BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Off topic voetbalhumor...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 15:02   quote  deeplink  
1257430228.jpg
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 15:03   quote  deeplink  
'De winter is klote. Maak je niet druk Leo, ik zie hem ook niet.'
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 07 november 2009 - 15:08   quote  deeplink  
hehehehehe
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 november 2009 - 21:16   quote  deeplink  
bij uitstek iets voor de Kromme, en ook Rene van der Gijp niet te vergeten
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 21:20   quote  deeplink  
Heb je geen plaatje waarbij er iemand door een gat in het hek wegloopt voor de pers en na een tijdje weer zeurt over een ander die iets verkeerd doet
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 november 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:20 schreef LOBBES het volgende:
Heb je geen plaatje waarbij er iemand door een gat in het hek wegloopt voor de pers en na een tijdje weer zeurt over een ander die iets verkeerd doet
ik niet, jij wel?
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 21:25   quote  deeplink  
Nee jammer genoeg niet
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 15:03 schreef craven het volgende:
'De winter is klote. Maak je niet druk Leo, ik zie hem ook niet.'
wahahahahahahaha!

Kesler in de trein tegen Blom:

'En Kevin, ga je dit jaar in Zeeland een vakantie pakken?'

'Echt niet, het stikt daar van de Feyenoorders.'
Een man achter de beide heren hoort het en is een Feyenoorder.

'Misschien naar Limburg dan?'

'Nee, daar wonen ook Feyenoorders, bij me broer in de buurt....'
De Feyenoorder achter de twee wind zich langzaam op'

'Nou, in Brabant wonen toch geen Feyenoorders?'

'Henk, het loopt er van over!'

'Maar Kevin, wat is er mis met Feyenoorders?'

'Ik haat ze gewoon, Ajax is veel beter dan die havenslaven.'
De Feyenoorder achter ze (die ook in de haven werkt word spuugnijdig, maar weet het net op tijd in te houden,

'Nou, dan moet je maar in Amsterdam gaan zitten, daar wonen helemaal geen Feyenoorders.'

'O nee? Een kennis van mij kwam zo'n havenslaafje tegen. Die rende natuurlijk gelijk weer weg. Nee, overal zijn Feyenoorders ik weet echt niet waar ik heen moet!'
Nu houd de Feyenoorder achter de twee heren het echter niet meer.

Hij schreeuwt Blom toe:

'Waarom ga je niet naar de hel? Daar zijn geloof ik GEEN Feyenoorders!'
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Maar ik vind hem wel leuk hoor !!!!
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:26 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

wahahahahahahaha!

Kesler in de trein tegen Blom:

'En Kevin, ga je dit jaar in Zeeland een vakantie pakken?'

'Echt niet, het stikt daar van de Feyenoorders.'
Een man achter de beide heren hoort het en is een Feyenoorder.

'Misschien naar Limburg dan?'

'Nee, daar wonen ook Feyenoorders, bij me broer in de buurt....'
De Feyenoorder achter de twee wind zich langzaam op'

'Nou, in Brabant wonen toch geen Feyenoorders?'

'Henk, het loopt er van over!'

'Maar Kevin, wat is er mis met Feyenoorders?'

'Ik haat ze gewoon, Ajax is veel beter dan die havenslaven.'
De Feyenoorder achter ze (die ook in de haven werkt word spuugnijdig, maar weet het net op tijd in te houden,

'Nou, dan moet je maar in Amsterdam gaan zitten, daar wonen helemaal geen Feyenoorders.'

'O nee? Een kennis van mij kwam zo'n havenslaafje tegen. Die rende natuurlijk gelijk weer weg. Nee, overal zijn Feyenoorders ik weet echt niet waar ik heen moet!'
Nu houd de Feyenoorder achter de twee heren het echter niet meer.

