|
|
hotjumper
|
|
|
ik heb hem nog geen bal zien trappen, dus heb er nog geen oordeel over. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2009 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Ik moet t nog zien. Tot nu toe lees ik verhalen over scouts van Feyenoord die naar spelers aan t kijken zijn, waar de top van Europa ook op de tribune zit. Dat is zonde van t geld. Inderdaad. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2009 - 10:50 schreef Stylzz het volgende:Ik moet t nog zien. Tot nu toe lees ik verhalen over scouts van Feyenoord die naar spelers aan t kijken zijn, waar de top van Europa ook op de tribune zit. Dat is zonde van t geld. Ik weet niet wat nou beter is ,tot voorkort zaten onze scouts naar spelers te kijken van het niveau Basto ,Gibs enz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 10 november 2009 - 11:04 schreef ovi het volgende:[..] Ik weet niet wat nou beter is ,tot voorkort zaten onze scouts naar spelers te kijken van het niveau Basto ,Gibs enz Het ene zijn kansloze voetballers, de andere een kansloze missie. De waarheid ligt in t midden. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Geen geld, geen spelers een beetje geld een beetje speler, redelijk geld redelijke speler, veel geld dan krijg je topspelers, klaar. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
er is talent genoeg bij feyenoord,we hoeven niets te kopen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
idd de spelers met veel talent vertrekken als we geen contract aanbieden. Dus inversteer daar maar in. |
|
|
|