BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "AGAINST MODERN FOOTBALL"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Jij dan niet maar het grootste gedeelte bij jullie wel.
JA ik kan wel tirades houden maar moet toegeven dat er zeer veel van zijn in de ArenA.
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wacht is ff!!!! Ben ik niet met jou naar de Copa Amsterdam geweest?????
Afgelopen jaar?? denk het niet anders wist ik dat wel, ben geweest met gabbers van mijn buurt
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:26 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Omdat jullie allemaal maar daar op geilen. Ik begon over een ster en jij moest direct die derde ster aan halen. Sinds wanneer komen neuzen in de Kuip? Aangezien er scheldpartijen richting Been zijn gegaan zoals jij gezien zou hebben. De rest stond op het Leidse plein????? die pubertjes die daar alleen aan het rellen waren? Vak 410??
Vak 410 bestond toen niet. En de rellen waren van de laatste KNVB Beker
Ik heb een gabber die fervent feyenoord supporter is en een seizoenskaart heeft.
Vraag eens aan Leon wat jullie in de ArenA doen. Dit is een beetje kinderachtig.

Ik houd van voetbal en kijk graag veel wedstrijden. Als ik de kans krijg om een wedstrijd van PSV of wie dan ook te zien, pak ik die aan. Ook die van Feyenoord. Ik kan een Ajax supporter zijn maar ik heb geen haat jegens een club.
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:33 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

OH
MIJN
GOD

XD
No worries Achie
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:33 schreef Juantinho het volgende:

[..]

JA ik kan wel tirades houden maar moet toegeven dat er zeer veel van zijn in de ArenA.
En dan zeiken dat wij gloryhunters zijn hahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:34 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Afgelopen jaar?? denk het niet anders wist ik dat wel, ben geweest met gabbers van mijn buurt
Nee het jaar daarvoor???
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 21:37   quote  deeplink  
ken genoeg mensen die van de joden naar de kaasjoden overstapten toen het daar beter ging en later weer terug. zijn van dat volk dat ook naar het nederlands elftal gaat. Die mensen kijken voetbal, houden van voetbal misschien maar beleven het heel anders dan echte supporters. Liefde voor je club is onvoorwaardelijk, dat heeft niks met het aantal prijzen dat je wint te maken.
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:36 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

En dan zeiken dat wij gloryhunters zijn hahaha
Nee je interpreteert verkeerd. er zijn er veel maar ik vind 1000 al veel.
Tevens ben ik er niet mee begonnen, ik reageer terug
Conclusies niet zomaar trekken alleen aan je penis mag dat
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - dinsdag 10 november 2009 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:38 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Nee je interpreteert verkeerd. er zijn er veel maar ik vind 1000 al veel.
Tevens ben ik er niet mee begonnen, ik reageer terug
Conclusies niet zomaar trekken alleen aan je penis mag dat
Oh.... dus jij bent er zo eentje:p
De Spot
 De Spot - dinsdag 10 november 2009 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:35 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Vak 410 bestond toen niet. En de rellen waren van de laatste KNVB Beker
Ik heb een gabber die fervent feyenoord supporter is en een seizoenskaart heeft.
Vraag eens aan Leon wat jullie in de ArenA doen. Dit is een beetje kinderachtig.

Ik houd van voetbal en kijk graag veel wedstrijden. Als ik de kans krijg om een wedstrijd van PSV of wie dan ook te zien, pak ik die aan. Ook die van Feyenoord. Ik kan een Ajax supporter zijn maar ik heb geen haat jegens een club.
En dat is nu net het verschil hoe wij voetbal beleven en jullie in Amsterdam....IK HEB WEL EEN HEKEL AAN JULLIE NEUZEN!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:33 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

OH
MIJN
GOD

XD
hahahahaha vergeet niet dat ik in de regio 020 woon ...
En ik zie niet elke dag Gama Chelsea Valencia Real Madrid en Inter spelen..:)
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:37 schreef hotjumper het volgende:
ken genoeg mensen die van de joden naar de kaasjoden overstapten toen het daar beter ging en later weer terug. zijn van dat volk dat ook naar het nederlands elftal gaat. Die mensen kijken voetbal, houden van voetbal misschien maar beleven het heel anders dan echte supporters. Liefde voor je club is onvoorwaardelijk, dat heeft niks met het aantal prijzen dat je wint te maken.
Ik ook en daar is toch niets mis mee??

