BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NABESCHOUWING: AZ - Feyenoord , 1 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Voorbeschouwing AZ - Feyenoord (08-11-2009)
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 08 november 2009 - 14:37   quote  deeplink  
EINDUITSLAG: AZ - Feyenoord

0 - 1 , 5e min - Cissé
1 - 1 , 55e min - Holman

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Boudewijn --
peertje93
 peertje93 - zondag 08 november 2009 - 14:38   quote  deeplink  
Cissee!!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 14:46   quote  deeplink  
COME ON FEYENOORD!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 14:50   quote  deeplink  
cisse jammer goede actie!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 15:03   quote  deeplink  
goede actie cisse!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 08 november 2009 - 15:04   quote  deeplink  
AZ het meeste aan balbezit maar heel erg slordig en Feyenoord zet daarna goed druk. Beiden zouden uit het niets zomaar voor een goaltje kunnen zorgen...
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 15:12   quote  deeplink  
jammer goede bal van el ahmadi
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 15:16   quote  deeplink  
goed darley en is rust!
craven
 craven - zondag 08 november 2009 - 15:18   quote  deeplink  
feyenoord had nog eentje moeten scoren, Az was aan t wankelen...
fredje
 fredje - zondag 08 november 2009 - 15:18   quote  deeplink  
Ik zie een degelijk feyenoord.
Dekken kort en creeren kansen.
Daar drink ik nog 1 op!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 15:21   quote  deeplink  
het staat goed en lekker fel ook op de juiste manier en momenten en ook inhouden op de juiste momenten.Dus zo door gaan!!COME ON FEYENOORD!!
Red
 Red - zondag 08 november 2009 - 15:22   quote  deeplink  
Dit valt me heel erg mee, sterker nog ik ben bijna verbaasd door het werkende voetbal wat onze ploeg laat zien. Dit smaakt naar meer, een genot om naar te kijken!
fredje
 fredje - zondag 08 november 2009 - 15:28   quote  deeplink  
hik
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 15:29   quote  deeplink  
blij dat Cissé weer terug is , gelijk weer beetje stootkracht voorin , middenveld is wat beter in balans met 3 echte middenelders en zonder nr 10 , goed neergezet Mario , even stapje terug in mindere tijden en zeker gezien de tegenstander, nog 45 minuten en die 3 pnt meenemen!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 15:40   quote  deeplink  
jammer ronnie!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 08 november 2009 - 15:43   quote  deeplink  
1 - 1 , Holman
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 15:43   quote  deeplink  
1-1 kutzooi!leerdam stond niet op te letten!
COME ON FEYENOORD!
LAAT JE NIET KISTEN!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Terminator --
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 15:59   quote  deeplink  
KANS VOOR FER!GOED GEDAAN CISSE!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 16:02   quote  deeplink  
BLIJVEN VOETBALLEN FEYENOORD!COME ON FEYENOORD!
fredje
 fredje - zondag 08 november 2009 - 16:15   quote  deeplink  
shit bruins komt
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 16:19   quote  deeplink  
COME ON FEYENOORD NU!!!SCHIET DIE VRIJE TRAP ERIN!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 16:20   quote  deeplink  
shit buitenspel zegt tie!!
Boudewijn
 Boudewijn - zondag 08 november 2009 - 16:21   quote  deeplink  
einduitslag: 1 - 1 , terechte score?
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 16:21   quote  deeplink  
jammer was buitenspel jah!!feyenoord speelde goed we hadden de overwinning verdiend!eerste helft was feyenoord de betere en tweede helft was gelijkopgaand dus we hadden wel de overwinning verdiend!maar goed!FEYENOORD FOREVER!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Terminator --
Red
 Red - zondag 08 november 2009 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:21 schreef Boudewijn het volgende:
einduitslag: 1 - 1 , terechte score?
Gekeken naar de beide helften is het een terechte uitslag. Er had meer ingezeten maar ik heb wel een werkend Feyenoord gezien. 2e helft was wat minder maar naar mate het einde van de 2e helft begon Feyenoord weer wat sterker te spelen. De wissel El Ahmadi - Bruins snap ik niet. (dat ik dit ooit ging zeggen: Hij speelde goed!)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Red --
peertje93
 peertje93 - zondag 08 november 2009 - 16:24   quote  deeplink  
Wat slap man, :S eerste helft moet je eigenlijk doordrukken, dan kan je op 2-0 komen, en heb je de overwinning..
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:24 schreef peertje93 het volgende:
Wat slap man, :S eerste helft moet je eigenlijk doordrukken, dan kan je op 2-0 komen, en heb je de overwinning..
Klopt helemaal!eerste helft hadden we met 3-0 voor kunnen staan!en misschien wel moeten!maar goed dat gebeurde niet maar het neemt niet weg dat we onze koppies niet hebben laten hangen door die onterechte tegentreffer!Ben uiteraard niet tevreden maar we kunnen hier wel zeker op voortborduren!
Jeli
 Jeli - zondag 08 november 2009 - 16:27   quote  deeplink  
Jammer, zat meer in. Niet slecht gespeeld door Feyenoord. En inderdaad El Ahmadi ging voorop in de strijd. Ik vond Cisse de beste man bij Feyenoord.
voetbal.nl
 voetbal.nl - zondag 08 november 2009 - 16:29   quote  deeplink  
prima resultaat AZ uit 1-1 is gewoon netjes.
Djee
 Djee - zondag 08 november 2009 - 16:32   quote  deeplink  
Dankzij het verlies van Utrecht, lopen we verder geen averij op!
Goede 1e helft van Feyenoord!
Wel jammer, hadden de 3 punten wel verdiend, zeker met het spel in de 1e helft!
Terminator
 Terminator - zondag 08 november 2009 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:29 schreef voetbal.nl het volgende:
prima resultaat AZ uit 1-1 is gewoon netjes.
Nee tuurlijk niet!alleen winst geld!nu ga je te ver!en als je de totale wedstrijd had bekeken is het onze eigen (schuld) is een groot woord natuurljk dat we niet hier weggaan met 3 punten maar goed aan de andere kant kun je seggen het had erger gekund niet kwaspelbeeld want feyenoord was de iets betere ploeg maar de bal is rond en aangezien wij meer het ongeluk dan geluk meestal mee hebben kan je er mee leven maar meer ook niet!FEYENOORD FOREVER!!

