BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column - Een comback die nooit kwam

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 06 november 2009 - 20:38   quote  deeplink  
Een erg late column deze keer. Ben ergens mee bezig wat hopelijk zeer succesvol uitpakt.................

Een comback die nooit kwam

Langs de velden op varkenoord loopt een eenzame man. Zegt nog net vriendelijk gedag, maar dat is het ook wel. Gut, de training begint. Warmlopen. Rondo. Krijg nou wat, de Antilliaanse rappersgroep zit weer te lachen om niks. Gek wordt ie ervan, Roy. Nee, doe dan maar Tim en Giovanni. Die weten wat echte muziek is! Corry Konings op een Amsterdams bootje. Willeke Alberti aan het schnabbelen: echte muziek. Hij had maar wat geluld tegen de media. Dat er geen generatiekloof was. Geen generatiekloof?! De halve spelersbus zit vol met oorbellen, piercings en tatoeages. En dan die nieuwe, Stefan Babowie ofzo. Meneer rijkeluiskindje wordt betaald door papa, maar van een fatsoenlijke kapper en een werkend scheersysteem heeft ie nooit gehoord. Doe dan maar Denny, trendy krulletjes, net als vroeger! Toen er nog geen grof gesneden tomaat in soep met balletjes zat. Oh, Mario gaat de hesjes uit delen. Nee, Roy krijgt hem niet.. Even vriendelijk lachen naar een camera. De ideale schoonzoon.

Blij als een kind was Roy geweest. In de basis tegen VVV met Fleuren en Verdellen! Nachten had ie er van wakker gelegen. Hij had zich helemaal kapot gelopen, maar moest lijdzaam toe zien hoe VVV de bal weg ramde, en als ie er was schoot die verdomde Diego hem wel van veertig meter naast. Nee, dan Pizarro. Die deed alles wat ie kon doen, en speelde hem dan af op Roy. Boem! Raak! Makaay man of the match. Pizarro wie is Pizarro? Nu moet Roy maar hopen dat Wijnaldum niet vierhonderd meter met de bal gaat lopen! Nou ja, niet alles in het leven gaat over rozen. FC Den Bosch thuis, wéér een kans! De enige kans die Roy in die week zou krijgen

Met zn vijven aan tafel: Roy, moeders en de kids. Papa, er was vandaag een jongen en die zei dat Feyenoord een spook in de spits heeft lopen. Oja?, zeg hem maar vriendelijk gedag op naam van mij. Zo zal het ongetwijfeld gegaan zijn. Telefoon gaat. Neem jij even op? Een goedendag, met De Heer Roy Makaay. Mario Vijf minuten later smijt Roy de hoorn erop. Wie was het? Die jamkop van een Mario! Wat vroeg hij? Hij beslist alleen maar! Eerste ruzie in tien jaar huwelijk. De eerste spanningen lopen al op, al merkt Roy daar niets van. Papa, die jongen zei ook dat Mario Been de enige is die Feyenoord kan redden!
Nu staat Roy op het trainingsveld. Hij heeft er geen plezier meer in, hij lacht niet mee met Lerra, Diogs en Gini. Hij luistert niet mee naar Kanye West. Roy traint mee, speelt oefenwedstrijdjes met het tweede en incasseert een tonnetje of twee per maand. Voor de rest gebeurt er niets meer in Roys hoofd. Roy Makaay, topspits van Bayern, Deportivo, Tenerife en Vitesse: STOP ER MEE, HOUD DE EER AAN JEZELF!