In slechte tijden zal ik alsnog een seizoenskaart halen voor Ajax en ja dat ze afgelopen decennia veel wonnen, kan ik ook niets aan doen. Afgelopen 10 jaar heeft in mijn ogen Feyenoord beter gepresteerd dan Ajax. Ik schat een Uefa Cup hoger in dan 2 kampioenschappen.
Ik kan wel naar ander clubs en het NL 11tal kijken. Ik kan ook genieten van de actie van el ahmadi die achter zijn standbeen voorzet aan Babovic die scoorde. Jij kan toch ook wel genieten van een voetbal actie die niet gelinkt is aan Feyenoord??
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nee het jaar daarvoor???
Dan zou het wel eens kunnen want ik ben toen met meerdere mensen geweest en niet alleemaal kende ik.

uuuhm, Leon dit wordt je niet in dank afgenomen hoor
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha vergeet niet dat ik in de regio 020 woon ...
En ik zie niet elke dag Gama Chelsea Valencia Real Madrid en Inter spelen..:)
ik ook, als het mij alleen om voetbal ging ging ik wel naar Telstar of zo. Ik ben geboren met Feyenoord in mijn hart en daar gaat het me om!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahaha vergeet niet dat ik in de regio 020 woon ...
En ik zie niet elke dag Gama Chelsea Valencia Real Madrid en Inter spelen..:)
true, of je nu wilt of niet ik koop een metertje bier volgend toernooi voor je
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:40 schreef De Spot het volgende:

[..]

En dat is nu net het verschil hoe wij voetbal beleven en jullie in Amsterdam....IK HEB WEL EEN HEKEL AAN JULLIE NEUZEN!!!!!!!!
Ja das waar vandaar dat er vele van jullie wereld vreemd zijn m.b.t. voetbal en geen gefundeerde argumenten kunnen neerleggen..
jij loopt met die haat en gaat ermee slapen en ik heb geen seconde last ervan. SUC6!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door Juantinho --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:44 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Dan zou het wel eens kunnen want ik ben toen met meerdere mensen geweest en niet alleemaal kende ik.

uuuhm, Leon dit wordt je niet in dank afgenomen hoor
Hoezo???
Ik weet waar ik groot geworden ben en hoe...
Een ander zal nooit weten hoe dat was en hoe het voelt..
Zo dichtbij het rood wit zwart.....
Alles waar ik opgroeide ademde dat uit.....
Als je dat mee heb gemaakt is er maar 1 gedachte voor.BIZAR MOOI!!!!!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hoezo???
Ik weet waar ik groot geworden ben en hoe...
Een ander zal nooit weten hoe dat was en hoe het voelt..
Zo dichtbij het rood wit zwart.....
Alles waar ik opgroeide ademde dat uit.....
Als je dat mee heb gemaakt is er maar 1 gedachte voor.BIZAR MOOI!!!!!
Ik doel op het eventueel op stap zijn geweest met een ajacied, dat je in de omgeving van Amsterdam woont zal niemand wat uitmaken. Ze zullen je, denk ik, eerder complimenteren met je wekelijkse trek naar Rotterdam...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:45 schreef Juantinho het volgende:

[..]

true, of je nu wilt of niet ik koop een metertje bier volgend toernooi voor je
Hier mag ik eigenlijk niet op reageren ......
Maar een biertje ........ :)
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:43 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Ik ook en daar is toch niets mis mee??

