BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "AGAINST MODERN FOOTBALL"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
KKL
 KKL - dinsdag 10 november 2009 - 11:12   quote  deeplink  
"AGAINST MODERN FOOTBALL"

Waar andere clubs een debiele wandeling rond het stadion organiseren (Corteo in 020), zich elke week sufschilderen voor het grootste doek (Grolschveste) of massaal van die "kleperderklep" gevouwde kartonnetjes gebruiken voor de sfeer. Is het Feyenoord Legioen eigenwijs goed bezig! We gaan gewoon onze eigen weg. Zetten ons af tegen de commercie en houden het graag bij een echt voetbalsfeertje.

Waar AZ zowat versuft en verwent de wedstrijd naar de wedstrijd zaten te kijken, gaf Het Legioen weer eens zijn visite kaartje af. Er werd zowat non-stop gezongen! Klasse jongens en dat mag ook wel eens worden gezegd. Gewoon zingen, op zijn Engels, all together! En daar hebben we geen voorman voor nodig met een megafoon en 410 kleine kinderen. Of trommels die het ritme moeten aangeven zoals bij menig betaalde voetbal organisatie momenteel plaats vindt.

Tuurlijk is de sfeer resultaat afhankelijk, maar desondanks wordt het in De Kuip wel gezelliger. VAK-X was samen met VAK-S immers thuis tegen F.C. Den Bosch ook al zo lekker bezig (KOMEN WIJ UIT ROTTURDAM). De Legioen zaal is puur feest. Kortom: het bevalt het ons wel!

Feyenoord supporters kiezen gewoon hun eigen koers. Niets TIFO levensstijl of door de commercie bedachte acties. Gewoon: uit het Feyenoord hart! We blijven het daarom zeggen: "AGAINST MODERN FOOTBALL" is een levenswijze, een attitude, een zienswijze, een gevoel zoals voetbal dient te worden beleefd. Uit het hart en zonder opsmuk!

Zonder gezeik van stewards over staan bij gele kruizen of op de trap van VAK-S. Geen valse beloftes die niet waargemaakt kunnen worden, denkend aan "het legioen". Of het gevoel dat Feyenoord je geeft na een SV (voor wildplassen....what in name) terwijl je wel nog steeds Feyenoord merchandising krijgt toegestuurd.

Laten we er daarom in godsnaam op waken dat we niet verwoorden tot een verlengstuk van de club, dat we autonoom blijven in het doen en laten, we niet verwoorden tot klapvee of een makke kudden. Het Feyenoord Legioen is immers uniek: "You can't ban a Feyenoord fan", we zijn "Feyenoord till we die". Samen staan we sterk... Everywhere, Anywhere....

200910-AZ-F-17.jpg
Red
 Red - dinsdag 10 november 2009 - 11:22   quote  deeplink  
Goed stuk KKL, duidelijke mening die ik zeer zeker deel!
qwerto
 qwerto - dinsdag 10 november 2009 - 11:24   quote  deeplink  
Feyenoord word je niet Feyenoorder wil je mischien niet worden, Je bent het ! of je bent het niet
je woord ermee gebooren en je gaat ermee dood
Want waar je ook bent wie je ook tegen komt of voor welke andere buitenlandse club je ook bent Feyenoord zal altijd in ja hart zitten al ben je al 70 jaar niet meer in nederland geweest nadat je 10 jaar oud was toen je emigreerde en ben je nu fanatiek suporter van bijv addelaie united(australië) Feyenoord zal altijd in je hart zitten of je nou In een koud vervallen stadion in belgië zit of in een Ontiegelijk gtroot stadion in Brazilië maakt niet uit het Feyenoord gevoel heb je, je erft het, je bent het en zal het altijd blijven

Een voor alle en alle Voor Feyenoord.
De trots, de club , de sfeer, de support,de spelers,het stadion : Feyenoord is everywhere where you go
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 11:37   quote  deeplink  
Tsja, ik kan natuurlijk niet weten hoe het bij andere clubs is, maar Feyenoord zít gewoon in je. Bij Ajax zitten altijd die verrekte mooiweersupporters mij hun arrogante neusjes. Bij iedere andere club, is de provincie zeer veel waard, maar bij Feyenoord is er geen reden. Feyenoorder ben je gewoon. Je kan er niet mee stoppen. Je hebt al honderd keer tegen jezelf gezegd dat je Feyenoord los moet laten. Na een 3-1 thuisnederlaag tegen De Graafschap, na alweer een lijdensweg op school/werk. Feyenoord laat je niet los. We koesteren hoop op betere tijden, en huilen samen in donkere tijden. Maar Feyenoord zit in je hart!

