|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
ja, vooral als het uit A m sterdam komt |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat doe ik ook, hup over de balk dr mee |
|
|
|
|
LOBBES
|
|
|
Ik dacht dat de topic ging over feyenoord ,het lijkt de story wel. Rovert ga lekker bij Els op visite dan zijn wij van dat gezeik verlost |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: da's ook wel weer waar |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2009 - 21:13 schreef LOBBES het volgende:Ik dacht dat de topic ging over feyenoord ,het lijkt de story wel. Rovert ga lekker bij Els op visite dan zijn wij van dat gezeik verlost hahahahaha, jaloers? maar je hebt wel een beetje gelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vreemd in deze topic ben ik het met zoveel medeforum bewoners niet eens... Is weer eens wat anders.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2009 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Vreemd in deze topic ben ik het met zoveel medeforum bewoners niet eens... Is weer eens wat anders.. daar ben ik het niet mee eens |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2009 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:Vreemd in deze topic ben ik het met zoveel medeforum bewoners niet eens... Is weer eens wat anders.. Hoe gaat het eigenlijk met het roken? Vooral na gisteren, na de 93 ste minuut van AZ-Feyenoord? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik eigenlijk ook niet,maar het is niet anders ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Eerlijk Els.... Ik rook nog steeds alleen een stuk minder.. Ik ben niet echt erg sterk geweest tot nu toe... Zeg maar gerust een beetje zwak :( Maar uhh,nee ik zeg het niet :) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat vroeg ik me ook al af? Ben je nou een Feyenoorder of niet.... (hoewel, 1 van z'n kinderen is wel voor de neuzen, dus.....) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote:Op maandag 09 november 2009 - 18:35 schreef hotjumper het volgende:[..] Dat vroeg ik me ook al af? Ben je nou een Feyenoorder of niet.... (hoewel, 1 van z'n kinderen is wel voor de neuzen, dus.....) HHAAHAHAHAHAHA...........zit dus toch iets verkeerds in zijn bloed........ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Waarom zie ik dit soort berichten achteraf....pffffffffff Ik ga eerst maar ff een peukkie roken want..... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ZWAKKELING!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHA |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: godver nog maar een peukie dan....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nu ik er zelf heel goed over nadenk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Idd erg triest van mij........ Aan de andere kant ben jij het voorbeeld hoe het wel moet.. Stoppen met roken!!!!!!!! Ik ga mijzelf opladen om het eens echt goed te doen......:) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
zo moet het!!!!!!!!!! hahahahahaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
echte kerels stoppen met stoppen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha..........
en kerels die stoppen met stoppen met stoppen?? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Die stoppen in ieder geval ergens mee!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: dat zijn ajaxieden, want die zijn net zo besluiteloos als wijven (sorry Els) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Toen ik zondag morgen wakker werdt wist ik het zeker... Ik zou nooit meer zuipen... Ik heb op dat besluit nu maar ff een biertje genomen ...:) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Had je geen single malt om dat te vieren? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2009 - 20:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Toen ik zondag morgen wakker werdt wist ik het zeker... Ik zou nooit meer zuipen... Ik heb op dat besluit nu maar ff een biertje genomen ...:) bij mij is het een wonder dat ik zondag nog wakker werd |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dommelsch bier ofzo,ik had godver al een kater van die troep terwijl ik nog volop aan de zuip was...??????????? Evenementen bier bah bah bah |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
ik heb altijd een fles Single malt in huis om eventueel te vieren dat ik stop met drinken. Ligt overigens ook standaard een pak brandaris naast. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha met rizla rood? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Doe mij een Gauloises Blauw.. ohnee.. ik rook niet meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha en volhouden he..... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
opgevers, pussy's dat zijn jullie, jullie lijken wel op sommige spelers van feyenoord. ik walg van jullie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
mehehehe. Opgegeven heb ik gelukkig nog niet ;-)
Ik rook nu al bijna een jaar niet meer. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Stop of blijf roken maar gedraag je niet als een wijf! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, dan moet je niet vragen om meer wijven op t forum, krijg je bovenstaand gedrag van |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
nee geen vrouwen op het forum, Els is meer dan genoeg ;) |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
En vooral blijven roken!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
En vooral zeuren over stoppen met zeuren over stoppen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
allemaal de kolere,door dat gezeur over stoppen ga ik nu shag halen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ik steek er ook direct een op om dit heugelijke feit te vieren. Weer een die de enige weg naar zijn longetjes goed asfalteert!!! |
|
|
|