BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn visie...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:16 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Dat zou pas een ramp zijn! Gelukkig zijn we nog lang niet zo ver!!
Nou het gaat sneller dan je denkt...
Die betutteling...
de flh
 de flh - woensdag 11 november 2009 - 01:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 november 2009 - 16:33 schreef craven het volgende:
In de eerste helft stond feyenoord(spelend op de counter) goed compact en positioneel opgesteld. AZ kon de vrije man niet vinden, ze kwamen nooit in hun spel. Na de 0-1 had ik het gevoel dat Feyenoord deze wedstrijd zou kunnen uitspelen. Alleen Scoorde ze nooit de 2e tegen dit wankelende AZ...2e helft ander gezicht, AZ speelde een soort alles of niets voetbal en zette feyenoord onder druk. Zonder echte kansen te creeren(op de 1-1 na)kwam feyenoord er niet meer uit. Eenmaal aan de bal liepen de feyenoorders ook teveel met de bal, ze liepen de gaten zo dicht...kortom 1-1 is denk ik een terechte uitslag...
eens, behalve die laatste zin. ze hadden verdiend om te winnen, hebben zich uit hun spel laten halen.
Rovert
 Rovert - woensdag 11 november 2009 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 10:11 schreef Stylzz het volgende:
Wat een gelul over Calimero gedrag. Iedereen kon zien dat de tackle van Schaars en Moreno goed was voor Rood.
Dat t niet gegeven word heeft niets met Feyenoord te maken, maar met Kuiper.

Ik beschuldig mensen ook alleen van calimero gedrag als ze door blijven emmeren over hoe slecht en gemeen iedereen wel niet doet tegen Feyenoord. Als ze door huilen over de grote boze buitenwereld.

Van mij mag iedereen een individuele scheids afzeiken tot op het bot om een los staande beslissing
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou het gaat sneller dan je denkt...
Die betutteling...
Was ook cynisch bedoeld!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 november 2009 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 10:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik beschuldig mensen ook alleen van calimero gedrag als ze door blijven emmeren over hoe slecht en gemeen iedereen wel niet doet tegen Feyenoord. Als ze door huilen over de grote boze buitenwereld.

Van mij mag iedereen een individuele scheids afzeiken tot op het bot om een los staande beslissing
Gelukkig.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 november 2009 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 10:05 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ik beschuldig mensen ook alleen van calimero gedrag als ze door blijven emmeren over hoe slecht en gemeen iedereen wel niet doet tegen Feyenoord. Als ze door huilen over de grote boze buitenwereld.

Van mij mag iedereen een individuele scheids afzeiken tot op het bot om een los staande beslissing
site "het legioen"
quote:

Column Gerard Meijer:

"De scheidsrechter is de meest bekritiseerde persoon in de sport. Niet alleen in het voetbal is men het niet altijd eens met beslissingen van de persoon die de leiding heeft, maar ik denk dat dit voor vrijwel alle sporten geldt. Op TV zie je vaak tijdens sportuitzendingen dat een beslissing van een scheidsrechter ter discussie wordt gesteld. Dat heeft zijn weerslag op de lagere afdelingen van de sport waar de leidinggevenden nou toch al bepaald niet bepaald van het niveau zijn zoals men dat in de bovenste regionen gewoon is, maar vaak gewoon een goedwillende vrijwilliger. Bij verkeerde beslissingen kunnen er dan vervelende taferelen ontstaan. Zelf heb ik hier door de jaren heen de nodige nare ervaringen mee gehad, nota bene met bedrijfsvoetbal waarbij de scheidsrechter geslachtofferd werd.

