|
|
FR-Han
|
|
|
charisteas was wel een noeste werkert. alleen kwam ie bij 020 vandaan. geen doelpunten machine... maar je kan niet alles hebben? toch zit ie nog in mijn hart!!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 18:54 schreef obiku010 het volgende:charisteas was wel een noeste werkert. alleen kwam ie bij 020 vandaan. geen doelpunten machine... maar je kan niet alles hebben? toch zit ie nog in mijn hart!!! Bij mij ook Obiku,zeker weten.. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Ik vond het ook niet te geloven toen chari na 1 jaar alweer wegging had m desnoods als pinchitter gehouden. Geweldig toen charisteas uitgerekend tegen Ajax scoorden :) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 19:01 schreef RedDevil1990 het volgende:Ik vond het ook niet te geloven toen chari na 1 jaar alweer wegging had m desnoods als pinchitter gehouden. Geweldig toen charisteas uitgerekend tegen Ajax scoorden :) En we er met 4-1 afgingen, geweldig ja... |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Gelijk weer negatief doen hiero wanneer gaan mensen is naar die positieve dingen kijken ipv alleen maar negatieve dingen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:34 schreef RedDevil1990 het volgende:Gelijk weer negatief doen hiero wanneer gaan mensen is naar die positieve dingen kijken ipv alleen maar negatieve dingen Gaat moeilijk hé, de laatste jaren.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 20:34 schreef RedDevil1990 het volgende:Gelijk weer negatief doen hiero wanneer gaan mensen is naar die positieve dingen kijken ipv alleen maar negatieve dingen charisteas?? stond met tranen in me ogen toen het nieuws bekend werd, 2 uur daarvoor gonsde namen als vagner love rond, nee feyenoord kwam met gare stevens...flikker op zeg |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
quote: Ja heb je een punt maartog net als vandaag kunnen we negatief doen over een slechte vertoning maar kunnen ook positief doen over dat mooie doelpunt van wijnaldum of schaken die de bal op een gegeven moment langs 5 heraclieden meenam of dat de vrij gewoon geweldig speelt gezien z'n leeftijd |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:52 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja heb je een punt maartog net als vandaag kunnen we negatief doen over een slechte vertoning maar kunnen ook positief doen over dat mooie doelpunt van wijnaldum of schaken die de bal op een gegeven moment langs 5 heraclieden meenam of dat de vrij gewoon geweldig speelt gezien z'n leeftijd Mooi gepreekt. Luid en duidelijk. Oase van rust en realiteitszin. Gelukzalige benadering en o zo waar ook! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:47 schreef craven het volgende:[..] charisteas?? stond met tranen in me ogen toen het nieuws bekend werd, 2 uur daarvoor gonsde namen als vagner love rond, nee feyenoord kwam met gare stevens...flikker op zeg Ik ook Craven echt waar,maar ik vind wel dat hij bij Feyenoord het beste uit zichzelf had gehaald.En dat tie daarna ook nog zegt dat hij de Feyenoordsupporters hoger heeft zitten dan die uit 020 is mooi!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
je kan niet anders als je bij feyenoord MAG spelen, dat hij dan ze beste seizoen draait uit zijn carriere met 9? goals, tsja dat zegt veel over chari... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 22:52 schreef RedDevil1990 het volgende:[..] Ja heb je een punt maartog net als vandaag kunnen we negatief doen over een slechte vertoning maar kunnen ook positief doen over dat mooie doelpunt van wijnaldum of schaken die de bal op een gegeven moment langs 5 heraclieden meenam of dat de vrij gewoon geweldig speelt gezien z'n leeftijd Zouden we kunnen doen maar het heeft geen 3 punten opgeleverd, dus doen we het niet. |
|
|
|
|
RedDevil1990
|
|
|
Haha duidelijk, maarja ik persoonlijk ben gestopt met alleen maar naar het negatieve kijken 2 jaar geleden na een verloren partij tegen Sparta op een doordeweekse avond heb ik me hand gebroken geslagen. Dus ik probeer me eigen positief te houden maarja ieder zijn manier van kijk op het voetbal |
|
|
|