die halen we niet...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:52 schreef sevillana het volgende:
denk wel dat het een realistisch beeld is, wat de leiding van Feyenoord voor ogen heeft. zeker gezien de huidige ontwikkelingen in de wereld op het financiele vlak. mettertijd zullen ook de rijke clubs in europa dit absurde qua salarissen waarschijnlijk niet vol blijven houden. en misschien komt de uefa ook wel weer een keer tot inkeer?
Ik denk dat niet alles in het leven draait om geld..
De salarisen bij AZ liggen vele maler lager dan bij ons..
Bij die gasten ging het niet om eer maar het goede technisch beleid...
Lees het verhaal Babovic!!! Hij is een held...
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Lees het verhaal Babovic!!! Hij is een held...
je bent verliefd he
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 20:08   quote  deeplink  
hahahahahahahahahahaha
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk dat niet alles in het leven draait om geld..
De salarisen bij AZ liggen vele maler lager dan bij ons..
Bij die gasten ging het niet om eer maar het goede technisch beleid...
Lees het verhaal Babovic!!! Hij is een held...
jongen,jij snapt het
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 20:10   quote  deeplink  
jij dus ook

babovic gaat het nog druk krijgen met jullie brieven vol parfum te lezen
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 06 november 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

je bent verliefd he
moeten we ze koppelen??
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:01 schreef Rovert het volgende:

[..]

Bram, ik vind altijd wat jij vindt, ik ken alleen verhalen dat van hanegem ook wel eens om een eurootje liep te kloten
niet van hanegem vroeg om geld,zijn ex en zijn huidige vrouw vroegen om geld
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:10 schreef bram het volgende:

[..]

niet van hanegem vroeg om geld,zijn ex en zijn huidige vrouw vroegen om geld
hahahaha, voor de buitenwereld kan willem het altijd mooi voordoen he

gouden kerel, maar geloof me, hij houdt ook van geld
bram
 bram - vrijdag 06 november 2009 - 20:15   quote  deeplink  
ik stop,ga naar de kroeg
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 06 november 2009 - 20:16   quote  deeplink  
ben je daar niet al dan?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:11 schreef Rovert het volgende:

[..]

hahahaha, voor de buitenwereld kan willem het altijd mooi voordoen he

gouden kerel, maar geloof me, hij houdt ook van geld
Moet je even zoeken tussen de columns van Lex Kroon
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:06 schreef Rovert het volgende:

[..]

je bent verliefd he
Al 18 jaar op het zelfde blondje :P
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
heb jij het voorbeeld paraat?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:36 schreef Rovert het volgende:
heb jij het voorbeeld paraat?
Zit naast me,maar kan haar niet plakken :)
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 19:55 schreef bram het volgende:

[..]

wat een kutverhaal,mensen die werken om het bedrijf op een hoger niveau te brengen maak jij nu belachelijk,ik weet dat het bij voetbal anders werkt maar de spelers die feyenoord hebben groot gemaakt,israel,laseroms,van hanegem,voor die mensen heb ik veel respect die zeurden nooit over geld.
Bram, geniet van je pilsje. En kom iets milder terug.
Supporters kiezen of erven een club. Bij ons is clubliefde zuiver, alles wat je geld kost ipv oplevert, kan je nl objectief, of met passie, kiezen. Een voetballer is geen supporter van een club, maar een werknemer. Tegenwoordig kunnen voetballers met enig talent zich financieel onafhankelijk spelen voor de rest van hun leven. De voetballers die jij noemt, leefden in een andere tijd. Zij kregen na hun carriere een sigarenzaak of een sportzaak van Feyenoord, zodat ze in hun onderhoud konden voorzien en kregen tijdens hun actieve loopbaan een normaal salaris. Dat 'pensioen'is tegenwoordig niet meer nodig. En clubliefde niet meer de enige drijfveer.
Feyenoord kan niet als enige weer teruggaan naar die "goeie ouwe tijd', je bent dan wel het braafste jongetje van de klas, maar kampioen zal je niet worden. Vinden wij ook niet leuk.
Ik vind de berichtgeving rondom de uitspraak van Been tendentieus. Toegegeven, het is wat wij graag willen horen, het wordt ook direct opgepikt in media en forum, maar of het de waarheid is? Als Feyenoord het kon betalen, denk je dan dat Mario Been zou zeggen dat hij Messi en Kaka niet hoeft te hebben, omdat hij er niet van overtuigd is, dat ze los van het geld ook echt graag voor Feyenoord willen spelen?
Ik misgun niemand de mogelijkheid om geld te verdienen, en rijk en onafhankelijk te worden. Ik maak ook niemand belachelijk, maar ik vind wel dat je reeel moet blijven. Feyenoord kan momenteel geen grote salarissen ophoesten, daar zit geen principe achter, maar een negatief saldo op een spaarrekening. Zo simpel is het. Als we rijk zijn, hebben we het weer over principes, nu gewoon werken en zorgen dat je weer uit de gevarenzone komt.
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:06   quote  deeplink  
Wauw els
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:07   quote  deeplink  
Hee Rovert, how's life?
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:07 schreef Els het volgende:
Hee Rovert, how's life?
prima, lekker weekend
met jou dan?
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:19   quote  deeplink  
In principe prima. Heb vandaag mijn tante begraven (niet zelf, hoor) Vervelend, maar heb er vrede mee. Ga zondag met een van mijn beste vriendjes naar AZ-Feyenoord. En nu gezellig met jou op het forum. Alles bij elkaar optellend, het leven is goed.
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:21   quote  deeplink  
He klotuh van je tante.........