In slechte tijden zal ik alsnog een seizoenskaart halen voor Ajax en ja dat ze afgelopen decennia veel wonnen, kan ik ook niets aan doen. Afgelopen 10 jaar heeft in mijn ogen Feyenoord beter gepresteerd dan Ajax. Ik schat een Uefa Cup hoger in dan 2 kampioenschappen.
Ik kan wel naar ander clubs en het NL 11tal kijken. Ik kan ook genieten van de actie van el ahmadi die achter zijn standbeen voorzet aan Babovic die scoorde. Jij kan toch ook wel genieten van een voetbal actie die niet gelinkt is aan Feyenoord??
nee, doet me niet veel, voor kunstjes ga ik wel naar het circus.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:55 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Ik doel op het eventueel op stap zijn geweest met een ajacied, dat je in de omgeving van Amsterdam woont zal niemand wat uitmaken. Ze zullen je, denk ik, eerder complimenteren met je wekelijkse trek naar Rotterdam...
Het is onmogenlijk om niet met een Ajacied opstap te gaan als je hier woont...
Ik heb hier vrienden en de meesten zijn Ajacied...
Alleen toen hier kwam te wonen had ik niet verwacht dat er ook zoveel Feyenoorders
tussen zaten.
En de wekelijkse trek naar Rotterdam is eigenlijk naar mijn thuis dus dat is pinuts..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:00 schreef hotjumper het volgende:

[..]

nee, doet me niet veel, voor kunstjes ga ik wel naar het circus.
hahahahahaha of Hans Klok zekers.....
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:03 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

hahahahahaha of Hans Klok zekers.....
iemand die steeds mooie vrouwen laat verdwijnen moet ik niet....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 22:07   quote  deeplink  
hahahaha Hans Kazan dan????
hotjumper
 hotjumper - dinsdag 10 november 2009 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
hahahaha Hans Kazan dan????
neeeee ik zei toch circus!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 10 november 2009 - 22:10   quote  deeplink  
Renz ?????
De Spot
 De Spot - dinsdag 10 november 2009 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 21:47 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Ja das waar vandaar dat er vele van jullie wereld vreemd zijn m.b.t. voetbal en geen gefundeerde argumenten kunnen neerleggen..
jij loopt met die haat en gaat ermee slapen en ik heb geen seconde last ervan. SUC6!!!
Wie begon er nou over er is maar 1 sterkste club!!!!jij toch!!

Ik kom toch ook niet op at neuzenforum stoer doen, en nu ben je ineens de intelectueel met verstand van voetbal...jij ben een echte nagemaakte...je met PSVvee en dan naar Ajax....jij ben een JUDAS!!!

Gelukkig dan ook een echte Ajacied!!!!
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:22 schreef De Spot het volgende:

[..]

Wie begon er nou over er is maar 1 sterkste club!!!!jij toch!!

Ik kom toch ook niet op at neuzenforum stoer doen, en nu ben je ineens de intelectueel met verstand van voetbal...jij ben een echte nagemaakte...je met PSVvee en dan naar Ajax....jij ben een JUDAS!!!

Gelukkig dan ook een echte Ajacied!!!!
Cursus LOI???? begrijpend lezen en een vervolg cursus interpretatie??? Ik betaal

a.... Het gaat over het WOORD en nergens heb ik gezegd dat er maar 1 sterkste club is.
b.... intellectueel???? Waar heb ik gezegd dat ik dat ben.Bedankt voor je compliment want dat heb je dus opgemaakt uit mijn stukjes tekst.
C.... PSV..ikke??? wat heb je gesnoven??? ik zeg alleen dat ik ook af en toe een wedstrijd van PSV zie zoals ook van Feyenoord, Utrecht, Heerenveen, Real Madrid, Celtic, Barcelona, Liverpool, Vasco, São Paolo etc etc, Ik hou van voetbal en ik ben een ajax supporter. Dat jij dat niet doet betekent dus dat, dat de norm is en iedereen die buiten zijn eigen club naar andere kijkt JUDASSEN zijn....... Ik ben blij dat jij niet representatief bent voor een feyenoord supporter.