Sterk in Rotterdam
Sterk in Nederland
Niets is sterker dan dat ene woord
Feyenoord
Mijn Feyenoord (lllllll)
qwerto
 qwerto - dinsdag 10 november 2009 - 11:47   quote  deeplink  
De afgelopen jaren zijn we vernedert vertrapt en door de modder gehaald
elke keer als we in de top 3 stonden was het een incident volgens vele
elke keer dat we 6e of lager stonden waren we slecht want we waren geen topclub meer en we moesten respect hebben voor clubs als az en twent

nou ik heb voor beide geen respect en wel vanwegen het feit dat :
Az een club is die op eigen geld 12e word maar door dick scheringa nog redelijk presteerd
en twente heeft achtelijke supporters die denken dat HUN twente de beste is
nou vergeet het er is maar 1 club met een mooi stadion maar 1 club met echte supporters maar 1 club met passie

we love you Feyenoord we do
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 11:47 schreef qwerto het volgende:

we love you Feyenoord we do
OHHHHHHHHH FEYENOORD WE LOVE....
Milo
 Milo - dinsdag 10 november 2009 - 12:33   quote  deeplink  
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 14:50   quote  deeplink  
huppie huppie huppie,
Feyenoord dat is mn cluppie!

mooi stukkie KKL

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door hotjumper --
R()b
 R()b - dinsdag 10 november 2009 - 16:35   quote  deeplink  
Met liefde geschreven/getypt :)
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 10 november 2009 - 16:44   quote  deeplink  
bron?

http://ea.blogsnel.nl/22153/AGAINST+MODERN+FOOTBALL.html
bram
 bram - dinsdag 10 november 2009 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 12:33 schreef Milo het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD!!!!!!!!
eens
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 19:38   quote  deeplink  
Sterk stuk!!! FEYENOORD TILL WE DIE!!!!!!!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 12:33 schreef Milo het volgende:
NIETS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD!!!!!!!!
er is een woord sterker vroeger, vorige week zondag, nu en voor altijd en dat is

AJAX
qwerto
 qwerto - dinsdag 10 november 2009 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:41 schreef Juantinho het volgende:

[..]

er is een woord sterker vroeger, vorige week zondag, nu en voor altijd en dat is

AJAX
Jonge het leven gaat door we zijn nu anderhalve week verder en dat jij dan nog gaat zeiken dat ajax beter is is gewoon triest we zien 31 januari wel als ajakkes die wedstrijd wint dan mag je het van mij zeggen eerder niet !

Trouwens kom j nou op dit forum om te zieken of omdat bijna iedereen die op het ajax forum reageerd Feyenoorder is ? Want ajaxcieden zijn echt kansloos genoeg om nog zo in het verleden te leven dat ze nog niet weten wat internet is
Martijn
 Martijn - dinsdag 10 november 2009 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:41 schreef Juantinho het volgende:

[..]

er is een woord sterker vroeger, vorige week zondag, nu en voor altijd en dat is

AJAX
Het is daar een dooie trieste boel in dat 'stadion' van jullie. En dan kom je op een stukje van Feyenoord dat over sfeer, supporters gaat lopen verkondigen dat er maar een ding sterker is?

HA-HA
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:41 schreef Juantinho het volgende:

[..]

er is een woord sterker vroeger, vorige week zondag, nu en voor altijd en dat is

AJAX
Ik ken er 1 van jullie bij naam die deze mening toch heeft moeten herzien!!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 11:12 schreef KKL het volgende:
"AGAINST MODERN FOOTBALL"

Waar andere clubs een debiele wandeling rond het stadion organiseren (Corteo in 020), zich elke week sufschilderen voor het grootste doek (Grolschveste) of massaal van die "kleperderklep" gevouwde kartonnetjes gebruiken voor de sfeer. Is het Feyenoord Legioen eigenwijs goed bezig! We gaan gewoon onze eigen weg. Zetten ons af tegen de commercie en houden het graag bij een echt voetbalsfeertje.