Hij schreeuwt Blom toe:

'Waarom ga je niet naar de hel? Daar zijn geloof ik GEEN Feyenoorders!'
geinig wel, ........................... nog meer in de mouw?
Maximus
 Maximus - zaterdag 07 november 2009 - 21:43   quote  deeplink  
Naar verluidt gaat men in wognum een nieuwe woonwijk bouwen... De straatnamen zijn inmiddels al bekend. DSB-weg / Sponsor-weg / Deposito-weg / Vertrouwen-weg / Scheringa-weg / Museum-weg / Spaargeld-weg en na morgen KOEMAN-weg!!!
Maximus
 Maximus - zaterdag 07 november 2009 - 21:48   quote  deeplink  
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam ontmoet drie mooie dames in een discotheek, een roodharige, een blondine en een zwartharige. Hij gaat naast ze zitten en stelt de roodharige de volgende vraag:Ik ben Burgemeester Aboutaleb, wat kost het me, om een nacht met u door te brengen? De rode antwoord: ?Voor u, meneer de burgemeester, kost dat 2.000,=Vervolgens stelt hij dezelfde vraag aan de blondine en zij antwoord hem:Voor u, als eerste burger van Rotterdam, kost dat 1.000,= Als laatste vraagt hij ditzelfde aan de zwartharige dame, en zij geeft hem het volgende antwoord:Meneer de burgemeester, als u mijn rok zo hoog kunt optillen als de belastingen zijn, mijn BH zover naar beneden kunt krijgen als de salarissen zijn, uw dingetje zo hard kunt krijgen als het leven is en hem zo lang omhoog kunt houden als de prijzen, en me zo hard kunt naaien zoals u het Rotterdamse volk verneukt, meneer de burgemeester, DAN IS HET VOOR U GRATIS !!!
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 21:50   quote  deeplink  
Dan moeten we morgen kunnen winnen tegen elf man want de BANK is ook weg
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 november 2009 - 21:51   quote  deeplink  
Van de zomer was ik in Roma voor een 3 daagse toespraak van de Paus......sta ik daar op dat plein terwijk hij zijn toespraak stopt ineens en loopt tussen die duizenden mensen naar een vent achter mij die gvd...een jode shirt aanheeft een maakt ff een praatje...en gaat weer verder!!!

Ik s-avonds in de kroeg, ik wil ook met de paus praten, dus ik was met een maat die niet zo van voetbal houd.
Ik zeg tegen hem kan jij niet een Jode shirt aan doen morgen dan komt die misschien naar ons.

Zo gezegd zo gedaan....staan we daar weer op dat plein...duizenden mensen en hij begint....en stopt weer en loopt naar die maat van mij en zegt;