Ik ben judas en jij bent Jesus, je kent het verhaal toch...
Juantinho
 Juantinho - dinsdag 10 november 2009 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Het is onmogenlijk om niet met een Ajacied opstap te gaan als je hier woont...
Ik heb hier vrienden en de meesten zijn Ajacied...
Alleen toen hier kwam te wonen had ik niet verwacht dat er ook zoveel Feyenoorders
tussen zaten.
En de wekelijkse trek naar Rotterdam is eigenlijk naar mijn thuis dus dat is pinuts..
Ja heel veel, dat maakt het ook wel weer gezellig, goede discussies en goede drinkers zijn het
De Spot
 De Spot - dinsdag 10 november 2009 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:42 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Cursus LOI???? begrijpend lezen en een vervolg cursus interpretatie??? Ik betaal

a.... Het gaat over het WOORD en nergens heb ik gezegd dat er maar 1 sterkste club is.
b.... intellectueel???? Waar heb ik gezegd dat ik dat ben.Bedankt voor je compliment want dat heb je dus opgemaakt uit mijn stukjes tekst.
C.... PSV..ikke??? wat heb je gesnoven??? ik zeg alleen dat ik ook af en toe een wedstrijd van PSV zie zoals ook van Feyenoord, Utrecht, Heerenveen, Real Madrid, Celtic, Barcelona, Liverpool, Vasco, São Paolo etc etc, Ik hou van voetbal en ik ben een ajax supporter. Dat jij dat niet doet betekent dus dat, dat de norm is en iedereen die buiten zijn eigen club naar andere kijkt JUDASSEN zijn....... Ik ben blij dat jij niet representatief bent voor een feyenoord supporter.

Ik ben judas en jij bent Jesus, je kent het verhaal toch...
Je begrijpt toch wat ik bedoel..

Jij komt toch met het woord ajax is sterker of niet, en ik maak toch uit hoe ik dat interpreteer.....

Voor die Curces LOL ga ik wel een jaar op vak 410 zitten!!hoef ik niks voor hoor.

Ik vind jou een nagemaakte ja......, als je naar je PISVee en naar ons kijkt.En ik ben ook voetbal liefhebber...vb. Napoli(Om Diego natuurlijk).
Zeker de Rotterdamse hoofdklassers volg ik op de voet!!

En over voetbalverstand....zelf gevoetbalt??
Of vroeger alleen met sinaasappels!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 november 2009 door De Spot --
Juantinho
 Juantinho - woensdag 11 november 2009 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 23:08 schreef De Spot het volgende:

[..]

Je begrijpt toch wat ik bedoel..

Jij komt toch met het woord ajax is sterker of niet, en ik maak toch uit hoe ik dat interpreteer.....

Voor die Curces LOL ga ik wel een jaar op vak 410 zitten!!hoef ik niks voor hoor.

Ik vind jou een nagemaakte ja......, als je naar je PISVee en naar ons kijkt.En ik ben ook voetbal liefhebber...vb. Napoli(Om Diego natuurlijk).
Zeker de Rotterdamse hoofdklassers volg ik op de voet!!

En over voetbalverstand....zelf gevoetbalt??
Of vroeger alleen met sinaasappels!!!
Tuurlijk maak jij dat zelf uit .Jou interpretatie is die van jou maar ventileer geen zaken die ik niet heb genoemd en `leg`geen woorden in me mond. of is dit te intellecteel??
Voetbalverstand ieder op zijn eigen niveau..Ja heb idd een balletje geschopt en ja ook met sinaasappels, en ja op redelijk nivo.. Voordat ik hiernaar toe kwam kon ik met een sinaasappel meer dan jij met een normale bal ooit zou kunnen. Bijna elk jochie in Rio kan dat.
Je niveau is duidelijk ennuh leg is het woordje nagemaakt uit...als synoniem voor nep??? Laat me je vertellen dat er meer nagemaakte voetbalsupporter zijn als zgn echte..Laat mij lekker genieten van een goed pot voetbal en los gaan op mijn cluppie.