Waar AZ zowat versuft en verwent de wedstrijd naar de wedstrijd zaten te kijken, gaf Het Legioen weer eens zijn visite kaartje af. Er werd zowat non-stop gezongen! Klasse jongens en dat mag ook wel eens worden gezegd. Gewoon zingen, op zijn Engels, all together! En daar hebben we geen voorman voor nodig met een megafoon en 410 kleine kinderen. Of trommels die het ritme moeten aangeven zoals bij menig betaalde voetbal organisatie momenteel plaats vindt.

Tuurlijk is de sfeer resultaat afhankelijk, maar desondanks wordt het in De Kuip wel gezelliger. VAK-X was samen met VAK-S immers thuis tegen F.C. Den Bosch ook al zo lekker bezig (KOMEN WIJ UIT ROTTURDAM). De Legioen zaal is puur feest. Kortom: het bevalt het ons wel!

Feyenoord supporters kiezen gewoon hun eigen koers. Niets TIFO levensstijl of door de commercie bedachte acties. Gewoon: uit het Feyenoord hart! We blijven het daarom zeggen: "AGAINST MODERN FOOTBALL" is een levenswijze, een attitude, een zienswijze, een gevoel zoals voetbal dient te worden beleefd. Uit het hart en zonder opsmuk!

Zonder gezeik van stewards over staan bij gele kruizen of op de trap van VAK-S. Geen valse beloftes die niet waargemaakt kunnen worden, denkend aan "het legioen". Of het gevoel dat Feyenoord je geeft na een SV (voor wildplassen....what in name) terwijl je wel nog steeds Feyenoord merchandising krijgt toegestuurd.

Laten we er daarom in godsnaam op waken dat we niet verwoorden tot een verlengstuk van de club, dat we autonoom blijven in het doen en laten, we niet verwoorden tot klapvee of een makke kudden. Het Feyenoord Legioen is immers uniek: "You can't ban a Feyenoord fan", we zijn "Feyenoord till we die". Samen staan we sterk... Everywhere, Anywhere....

[ afbeelding ]
Mooi verhaal,het lijkt mij dan ook nuttig dat ze in X en S massaal op de trappen gaan staan.
Maak het dan meteen duidelijk dat ze op S en X niks anders willen....
Martijn
 Martijn - dinsdag 10 november 2009 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik ken er 1 van jullie bij naam die deze mening toch heeft moeten herzien!!!!!
Ja ik ook, ik heb alleen al een hele tijd niks meer van hem gehoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:49 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

Ik ken er 1 van jullie bij naam die deze mening toch heeft moeten herzien!!!!!
hahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:55 schreef Martijn het volgende:

[..]

Ja ik ook, ik heb alleen al een hele tijd niks meer van hem gehoord.
Het laatsta wat ik van hem gehoord heb ging over een stel stokbroden ofzo!
De Spot
 De Spot - dinsdag 10 november 2009 - 20:04   quote  deeplink  
Schitterend!!!heel mooi stukje!!
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:41 schreef Juantinho het volgende:

[..]

er is een woord sterker vroeger, vorige week zondag, nu en voor altijd en dat is

AJAX
ja, vandaar dat wij vaak een vreselijke ziekte gebruiken bij het schelden, dat woord gebruiken gaat zelfs ons te ver.
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Mooi verhaal,het lijkt mij dan ook nuttig dat ze in X en S massaal op de trappen gaan staan.
Maak het dan meteen duidelijk dat ze op S en X niks anders willen....
ik doe niet anders
De Spot
 De Spot - dinsdag 10 november 2009 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:41 schreef Juantinho het volgende:

[..]

er is een woord sterker vroeger, vorige week zondag, nu en voor altijd en dat is

AJAX
Wat bedoel je binnen of erbuiten, want daarbuiten.............zondag lang gelden!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 20:18   quote  deeplink  
Daarbuiten zondag lang geleden???? Daarbuiten nog nooit!!!!!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:44 schreef qwerto het volgende:

[..]

Jonge het leven gaat door we zijn nu anderhalve week verder en dat jij dan nog gaat zeiken dat ajax beter is is gewoon triest we zien 31 januari wel als ajakkes die wedstrijd wint dan mag je het van mij zeggen eerder niet !