AM

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 augustus 2018 door Boudewijn --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - vrijdag 06 november 2009 - 20:40   quote  deeplink  
waarom een andere naam??
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 06 november 2009 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:40 schreef Jappie_FEY het volgende:
waarom een andere naam??
...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 20:44   quote  deeplink  
Deze moet ik even op me in laten werken...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 06 november 2009 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:44 schreef Leon FR1908 het volgende:
Deze moet ik even op me in laten werken...
Me naam:D
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:44 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Me naam:D
Nee Achie deze column staat een beetje haaks op je vorige over Roy..

http://forum.headliner.nl/topic-14189/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door Leon FR1908 --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 06 november 2009 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee Achie deze column staat een beetje haaks op je vorige over Roy..

http://forum.headliner.nl/topic-14189/
Dat klopt. Had bewust voor een 'vervolg' gekozen, omdat de comback toch niet is gekomen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 20:50 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Dat klopt. Had bewust voor een 'vervolg' gekozen, omdat de comback toch niet is gekomen.
Dan klopt het als een bus Achie ;)
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 21:05   quote  deeplink  
snap niet zo goed waarom je met de rest van de media mee wil hypen dat Makaay zielig is omdat ie op de bank zit. Zelf loopt hij er nooit over te janken, hij stelt zich op als een goeie prof. Probeer geen conflicten te zoeken die er niet zijn.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 06 november 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:05 schreef hotjumper het volgende:
snap niet zo goed waarom je met de rest van de media mee wil hypen dat Makaay zielig is omdat ie op de bank zit. Zelf loopt hij er nooit over te janken, hij stelt zich op als een goeie prof. Probeer geen conflicten te zoeken die er niet zijn.
Geef ook aan dat ie zich goed opstelt, maar mensen zijn mensen hé:D
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:07 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Geef ook aan dat ie zich goed opstelt, maar mensen zijn mensen hé:D
jank er dan niet over, zoals iedereen doet.

ze zouden in de pers zich eens wat drukker moeten maken over de groeiende onsportiviteit in het voetbal, met als laatste voorbeeld die actie van de nieuwe Leon Degrelle...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:05 schreef hotjumper het volgende:
snap niet zo goed waarom je met de rest van de media mee wil hypen dat Makaay zielig is omdat ie op de bank zit. Zelf loopt hij er nooit over te janken, hij stelt zich op als een goeie prof. Probeer geen conflicten te zoeken die er niet zijn.
Waar heb jij dat dan gelezen???Dat hij zielig is.....
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:13 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waar heb jij dat dan gelezen???Dat hij zielig is.....
ach dat is toch de hele tendens van die stukken over Makaay, je hoort niemand zeuren over Mulder ofzo...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 06 november 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:12 schreef hotjumper het volgende:

[..]

jank er dan niet over, zoals iedereen doet.

ze zouden in de pers zich eens wat drukker moeten maken over de groeiende onsportiviteit in het voetbal, met als laatste voorbeeld die actie van de nieuwe Leon Degrelle...
Waar heb je het in hemelsnaam over? Dit allemaal is met een knipoog geschreven, en ik schrijf juist - in tegenstelling tot jou berichtgeving - dat ik het knap vind dat ie zich nog steeds als 'Mister Gentleman' voordoet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:14 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ach dat is toch de hele tendens van die stukken over Makaay, je hoort niemand zeuren over Mulder ofzo...
Ik wil nog wel ff terug graven naar 1,5 jaar geleden hoe ik over Makaay dacht en iedereen op mijn nek zat hierzo....
Mijn mening is de mijne en soms vergelijkbaar met een ander...
PS daar heb ik een ander(de Media)niet voor nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2009 door Leon FR1908 --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:16 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Waar heb je het in hemelsnaam over? Dit allemaal is met een knipoog geschreven, en ik schrijf juist - in tegenstelling tot jou berichtgeving - dat ik het knap vind dat ie zich nog steeds als 'Mister Gentleman' voordoet.
Op basis van wat Makaay dit seizoen heeft laten zien is het terecht dat hij op de bank zit. Bij iedere voetballer is dat normaal, maar bij makaay blijft men daar maar over door janken terwijl het helemaal geen issue is. En jij doet daar gewoon aan mee.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Op basis van wat Makaay dit seizoen heeft laten zien is het terecht dat hij op de bank zit. Bij iedere voetballer is dat normaal, maar bij makaay blijft men daar maar over door janken terwijl het helemaal geen issue is. En jij doet daar gewoon aan mee.
Oneens!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 21:33 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Op basis van wat Makaay dit seizoen heeft laten zien is het terecht dat hij op de bank zit. Bij iedere voetballer is dat normaal, maar bij makaay blijft men daar maar over door janken terwijl het helemaal geen issue is. En jij doet daar gewoon aan mee.
Nog maar een keertje dan..
Gelul dat Makaay terecht op de bank zit dit seizoen.
Waar basseer je dit op Jumpertje?
Vanaf dag 1 heeft hij het vertrouwen niet gehad van Been.
En het was duidelijk voor hem dat hij minder aan spelen toe
zou komen.Als hij vanaf dag 1 in de basis had gestaan dan
had hij naar alle waarschijnlijkheid net zoveel doelpuntjes
gemaakt als de seizoenen daarvoor...
Alleen Been heeft gekozen voor meer bewegenlijkheid voorin
dus Roy kan fluiten naar zijn kansen.
Ik ben het daar 100 procent mee eens...
En wat ik in de media lees komt er meer op neer dat
het een schande is dat Roy niet speeld,niet dat hij terecht op de
bank zou zitten..
craven
 craven - vrijdag 06 november 2009 - 22:57   quote  deeplink  
ma ehhh feyenoord randwijk ik had wel gelijk, hij heeft het niet meer laten zien...
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 06 november 2009 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nog maar een keertje dan..
Gelul dat Makaay terecht op de bank zit dit seizoen.
Waar basseer je dit op Jumpertje?
omdat ik nou niet echt van m'n stoel val van de indruk die hij achterlaat als hij speelt.
zeg overigens nergens dat dat komt omdat hij er niks van kan , maar hij past niet in het huidige systeem

quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

Vanaf dag 1 heeft hij het vertrouwen niet gehad van Been.
En het was duidelijk voor hem dat hij minder aan spelen toe
zou komen.Als hij vanaf dag 1 in de basis had gestaan dan
had hij naar alle waarschijnlijkheid net zoveel doelpuntjes
gemaakt als de seizoenen daarvoor...
Alleen Been heeft gekozen voor meer bewegenlijkheid voorin
dus Roy kan fluiten naar zijn kansen.
Ik ben het daar 100 procent mee eens...
ik ook, andere speelwijze wat mij betreft prima...

quote:
Op vrijdag 06 november 2009 - 22:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

En wat ik in de media lees komt er meer op neer dat
het een schande is dat Roy niet speeld,niet dat hij terecht op de
bank zou zitten..
Ik wou dat de pers zoveel aandacht aan de overtreding van suarez op babovic besteedde als aan het feit dat Makaay op de bank zit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 06 november 2009 - 23:11   quote  deeplink  
Ik heb hem echt nog nooit in het systeem vinden passen eigenlijk..
Voor de rest moet ik je overal gelijk in geven..
craven
 craven - vrijdag 06 november 2009 - 23:13   quote  deeplink  
als in ploeg helemaal ingesteld zou zijn op Makaay dan denk ik idd dat hij er 20 inschiet...
Milo
 Milo - zaterdag 07 november 2009 - 09:38   quote  deeplink  
Nou gaan we oorlog maken!

1 feyenoord heeft geen systeem!
2 Feyenoord speelt net zo slecht als vorig seizoen alleen we hebben nu het geluk meer aan onze zijde!
3 Maakaay is een wereldspits!
4 de ploeg kan niet ingesteld worden op makaay, omdat wij geen kwaliteit daarvoor hebben!
5 Onze buitenspelers voetballen voor hun zelf en niet voor de ploeg!
6 ook de aanvoer vanuit het middenveld is matig, als het loopt in de ploeg is makaay de beste spits voor Feyenoord!
7 kijk even in de geschiedenis boeken en kijk even wie, en welke spitsen meer dan 20 goals heeft gemaakt in een seizoen voor Feyenoord! ja dat zijn er bar weinig en jawel, MAKAAY staat er tussen!

etc, etc, wat jumper ook al zei, makaay is een echte prof! een beetje meer respect voor makaay aub!
Els
 Els - zaterdag 07 november 2009 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 09:38 schreef Milo het volgende:
Nou gaan we oorlog maken!