Vreemd, je kijkt dus geen Ajax en PSV zoals velen hier niet doen. Ik had op een topic hier een paar keer gelezen " ik kijk alleen als ik zeker weet dat ze verliezen" Hoe in godsnaam een gedegen mening vormen over een team die je niet ziet spelen.
de flh
 de flh - woensdag 11 november 2009 - 01:26   quote  deeplink  
vroeger was alles beter en

fans die half frankrijk in puin slaan die kunnen we niet bannen.

beetje slap gelul
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 november 2009 - 03:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:42 schreef Juantinho het volgende:

[..]

Cursus LOI???? begrijpend lezen en een vervolg cursus interpretatie???
.........

apart dat je iemand verwijt dat hij niet begrijpt wat hij leest of het niet goed interpreteerd, terwijl je eigen reactie totaal off topic is en absoluut niets toevoegd aan de discussie over de verwerpelijke kant van het moderne voetbal en de betutteling van de supporter....

Maarja jullie hebben je supporterschap allang begraven in de watergraafsmeer....
Juantinho
 Juantinho - woensdag 11 november 2009 - 06:35   quote  deeplink  
Tuurlijk jumpertje,40 posts later wil je een deel van mijn woorden gebruiken om gelijk te halen en mij voor schut te zetten hahaha sukkel. alsof op elke topic 100% on topic wordt gereageerd.. Ga jij je maar lekker bezig houden met je club en lees de post voor mij eens goed door, welke discussie?? Door mijn reactie kwam er een goede discussie op gang

Tuurlijk hebben wij dat begraven om weer herboren te worden met de grootste supportersverening van Europa.. geloof je me niet, google even.

Wist je dat Hotjumper een kledingstuk is dat trans-sexuele in Brazilie veel dragen...
Milo
 Milo - woensdag 11 november 2009 - 09:29   quote  deeplink  
He Juantinho, dit forum is van ons! Met een mooi topic als dit, waar het prachtige woord FEYENOORD de boventoon voert. Jij hebt er nu persoonlijk voor gezorgd dat dit topic gesloten kan worden.

Bedankt daarvoor!

NIKS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD, FEYENOORD!!!!!!!!!
Rovert
 Rovert - woensdag 11 november 2009 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 - 22:02 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb hier vrienden en de meesten zijn Ajacied...
Deze zin doet pijn aan mijn ogen, er klopt iets niet
Sem
 Sem - woensdag 11 november 2009 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 09:37 schreef Rovert het volgende:

[..]

Deze zin doet pijn aan mijn ogen, er klopt iets niet
Ik woon ook in 020 en heb hier ook heel onverstandige vrienden...en het doet pijn aan mn hart dat die aardige jongens zo'n enorme missing link hebben... Ze kunnen me niet uitleggen wat ajax met ze doet. Ze vinden gewoon dat je voor ajax moet zijn omdat je uit de regio komt. Dat is bij Feyenoord wel anders! Daar moet je tussen 4 clubs kiezen!

Als reactie op Juanita: Verder pretenderen wij hier niet dat we verstand van voetbal hebben, anders waren we wel trainer of analist geworden. Wij houden van Feyenoord, ik krijg tintelingen over mn lijf als ik Feyenoord zie of in de Kuip sta, elke andere club laat me koud. Ik kan er wel naar kijken, maar zonder gevoel. En wat is dát waard?
Mooi voetbal...wat is dat? Ik ga geen me niet 90 minuten zitten vervelen om een hakballetje van Messi te zien... Vind het veel leuker om zelf tegen een balletje aan te trappen...
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 november 2009 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 06:35 schreef Juantinho het volgende:
Tuurlijk jumpertje,40 posts later wil je een deel van mijn woorden gebruiken om gelijk te halen en mij voor schut te zetten hahaha sukkel. alsof op elke topic 100% on topic wordt gereageerd.. Ga jij je maar lekker bezig houden met je club en lees de post voor mij eens goed door, welke discussie?? Door mijn reactie kwam er een goede discussie op gang

Tuurlijk hebben wij dat begraven om weer herboren te worden met de grootste supportersverening van Europa.. geloof je me niet, google even.

