BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het voetbal begint steeds meer op vorig seizoen te lijken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
Het begon zo mooi dit seizoen,ze gingen er echt voor.
Maar helaas was dit maar van korte duur,verliezen kan maar ga dan wel strijdend ten onder voor die supporters die elke week in de kuip zitten.
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 november 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:35 schreef LOBBES het volgende:
Het begon zo mooi dit seizoen,ze gingen er echt voor.
Maar helaas was dit maar van korte duur,verliezen kan maar ga dan wel strijdend ten onder voor die supporters die elke week in de kuip zitten.
Helemaal niet mee eens, er is constant strijd welke wedstrijden niet dan geef is voorbeelden in plaats van zomaar wat te roepen!!
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 22:18   quote  deeplink  
Je hebt gelijk , tegen sparta en vvv hebben ze echt een top prestatie geleverd.
Tegen psv had ik ook niet echt het gevoel dat er alles aan gedaan werd,kan een keer gebeuren maar het flitsende gelijk druk zetten zie ik niet meer
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 22:20   quote  deeplink  
welke ploeg speelt dan elke week uitmuntend? Hat is heus niet altijd top maar heb niet het idee dat ze er met de pet naar gooien..
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 22:24   quote  deeplink  
Ik heb het niet over andere clubs.
Ik heb ook niet het idee dat ze het bewust doen maar voor mijn gevoel was er aan het begin van het seizoen meer strijd
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 november 2009 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:18 schreef LOBBES het volgende:
Je hebt gelijk , tegen sparta en vvv hebben ze echt een top prestatie geleverd.
Tegen psv had ik ook niet echt het gevoel dat er alles aan gedaan werd,kan een keer gebeuren maar het flitsende gelijk druk zetten zie ik niet meer
Je hebt het eerst over strijd en nu weer over taktiek??????

Wat bedoel je dan precies wees eens duidelijker.

Sparta uit verlies je door jezelf, 2 rode kaarten!!Er werd wel strijd geleverd.

VVV win je dus daarover moeten we niet zeiken.

PSV is veel verder dan wij op dit moment.

Mijn conclusie is dat Feyenoord het gewoon naar behoren doet,en dat Mario het maximale eruit gaat halen.
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 22:27   quote  deeplink  
Ik snap de logica wel van Lobbes, maar ik denk toch dat het vertrek van Tomasson en Guzzie Feyenoord opgespeelt heeft. Als Jon druk zette, zette Feyenoord druk. Als Jon rustig deed, deed Feyenoord rustig. Die aanvalsleider mist Feyenoord nu. Bovendien zitten er allemaal jonge jongens in op dit moment, niet iemand die de ervaring en routine heeft om hun ploeg op sleeptouw te nemen. Kevin Hofland is natuurlijk de ideale man daarvoor. Maar Bahia en Vlaar is gewoon het sterkste centrale duo van Nederland. Ik ben blij als Jon weer terug is!
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 22:29   quote  deeplink  
hofland? hmmm als je zelf niet presteerd dan luisterd de rest ook niet naar je...
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 22:32   quote  deeplink  
Hij heeft wel de uitstraling. Ik vind het nog altijd een aardige verdediger, die af en toe hele domme fouten maakt. Maar zoals Johan ooit schreef: Hij kan NIETS met het linkerbeen.,
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 22:34   quote  deeplink  
Is strijd geen taktiek dan ??

Is dit duidelijk genoeg ??

Verkeerde strijd,met 2 rode kaarten benadeel je je club !!

We hebben gewonnen dat is het verschil met vorig seizoen,maar de manier waarop.
Ik kom om een leuke wedstrijd te kijken en dan had ik er tegen den bosch ook gezeten.

Heb ik gezegd dat wij verder zijn dan psv , ik had het over strijd !!

Heb ik gezegd dat mario het niet goed doet ???
craven
 craven - zaterdag 07 november 2009 - 22:35   quote  deeplink  
dat bedoel ik, als je zelf fouten maakt dan denkt de rest van het team: hoor hem nou!..kevin is gewoon niet goed genoeg...
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Ik snap de logica wel van Lobbes, maar ik denk toch dat het vertrek van Tomasson en Guzzie Feyenoord opgespeelt heeft. Als Jon druk zette, zette Feyenoord druk. Als Jon rustig deed, deed Feyenoord rustig. Die aanvalsleider mist Feyenoord nu. Bovendien zitten er allemaal jonge jongens in op dit moment, niet iemand die de ervaring en routine heeft om hun ploeg op sleeptouw te nemen. Kevin Hofland is natuurlijk de ideale man daarvoor. Maar Bahia en Vlaar is gewoon het sterkste centrale duo van Nederland. Ik ben blij als Jon weer terug is!
Dat ben ik met je eens , zo had ik het nog niet bekeken.
Eindelijk iemand met een zinnig antwoord
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:37 schreef LOBBES het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens , zo had ik het nog niet bekeken.
Eindelijk iemand met een zinnig antwoord
Daar ben ik voor! :D
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:25 schreef De Spot het volgende:

[..]