Ik heb gister toch gezegd dat je op moet tyfen hier k...jood!!
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:48 schreef Maximus het volgende:
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam ontmoet drie mooie dames in een discotheek, een roodharige, een blondine en een zwartharige. Hij gaat naast ze zitten en stelt de roodharige de volgende vraag:Ik ben Burgemeester Aboutaleb, wat kost het me, om een nacht met u door te brengen? De rode antwoord: ?Voor u, meneer de burgemeester, kost dat 2.000,=Vervolgens stelt hij dezelfde vraag aan de blondine en zij antwoord hem:Voor u, als eerste burger van Rotterdam, kost dat 1.000,= Als laatste vraagt hij ditzelfde aan de zwartharige dame, en zij geeft hem het volgende antwoord:Meneer de burgemeester, als u mijn rok zo hoog kunt optillen als de belastingen zijn, mijn BH zover naar beneden kunt krijgen als de salarissen zijn, uw dingetje zo hard kunt krijgen als het leven is en hem zo lang omhoog kunt houden als de prijzen, en me zo hard kunt naaien zoals u het Rotterdamse volk verneukt, meneer de burgemeester, DAN IS HET VOOR U GRATIS !!!
Had hij zijn broek aan of zijn jurk ???
Want zonder pijpen is goedkoper (ik bedoel broekspijpen he)
Maximus
 Maximus - zaterdag 07 november 2009 - 22:04   quote  deeplink  
Martin Jol komt bij een Feyenoordtraining kijken en vraagt aan Been om advies. Been:,, Wij trainen op vloeiende combinaties en op het IQ." ,,Dat snap ik niet,"zegt Jol. Been roept Ron Vlaar bij zich om het te demonstreren en zegt tegen de verdediger:,,Luister Ron, het is de zoon van je vader en moeder en het is niet je broer." ,,Dat is simpel," zegt Vlaar ,,Dat ben ikzelf." Jol is onder de indruk en probeert dit ook op zijn training en roept Jan Vertonghen bij zich. ,,Luister goed Jan, het is de zoon van je vader en je moeder en het is niet je broer." Jan weet het niet en vraagt hulp bij Emanuelson. Urby zegt:,, Dat is gemakkelijk, dat ben ik!" Vertonghen rent naar Jol en zegt: ,, Het is Urby!" ,,Nee lul, antwoordt Jol, het is Ron Vlaar!!!"
Maximus
 Maximus - zaterdag 07 november 2009 - 22:12   quote  deeplink  
Tijdens de laatste Feyenoord-020 loop er een Feyenoord supporter naar het stadion. opeens ziet hij in de bosjes een naakte,dode vrouw liggen. hij vind het zo onterend voor de vrouw dat hij z'n pet over het gezicht van de vrouw legt en z'n sjaal over dr borsten daarna vervolgt hij z'n weg naar het stadion. even later komt er een 020 supporter voorbij gelopen. ook hij ziet die dode vrouw en ook hij vind het vreselijk en hij besluit om z'n jodenpetje over de schaamstreek van de vrouw te leggen en daarna loopt hij ook door naar het stadion. 5 minuten nadat de ajacied gepasseerd is loopt er een agent voorbij. die ziet de vrouw ook leggen. hij tilt het ajax petje op krabt zich op het hoofd en loopt weg en even later komt hij terug met een collega agent. samen kijken ze weer onder het ajax petje waarop de collega agent zegt;
dit snap ik niet dit is de eerste keer dat er geen LUL onder het ajax petje zit!!!
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 22:12   quote  deeplink  
hahahahaha
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:12 schreef Maximus het volgende:
Tijdens de laatste Feyenoord-020 loop er een Feyenoord supporter naar het stadion. opeens ziet hij in de bosjes een naakte,dode vrouw liggen. hij vind het zo onterend voor de vrouw dat hij z'n pet over het gezicht van de vrouw legt en z'n sjaal over dr borsten daarna vervolgt hij z'n weg naar het stadion. even later komt er een 020 supporter voorbij gelopen. ook hij ziet die dode vrouw en ook hij vind het vreselijk en hij besluit om z'n jodenpetje over de schaamstreek van de vrouw te leggen en daarna loopt hij ook door naar het stadion. 5 minuten nadat de ajacied gepasseerd is loopt er een agent voorbij. die ziet de vrouw ook leggen. hij tilt het ajax petje op krabt zich op het hoofd en loopt weg en even later komt hij terug met een collega agent. samen kijken ze weer onder het ajax petje waarop de collega agent zegt;
