BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het verschil tussen niet vriendelijk doen en haatdragend zijn

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 16 januari 2008 - 23:00   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Het verschil tussen niet vriendelijk doen en haatdragend zijn

Na het onderonsje met Claire in de Private Room besluit Lieke om toch ook een girltalk met Selène te houden. De Hilversumse besluit om de gastspeelster eens goed te vertellen hoe zij werkelijk over haar denkt. "Bij jou komt er soms zoveel negativiteit en frustraties naar boven", steekt zij van wal. "Ik weet niet wat er precies in het kantoor is gebeurd maar het is de moeite niet waard", denkt de Hilversumse hardop. "Maar de ene keer zegt Claire dit, het andere moment zegt ze dat, dat irriteert mij onwijs", verdedigt Selène zichzelf. Ze geeft Lieke wel gelijk met haar tip om dingen los te laten. "Ik kan gewoon niet vriendelijk doen tegen iemand die ik niet mag", zucht de gastspeelster. "Maar er zit wel een verschil tussen niet vriendelijk doen en haatdragend zijn", verbetert de Hilversumse haar. Zal het Lieke lukken om Selène positiever te laten worden?

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5987
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Het verschil tussen niet vriendelijk doen en haatdragend zijn

0.0059599