Je hebt het eerst over strijd en nu weer over taktiek??????

Wat bedoel je dan precies wees eens duidelijker.

Sparta uit verlies je door jezelf, 2 rode kaarten!!Er werd wel strijd geleverd.

VVV win je dus daarover moeten we niet zeiken.

PSV is veel verder dan wij op dit moment.
Tís stil aan de overkant enz
Mijn conclusie is dat Feyenoord het gewoon naar behoren doet,en dat Mario het maximale eruit gaat halen.
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:45 schreef LOBBES het volgende:

[..]

T ís stil aan de overkant enz
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 november 2009 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 22:34 schreef LOBBES het volgende:
Is strijd geen taktiek dan ??

Is dit duidelijk genoeg ??

Verkeerde strijd,met 2 rode kaarten benadeel je je club !!

We hebben gewonnen dat is het verschil met vorig seizoen,maar de manier waarop.
Ik kom om een leuke wedstrijd te kijken en dan had ik er tegen den bosch ook gezeten.

Heb ik gezegd dat wij verder zijn dan psv , ik had het over strijd !!

Heb ik gezegd dat mario het niet goed doet ???
Strijd is geen taktiek nee...strijd moet je altijd hebben en je taktiek kan met de week verschillen.

Over die rode kaarten ben ik het met je eens, maar jij hebt het over dat we het zelfde ogen als vorigjaar, dat is gewoon niet zo!!

Ik steun mijn club altijd ook tegen Den Bosch, kan je wel zeggen stil dit stil zus maar ik zat er en waar was jij......jij gaat alleen als ze goed spelen...pfff lekkere supporter!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:15 schreef De Spot het volgende:

[..]

Strijd is geen taktiek nee...strijd moet je altijd hebben en je taktiek kan met de week verschillen.

Over die rode kaarten ben ik het met je eens, maar jij hebt het over dat we het zelfde ogen als vorigjaar, dat is gewoon niet zo!!

Ik steun mijn club altijd ook tegen Den Bosch, kan je wel zeggen stil dit stil zus maar ik zat er en waar was jij......jij gaat alleen als ze goed spelen...pfff lekkere supporter!!
Dat laatste valt wel mee denk ik, want Feyenoord speelt nou niet vaak hemels..
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 november 2009 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:18 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Dat laatste valt wel mee denk ik, want Feyenoord speelt nou niet vaak hemels..
KLopt maar voor hemelse dingen ga ik wel naar de Whites of oq!!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:25 schreef De Spot het volgende:

[..]

KLopt maar voor hemelse dingen ga ik wel naar de Whites of oq!!
Wat heb jij tegen Johan Vlemmincxs?
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 november 2009 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:26 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Wat heb jij tegen Johan Vlemmincxs?
Hoezo??
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zaterdag 07 november 2009 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:27 schreef De Spot het volgende:

[..]

Hoezo??
Gewoon! XD
De Spot
 De Spot - zaterdag 07 november 2009 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:29 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Gewoon! XD
Ze zeggen die nieuwe KUIJT.....heb hem net zien spelen.....ken er niks van!!
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:15 schreef De Spot het volgende:

[..]

Strijd is geen taktiek nee...strijd moet je altijd hebben en je taktiek kan met de week verschillen.

Over die rode kaarten ben ik het met je eens, maar jij hebt het over dat we het zelfde ogen als vorigjaar, dat is gewoon niet zo!!

Ik steun mijn club altijd ook tegen Den Bosch, kan je wel zeggen stil dit stil zus maar ik zat er en waar was jij......jij gaat alleen als ze goed spelen...pfff lekkere supporter!!
LOBBES
 LOBBES - zaterdag 07 november 2009 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:15 schreef De Spot het volgende:

[..]

Strijd is geen taktiek nee...strijd moet je altijd hebben en je taktiek kan met de week verschillen.

Over die rode kaarten ben ik het met je eens, maar jij hebt het over dat we het zelfde ogen als vorigjaar, dat is gewoon niet zo!!