dit snap ik niet dit is de eerste keer dat er geen LUL onder het ajax petje zit!!!
De beste tot nu !!!!!!!!!!
Maximus
 Maximus - zaterdag 07 november 2009 - 22:21   quote  deeplink  
http://arno_klomp.tripod.com//sitebuildercontent/sitebuilderpictures/vuurwerkbom1.gif
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 22:23   quote  deeplink  
Ik vind vak410 ook wel een lachertje!!
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 22:24   quote  deeplink  
heuh
sevillana
 sevillana - zaterdag 07 november 2009 - 22:48   quote  deeplink  
gaat best aardig zo craven, ben benieuwd hoe 't verder verloopt
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 22:49   quote  deeplink  
Ik ook hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 14 november 2009 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:48 schreef Maximus het volgende:
Burgemeester Aboutaleb van Rotterdam ontmoet drie mooie dames in een discotheek, een roodharige, een blondine en een zwartharige. Hij gaat naast ze zitten en stelt de roodharige de volgende vraag:Ik ben Burgemeester Aboutaleb, wat kost het me, om een nacht met u door te brengen? De rode antwoord: ?Voor u, meneer de burgemeester, kost dat 2.000,=Vervolgens stelt hij dezelfde vraag aan de blondine en zij antwoord hem:Voor u, als eerste burger van Rotterdam, kost dat 1.000,= Als laatste vraagt hij ditzelfde aan de zwartharige dame, en zij geeft hem het volgende antwoord:Meneer de burgemeester, als u mijn rok zo hoog kunt optillen als de belastingen zijn, mijn BH zover naar beneden kunt krijgen als de salarissen zijn, uw dingetje zo hard kunt krijgen als het leven is en hem zo lang omhoog kunt houden als de prijzen, en me zo hard kunt naaien zoals u het Rotterdamse volk verneukt, meneer de burgemeester, DAN IS HET VOOR U GRATIS !!!
hahahahaha
Rovert
 Rovert - zaterdag 14 november 2009 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:20 schreef LOBBES het volgende:
Heb je geen plaatje waarbij er iemand door een gat in het hek wegloopt voor de pers en na een tijdje weer zeurt over een ander die iets verkeerd doet
wat bedoelt hij hier nou mee?
craven
 craven - zaterdag 14 november 2009 - 11:36   quote  deeplink  
van Hanegem?
Jan@tietshirt.nl
 Jan@tietshirt.nl - zaterdag 14 november 2009 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:12 schreef Maximus het volgende:
Tijdens de laatste Feyenoord-020 loop er een Feyenoord supporter naar het stadion. opeens ziet hij in de bosjes een naakte,dode vrouw liggen. hij vind het zo onterend voor de vrouw dat hij z'n pet over het gezicht van de vrouw legt en z'n sjaal over dr borsten daarna vervolgt hij z'n weg naar het stadion. even later komt er een 020 supporter voorbij gelopen. ook hij ziet die dode vrouw en ook hij vind het vreselijk en hij besluit om z'n jodenpetje over de schaamstreek van de vrouw te leggen en daarna loopt hij ook door naar het stadion. 5 minuten nadat de ajacied gepasseerd is loopt er een agent voorbij. die ziet de vrouw ook leggen. hij tilt het ajax petje op krabt zich op het hoofd en loopt weg en even later komt hij terug met een collega agent. samen kijken ze weer onder het ajax petje waarop de collega agent zegt;
dit snap ik niet dit is de eerste keer dat er geen LUL onder het ajax petje zit!!!
VERVOLG:

De agenten stappen weer op hun paarden waarop 2 supporters elkaar aanstoten en tegen elkaar zeggen: "Normaal gesproken hangt de l*l toch onder het paard?"
Rovert
 Rovert - zaterdag 14 november 2009 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 14:04 schreef Jan@tietshirt.nl het volgende:

[..]

VERVOLG:

De agenten stappen weer op hun paarden waarop 2 supporters elkaar aanstoten en tegen elkaar zeggen: "Normaal gesproken hangt de l*l toch onder het paard?"
zonde
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zaterdag 14 november 2009 - 14:35   quote  deeplink  
hahahaha
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 14 november 2009 - 17:07   quote  deeplink  
Mario Been en Martin Jol zitten samen in de kroeg. Martin vraagt:'Heb je een kwartje voor mij? Ik moet een supporter bellen.' Mario:'Hier heb je een euro, kan je ze alle 4 bellen!'
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 18:38   quote  deeplink  
wat doet een ajacied als ajax kampioen is geworden?
zijn playstation uitzetten en naar bed.
derq
 derq - zaterdag 14 november 2009 - 19:14   quote  deeplink  
maar dan is die nog steeds kampioen :(
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 14 november 2009 - 19:30   quote  deeplink  
klopt
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zaterdag 14 november 2009 - 19:33   quote  deeplink  
Japie is door veel pech verhuisd van Rotterdam naar Amsterdam, p zijn nieuwe school ziet de juf dat hij voor Feyenoord is. Ze denkt ik zal is ff een keer lekker bijdehand doen en vraagt aan de kinderen in de klas voor wie ze zijn. Jop zegt de juf, voor wie ben jij?Voor ajaks juf zegt jop. En voor wie ben jij moos?Ook voor ajaks juf!en jij sam voor wie ben jij? Ook voor ajaks juf!!!!en jij Japie vraagt de juf? Voor Feyenoord juf, zegt japie.Oh, en waarom voor Feyenoord?Nou de opa en oma zijn voor Feyenoord, mijn vader en moeder en ooms en tantes dus daarom ik ook zegt japie. Maar wat nou als je vader een dief was en je moeder een hoer zou je ze dan ook overal mee nadoen??? Nee lacht japie want als mijn moeder hoer was en mijn vader een dief hadden ze wel voor ajaks geweest.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 14 november 2009 - 19:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 19:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Japie is door veel pech verhuisd van Rotterdam naar Amsterdam
Wat hoor ik nou?
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 14 november 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 19:33 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Japie is door veel pech verhuisd van Rotterdam naar Amsterdam, p zijn nieuwe school ziet de juf dat hij voor Feyenoord is. Ze denkt ik zal is ff een keer lekker bijdehand doen en vraagt aan de kinderen in de klas voor wie ze zijn. Jop zegt de juf, voor wie ben jij?Voor ajaks juf zegt jop. En voor wie ben jij moos?Ook voor ajaks juf!en jij sam voor wie ben jij? Ook voor ajaks juf!!!!en jij Japie vraagt de juf? Voor Feyenoord juf, zegt japie.Oh, en waarom voor Feyenoord?Nou de opa en oma zijn voor Feyenoord, mijn vader en moeder en ooms en tantes dus daarom ik ook zegt japie. Maar wat nou als je vader een dief was en je moeder een hoer zou je ze dan ook overal mee nadoen??? Nee lacht japie want als mijn moeder hoer was en mijn vader een dief hadden ze wel voor ajaks geweest.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA!!!!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - zondag 15 november 2009 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 - 19:34 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Wat hoor ik nou?
jappie woont toch in drenthe?
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 november 2009 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 10:14 schreef Rovert het volgende:

[..]

jappie woont toch in drenthe?
hij heeft gelogen...
Rovert
 Rovert - zondag 15 november 2009 - 10:51   quote  deeplink  
de valserik
Els
 Els - zondag 15 november 2009 - 10:51   quote  deeplink  
de flauwerd
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 15 november 2009 - 11:40   quote  deeplink  
valt me echt van me tegen.......
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 november 2009 - 11:44   quote  deeplink  
hahahahahahahahaha :)
Rovert
 Rovert - zondag 15 november 2009 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 11:40 schreef Jappie_FEY het volgende:
valt me echt van me tegen.......
vooral dat je nu in amsterdam woont
craven
 craven - zondag 15 november 2009 - 12:52   quote  deeplink  
foei jappie
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 november 2009 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 12:51 schreef Rovert het volgende:

[..]

vooral dat je nu in amsterdam woont
ken je wel gezellig met ons met de trein mee naar thuis wedstrijden, kost je 15 eurootjes retour...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 november 2009 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:31 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ken je wel gezellig met ons met de trein mee naar thuis wedstrijden, kost je 15 eurootjes retour...
kost het maar 15 eurootjes retour????
Goedkoper als met de auto dan...
hotjumper
 hotjumper - zondag 15 november 2009 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 november 2009 - 14:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

kost het maar 15 eurootjes retour????
Goedkoper als met de auto dan...
ja met korting kaart..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 15 november 2009 - 14:47   quote  deeplink  
Jol en Suarez staan na een busongeluk aan de hemelpoort. Kunnen wij niet terug naar aarde vragen de twee aan Petrus. Nou zeg Petrus, jullie zijn niet mijn favoriet, daar moet ik ff over denken kom vanmiddag maar terug. In de middag lopen de 2 weer terug. En vragen ze aan Petrus, kunnen wij nog terug? Ja zegt Petrus jullie kunnen terug naar aarde, maar je moet terug als homo of varken....Jol moet eerst kiezen en daarna Suarez. Als ze zeggen wat ze kiezen kijkt Petrus met een vies gezicht naar Suarez en zegt:Dat is nu al de 3e keer als HOMO!!!!
craven
 craven - vrijdag 27 november 2009 - 22:56   quote  deeplink  

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5140
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Off topic voetbalhumor...









0.0078909