|
|
ztje
|
|
|
Het welles niet spelletje hierboven slaat nergens op. Na een tiental jaren begin ik weer vertrouwen te krijgen in mijn Ajax. Eindelijk een bestuur met visie en een ervaren trainer aan het roer. Laat ik jullie uit de droom helpen. PSV is de laatste jaren dominant geweest door een defensieve (niet de mijne) spelwijze op de mat te leggen. Dit met een goede mix van ervaren trainers, ervaren spelers en weinig jong talent. Ajax werkte de laatste jaren met onervaren trainers (Blind, van Basten, etc.) stuurloos bestuur en te weinig ervaren spelers en teveel jong stuurloos talent. En ik roep niet gelijk dat Pantelic dit gaat oplossen, maar kan wel een schakel zijn in een constanter elftal. Het lijkt mij wel een speler die een leider kan en wil zijn. Natuurlijk zijn er uitzonderingen op mijn verhaal te vinden, maar dat gebeurt gemiddeld 1 op 100 en wij als ongeduldige supporters zitten hier niet op wachten. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Toch wel weer gescoord.. heel rustig en kalm.. |
|
|
|
|
busje440
|
|
|
Pantelic een belangrijke speler gaat worden bij Ajax. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
pantelic wordt voor ajax heel erg belangrijk, ik denk dat hier weinig mensen het duits voetbal volgen anders was voor velen allang duidelijk dat ajax eindelijk weer een topspits gehaald heeft. Is hier in duitsland nog steeds een hel grote meneer en hetha heeft spijt als haren op het hoofd dat ze hem hebben laten gaan. Patrick heeft denk ik jaren onder een sten gewoond en nooit verder gekeken als eindhovuhhh |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Pantelic is voor AJAX van grote waarde, bij PSV en Feyenoord lopen bejaarde................... |
|
|
|