|
|
craven
|
|
|
Na al het gezeik van de afgelopen "klassieker", verwaande scheidsrechters en collega's op het werk met een grote mond, ga ik zondag met volle moed voor de buis hangen. Sportpooler maar weer ingevuld: wat zal ik bij Az-Feyenoord zetten?...hmmm gaan gewoon weer voor de overwinning. 1-3...Nu maar weer afwachten, gaat vast weer een half pakje peuken doorheen het nodige gevloek en (hopelijk) weer een opgelucht gevoel naderhand....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 november 2009 door craven -- |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
Tuurlijk en gelijk heb je!!!uitslag is ook prima! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
ik ga erheen. nog erger. met geen mogelijkeid uit te krijgen als het fout gaat |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: nee dat is beter
wij gaan er denk ik ook heen |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
ik zit elke uitwedsrijd met moet voor de tv, zonder moed geen leven en geen leven zonder feyenoord toch? hoop er volgen seizioen wel bij te zijn. denk/hoop dat de uitslag 0-4 wordt. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat is niet de bedoeling, tv kijken is suf, beter rij je naar alkmaar toe |
|
|
|
|
craven
|
|
|
misschien wel ma voor de uitwedstrijden wel makkelijk af en toe... |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Goddank morgen weer erbij in het uitvak.5-1 op je klote krijgen sucks,maar er geeneens bij kunnen zijn als dat gebeurd sucks wel heeeel erg. |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
quote: dat zou ik wel willen maar ik komt toch niet binnen, hoop er volgend jaar wel tezijn |
|
|
|
|
don44
|
|
|
Iedereen komt binneneen beetje creatief zijn post hier wat op tijd en wie weet ik kan altijd aan kaarten komen tegen die kaaskoppen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2009 - 16:27 schreef don44 het volgende:Iedereen komt binneneen beetje creatief zijn post hier wat op tijd en wie weet ik kan altijd aan kaarten komen tegen die kaaskoppen. kijk eens aan
dan wil ik graag 30 kaarten voor morgen
gaan we gezellig met de forum-mensen erheen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 november 2009 - 16:27 schreef don44 het volgende:Iedereen komt binneneen beetje creatief zijn post hier wat op tijd en wie weet ik kan altijd aan kaarten komen tegen die kaaskoppen. Da's mooi om te weten. Iets voor volgend jaar. Hoe ver van te voren wil je een seintje? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik noteer achter az de naam van don 44 |
|
|
|
|
EEok
|
|
|
Super!! Volgend jaar zijn die stoeltjes in het uitvak vast weer verdwenen/verkocht,maar hebben we dank zij don44 toch allemaal een zitplaats!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Gezellig
met de bus erheen!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Kunnen we misschien ook eens afspreken. Is er een Centerparcs in noord holland? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
vast wel, snel boeken dan...hahaha |
|
|
|