en volgens mij hebben wij geen kaarten gehad en daaraan kun je zien dat ze er wel degelijk mee bezig zijn.want nu kon de scheidsrechter (knjber) ons niet naaien en dat hebben wedeze wedstrijd slimmer aangepakt!jagen en fel zijn op het moment dat het kon en je niet laten verleiden door wat voor onterechte aangesmeerde kaarten door de tegenstander!!!Goed zo mario zo hoort het!en cisse je bent een kanjer die overal kan spelen!!Maar nogmaals ben niet tevreden over de uitslag maar wel over de manier waarop we zijn blijven voetballen op de kleinigheden na de tweede helft want ook al probeerde az alles of niks te spelen moet je zeker in de tweede helft als je de bal ondeschept blijven voetballen en dat schort er de tweede helft nog weleens aan!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Terminator --
MMM
 MMM - zondag 08 november 2009 - 16:33   quote  deeplink  
Die tyfus El Ahmadi liep weer eens niet te dekken waar de goal uit viel..

1e helft goed met strijd en passie, 2e helft was weer erg matig.

Cissé was de beste aan de kant van Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door MMM --
Jeli
 Jeli - zondag 08 november 2009 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:33 schreef MMM het volgende:
Die tyfus El Ahmadi liep weer eens niet te dekken waar de goal uit viel..

Ja, maar je kan ook zeggen dat Holman dat heel knap deed. Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind niet dat El Ahmadi vandaag iets te verwijten viel. Ik heb hem nog nooit zo hard zien werken, hij bood zich vaak goed aan en leed weinig balverlies.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door Jeli --
craven
 craven - zondag 08 november 2009 - 18:03   quote  deeplink  
Vondt vlaar erg goed, juiste momenten voor de man komen, goed dekken en meelopen. Voor mij de man van de wedstrijd...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door craven --
MMM
 MMM - zondag 08 november 2009 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 17:13 schreef Jeli het volgende:

[..]