Ik steun mijn club altijd ook tegen Den Bosch, kan je wel zeggen stil dit stil zus maar ik zat er en waar was jij......jij gaat alleen als ze goed spelen...pfff lekkere supporter!!
Oke weer wat geleerd !!

In mijn ogen wel,maar ik heb er geen verstand van (zie vorig antwoord)

Ik was thuis en had een leuke avond en jij ??
Als ze er voor knokken zit ik er in voor en tegen spoed in weer en wind.
Maar ik moet ook werken voor het geld van mijn seizoenkaart en reiskosten,zoals je waarschijnlijk weet komen de feyenoordsupporters uit het hele land.
Dus ga ik niet betalen als ik geen waar voor mijn geld krijg,dat pik ik in de winkel ook niet
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 november 2009 - 00:21   quote  deeplink  
Je kan niet zeggen dat het op vorig jaar lijkt
Toen stonden we rechts, nu staan we 4e
Ook het spel (voetbal) is geenzins gelijk
Dat is onmogelijk als je alleen al naar de spelers kijkt

En de wedstrijd tegen Sparta was er juist wel strijd
Te veel zelfs, het liep niet en als het voetballend niet loopt moet je het doen op je tandvlees
Tomasson en Cisse gingen daarin iets te ver

Ik zat tegen Den Bosch in de Kuip en als jij beweerd dat je daar geen strijd hebt gezien denk ik dat jij de herhaling van een paar jaar terug hebt gezien die we verloren
Je hebt in elk geval niet de wedstrijd gezien die wij wonnen met 2-0
Want de spelers wilden zo graag dat het voetbal eronder leed

En persoonlijk ben ik helemaal blij met jou post van 23:49
Want in je laatste alinea geef je duidelijk aan dat je geen supporter bent
supporter zijn is liefde
Liefde is zonder tegenprestatie

Doe je dat ook bij je (toekomstige) vrouw en kinderen?
"Geef me waar voor mijn geld anders betaal ik niks meer voor jullie!"
Dat geloof ik eigenlijk niet
Dus kan ik niet anders dan concluderen dat Feyenoord jou niet zo in het hart zit als de meeste hier

Toen ik begon aan deze reactie vroeg ik me bij mezelf af waarom niemand van de oudgedienden op dit forum gereageerd had
Nu, aan het eind van mijn post, begrijp ik het...
R()b
 R()b - zondag 08 november 2009 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 00:21 schreef Phyxsius het volgende:
Je kan niet zeggen dat het op vorig jaar lijkt
Toen stonden we rechts, nu staan we 4e
Zegt al genoeg :)
Els
 Els - zondag 08 november 2009 - 07:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 00:21 schreef Phyxsius het volgende:
Je kan niet zeggen dat het op vorig jaar lijkt
Toen stonden we rechts, nu staan we 4e
Ook het spel (voetbal) is geenzins gelijk
Dat is onmogelijk als je alleen al naar de spelers kijkt

En de wedstrijd tegen Sparta was er juist wel strijd
Te veel zelfs, het liep niet en als het voetballend niet loopt moet je het doen op je tandvlees
Tomasson en Cisse gingen daarin iets te ver

Ik zat tegen Den Bosch in de Kuip en als jij beweerd dat je daar geen strijd hebt gezien denk ik dat jij de herhaling van een paar jaar terug hebt gezien die we verloren
Je hebt in elk geval niet de wedstrijd gezien die wij wonnen met 2-0
Want de spelers wilden zo graag dat het voetbal eronder leed

En persoonlijk ben ik helemaal blij met jou post van 23:49
Want in je laatste alinea geef je duidelijk aan dat je geen supporter bent
supporter zijn is liefde
Liefde is zonder tegenprestatie

Doe je dat ook bij je (toekomstige) vrouw en kinderen?
"Geef me waar voor mijn geld anders betaal ik niks meer voor jullie!"
Dat geloof ik eigenlijk niet
Dus kan ik niet anders dan concluderen dat Feyenoord jou niet zo in het hart zit als de meeste hier

