BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Off topic voetbalhumor...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
craven
 craven - vrijdag 11 december 2009 - 12:03   quote  deeplink  
1260451914.jpg

Het is duidelijk dat Cristiano er dol op is te laten zien hoeveel werk er in zijn buikspieren zit. Maar hij laat ook zien dat er andere delen van zijn lichaam zijn waar niet zo aan gewerkt wordt.
Rene Koster
 Rene Koster - vrijdag 11 december 2009 - 15:11   quote  deeplink  
Voor de aReNa zijn twee jongetjes aan het voetballen, komt er een pitbull aan en begint één van de jongetjes aan te vallen komt er iemand aan en grijpt de pit bij zijn achter poten en slaat de pit met zijn kop tegen de stoep ...dood. Komt er een journalist aanrennen en ondervraagt de redder.....en begint te schrijven ajax supporter red voetballend jongetje uit bek pitbull< waarop de man zegt ho ho ik ben geen 020 supporter ik kom uit Rotterdam. O zeg de journalist en schrijft sparta supporter red voet.......... Nee nee zeg de man weer ,ik ben Feyenoord supporter. Waarop de journalist schrijft: Feyenoord hooligan vermoord onschuldig puppy.
achiie
 achiie - vrijdag 11 december 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 15:11 schreef Rene Koster het volgende:
Voor de aReNa zijn twee jongetjes aan het voetballen, komt er een pitbull aan en begint één van de jongetjes aan te vallen komt er iemand aan en grijpt de pit bij zijn achter poten en slaat de pit met zijn kop tegen de stoep ...dood. Komt er een journalist aanrennen en ondervraagt de redder.....en begint te schrijven ajax supporter red voetballend jongetje uit bek pitbull< waarop de man zegt ho ho ik ben geen 020 supporter ik kom uit Rotterdam. O zeg de journalist en schrijft sparta supporter red voet.......... Nee nee zeg de man weer ,ik ben Feyenoord supporter. Waarop de journalist schrijft: Feyenoord hooligan vermoord onschuldig puppy.
haha
achiie
 achiie - vrijdag 11 december 2009 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 - 12:03 schreef craven het volgende:
[ afbeelding ]

Het is duidelijk dat Cristiano er dol op is te laten zien hoeveel werk er in zijn buikspieren zit. Maar hij laat ook zien dat er andere delen van zijn lichaam zijn waar niet zo aan gewerkt wordt.
cris is gay
achiie
 achiie - vrijdag 11 december 2009 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:04 schreef Maximus het volgende:
Martin Jol komt bij een Feyenoordtraining kijken en vraagt aan Been om advies. Been:,, Wij trainen op vloeiende combinaties en op het IQ." ,,Dat snap ik niet,"zegt Jol. Been roept Ron Vlaar bij zich om het te demonstreren en zegt tegen de verdediger:,,Luister Ron, het is de zoon van je vader en moeder en het is niet je broer." ,,Dat is simpel," zegt Vlaar ,,Dat ben ikzelf." Jol is onder de indruk en probeert dit ook op zijn training en roept Jan Vertonghen bij zich. ,,Luister goed Jan, het is de zoon van je vader en je moeder en het is niet je broer." Jan weet het niet en vraagt hulp bij Emanuelson. Urby zegt:,, Dat is gemakkelijk, dat ben ik!" Vertonghen rent naar Jol en zegt: ,, Het is Urby!" ,,Nee lul, antwoordt Jol, het is Ron Vlaar!!!"
De beste van allemaal maximus.....Proficiat
Darryl1997
 Darryl1997 - vrijdag 11 december 2009 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 november 2009 - 22:56 schreef craven het volgende:
[ filmpje ]
doet het helaas nietmeer
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - vrijdag 11 december 2009 - 17:35   quote  deeplink  
agja....
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 maart 2010 - 14:13   quote  deeplink  
moest deze toch ook nog ff posten;