Beter dat je dan kaarten az hebt, gedachten verzetten
voetballer55
 voetballer55 - vrijdag 06 november 2009 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 18:53 schreef Leon FR1908 het volgende:
Been: "Niet voor het geld spelen"
Geplaatst op: 06-11-09 | Bron: FSV | Auteur: Erik

-
Mario Been sprak vandaag over de door de directie nieuwe norm van spelerssalarissen bij Feyenoord. 'Ik heb hierover met Beenhakker gepraat en wij zijn het volledig met de directie eens. Spelers die eventueel hier willen spelen hoeven niet meer te verwachten dat zijn hier miljonair gaan worden.'

'Als speler moet je in dit mooie Stadion met ruim 45.000 toeschouwers willen voetballen. Je moet met Feyenoord prijzen willen winnen, waaronder het kampioenschap. Dat moet je drijfveer zijn en niet het geld. Wil je dat niet moet je lekker ergens anders gaan spelen.'

'Spelers die nu nog boven die norm verdienen hoeven niet allemaal weg. Die contracten lopen in april af. Tegen die tijd kijken we wel wie we willen behouden en wie niet. We willen ervaren spelers behouden, maar zij moeten dan wel genoegen nemen met het salaris het geen de club hen voorstelt. Die keuze is aan hen. Kortom; ze zullen genoegen moeten nemen met minder salaris. Maar dan nog hoeven ze niet op een houtje te bijten,' voegde Been er aan toe.

Bron: fr4ever
helemaal maal mee eens
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:23   quote  deeplink  
Ja, en ze was 89, da's op zich een prima leeftijd. Al denk je er anders over als je 89 bent. En ze was op, zeker lichamelijk. Rot voor mijn oom, die blijft alleen achter.
Heb zelf besloten dat nu de knop om gaat, even een tijdje alleen maar leuke dingen doen. Hoop dat Feyenoord meewerkt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door Els --
Rovert
 Rovert - vrijdag 06 november 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:23 schreef Els het volgende:
Ja, en ze was 89, da's op zich een prima leeftijd. Al denk je er anders over als je 89 bent. En ze was op, zeker lichamelijk. Rot voor mijn oom, die blijft alleen achter.
Heb zelf besloten dat nu de knop om gaat, even een tijdje alleen maar leuke dingen doen. Hoop dat Feyenoord meewerkt.
89 is een geweldige leeftijd, maar toch................
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:59 schreef Els het volgende:

[..]