1 feyenoord heeft geen systeem!
2 Feyenoord speelt net zo slecht als vorig seizoen alleen we hebben nu het geluk meer aan onze zijde!
3 Maakaay is een wereldspits!
4 de ploeg kan niet ingesteld worden op makaay, omdat wij geen kwaliteit daarvoor hebben!
5 Onze buitenspelers voetballen voor hun zelf en niet voor de ploeg!
6 ook de aanvoer vanuit het middenveld is matig, als het loopt in de ploeg is makaay de beste spits voor Feyenoord!
7 kijk even in de geschiedenis boeken en kijk even wie, en welke spitsen meer dan 20 goals heeft gemaakt in een seizoen voor Feyenoord! ja dat zijn er bar weinig en jawel, MAKAAY staat er tussen!

etc, etc, wat jumper ook al zei, makaay is een echte prof! een beetje meer respect voor makaay aub!
1 Feyenoord speelt vrnl 4-3-3 Dat lijkt mij een systeem
2 Geluk dwing je af, het doel van het spel is niet fraai spelen, maar meer doelpunten maken dan je tegenstander. Dat is ons tot nog toe inderdaad aardig afgegaan
3 Niets aan toe te voegen
4 Ook waar, wij hebben niet de optimale kwaliteit in huis om Makaay doelmatig in stelling te brengen. dat impliceert overigens niet dat wij geen kwaliteit hebben.
5 Dat weet ik niet. Heb je het ze gevraagd? Zo nee, ga het vragen, want dat is echt de enige manier om achter iemands beweegredenen te komen. Je kunt wel stellen dat de tot nu toe gebruikte buitenspelers te weinig rendement hebben.
6 Eens, maar de rest van de stelling is dus moeilijk te bewijzen
7 Ook eens. Toch zijn die geschiedenisboeken er niet voor niets. Ze hebben allemaal iets gemeen, het is geweest, achter de rug, voorbij. Ik vind Makaay een goede spits, en hij lijkt me een bijzonder aardig mens. Ook voor hem kan het voorbij zijn. Nogmaals ik hoop van niet, maar het kan. Dan helpen die geschiedenisboeken echt niet. Mario kan ook niet met Ove Kindvall op de proppen komen, omdat hij het zo leuk doet in de geschiedenisboekjes.

Ik ben het helemaal eens met je oproep voor respect voor Makaay, hij heeft het in meerdere opzichten verdiend. Zo mogen ook meer spelers wel met meer respect bejegend worden, zowel op het forum als in het stadion. Maar respect voor Makaay moet geen oproep zijn om hem hoe dan ook op te stellen. Het moet voor Feyenoord de beste oplossing zijn, anders krijgt hij wedstrijden, waarin hij niets kan toevoegen, en zullen het aantal mensen wat roept dat hij moet oprotten, alleen maar toenemen.
Milo
 Milo - zaterdag 07 november 2009 - 10:24   quote  deeplink  
1 4-3-3 is geen systeem, maar een opstelling van spelers in het veld! een systeem is een bepaald manier van spelen!
2 ik heb 2 goede wedstrijden gezien roda en twente thuis de rest was slecht!
3 slory heeft een grote bek! heeft ruzie met zijn medespelers gehad en been heeft hem gepasseerd. dus hij denkt niet aan het team belang.
4 makaay is na dirk kuyt de beste spits geweest! kijk even naar vorig seizoen schoot hij er ook meer dan 15 in!
Aub, had ik eruit moeten laten voor het respect naar makaay toe. de mensen die domme dingen gaan roepen over makaay zijn kortzichtig.
Jeli
 Jeli - zaterdag 07 november 2009 - 10:38   quote  deeplink  
Prima stukje Achmed. En voor wat betreft de 7 stellingen van Milo; Alles draait in (en ook buiten) het voetbal om het maken van keuzes. Als je in de Kuip op de 50.000 stoeltjes 50.000 enqueteformulieren neer zou leggen met daar op de volgende keuzemogelijkheden (slechts 1 keuze is mogelijk)

a) wilt u mooi aanvallend voetbal zien?
of
b) wilt u zoveel mogelijk punten pakken?