Levi en Cohen stonden j.l. zondag bij de kassa van die evenementenhal naast de HMH in 020 om kaartjes te kopen voor de wedstrijd tegen Groningen.
De man achter de kassa vertelde hen "voordat ik jullie kaarten kan geven moet ik eerst vragen of jullie wel besneden zijn".
Levi en Cohen gaven allebei het antwoord "ja hoor, zeker wel".
De kaartverkoper antwoordde hierop; "het spijt me, maar dan kan ik jullie geen kaarten geven want hier mogen namelijk alleen echte lullen naar binnen!"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 maart 2010 door sevillana --
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 maart 2010 - 15:40   quote  deeplink  
hahahahaha
hoogvliet010
 hoogvliet010 - dinsdag 30 maart 2010 - 15:49   quote  deeplink  
Komt een j**d bij de dokter met een kikker op z`n kop.
Vraagt de dokter,wat kan ik voor je doen.
Zegt de kikker,kun je dat gezwel van me reet afsnijden!!
finsend
 finsend - dinsdag 30 maart 2010 - 16:12   quote  deeplink  
20091112115027egbertcartoonLN.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 maart 2010 door finsend --
finsend
 finsend - dinsdag 30 maart 2010 - 16:18   quote  deeplink  
Twee Rotterdamse jochies zijn in de buurt van de Kuip met een bal op de stoep aan het spelen. Plotseling schiet aan de andere kant van de straat een pitbull-terriër los van zijn baasje, en brullend schiet het beest met lijn en al de straat over, recht op het jochie af dat de bal heeft.
Het andere jochie bedenkt zich geen moment, springt, grijpt het eind van de lijn en haakt 't bliksemsnel achter een paal. Daardoor wordt, vlak voordat het beest zijn tanden in zijn vriendje kan zetten, de lijn met een schok strakgetrokken, waardoor de hond zijn nekt breekt en sterft.
Toevallig is een Rotterdamse journalist getuige van het voorval. Hij snelt op de jonge redder af en roept: "Dat was geweldig! Jij bent een held! Vind je 't goed als ik er een stukje over schrijf?"
"Mij best," antwoordt het jochie.
De journalist grist zijn notitieblok en pen tevoorschijn en schrijft hardop: "Jonge...Feyenoord-fan...redt vriendje...uit klauwen van moordzuchtig beest...-"
"Maar ik ben helemaal geen Feyenoord-fan," onderbreekt het jochie hem.
"O, excuus," zegt de journalist. Hij haalt er een streep door, en verbetert: "Jonge Sparta-fan...voorkomt afgrijselijke aanval...door dolle hond...-"
"Maar ik ben ook geen Sparta-fan," onderbreekt het jochie hem weer.
"O, wat ben je dan?" vraagt de journalist, "Excelsior?"
"Ajax," antwoordt het jochie.
Waarop de journalist neerschrijft: "Lafhartige...Ajax-hooligan...vermoordt...weerloos...hondje".
finsend
 finsend - dinsdag 30 maart 2010 - 16:23   quote  deeplink  
Vader en zoon gaan een wedstrijd van 020 bezoeken. Vader komt bij de kassa en legt honderd euro neer, waarop de mevrouw achter de kassa vraagt: "Wilt u een kaartje of een speler?"
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 maart 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Ajaxied in een wegrestaurant, weg ajaxied.
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 maart 2010 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 17:57 schreef hotjumper het volgende:
Ajaxied in een wegrestaurant, weg ajaxied.
kort, bondig, maar wel leuk!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 30 maart 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 14:13 schreef sevillana het volgende:
moest deze toch ook nog ff posten;

Levi en Cohen stonden j.l. zondag bij de kassa van die evenementenhal naast de HMH in 020 om kaartjes te kopen voor de wedstrijd tegen Groningen.
De man achter de kassa vertelde hen "voordat ik jullie kaarten kan geven moet ik eerst vragen of jullie wel besneden zijn".
Levi en Cohen gaven allebei het antwoord "ja hoor, zeker wel".
De kaartverkoper antwoordde hierop; "het spijt me, maar dan kan ik jullie geen kaarten geven want hier mogen namelijk alleen echte lullen naar binnen!"
hahahahahaha..............die is goed
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 maart 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 21:59 schreef Jappie_FEY het volgende:

[..]

hahahahahaha..............die is goed
thanks, vond 'm zelf ook wel aardig
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 maart 2010 - 23:48   quote  deeplink  
600_photo.jpg

obiku010 na een foute beslissing van de scheids
sevillana
 sevillana - dinsdag 30 maart 2010 - 23:51   quote  deeplink  
ook wel geinig .............................

020nooit.jpg
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 30 maart 2010 - 23:52   quote  deeplink  
dat arme joch komt er echt nooit meer vanaf, z'n vader had die 2de hands jorien tattoo voor leon
sevillana
 sevillana - woensdag 31 maart 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 - 23:52 schreef hotjumper het volgende:
dat arme joch komt er echt nooit meer vanaf, z'n vader had die 2de hands jorien tattoo voor leon
een 2e handsje voor Leon?
vind dit meer iets voor hem

e_595.jpg
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 02 april 2010 - 15:22   quote  deeplink  
Komen 2 Joden bij de Arena om een kaartje te kopen voor Ajax.

Vraagt het vrouwtje aan de kassa: ?Zijn jullie besneden??

Waarop de 2 Joden elkaar aankijken en zeggen?Eh, ja.?

Zegt het vrouwtje: ?Dan komen jullie er niet in. Om bij Ajax een kaartje te kopen moet je een complete LUL zijn.?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 03 april 2010 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 - 00:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

een 2e handsje voor Leon?
vind dit meer iets voor hem

[ afbeelding ]
Nee nee niet op de handjes en in het zicht Sevi...
Dat is slecht voor mij reputatie SWA ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Off topic voetbalhumor...









0.0062229