Bram, geniet van je pilsje. En kom iets milder terug.
Supporters kiezen of erven een club. Bij ons is clubliefde zuiver, alles wat je geld kost ipv oplevert, kan je nl objectief, of met passie, kiezen. Een voetballer is geen supporter van een club, maar een werknemer. Tegenwoordig kunnen voetballers met enig talent zich financieel onafhankelijk spelen voor de rest van hun leven. De voetballers die jij noemt, leefden in een andere tijd. Zij kregen na hun carriere een sigarenzaak of een sportzaak van Feyenoord, zodat ze in hun onderhoud konden voorzien en kregen tijdens hun actieve loopbaan een normaal salaris. Dat 'pensioen'is tegenwoordig niet meer nodig. En clubliefde niet meer de enige drijfveer.
Feyenoord kan niet als enige weer teruggaan naar die "goeie ouwe tijd', je bent dan wel het braafste jongetje van de klas, maar kampioen zal je niet worden. Vinden wij ook niet leuk.
Ik vind de berichtgeving rondom de uitspraak van Been tendentieus. Toegegeven, het is wat wij graag willen horen, het wordt ook direct opgepikt in media en forum, maar of het de waarheid is? Als Feyenoord het kon betalen, denk je dan dat Mario Been zou zeggen dat hij Messi en Kaka niet hoeft te hebben, omdat hij er niet van overtuigd is, dat ze los van het geld ook echt graag voor Feyenoord willen spelen?
Ik misgun niemand de mogelijkheid om geld te verdienen, en rijk en onafhankelijk te worden. Ik maak ook niemand belachelijk, maar ik vind wel dat je reeel moet blijven. Feyenoord kan momenteel geen grote salarissen ophoesten, daar zit geen principe achter, maar een negatief saldo op een spaarrekening. Zo simpel is het. Als we rijk zijn, hebben we het weer over principes, nu gewoon werken en zorgen dat je weer uit de gevarenzone komt.
Mooi verhaal Els..
Maar ik ga ondanks alles elke dag fluitend naar mijn werkgever en de prestatie is om
er elke dag weer iets goeds en moois van te maken..
Ga trouwens ook niet voor 3 honderd meer naar de concurent.
Alleen als je voor een keuze komt te staan als Drenthe begin ik het te begrijpen..

PS mijn medeleven voor de dood van je tante.
Els
 Els - vrijdag 06 november 2009 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:56 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooi verhaal Els..
Maar ik ga ondanks alles elke dag fluitend naar mijn werkgever en de prestatie is om
er elke dag weer iets goeds en moois van te maken..
Ga trouwens ook niet voor 3 honderd meer naar de concurent.
Alleen als je voor een keuze komt te staan als Drenthe begin ik het te begrijpen..

PS mijn medeleven voor de dood van je tante.
Tuurlijk Leon, elke stelling is ook maar voor een aantal procenten waar. Als ik een boedhekel aan mijn baas zou hebben, dan was ik morgen weg. Als er aan het einde van de maand geen geldbedrag op mijn rekening gestort wordt, dan zien ze me ook nooit meer. De waarheid ligt dus ergens tussenin.

En dank je wel.
craven
 craven - vrijdag 06 november 2009 - 22:59   quote  deeplink  
gecondoleerd....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:59 schreef Els het volgende:

[..]

Tuurlijk Leon, elke stelling is ook maar voor een aantal procenten waar. Als ik een boedhekel aan mijn baas zou hebben, dan was ik morgen weg. Als er aan het einde van de maand geen geldbedrag op mijn rekening gestort wordt, dan zien ze me ook nooit meer. De waarheid ligt dus ergens tussenin.

En dank je wel.
Ja dat denk ik ook.(de waarheid ligt idd ergens tussen in)
craven
 craven - vrijdag 06 november 2009 - 23:02   quote  deeplink  
als ik het puur voor het geld zou werken dan heb ik het verkeerde vak gekozen hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 23:02 schreef craven het volgende:
als ik het puur voor het geld zou werken dan heb ik het verkeerde vak gekozen hahaha
Ik ook....
Ik heb mijn eigen bedrijf gehad en verdiende Milo achtige bedragen..
Door omstandigheden moesten we stoppen...
Als ik het morgen weer kon doen deed ik het gelijk..
Moet Els toch een beetje gelijk geven want ook met veel
geld verdienen valt eer te behalen.
craven
 craven - vrijdag 06 november 2009 - 23:10   quote  deeplink  
hmmm... ik heb op school vroeger mijn best niet gedaan hahaha pas in mijn "latere" jeugd weer naar school gegaan...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 23:10 schreef craven het volgende:
hmmm... ik heb op school vroeger mijn best niet gedaan hahaha pas in mijn "latere" jeugd weer naar school gegaan...
De meest ondernemers in Nederland hebben een lage of geen opleiding gehad...
Het gaat om de passie van je vak en het lef in je donder ...
In het ene vak is het wel makkelijker dan het andere vak om voor jezelf te beginnen.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 23:14   quote  deeplink  
Els gecondoleerd. mooi dat je er vrede mee hebt.

je beschrijft de situatie goed in je stukje. Ik denk alleen niet dat Feyenoord de enige is die de broekriem gaat aanhalen. Alleen verpakken hun het nu op een beetje populistische manier om het aan de fans te verkopen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: GELD????het moet een eer zijn om voor Feyenoord te ballen!!!!!









0.0085101