Toen ik begon aan deze reactie vroeg ik me bij mezelf af waarom niemand van de oudgedienden op dit forum gereageerd had
Nu, aan het eind van mijn post, begrijp ik het...
Hij klinkt inderdaad heel erg als een successupporter. Dacht dat we die niet hadden...
Misschien ook een gevalletje van met het verkeerde been uit bed...?
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 november 2009 - 08:41   quote  deeplink  
100 procent eens phyx.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zondag 08 november 2009 - 08:43   quote  deeplink  
Wat een onzin lobbes!!! Ik ga nog niet eens uitleg geven waarom. Staan al genoeg feiten in ander posts!!
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 09:08   quote  deeplink  
ik vind t niet gek dat t spel nu minder is : Dani Fernandez geblesseerd , Leerdam erin dat is een stap terug zowel verdedigend als opbouwend.
Tomasson 4 wedstrijden geschorst is eigenschuld maar wel weer een stap terug JDT leidt echt de aanval , zorgt ervoor dat er gejaagd wordt , heeft diepgang en scoort goals.
Cissé 3 wedstrijden geschorst: Cissé heeft nog niet geweldig gespeeld maar doet in tegenstelling tot Biseswar WEL zijn taken : breed houden , meeverdedigen dus voor t team prima speler waar Biseswar echt een drama is wil maar 1 ding en dat is zijn kunstje doen : dribbelen naar binnen en mikken op verre kruising wat bijna altijd mislukt.
Wijnaldum : heeft nog lang niet zijn nivo van vorig jaar en heeft t gewoon moeilijk , logisch maar wel een feit.
de Guzman: één van de spelers die ervoor zorgde dat Feyenoord beter was dan vorig jaar , nu dus weggevallen en dat is dus wéér een stasp terug.

Roy Makaay; weer een jaar ouder en trager en minder scherp en dus echt niet goed genoeg meer waar hij vorig jaar nog iets beter oogde is t nu toch echt over met deze man , helaas 1 jaar te lang doorgegaan met zijn carriere.

Gelukkig is Vlaar fantastisch teruggekomen en we veel minder weggeven en met JDT,Cissé,Guzman én D.Fernandez hebben we een prima ploeg , zonder hen is t gewoon een stapje minder.
Milo
 Milo - zondag 08 november 2009 - 09:30   quote  deeplink  
nou wat lobbes schrijft is niet onzin het voetbal wordt wat minder en feyenoord valt af en toe ver weg met het spel.

Dat geeft ook niet al kijk je naar vorig seizoen, dan doe je het op dit moment gewoon goed.
Maar wat je ook leest bij iedereen, is dat als bepalende spelers weg vallen dit moeilijk is op te vangen.

Feyenoord moet er voor zorgen dat er voldoende kwaliteit is, als bepalende spelers wegvallen maar volgens mij zijn zij daar druk mee bezig.
fr2
 fr2 - zondag 08 november 2009 - 09:45   quote  deeplink  
Tegen Sparta en 020 speel je grotendeels met 9 of 10 man, die kan je ook niet winnen. Daarnaast hebben we veel gewonnen, dat zegt ook wel wat.
Beetje kort door de bocht om vorig jaar te vergelijken met nu. Zeker met Vlaar erbij en Slory in vorm !
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 09:50   quote  deeplink  
kort door de bocht om 2 selecties te vergelijken die voor 75% uit dezelfde spelers bestaat?
Verder doen we t inderdaad prima maar je ziet toch de laatste wedstrijden dat t minder ipv beter wordt of zie je dat niet??? VVV thuis niet gezien zeker...........
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 november 2009 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 09:50 schreef voetbal.nl het volgende:
kort door de bocht om 2 selecties te vergelijken die voor 75% uit dezelfde spelers bestaat?
Verder doen we t inderdaad prima maar je ziet toch de laatste wedstrijden dat t minder ipv beter wordt of zie je dat niet??? VVV thuis niet gezien zeker...........
Ik zat in de Kuip...
Maar gaan we nou echt zeuren omdat ze een keer een mindere dag hebben tegen een degradatie kandidaat?
Die we overigens gewoon wonnen
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 16:38   quote  deeplink  
volgens mij was mijn reactie totaal niet tegen jou gericht? Je zag toch dat de wedstrijden steeds minder werden of niet soms? Sparta uit , Ajax uit zeker vergeten en dan kun je zeggen : is een gevolg van de rode kaarten maar je kan t ook omdraaien (zeker de 2 krt bij Sparta) vandaag stond t weer een stuk beter , blij met terugkeer van Cissé en de herbalans op t middenveld.
LOBBES
 LOBBES - zondag 08 november 2009 - 16:51   quote  deeplink  
Jammer dat we geen eigen mening meer mogen hebben en als je de topic nou eens goed leest en niet alleen reageer op een of andere kreet die in eens gelaastd wordt>
Tegen AZ was er weer stijd ,Zie je het is echt niet zo moeilijk om iets tot te geven.
En de beste suppurters moeten zich opgeven voor supporter van het jaar,phyxsius valt af.
Die kan het niet zonder de oud gedienden,ga die man helpen
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 16:58   quote  deeplink  
ik ben zelf ook een oudgediende................
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 november 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:51 schreef LOBBES het volgende:
Jammer dat we geen eigen mening meer mogen hebben en als je de topic nou eens goed leest en niet alleen reageer op een of andere kreet die in eens gelaastd wordt>
Tegen AZ was er weer stijd ,Zie je het is echt niet zo moeilijk om iets tot te geven.
En de beste suppurters moeten zich opgeven voor supporter van het jaar,phyxsius valt af.
Die kan het niet zonder de oud gedienden,ga die man helpen
Als mijn mening is dat jouw mening nergens op slaat zeg ik niet dat jij geen mening mag hebben
Sterker nog, met deze post zeg jij eigenlijk dat ik geen mening mag hebben
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 november 2009 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:58 schreef voetbal.nl het volgende:
ik ben zelf ook een oudgediende................
Ook op het feyenoord forum?
Dan had je eerst een andere naam
Want mij zegt de jouwe niks om eerlijk te zijn
LOBBES
 LOBBES - zondag 08 november 2009 - 17:13   quote  deeplink  
Je leert snel ,als er een verkiezing komt stem ik op jou
MMM
 MMM - zondag 08 november 2009 - 18:18   quote  deeplink  
Gelul zeg dit topic. Vandaag eindelijk weer strijd en passie gezien, jammer dat je de 3 punten niet pakt.
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 21:35 schreef LOBBES het volgende:
Het begon zo mooi dit seizoen,ze gingen er echt voor.
Maar helaas was dit maar van korte duur,verliezen kan maar ga dan wel strijdend ten onder voor die supporters die elke week in de kuip zitten.
in het begin waren alle spelers fit.. je mist de laatste weken cisse,tomasson, de guzman en fernandez. dit zijn 4 basisspelers.. logisch dat het spel dan anders wordt.
dit jaar hebben we tot nu toe 14 doelpunten tegen, volgens mij vorig jaar meer dan het dubbele na 13 wedstrijden..
RoyLegioen
 RoyLegioen - zondag 08 november 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 18:57 schreef coenjo het volgende:

[..]

in het begin waren alle spelers fit.. je mist de laatste weken cisse,tomasson, de guzman en fernandez. dit zijn 4 basisspelers.. logisch dat het spel dan anders wordt.
dit jaar hebben we tot nu toe 14 doelpunten tegen, volgens mij vorig jaar meer dan het dubbele na 13 wedstrijden..
19...
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 19:01 schreef RoyLegioen het volgende:

[..]

19...
en hoeveel voor?
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 november 2009 - 19:38   quote  deeplink  
nog geen 10 volgens mij
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 19:38 schreef Phyxsius het volgende:
nog geen 10 volgens mij
kan bijna niet anders
Phyxsius
 Phyxsius - zondag 08 november 2009 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 19:41 schreef coenjo het volgende:

[..]

kan bijna niet anders
Ik snap dan ook niet waar we over zeuren
We hebben meer goals voor en minder tegen dan vorig jaar
Dus ik zie de logica van de vergelijking niet in
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 19:42 schreef Phyxsius het volgende:

[..]

Ik snap dan ook niet waar we over zeuren
We hebben meer goals voor en minder tegen dan vorig jaar
Dus ik zie de logica van de vergelijking niet in
idd..
LOBBES
 LOBBES - zondag 08 november 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 18:57 schreef coenjo het volgende:

[..]

in het begin waren alle spelers fit.. je mist de laatste weken cisse,tomasson, de guzman en fernandez. dit zijn 4 basisspelers.. logisch dat het spel dan anders wordt.
dit jaar hebben we tot nu toe 14 doelpunten tegen, volgens mij vorig jaar meer dan het dubbele na 13 wedstrijden..
lees de topic vanaf het begin en de antwoorden dan kun je lezen dat ik het daar in tweede instantie mee eens ben maar daarna beginnen er weer een paar over alles en nog wat te scrijven en weet niemand meer waar het over gaat.
ja dan ga ik ook maar dom lullen
Rovert
 Rovert - maandag 09 november 2009 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 november 2009 - 23:49 schreef LOBBES het volgende:

[..]

Als ze er voor knokken zit ik er in voor en tegen spoed in weer en wind.

Weet jij dan te voren of ze strijd gaan leveren ofdat ze er met de pet naar gaan gooien? En baseer jij daar je wedstrijdbezoeken op?

Vreemd

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het voetbal begint steeds meer op vorig seizoen te lijken









0.0141639