Trouwens kom j nou op dit forum om te zieken of omdat bijna iedereen die op het ajax forum reageerd Feyenoorder is ? Want ajaxcieden zijn echt kansloos genoeg om nog zo in het verleden te leven dat ze nog niet weten wat internet is
Goh wel een anderhalve week huilen om Suarez en blom en ik mag niet blij zijn met de zoveelste overwinning op jullie????????
ik zeg het nu en 31 januari kerel. Hoeveel keer hebben jullie uit en thuis gewonnen afgelopen 15 jaar?????? s.v.p. doelsaldo erbij. reageer daar is op met feiten, niet met gevoel. Als je een echte kerel bent, zie ik straks de cijfertjes....... maar ja......

Ik kom vaker op jullie forum kijken en JA ik moet zeggen dat de humor hier van goed nivo vind en beter dan bij de ajax forum. Mijn complimenten.

En om antwoord te geven op je vraag; Niet om te zieken hoor maar als er door veel leden zeer provocerend bij ons wordt gereageerd. Verwacht ik wel dat je minimaal tegen een stootje kunt. Een pot verwijt de ketel actie hier??????

En je reactie getuigd van je nivo, net zoals bij psv forum, er zijn meerdere blogs, forumpjes etc etc waarop we te vinden zijn. Ieder zijn voorkeur.
maar jij als gehaaide moderne internet jochie weet dat als geen ander toch?
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:20 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Goh wel een anderhalve week huilen om Suarez en blom en ik mag niet blij zijn met de zoveelste overwinning op jullie????????
ik zeg het nu en 31 januari kerel. Hoeveel keer hebben jullie uit en thuis gewonnen afgelopen 15 jaar?????? s.v.p. doelsaldo erbij. reageer daar is op met feiten, niet met gevoel. Als je een echte kerel bent, zie ik straks de cijfertjes....... maar ja......

Ik kom vaker op jullie forum kijken en JA ik moet zeggen dat de humor hier van goed nivo vind en beter dan bij de ajax forum. Mijn complimenten.

En om antwoord te geven op je vraag; Niet om te zieken hoor maar als er door veel leden zeer provocerend bij ons wordt gereageerd. Verwacht ik wel dat je minimaal tegen een stootje kunt. Een pot verwijt de ketel actie hier??????

En je reactie getuigd van je nivo, net zoals bij psv forum, er zijn meerdere blogs, forumpjes etc etc waarop we te vinden zijn. Ieder zijn voorkeur.
maar jij als gehaaide moderne internet jochie weet dat als geen ander toch?
ik wist wel dat je het hier leuker vindt dan bij ajax, geef dat nou maar gewoon toe....
ik kijk overigens nooit bij fora van andere clubs, die boeien mij niet (de clubs en de fora).
qwerto
 qwerto - dinsdag 10 november 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Ik heb schijt aan alles wat met die hoerenclub te maken heeft ik bedoel maar hoezo jezelf ophemelen door jezelf Ajax te noemen Bah Viva la rotterdamse mentaliteit !
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg !
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 20:29   quote  deeplink  
100% eens!!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 19:46 schreef Martijn het volgende:

[..]

Het is daar een dooie trieste boel in dat 'stadion' van jullie. En dan kom je op een stukje van Feyenoord dat over sfeer, supporters gaat lopen verkondigen dat er maar een ding sterker is?

HA-HA
Ja het is triest in de grootste stadion van NL, goh wat een eigen mening heb je en zo actueel.. Zoals de meeste hier, zitten jullie vaak in onze stadion en kijken jullie veel naar live Ajax wedstrijden om deze mening te kunnen staven... Hoe bedoel je feyenoord supporters. De meeste wedstrijden worden tegelijk gespeeld.....

Mijn reactie ging niet over de sfeer maar over het woord.

Goh, Wat zijn wij een suc6publiek, Vanaf de ArenA er is, minimaal 40000 seizoenkaart houders per jaar en psv die kampioen wordt dus zwakke prestaties jaren lang... welk suc6publiek?????.. Hoeveel trouwe supporters komen er gemiddeld naar
jullie wedstrijden kijken????? Hoeveel seizoenkaarthouders ??? neem afgelopen 5 jaar meer of minder toeschouwers dan Ajax???

