|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is ook weer zo maar je had al zijn knikkers af kunnen pakken hahaha |
|
|
|
|
voetballer55
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2009 - 19:54 schreef qwerto het volgende:tot nog toe is dit forum geen beste reputatie boost FR12-1908 je zit fout met statistieken en roept dat we ingehaald gaan worden terwijl we juist uitlopen te diep in het glaasje gekeken blijkbaar. Dan zie je de feiten niet meer zo scherp. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: hahaha hmmm vast alleen maar mo-otjes |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahaha.... Tis wel een mannetje hoor die Randwijk :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahaha dat dan weer wel... |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Dit wordt een interessante pot voetbal. Met winst delen we gelijk een knauw naar onderen uit,en houden we aansluiting tot de nummer 3. Ik kan niet wachten :D |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Ow ja, DAAR hadden we het over! Heb op sportpooler ook 3-1 ingevuld (ja, nu al), en daar blijf ik bij. Jammer van dat goedgekeurde buitenspeldoelpunt van v. Wolfswinkel! |
|
|
|
|
XTENDER
|
|
|
Dit is eecht het domste forum gesprek wat ik ooit heb gelezen.. Wat een niveau.. whahahhahahhaha.. |
|
|
|
|
Djee
|
|
|
Waarom lees je het dan?????????????? |
|
|
|
|
Terminator
|
|
|
tomasson komt sowieso terug in de basis en terecht! |
|
|
|
|
remco1978
|
|
|
Vind het spel van Leerdam toch ook wel een compliment waard. Wordt steeds meer een waardige vervanger van dani. Hoop dat tomasson idd weer zal spelen wat wel in de verwachting ligt. Denk dat wijnaldum dan het kind van de rekening wordt. Vond el achmadi voor de verandering ook best aardig spelen. Vond wel dat ze de 2e helft tegen az veels te veel achteruit liepen en hoop dat ze dat tegen utrecht niet gaan doen. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Utrecht thuis hoort gewoon 3 punten te zijn. WIE je ook opstelt. |
|
|
|
|
Wallie1908
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Jan@tietshirt.nl
|
|
|
Tomasson is geblesseerd (en geschorst toch?)! Hoe dan ook: winnen! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
volgens mij beide niet....... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
volgens mij heb jij het goed gevolgensmij-dt |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hij heeft/had een kleine blessure bij Denemarken opgelopen Maar volgens hun medische staf kon hij dinsdag weer spelen
De schorsing is afgelopen Hij had 1 wedstrijd meer dan Cissé En Cissé speelde de vorige wedstrijd |
|
|
|
|
derq
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
is bij meerde mensen het lettertype heel vaag nu???? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
huh??? nu is ie weer goed......... |
|
|
|
|
daangr97
|
|
|
quote:Op zondag 08 november 2009 - 19:45 schreef qwerto het volgende:zelfde als vandaag me reet ! Tomasson weer in de spits verdomme cisse links en slory rechts ! maar eerst weer zo'n kut interland weekend die vergallen echt de eredivisie elke 3 a 4 weken zo'n interland weekend is niet goed echt niet ! die interlands echt rot ik haat die die vergallen de eredivisie |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
----bert---------ernie----- --------------------------- ienimieni-aart-elmo-grover- --------------------------- cookym.-oscar-dikyd.-kermit --------------------------- ----------pino------------- |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
want op de bunnikside............ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Winnen met 2-1 zonder of met Tomasson! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: stelt Been onze a-jeugd op dan? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We behalen een goede overwinning 3-0 |
|
|
|
|
piet
|
|
|
ik gok op een 2-0 overwinning |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mario Been kon donderdagochtend weer een vrijwel complete selectie begroeten op het trainingsveld. Sekou Cissé, Georginio Wijnaldum en Leroy Fer sloten weer aan bij de groep, nadat twee dagen eerder Karim El Ahmadi al was teruggekeerd van internationale verplichtingen. Giovanni van Bronckhorst ontbrak donderdag nog op Varkenoord. De aanvoerder speelde woensdagavond nog een oefeninterland met het Nederlands elftal tegen Paraguay.
Aan de hand van de afsluitende partijvorm viel op te maken dat Darley tegen de Utrechters onder de lat zal staan en Been bevestigde dit na afloop van de training. Hij heeft het goed gedaan tegen AZ en we willen nu kijken of hij de eerste keeper van Feyenoord kan worden, zei de oefenmeester. Rob van Dijk heeft het ook fantastisch gedaan, maar in een gesprek met hen beiden heb ik ze uitgelegd waarom ik voor Darley kies.
http://www.fr-fanatic.com/2009/11/19/19158/ |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
weer een verstandig besluit van Mario! Darley komt er wel! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
lijkt me ook de beste optie... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
wie nummer'10 positie zondag ? ik denk el ahmadi |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote: geschorst....toch?? k denk wijnaldum |
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote: en in de aanval : cissé, biseswar en ?
Makaay, wie weet |
|
|
|
|
piet
|
|
|
|
|
|
RoyLegioen
|
|
|
quote: ziek(=slory)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2009 door RoyLegioen -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
ok idd lees het net. denk dan ahmadi op 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 november 2009 door piet -- |
|
|
|
|
bram
|
|
|
cisse gaat helemaal los,5-0 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
JDT zit waarschijnlijk ook weer bij de selectie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Feyenoord - FC Utrecht
Omdat Andwélé Slory bij Feyenoord ontbreekt vanwege ziekte, zit Luc Castaignos tegen FC Utrecht voor het eerst in competitieverband bij de wedstrijdselectie. Met een beetje mazzel krijgt hij misschien vandaag z'n eerste speelminuten in de competitie? Ik ben benieuwd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik ga naar de tempel, spreek jullie vanmiddag wel weer!
Come on Feyenoord! |
|
|
|