Dan denk ik dat de helft voor keuze B gaat en de andere helft kruist toch beide vakjes aan. Ik bedoel maar...

Mario voelt dit goed aan en heeft daarom (ondanks het feit dat hij zelf ook van mooi aanvallend voetbal houdt) voor een spelsysteem gekozen waarbij het doel is om de tegenstander de fouten te laten maken. De kans op succes (punten) is dan veel groter dan een spelsysteem te hanteren waarbij via een mooie opbouw van achteruit kansen worden gecreëerd (met alle risico's die erbij horen). Bij dit laatste spelsysteem kan hij spelers als Bruins en Makaay goed gebruiken, bij het door hem gekozen systeem niet.
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 november 2009 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 10:38 schreef Jeli het volgende:
Prima stukje Achmed. En voor wat betreft de 7 stellingen van Milo; Alles draait in (en ook buiten) het voetbal om het maken van keuzes. Als je in de Kuip op de 50.000 stoeltjes 50.000 enqueteformulieren neer zou leggen met daar op de volgende keuzemogelijkheden (slechts 1 keuze is mogelijk)

a) wilt u mooi aanvallend voetbal zien?
of
b) wilt u zoveel mogelijk punten pakken?
is er geen optie c?
Els
 Els - zaterdag 07 november 2009 - 10:59   quote  deeplink  
jawel, maar die willen we nog niet weggeven
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 november 2009 - 11:05   quote  deeplink  
ik kies optie c
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 11:16   quote  deeplink  
optie c: been is een matige trainer,
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 12:09   quote  deeplink  
Mensen, ik heb wel respect voor Roy heur! Er word nu net gedaan of ik vrolijk met de media mee zit te springen dat Makaay op de bank zit. Ik heb dit alleen maar geschreven, omdat het haaks staat tegenover mijn vorige column! Niet om Makaay te kleineren of iets dergelijks!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 11:16 schreef bram het volgende:
optie c: been is een matige trainer,
ONeens
Els
 Els - zaterdag 07 november 2009 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 11:16 schreef bram het volgende:
optie c: been is een matige trainer,
Wat een interessante toevoeging van je. Fijn dat jij ook op het forum zit, hebben we af en toe nog eens een zinvolle opmerking
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:10 schreef Els het volgende:

[..]

Wat een interessante toevoeging van je. Fijn dat jij ook op het forum zit, hebben we af en toe nog eens een zinvolle opmerking
van jou gezwets worden we ook niet wijzer
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 november 2009 - 12:24   quote  deeplink  
nou nou

els en bram, schud elkaar eens de hand
Els
 Els - zaterdag 07 november 2009 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:16 schreef bram het volgende:

[..]

van jou gezwets worden we ook niet wijzer
Blijkbaar is het moeilijk voor jouw ego, om kritiek te krijgen van een vrouw. Uiteraard wordt het nog lastiger als ze gelijk heeft. In de maatschappij waarin jij je begeeft, gaat dit echter wel steeds vaker voorkomen. Lastig, maar het is niet anders. probeer eens te oefenen, vraag eens of je vrouw het voor de lol een paar keer met jou oneens kan zijn. Beloof haar wel dat het geen consequenties heeft. Misschien ga je er nog eens aan wennen. Wordt het voor jou ook weer wat makkelijker in die grote boze wereld.
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 november 2009 - 12:29   quote  deeplink  
zo dan, benieuwd hoe bram nu terug komt
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:29 schreef Rovert het volgende:
zo dan, benieuwd hoe bram nu terug komt
ik ga er niet verder op in,wil niet zeggen dat ik ook maar een klein beetje onder de indruk ben van wat mevr.els naar voren brengt,ik ben de eerste om als ik ongelijk heb om dat toe te geven.
mijn mening over been dat ik het een zeer matige trainer vindt is gezien het vertoonde spel ook de mening van anderen,dat die er niet mee komen omdat been de getapte jongen van feyenoord is zegt veel over die mensen.de geschiedenis leert dat op van hanegem na,geen trainer goed functioneert met een feyenoord achtergrond,neem bijv.israel.ik laat het hierbij wens jullie veel plezier met mevr.els,
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 november 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:55 schreef bram het volgende:

[..]
de geschiedenis leert dat op van hanegem na,geen trainer goed functioneert met een feyenoord achtergrond
Willem had de mazzel dat hij de beschikkking had over een elftal vol hongerige beesten
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:57 schreef Rovert het volgende:

[..]

