BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum naar Milan???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 november 2009 - 13:57   quote  deeplink  
http://www.feyenoordtime.nl/news2.php?readmore=9511

Er wordt 4 miljoen genoemd...Als het al waar is is dat echt een lachertje...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door sterski010 --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - woensdag 11 november 2009 - 14:00   quote  deeplink  
feyenoord heeft geld nodig, dat weet milan ook, er zou wel idd meer voor moeten betaald worden.
Coz
 Coz - woensdag 11 november 2009 - 14:04   quote  deeplink  
Op dit moment toch een bankzitter bij Feyenoord, mits iedereen fit is
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 november 2009 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 14:04 schreef Coz het volgende:
Op dit moment toch een bankzitter bij Feyenoord, mits iedereen fit is
Tuurlijk, maar daar voor ga je niet 1 van de grootste Nederlandse talenten voor een habbekrats verkopen omdat hij als 19-jarige nu even in een mindere periode zit. Wijnaldum komt er echt wel hoor, dus 4 miljoen is een fooitje...
Milo
 Milo - woensdag 11 november 2009 - 14:10   quote  deeplink  
idd, een fooitje is dit!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 november 2009 - 14:17   quote  deeplink  
Nu het november is en de transferperiode nadert, worden ook de geruchten en speculaties weer talrijker. Het Italiaanse Tuttosport linkt Feyenoorder Georginio Wijnaldum aan AC Milan.

http://www.tuttosport.com/

is trouwens ook een goede site voor een ander topic in dit forum, blader maar eens rond.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door Stylzz --
Coz
 Coz - woensdag 11 november 2009 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 14:17 schreef Stylzz het volgende:
Nu het november is en de transferperiode nadert, worden ook de geruchten en speculaties weer talrijker. Het Italiaanse Tuttosport linkt Feyenoorder Georginio Wijnaldum aan AC Milan.

http://www.tuttosport.com/

is trouwens ook een goede site voor een ander topic in dit forum, blader maar eens rond.
Hahaha NICEEE
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 november 2009 - 14:27   quote  deeplink  
Toendertijd was Drenthe naar Real Madrid ook een "gerucht". Had nog geen jaar Eredivisie ervaring.Wie had dat nou verwacht, zeker ook nog eens de prijs waar voor hij ging...Zou het niet vreemd vinden van AC.
ovi
 ovi - woensdag 11 november 2009 - 14:30   quote  deeplink  
Wat willen ze voor die 4 miljoen,daar krijgen ze alleen zijn voetbalschoenen voor .
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 november 2009 - 14:48   quote  deeplink  
zal op en miljoen of 8/9 uitkomen
craven
 craven - woensdag 11 november 2009 - 14:55   quote  deeplink  
wijnaldum en guzman weg, leuk voor de portomonee maar dan... een jaar geleden was wijnaldum voor (bijna) iedereen nog het grootste talent van feyenoord
ovi
 ovi - woensdag 11 november 2009 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 14:48 schreef hotjumper het volgende:
zal op en miljoen of 8/9 uitkomen
Als ze een 1 voor de 8 of 9 zetten ,moeten we misschien toch maar na gaan denken
don44
 don44 - woensdag 11 november 2009 - 15:12   quote  deeplink  
!0 miljoen en voo mindergaat hij niet weg, 4 miljoen voor de guzman ,
kunnen wij wat terugkopen doe maar suggesties.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 11 november 2009 - 15:16   quote  deeplink  
4 miljoen... Dat is 0.7 miljoen pm dat je niet wil wachten.
supahfeyenoord you m
 supahfeyenoord you m - woensdag 11 november 2009 - 15:21   quote  deeplink  
ik ken me iets herinnneren nog niet zo gek lang geleden dat hijzelf zei nog niet bij feyenoord te zijn uitgeleerd dus ik denk dat die er gewoon na de transferperiode er nog bij zit been is ook niet gek niet voor 4 miljoen iedergeval
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 november 2009 - 15:25   quote  deeplink  
Zei Drenthe ook:" Op het moment ben ik alleen met Feyenoord bezig".... de rest is history...Blijf jij bij je baas als je 5 x meer salaris kan krijgen ergens anders omdat je nog niet `uitgeleerd"bent bij je huidige werkgever?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door sterski010 --
johan mansveld
 johan mansveld - woensdag 11 november 2009 - 17:00   quote  deeplink  
8 voor Wijnaldum en 2 voor de Guzman (overhouden welteverstaan!) plus de miljoenen die je overhoud voor makaay, hofland, lamzaad, van dijk en de cler, daar kun je lekker inkopen voor doen hoor. Vind wijnaldum een 4-4-2 speler en dat spelen we niet, daarom komt hij niet uit de verf dit jaar (vind hem in een 4-3-3 het best op 10, maar miss toch te licht). Ik zou 4-3-3 spelen en de volgende spelers kopen en dus aan een gerenoveerd nieuw feyenoord bouwen:

Strootman 5, Chadli 1, Plet 1, Beerens 4.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door johan mansveld --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - woensdag 11 november 2009 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 17:00 schreef johan mansveld het volgende:
8 voor Wijnaldum en 2 voor de Guzman (overhouden welteverstaan!) plus de miljoenen die je overhoud voor makaay, hofland, lamzaad, van dijk en de cler, daar kun je lekker inkopen voor doen hoor. Vind wijnaldum een 4-4-2 speler en dat spelen we niet, daarom komt hij niet uit de verf dit jaar (vind hem in een 4-3-3 het best op 10, maar miss toch te licht). Ik zou 4-3-3 spelen en de volgende spelers kopen en dus aan een gerenoveerd nieuw feyenoord bouwen:

Strootman 5, Chadli 1, Plet 1, Beerens 4.
En jij denkt dat Feyenoord al het geld gaat gebruiken voor inversteringen? Ik denk dat Feyenoord alles in de schulden zal gaan stoppen, en hoop op externe financiers.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - woensdag 11 november 2009 - 17:59   quote  deeplink  
Minimaal 10 miljoen en anders echt niet doen!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 11 november 2009 - 18:19   quote  deeplink  
precies
R()b
 R()b - woensdag 11 november 2009 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 17:59 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Minimaal 10 miljoen en anders echt niet doen!!
Als je 7 miljoen krijgt mag je je handen dicht knijpen.
Aanpakken met 2 handen en verkopen.
Ook Wijnaldum ze spel loopt niet echt lekker momenteel.
En ook dat valt clubs op.
Rovert
 Rovert - woensdag 11 november 2009 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:22 schreef R()b het volgende:

[..]

Als je 7 miljoen krijgt mag je je handen dicht knijpen.

ik denk eerder aan 70 miljoen
sterski010
 sterski010 - woensdag 11 november 2009 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:22 schreef R()b het volgende:

[..]

Als je 7 miljoen krijgt mag je je handen dicht knijpen.
Aanpakken met 2 handen en verkopen.
Ook Wijnaldum ze spel loopt niet echt lekker momenteel.
En ook dat valt clubs op.
Ja en daarom denken de topclubs het volgende Rotterdamse mega talent voor een "van Persie"prijsje mee naar huis te nemen, het is logisch dat een jongen die op zijn 16e al een elftal op sleeptouw moest nemen ff een mindere periode heeft in zijn ontwikkeling. Maar Wijnaldum's kwaliteiten staan natuurlijk buiten kijf, youtube staat vol met voorbeelden...
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - woensdag 11 november 2009 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:26 schreef Rovert het volgende:

[..]

ik denk eerder aan 70 miljoen
valt me een beetje tegen van je
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:28 schreef sterski010 het volgende:

[..]

Ja en daarom denken de topclubs het volgende Rotterdamse mega talent voor een "van Persie"prijsje mee naar huis te nemen, het is logisch dat een jongen die op zijn 16e al een elftal op sleeptouw moest nemen ff een mindere periode heeft in zijn ontwikkeling. Maar Wijnaldum's kwaliteiten staan natuurlijk buiten kijf, youtube staat vol met voorbeelden...
Precies en Wijnaldum is volgens mij verstandig zat om Milaan naast zich neer te leggen.
fr9
 fr9 - woensdag 11 november 2009 - 18:34   quote  deeplink  
denk is na hij gaat nog niet weg en echt niet voor zo belachelijk bedrag
Rovert
 Rovert - woensdag 11 november 2009 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:34 schreef fr9 het volgende:
denk is na hij gaat nog niet weg en echt niet voor zo belachelijk bedrag
precies, denk eens voor 1 keer na allemaal
feyenoordq
 feyenoordq - woensdag 11 november 2009 - 18:44   quote  deeplink  
4 miljoen daar kan je el ahmadi nog niet eens voor krijgen
Martijn
 Martijn - woensdag 11 november 2009 - 18:59   quote  deeplink  
Hij speelt nu iets minder, maar dat zie je vaak bij talenten. Wijnaldum moet gewoon nog een jaar of 2/3 blijven (of langer). Dan kan hij voor een mooi bedrag weg. Nu naar een club als milan gaan heeft geen enkele zin. Behalve financieel natuurlijk. Maar volgens mij zit Wijnaldum zo niet in elkaar.
piet
 piet - woensdag 11 november 2009 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:59 schreef Martijn het volgende:
Behalve financieel natuurlijk. Maar volgens mij zit Wijnaldum zo niet in elkaar.
noujah het blijven voetballers he.....:P
craven
 craven - woensdag 11 november 2009 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:44 schreef feyenoordq het volgende:
4 miljoen daar kan je el ahmadi nog niet eens voor krijgen
nou???
De Spot
 De Spot - woensdag 11 november 2009 - 20:29   quote  deeplink  
Los van het feit dat het veels te weinig is ,moet hij die stap helemaal nog niet maken!!
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 november 2009 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 18:40 schreef Rovert het volgende:

[..]

precies, denk eens voor 1 keer na allemaal
daar geloof ik niet in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 20:18 schreef craven het volgende:

[..]

nou???
Ik denk ook dat hij van 7 miljoen gezakt is naar een aanbiedingsprijsje van 2 ofzo...
FR12-1908
 FR12-1908 - woensdag 11 november 2009 - 21:11   quote  deeplink  
als ze denken dat ie nieuwe Seedorf wordt mogen ze wel ff wat meer op te tafel legge.
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 21:13   quote  deeplink  
Als ik mij niet vergis, is hij precies vandaag 19 jaar geworden. Die datum kan ik makkelijk onthouden: de 11e van de 11e, oftewel de verkiezing van de Prins(en) Carnaval.
Het zijn allemaal geruchten, die door journalisten in de wereld worden gebracht. Ik geloof her he-le-maal niks van en al pertinent niet voor het genoemde (veel te lage) bedrag. Een dergelijk groot talent gaat uiteindelijk voor veel meer geld weg. Maar vooral denk ik dat Georginio Wijnaldum, anders dan Royston Drenthe, bij Feyenoord wil blijven en niet - nu al - voor het grote geld zal gaan kiezen. Ik heb hem nog niet zolang geleden in een interview gehoord en hij kwam op mij zeer verstandig over als iemand die geen overhaaste beslissingen neemt. Ik hou het erop dat hij zeker ook het volgend seizoen nog in het shirt van Feyenoord is te bewonderen en waarschijnlijk nog langer. Tenzij Feyenoord hem per se kwijt wil. En dat geloof ik ook niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:13 schreef Pietje het volgende:
Als ik mij niet vergis, is hij precies vandaag 19 jaar geworden. Die datum kan ik makkelijk onthouden: de 11e van de 11e, oftewel de verkiezing van de Prins(en) Carnaval.
Het zijn allemaal geruchten, die door journalisten in de wereld worden gebracht. Ik geloof her he-le-maal niks van en al pertinent niet voor het genoemde (veel te lage) bedrag. Een dergelijk groot talent gaat uiteindelijk voor veel meer geld weg. Maar vooral denk ik dat Georginio Wijnaldum, anders dan Royston Drenthe, bij Feyenoord wil blijven en niet - nu al - voor het grote geld zal gaan kiezen. Ik heb hem nog niet zolang geleden in een interview gehoord en hij kwam op mij zeer verstandig over als iemand die geen overhaaste beslissingen neemt. Ik hou het erop dat hij zeker ook het volgend seizoen nog in het shirt van Feyenoord is te bewonderen en waarschijnlijk nog langer. Tenzij Feyenoord hem per se kwijt wil. En dat geloof ik ook niet.
Precies Pietje hier ben ik het helemaal mee eens....
craven
 craven - woensdag 11 november 2009 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik denk ook dat hij van 7 miljoen gezakt is naar een aanbiedingsprijsje van 2 ofzo...
idd
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 21:27   quote  deeplink  
Hé Leon! Even offtopic: Ik las zojuist in een andere topic dat je toch nog een beetje rookt. Ja, ik weet het, het is moeilijk om er af te blijven. Wel blijven proberen en neem gewoon wat minder peukies mee naar je werk. En als ze dan op zijn: niet bietsen, hè? Ik ben er gelukkig 33 jaar van af. Van het roken, bedoel ik ;)) Daarvoor rookte ik alles: overal waar de brand in kon (shag, sigaren, pijp of gewone sigaretten). Acupunctuur heeft bij mij wonderen verricht. Nogmaals succes!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:27 schreef Pietje het volgende:
Hé Leon! Even offtopic: Ik las zojuist in een andere topic dat je toch nog een beetje rookt. Ja, ik weet het, het is moeilijk om er af te blijven. Wel blijven proberen en neem gewoon wat minder peukies mee naar je werk. En als ze dan op zijn: niet bietsen, hè? Ik ben er gelukkig 33 jaar van af. Van het roken, bedoel ik ;)) Daarvoor rookte ik alles: overal waar de brand in kon (shag, sigaren, pijp of gewone sigaretten). Acupunctuur heeft bij mij wonderen verricht. Nogmaals succes!!
Hahahaha ik blijf mijn best doen Piet maar het blijft een beetje pappen en nat houden.
De grote slag moet nog steeds komen..
craven
 craven - woensdag 11 november 2009 - 21:41   quote  deeplink  
bij jou ook al
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:34 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahahaha ik blijf mijn best doen Piet maar het blijft een beetje pappen en nat houden.
De grote slag moet nog steeds komen..
Hahaha! Ik hoop dat die grote slag een oorverdovende dreun wordt :) Laat me t.z.t. maar horen...
Mijn zoon (28 jaar) lukt het ook niet. Z'n vriendin vindt het vreselijk stinken. Een tijdje geleden vertelde ze ons, dat als ze hem een zoen geeft, dat het net is of ze uit de asbak likt... Hmmmm
craven
 craven - woensdag 11 november 2009 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Ik hoop dat die grote slag een oorverdovende dreun wordt :) Laat me t.z.t. maar horen...
Mijn zoon (28 jaar) lukt het ook niet. Z'n vriendin vindt het vreselijk stinken. Een tijdje geleden vertelde ze ons, dat als ze hem een zoen geeft, dat het net is of ze uit de asbak likt... Hmmmm
toch knap pietje, mijn langste poging was 3,5 jaar...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:45 schreef craven het volgende:

[..]

toch knap pietje, mijn langste poging was 3,5 jaar...
Ben je ooit 3,5 jaar gestopt geweest????
Begrijp mij niet verkeerd hoor Craven want ik heb het nog volle week
volgehouden,maar waarom ben je dan weer begonnen..???
Pietje
 Pietje - woensdag 11 november 2009 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:45 schreef craven het volgende:

[..]

toch knap pietje, mijn langste poging was 3,5 jaar...
3,5 jaar niet gerookt? Chapeau! Het lukte mij niet uit mezelf, vandaar met hulp van een of andere louche acupuncturist in de Bijlmer. Waarschijnlijk was ik doodsbang dat ik nog eens bij die kerel moest terugkomen ;))) Je zou het nog eens een keer kunnen proberen, samen met Leon... Het gaat een keertje lukken. Obama zegt het ook: yes we (you) can
craven
 craven - woensdag 11 november 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:50 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ben je ooit 3,5 jaar gestopt geweest????
Begrijp mij niet verkeerd hoor Craven want ik heb het nog volle week
volgehouden,maar waarom ben je dan weer begonnen..???
uitgaan, zuipen, gezelligheid...ach 1 peukie...
craven
 craven - woensdag 11 november 2009 - 21:55   quote  deeplink  
ja ben er mentaal al mee bezig hahahaha
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha! Ik hoop dat die grote slag een oorverdovende dreun wordt :) Laat me t.z.t. maar horen...
Mijn zoon (28 jaar) lukt het ook niet. Z'n vriendin vindt het vreselijk stinken. Een tijdje geleden vertelde ze ons, dat als ze hem een zoen geeft, dat het net is of ze uit de asbak likt... Hmmmm
Mijn vrouw is nu 6 maanden gestopt.....
Dat zou moeten stumileren maar voor alsnog :(...
Maar idd ik neem nu een paar peuken mee naar het werk :/
hotjumper
 hotjumper - woensdag 11 november 2009 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:13 schreef Pietje het volgende:
Als ik mij niet vergis, is hij precies vandaag 19 jaar geworden. Die datum kan ik makkelijk onthouden: de 11e van de 11e, oftewel de verkiezing van de Prins(en) Carnaval.
Het zijn allemaal geruchten, die door journalisten in de wereld worden gebracht. Ik geloof her he-le-maal niks van en al pertinent niet voor het genoemde (veel te lage) bedrag. Een dergelijk groot talent gaat uiteindelijk voor veel meer geld weg. Maar vooral denk ik dat Georginio Wijnaldum, anders dan Royston Drenthe, bij Feyenoord wil blijven en niet - nu al - voor het grote geld zal gaan kiezen. Ik heb hem nog niet zolang geleden in een interview gehoord en hij kwam op mij zeer verstandig over als iemand die geen overhaaste beslissingen neemt. Ik hou het erop dat hij zeker ook het volgend seizoen nog in het shirt van Feyenoord is te bewonderen en waarschijnlijk nog langer. Tenzij Feyenoord hem per se kwijt wil. En dat geloof ik ook niet.
ik hoop het, Drenthe zei overigens hetzelfde, een half jaar later wassie weg..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 11 november 2009 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 november 2009 - 21:55 schreef craven het volgende:

[..]

uitgaan, zuipen, gezelligheid...ach 1 peukie...
Ik zie het aan een maatje van mij.
Begint telkens ineens een peukie te bietsen..
Heeft al 12 jaar niet gepaft ??????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Wijnaldum naar Milan???









0.0096600