Het is tijd voor iets nieuws......
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 november 2009 - 20:33   quote  deeplink  
40000 seizoenkaart houders en 30000 kijkers lijkt me nou niet iets om trots op te zijn............
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - dinsdag 10 november 2009 - 20:34   quote  deeplink  
laat staan de 10000 die er nog zijn als er wordt afgefloten
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:29 schreef qwerto het volgende:
Ik heb schijt aan alles wat met die hoerenclub te maken heeft ik bedoel maar hoezo jezelf ophemelen door jezelf Ajax te noemen Bah Viva la rotterdamse mentaliteit !
Doe maar normaal dan doe je al gek genoeg !
Wat heb je gerookt?? Mezelf Ajax noemen, nee dat ook weer niet...ennu veel leden hier noemen zich feyenoord of een kleine verbastering daarvan...Doe maar normaal toch???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:29 schreef qwerto het volgende:
Ik heb schijt aan alles wat met die hoerenclub te maken heeft ik bedoel maar hoezo jezelf ophemelen door jezelf Ajax te noemen .....

Dat vond ik juist wel treffend gekozen:
of het is een schapenverkrachtende zelfmoordenaar, of het is er 1 die heel hard weg kon lopen

beiden wel toepasselijk.
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:34 schreef Jappie_FEY het volgende:
laat staan de 10000 die er nog zijn als er wordt afgefloten
hahah die is goed.

Geen reactie
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:24 schreef hotjumper het volgende:

[..]

ik wist wel dat je het hier leuker vindt dan bij ajax, geef dat nou maar gewoon toe....
ik kijk overigens nooit bij fora van andere clubs, die boeien mij niet (de clubs en de fora).
Zoals nu vind ik het inderdaad geinig, felle gesprekken met respect TOP.
Ik zei ook driekwart en niet 100% van de Feyenoord forum leden
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 20:39   quote  deeplink  
Met hunnie witte zakdoekjes en pannekoeken mentaliteit!!! Die ster daar gaat het om. Was er in de oorlog zo trots op geweest. Gloryhunters!!! Komen in 020 allemaal naar het stadion op basis van het verleden!! Om dat het op papier de grootste club van Nederland zou moeten zijn. Moet je op letten hoeveel er nog komen na 1 jaar geen Europees voetbal. Nog niet de helft van wat er dit jaar gewoon weer bij Feyenoord zit. ARE YOU WATCHING AMSTERDAM!!!!!!!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:39 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Met hunnie witte zakdoekjes en pannekoeken mentaliteit!!! Die ster daar gaat het om. Was er in de oorlog zo trots op geweest. Gloryhunters!!! Komen in 020 allemaal naar het stadion op basis van het verleden!! Om dat het op papier de grootste club van Nederland zou moeten zijn. Moet je op letten hoeveel er nog komen na 1 jaar geen Europees voetbal. Nog niet de helft van wat er dit jaar gewoon weer bij Feyenoord zit. ARE YOU WATCHING AMSTERDAM!!!!!!!
HAHAH ik lag me suf
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt maar je weet donders goed dat, dat NOOIT gaat gebeuren.
De wens is de vader van de gedachte maar je wens gaat nooit uitkomen.

even een verbetering, zou moeten zijn veranderen in IS.

ENNUHHHHH Die derde ster houdt Kampioenschap in, die willen we net zo graag als jullie..( sorry ik bedoelde niet de derde ster want dat gaat nog minimaal 30 jaar duren)
Net zoals jullie ook Gloryhunters zijn, waarom niet SPARTA supporteren als het niet om de prijzen gaat.
Ik praat nu over mezelf, ben vanaf me 10de hier en in Brazilie waar ik ben geboren was ik al voor Ajax. We verhuizen naar Amsterdam en moet ik dan voor een ander clubje kiezen. PSV supporters zijn dan ook Gloryhunters???. Alleen maar Feyenoord supporters zijn ok en de rest.... Jammer dacht dat ik met volwassenen sprak.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 20:53   quote  deeplink  
Er is bijvoorbeeld al geen enkele club in Nederland waar er 20000 man op de eerste training verschijne. Bij jullie huldiging van jullie laatste kampioenschap waren er 20000 man. Whahahahahaahahahaha!!! Er is geen trouwer publiek dan bij Feyenoord dus je kan ons nooit geen gloryhunters noemen. Bij ons is al meerdere malen bewezen dat we het trouwste en fanatiekste publiek van Nederland zijn. En wat die ster betreft. Die willen wij ook graag maar we schelden niet gelijk onze trainer verrot als we geen kampioen worden. Wij noemen dat onvoorwaardelijke steun.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door Feyenoord till i die --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:49 schreef Juantinho het volgende:

[..]