Willem had de mazzel dat hij de beschikkking had over een elftal vol hongerige beesten
volgens been hebben we nu ook een geweldige selectie die voor elkaar door het vuur gaan,nou ik zie het niet,jij wel?
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 13:03   quote  deeplink  
Bij vlagen, maar om been nu al af te rekenen? nee, hij doet het met hetzelfde materiaal beter dan zijn voorganger...
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 13:03 schreef craven het volgende:
Bij vlagen, maar om been nu al af te rekenen? nee, hij doet het met hetzelfde materiaal beter dan zijn voorganger...
ik bedoel ook dat het veldspel vorig seizoen beter was,been heeft ook de door hem gevraagde aanvaller gekregen,nou ook die bakt er niets van
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 13:08   quote  deeplink  
cisse brengt idd niet wat ik verwacht had van hem, ma been gebruikt ook een andere strategie, ik denk dat je het seizoen moet uitzitten voordat je kan vergelijken...
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 13:08 schreef craven het volgende:
cisse brengt idd niet wat ik verwacht had van hem, ma been gebruikt ook een andere strategie, ik denk dat je het seizoen moet uitzitten voordat je kan vergelijken...
dus kun je je afvragen of been wel op de goede weg is,van de hele voorhoede voldoet alleen jdt
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 13:18   quote  deeplink  
dat kan je doen, van 020 kan je verliezen(liever niet) dus zal de komende tijd aanwijzen of we stagneren of terugvallen. ik denk dat ze de ruggen wel kunnen rechten en de draad weer oppakken en er een stijgende lijn in komt...
Els
 Els - zaterdag 07 november 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 12:55 schreef bram het volgende:

[..]

ik ga er niet verder op in,wil niet zeggen dat ik ook maar een klein beetje onder de indruk ben van wat mevr.els naar voren brengt,ik ben de eerste om als ik ongelijk heb om dat toe te geven.
mijn mening over been dat ik het een zeer matige trainer vindt is gezien het vertoonde spel ook de mening van anderen,dat die er niet mee komen omdat been de getapte jongen van feyenoord is zegt veel over die mensen.de geschiedenis leert dat op van hanegem na,geen trainer goed functioneert met een feyenoord achtergrond,neem bijv.israel.ik laat het hierbij wens jullie veel plezier met mevr.els,
En Jansen dan? Succesvol of niet? Een beker, basis gelegd voor nog een beker en een kampioenschap.
En Beenhakker ziet zichzelf, al dan niet terecht, toch ook wel als iemand met een Feyenoordverleden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2009 door Els --
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 13:18 schreef craven het volgende:
dat kan je doen, van 020 kan je verliezen(liever niet) dus zal de komende tijd aanwijzen of we stagneren of terugvallen. ik denk dat ze de ruggen wel kunnen rechten en de draad weer oppakken en er een stijgende lijn in komt...
dat hoop ik ook,maar.................
bram
 bram - zaterdag 07 november 2009 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 13:20 schreef Els het volgende:

[..]

En Jansen dan? Succesvol of niet? Een beker, basis gelegd voor nog een beker en een kampioenschap.
En Beenhakker zit zichzelf, al dan nie t terecht, toch ook wel als iemand met een Feyenoordverleden.
lang moeten zoeken? en leer nederlands
Rovert
 Rovert - zaterdag 07 november 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 13:29 schreef bram het volgende:

[..]

lang moeten zoeken? en leer nederlands
nou nou bram, slecht/niet geslapen?
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 07 november 2009 - 13:31   quote  deeplink  
hij zit nog steeds in de bar joh

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Column - Een comback die nooit kwam









0.0066370