Wist je dat Hotjumper een kledingstuk is dat trans-sexuele in Brazilie veel dragen...
ik hoef jou helemaal niet voor schut te zetten, daar ben je zelf bedreven genoeg in.

en wat betreft dat Braziliaanse kledingstuk geloof ik je op je woord, het zal namelijk wel je werkkleding geweest zijn toen je nog in rio je dagelijkse portie lijm bij elkaar moest hosselen.
Milo
 Milo - woensdag 11 november 2009 - 11:28   quote  deeplink  
hahahahahaha
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 12:18   quote  deeplink  
Juantinho je bent inderdaad gewoon een oude lijmsnuiver!!! Vandaar die verkeerde keus in je leven!! Blijkt al door jou vele posts hier dat je je bij Feyenoord eigenlijk veel beter thuis voelt!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door Feyenoord till i die --
Milo
 Milo - woensdag 11 november 2009 - 12:22   quote  deeplink  
laat zo'n braziliaans wijf aub fan zijn van die neuzen, die hoer heeft niks te zoeken hier!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 12:49   quote  deeplink  
Zal wel weer zo'n trans zijn!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 11 november 2009 - 12:59   quote  deeplink  
Betere supporters, geen sporthal maar een stadion, beter topic goedkopere seizoenskaart, jaja Juanita als je wilt er zijn voor volgende seizoen nog wel misschien een paar seizoenkaarten( ja bij ons gaan ze snel) dus wees niet bang zet af die neus en oren en kom lekker naar ROTTERDAM want ik voel dat het je wel trekt....
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 11 november 2009 - 13:10   quote  deeplink  
against Juanita
against zeikende stewards
against veel te duur eten en drinken
against plastieke muntjes om te betalen
against blow en rookverbod
against 020

VOOR FEYENOORD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 11 november 2009 - 18:14   quote  deeplink  
zo de knetters, wat een geouwehoer in nog geen dag tijd zeg!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 18:15   quote  deeplink  
Blijven opletten he!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 11 november 2009 - 18:15   quote  deeplink  
ja man, ken tegenwoordig overdag niet meer op het forum, dus alleen nog maar 's avonds
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 18:16   quote  deeplink  
Snap toch niet dat sommigen dat wel dag in dag uit kunnen!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 11 november 2009 - 18:17   quote  deeplink  
kon het ook op mijn vorige stage adres, vermaakte ik me nog een beetje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 09:48 schreef Sem het volgende:

[..]

Ik woon ook in 020 en heb hier ook heel onverstandige vrienden...en het doet pijn aan mn hart dat die aardige jongens zo'n enorme missing link hebben... Ze kunnen me niet uitleggen wat ajax met ze doet. Ze vinden gewoon dat je voor ajax moet zijn omdat je uit de regio komt. Dat is bij Feyenoord wel anders! Daar moet je tussen 4 clubs kiezen!

Als reactie op Juanita: Verder pretenderen wij hier niet dat we verstand van voetbal hebben, anders waren we wel trainer of analist geworden. Wij houden van Feyenoord, ik krijg tintelingen over mn lijf als ik Feyenoord zie of in de Kuip sta, elke andere club laat me koud. Ik kan er wel naar kijken, maar zonder gevoel. En wat is dát waard?
Mooi voetbal...wat is dat? Ik ga geen me niet 90 minuten zitten vervelen om een hakballetje van Messi te zien... Vind het veel leuker om zelf tegen een balletje aan te trappen...
Kijk dit is wat ik nou bedoel pffffffffff
Ben blij dat je ff om de hoek kom kijken :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: "AGAINST MODERN FOOTBALL"









0.0073010