HAHAH ik lag me suf
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt maar je weet donders goed dat, dat NOOIT gaat gebeuren.
De wens is de vader van de gedachte maar je wens gaat nooit uitkomen.

even een verbetering, zou moeten zijn veranderen in IS.

ENNUHHHHH Die derde ster houdt Kampioenschap in, die willen we net zo graag als jullie..( sorry ik bedoelde niet de derde ster want dat gaat nog minimaal 30 jaar duren)
Net zoals jullie ook Gloryhunters zijn, waarom niet SPARTA supporteren als het niet om de prijzen gaat.
Ik praat nu over mezelf, ben vanaf me 10de hier en in Brazilie waar ik ben geboren was ik al voor Ajax. We verhuizen naar Amsterdam en moet ik dan voor een ander clubje kiezen. PSV supporters zijn dan ook Gloryhunters???. Alleen maar Feyenoord supporters zijn ok en de rest.... Jammer dacht dat ik met volwassenen sprak.
40.000 seizoenkaarthouders waarvan 20.000 successupporters zijn....
Ik moet meerdere malen naar de Arena en niet voor de lol...
We zitten daar telkens weer in een halfvol stadion met een ambiance van plastic...
Jullie de prijzen ,wij een echt legioen en een betere fanatistische sfeer...

Juanthino je moet gewoon een x naar de KUIP en je zal het verschil zien....
Of doe maar niet eigenlijk.
Iemand die geilt op een 3e ster zal het nooit begrijpen Succes!!supporter
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 21:15   quote  deeplink  
Waarom zou ik voor Sparta moeten zijn?
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Er is bijvoorbeeld al geen enkele club in Nederland waar er 20000 man op de eerste training verschijne. Bij jullie huldiging van jullie laatste kampioenschap waren er 20000 man. Whahahahahaahahahaha!!! Er is geen trouwer publiek dan bij Feyenoord dus je kan ons nooit geen gloryhunters noemen. Bij ons is al meerdere malen bewezen dat we het trouwste en fanatiekste publiek van Nederland zijn. En wat die ster betreft. Die willen wij ook graag maar we schelden niet gelijk onze trainer verrot als we geen kampioen worden. Wij noemen dat onvoorwaardelijke steun.
Ja dat van de trainingen is geweldig, maar je moet als supporter toch ergens blij van worden. In de Kuip valt niets te beleven op de supporters na. ennuh klopt voor geen meter vrind.Door maatregelen moest het feestje gehouden worden op de parkeerplaats en daar konden niet meer dan 20000 man staan. Als je zoveel feiten weet, dan weet je dat de rest op het Leidseplein stond.
Fanatiek klopt maar jullie stadion heeft jaren lang rond de 35000 bezoekers waar zijn de andere 15000, die komen alleen als jullie aan kop staan. OVER GLORYHUNTERS gesproken lang geleden en gaat nog lang duren.
Waarop baseren jullie dat eigenlijk?? In de meer konden er maar 19000 en er wilde er veel meer in uiteindelijk hebben we een groot stadion en is iedereen opeens gloryhunter.
Verzin is wat nieuws

En dat van je trainer klopt voor geen meter, nu al hier op de forum wordt Mario al bekritiseerd en heb ik al wat scheldpartijtjes gezien, Gullit werd ook uitgescholden, van Marwijk moest optrotten etc etc..
In Amsterdam worden er nou eenmaal hogere eisen gesteld dan bij de rest van NL. We hebben een grote bek en we willen mooi en goed voetbal zien, krijgen we dat niet dan horen ze dat. Onze mentaliteit of je het leuk vind of niet.
Die van jullie is mouwen opstropen en vechten om de bal. Ieder zijn mentaliteit, je bent niet beter of slechter als je een andere mentaliteit er op na houdt
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 20:49 schreef Juantinho het volgende:

[..]

HAHAH ik lag me suf
Ik ben benieuwd of je gelijk hebt maar je weet donders goed dat, dat NOOIT gaat gebeuren.
De wens is de vader van de gedachte maar je wens gaat nooit uitkomen.

even een verbetering, zou moeten zijn veranderen in IS.