Ja, maar je kan ook zeggen dat Holman dat heel knap deed. Je kan zeggen wat je wil, maar ik vind niet dat El Ahmadi vandaag iets te verwijten viel. Ik heb hem nog nooit zo hard zien werken, hij bood zich vaak goed aan en leed weinig balverlies.
Ja zo lust ik er nog wel een paar. Mooie goal ja van Holman, maar als die gewoon meeloopt is er niks aan de hand. Leuke 1e helft gespeeld, 2e helft was onze Marokkaanse vriend weer ondermaats.
craven
 craven - zondag 08 november 2009 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 18:04 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja zo lust ik er nog wel een paar. Mooie goal ja van Holman, maar als die gewoon meeloopt is er niks aan de hand. Leuke 1e helft gespeeld, 2e helft was onze Marokkaanse vriend weer ondermaats.
eens liep te lang met de Bal, draaide weer rondjes...
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 18:45   quote  deeplink  
het wordt tijd voor 2 nieuwe vleugelspelers.. er is veel te weinig gevaar voorin..
MMM
 MMM - zondag 08 november 2009 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 18:45 schreef coenjo het volgende:
het wordt tijd voor 2 nieuwe vleugelspelers.. er is veel te weinig gevaar voorin..
Biseswar heeft oogkleppen op
Wijnaldum zit in een dip
Slory speelde wel aardig, werd in de rust gewisseld. Blessure?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 november 2009 door MMM --
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 november 2009 - 18:49   quote  deeplink  
ik heb het allemaal niet helemaal meegekregen, maar volgens mij was 1e helft wel aardig en tweede bagger???
craven
 craven - zondag 08 november 2009 - 19:00   quote  deeplink  
Slory dreigend, cisse ook..wijnaldum minder en biseswar ook..redelijk goed samengevat jappie
coenjo
 coenjo - zondag 08 november 2009 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 18:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Biseswar heeft oogkleppen op
Wijnaldum zit in een dip
Slory speelde wel aardig, werd in de rust gewisseld. Blessure?
idd.. anders zou ik niet weten waarom hij het niet liet staan zoals in de eerste helft...
Stylzz
 Stylzz - zondag 08 november 2009 - 20:12   quote  deeplink  
schaars had rood moeten krijgen en nog een ander van az ook, tackle met 2 benen vooruit.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - zondag 08 november 2009 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 19:00 schreef craven het volgende:
Slory dreigend, cisse ook..wijnaldum minder en biseswar ook..redelijk goed samengevat jappie
wijnaldum moet echt weer is lekker gaan ballen, zo schiet het niet op met die jongen.........
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - zondag 08 november 2009 - 20:28   quote  deeplink  
Wijnaldum is veel te lang aan de bal. Hij wil zó graag overtuigen, maar hij moet het simpel houden. Toppers worden toppers door simpel te voetballen, en er op beslissende momenten een individuele actie uit te gooien. Gini wil dit 90 minuten doen, en dat kan niet.
Els
 Els - maandag 09 november 2009 - 12:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:23 schreef Red het volgende:

[..]

Gekeken naar de beide helften is het een terechte uitslag. Er had meer ingezeten maar ik heb wel een werkend Feyenoord gezien. 2e helft was wat minder maar naar mate het einde van de 2e helft begon Feyenoord weer wat sterker te spelen. De wissel El Ahmadi - Bruins snap ik niet. (dat ik dit ooit ging zeggen: Hij speelde goed!)
Vooropgesteld: het inbregen van Bruis begreep ik ook niet. Maar ik heb me in het stadion echt enorm zitten ergeren aan El Ahmadi. Hij verspeelde regelmatig de bal, of liep in de weg. In keer bal veroverd, hij liep er per ongeluk tegenaan.
Vertekend beeld in het stadion? Of ben jij een rasoptimist?
Terminator
 Terminator - maandag 09 november 2009 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:
schaars had rood moeten krijgen en nog een ander van az ook, tackle met 2 benen vooruit.
precies je hebt gelijk.het komt nu wel steeds meer aan het licht dat het geen calimerogedrag is maar dat feyenoord wel degelijk wordt benadeeld door de knjb.daarom feyenoord wordt niet veel kampioen( de laatste jaren dan maar toch wel al 17 titels wat te weinig is voor zo een club maar goed das wat anders) maar als we het worden kunnen we wel seggen dat wij het op eigen kracht hebben gedaan (niet dat je daar veel aan hebt) en dat kunnen we zeker niet van andere clubs seggen!

maar feyenoord overwint zelfs de corruptie uiteindelijk!let maar op!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 november 2009 door Terminator --
Rovert
 Rovert - maandag 09 november 2009 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 12:29 schreef Terminator het volgende:

[..]

precies je hebt gelijk.het komt nu wel steeds meer aan het licht dat het geen calimerogedrag is maar dat feyenoord wel degelijk wordt benadeeld door de knjb.daarom feyenoord wordt niet veel kampioen( de laatste jaren dan maar toch wel al 17 titels wat te weinig is voor zo een club maar goed das wat anders) maar als we het worden kunnen we wel seggen dat wij het op eigen kracht hebben gedaan (niet dat je daar veel aan hebt) en dat kunnen we zeker niet van andere clubs seggen!

maar feyenoord overwint zelfs de corruptie uiteindelijk!let maar op!
piep piep hallo
Terminator
 Terminator - maandag 09 november 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 12:35 schreef Rovert het volgende:

[..]

piep piep hallo
miauw miauw ik ben een kat en ik pak piep piepers!

ps jij hebt ook niet echt veel te doen hea?lol
Rovert
 Rovert - maandag 09 november 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 12:37 schreef Terminator het volgende:

[..]

miauw miauw ik ben een kat en ik pak piep piepers!

ps jij hebt ook niet echt veel te doen hea?lol
ben waanzinnig druk
Terminator
 Terminator - maandag 09 november 2009 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 november 2009 - 12:38 schreef Rovert het volgende:

[..]

ben waanzinnig druk
geestelijk zeker??dat heb ik op dit moment uhum.....hehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: NABESCHOUWING: AZ - Feyenoord , 1 - 1









0.0102229