Onthoud één ding: je kunt alle scheidsrechters wel tot de grond afbranden, maar je kunt niet sporten zonder leiding en je komt elkaar steeds weer tegen. Neem van mij aan dat het vaak erg ondankbaar is om als scheidsrechter je taak uit te voeren, want je doet het zelden voor beide partijen goed. Zelf heb ik altijd een goede relatie gehad met de scheidsrechters, want als geen ander begrijp ik hoe moeilijk het kan zijn. Een duidelijk bewijs van een goede verstandhouding heb ik ondervonden bij mijn afscheid. Ik werd namelijk opgewacht door een delegatie van de scheidsrechters, die mij twee flessen champagne aanboden met als opdruk een foto van mij en een dankwoord namens alle arbiters. Ik moet zeggen dat het mij goed deed deze attentie te mogen ontvangen van mensen die vaak door anderen verguisd worden. Uiteindelijk kunnen we niet zonder hen. En ach, we maken allemaal fouten! Dus samengevat kun je stellen dat het vaak een ondankbare job is om als scheidsrechter te fungeren, in welke sport dan ook. Ik zou mezelf er niet aan willen wagen, zelfs bij de veteranen nog niet, maar we hebben ze wel nodig! Dus toom je kritiek wat in, besef hoe moeilijk en vaak ondankbaar deze job is en geef de scheids het respect dat ie verdient".

Gerard Meijer

dus niet meer doen he!
Terminator
 Terminator - woensdag 11 november 2009 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 16:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

site "het legioen"

[..]

dus niet meer doen he!
ja gerard geniet maar lekker van je welverdiende pensioen!en laat het denkwerk maar aan andere over.Ze zeggen weleens hoe korter je erop zit hoe blinder je word.Van afstand zie je de dingen weleens beter dat is hier een voorbeeld van.........Als je nu nog als (feyenoorder) de scheidsrechter (blom,nijhuis etc)verdedigt dan ben je echt naief!

en dan nog iets:die lapschwanzen kunnen alles veel makkelijker maken door gewoon videobeelden en computertechnologie te gebruiken maar dat willen ze niet omdat ze de boel dan niet meer zo goed kunnen manipuleren.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door Terminator --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 18:03   quote  deeplink  
100 eens!!!
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 16:18 schreef hotjumper het volgende:

[..]

[..]

dus niet meer doen he!
die gerard
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 16:25 schreef Terminator het volgende:

[..]
en dan nog iets:die lapschwanzen kunnen alles veel makkelijker maken door gewoon videobeelden en computertechnologie te gebruiken maar dat willen ze niet omdat ze de boel dan niet meer zo goed kunnen manipuleren.....
wie bedoel je met lapschwanzen?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 november 2009 - 09:28   quote  deeplink  
lapstaarten.
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 09:28 schreef Stylzz het volgende:
lapstaarten.
dat zou je denken ja, maar dan......?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 10:20   quote  deeplink  
Over staarten gesproken. Ik heb de Mexicaanse griep. Mijn staartje begint ook langzaam te krullen. Of zou dat door een tekort aan sex komen!!
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 10:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Over staarten gesproken. Ik heb de Mexicaanse griep. Mijn staartje begint ook langzaam te krullen. Of zou dat door een tekort aan sex komen!!
we hoeven niet alles te weten hoor
Stylzz
 Stylzz - donderdag 12 november 2009 - 12:36   quote  deeplink  
Hij is in ieder geval bescheiden. Hij had ook kunnen zeggen "mijn enorme tampeloeris". Maar staartje past waarschijnlijk beter.
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 12:36 schreef Stylzz het volgende:
Hij is in ieder geval bescheiden. Hij had ook kunnen zeggen "mijn enorme tampeloeris". Maar staartje past waarschijnlijk beter.
zelfkennis siert hem
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 12:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

zelfkennis siert hem
Fijn dat je toch nog iets aan me waardeert!!!
bram
 bram - donderdag 12 november 2009 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 10:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Over staarten gesproken. Ik heb de Mexicaanse griep. Mijn staartje begint ook langzaam te krullen. Of zou dat door een tekort aan sex komen!!
veel drinken ben je er zo vanaf,je moet de bacterie uitroeien
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 13:19   quote  deeplink  
Nog meer? Ik heb nog maar 2% bloed in mijn alcohol!!
bram
 bram - donderdag 12 november 2009 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 13:19 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Nog meer? Ik heb nog maar 2% bloed in mijn alcohol!!
gewoon volhouden tot je op 0 zit
Milo
 Milo - donderdag 12 november 2009 - 13:22   quote  deeplink  
hahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 13:25   quote  deeplink  
Oke, still going strong!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Mijn visie...









0.0067019