ENNUHHHHH Die derde ster houdt Kampioenschap in, die willen we net zo graag als jullie..( sorry ik bedoelde niet de derde ster want dat gaat nog minimaal 30 jaar duren)
Net zoals jullie ook Gloryhunters zijn, waarom niet SPARTA supporteren als het niet om de prijzen gaat.
Ik praat nu over mezelf, ben vanaf me 10de hier en in Brazilie waar ik ben geboren was ik al voor Ajax. We verhuizen naar Amsterdam en moet ik dan voor een ander clubje kiezen. PSV supporters zijn dan ook Gloryhunters???. Alleen maar Feyenoord supporters zijn ok en de rest.... Jammer dacht dat ik met volwassenen sprak.
Waarom was jij niet voor FC Rio de Janeiro?
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

40.000 seizoenkaarthouders waarvan 20.000 successupporters zijn....
Ik moet meerdere malen naar de Arena en niet voor de lol...
We zitten daar telkens weer in een halfvol stadion met een ambiance van plastic...
Jullie de prijzen ,wij een echt legioen en een betere fanatistische sfeer...

Juanthino je moet gewoon een x naar de KUIP en je zal het verschil zien....
Of doe maar niet eigenlijk.
Iemand die geilt op een 3e ster zal het nooit begrijpen Succes!!supporter
Leon
AUB dit is een pure leugen kerel. Als je tegen Timisoara bedoelt JA anders kijk je naar het tweede.
En je kan me veel vertellen... Maar toch wel liever de prijzen HE... jullie hebben een goede sfeer dat ontken ik niet maar bij elke club veel suc6 supporters, zit pas vol als het goed gaat, gaat het minder zitten er heel wat minder trouwe supporters..

Waarop heb je gebaseerd dat ik geil op de derde ster?? Als je mij een suc6 supporter beschouwd, ben jij stiekem een ajacied.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 21:26   quote  deeplink  
Omdat jullie allemaal maar daar op geilen. Ik begon over een ster en jij moest direct die derde ster aan halen. Sinds wanneer komen neuzen in de Kuip? Aangezien er scheldpartijen richting Been zijn gegaan zoals jij gezien zou hebben. De rest stond op het Leidse plein????? die pubertjes die daar alleen aan het rellen waren? Vak 410??
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:17 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Waarom was jij niet voor FC Rio de Janeiro?
Nee en dat is America Football club Rio de Janeiro hahah grappig achie,
Botafogo is de club van mijn familie,en ik vond Vasco do Gama zeer goed. alleen ik keek veel voetbal en heb altijd Ajax mooi voetbal zien spelen. De spelers die ze opleidde waren zeer populair in Brazilie.
Ik wist niets van de vete tussen deze beide clubs.

Ik koos voor het soort voetbal, de spelers en het shirt.

dus succes supporter gaat bij mij niet op.. ...... LEON!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:22 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Leon
AUB dit is een pure leugen kerel. Als je tegen Timisoara bedoelt JA anders kijk je naar het tweede.
En je kan me veel vertellen... Maar toch wel liever de prijzen HE... jullie hebben een goede sfeer dat ontken ik niet maar bij elke club veel suc6 supporters, zit pas vol als het goed gaat, gaat het minder zitten er heel wat minder trouwe supporters..

Waarop heb je gebaseerd dat ik geil op de derde ster?? Als je mij een suc6 supporter beschouwd, ben jij stiekem een ajacied.
Nee ik bedoel Volendam vorig jaar,Roda dat jaar ervoor en nog Vitesse...
Wat ik wel moet nageven is dat niemand mij lastig viel als ik ging juichen voor Volendam en Roda....:)
Ohhh en ik laat Feyenoord niet schieten voor Ajax zoals jij dacht....
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - dinsdag 10 november 2009 - 21:30   quote  deeplink  
Jij dan niet maar het grootste gedeelte bij jullie wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:27 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Nee en dat is America Football club Rio de Janeiro hahah grappig achie,
Botafogo is de club van mijn familie,en ik vond Vasco do Gama zeer goed. alleen ik keek veel voetbal en heb altijd Ajax mooi voetbal zien spelen. De spelers die ze opleidde waren zeer populair in Brazilie.
Ik wist niets van de vete tussen deze beide clubs.

Ik koos voor het soort voetbal, de spelers en het shirt.

dus succes supporter gaat bij mij niet op.. ...... LEON!!!!!
Wacht is ff!!!! Ben ik niet met jou naar de Copa Amsterdam geweest?????
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wacht is ff!!!! Ben ik niet met jou naar de Copa Amsterdam geweest?????
OH
MIJN
GOD

XD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "AGAINST MODERN FOOTBALL"









0.0133509