|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Michael Mols, de spits die vorig jaar bij Feyenoord afscheid nam als profvoetballer, hoopt dat de jonge garde van Feyenoord zich doorontwikkeld. Vorig jaar twijfelde hij echter wel of sommige spelers echt de wil hebben om de top te halen.
Tegenover RTV Rijnmond verklaarde Mols: Talent alleen is niet genoeg. Je moet ook de wil hebben om steeds beter te worden. Dat ontbrak eraan bij sommige jongens vond ik. Ik heb dat ook wel aangegeven. Ik hoop niet dat ze later spijt krijgen dat ze er niet alles aan gedaan hebben.
Toch denkt Mols dat Feyenoord met haar talenten goud in handen heeft: Ik denk dat, als de jonge spelers en het elftal zich verder ontwikkelen, de Coolsingel binnen drie jaar haalbaar is.
Woensdag 18 november zendt TV Rijnmond om 17.25 uur in Sport XS een reportage uit over Mols en zijn doorbraak in het profvoetbal als jongeling.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet
|
|
|
hopen dan dat mario wat kan veranderen qua mentalieit enzo |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
ik denk dat feyenoord volgens jaar en het jaar daarop al gaat meestrijden voor de titel, sowieso top- 3. bovendien zijn ze dit jaar ook nog niet definitief afgehaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Michael Mols heeft absoluut gelijk waar hij constateert dat Feyenoord met haar talenten goud in handen heeft: Fer, Wijnaldum, De Guzman, Bruins (ja, hij ook, geef hem nog wat tijd!), Slory, Vlaar. En misschien vergeet ik nog wat namen. Allemaal jonge jongens die eigenlijk alleen nog maar kunnen groeien. Een mooie taak voor het management van de club om deze spelers bijelkaar te houden en niet te zwichten voor het (grote) geld ondanks het feit dat Feyenoord (veel) geld nodig heeft om zijn schulden af te lossen. Als deze spelers nog een aantal jaren blijven (en dat hoop ik oprecht) ben ik - met Mols - ervan overtuigd dat Feyenoord mooie jaren tegemoet gaat! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Mols.....misschien wel de enigste Amsterdammert met verstand van voetbal en de juiste mentaliteit!! Maar over talenten gesproken:Vlaar, de rest speelt al 2 of meer seizoenen in Feyenoord 1, deze jongen komt terug van 2 jaar pech en heeft dit HELE SEIZOEN nog niet 1 blunder gemaakt!Dit is volgens mij ons talent. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 07:32 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Mols.....misschien wel de enigste Amsterdammert met verstand van voetbal en de juiste mentaliteit!! Maar over talenten gesproken: Vlaar, de rest speelt al 2 of meer seizoenen in Feyenoord 1, deze jongen komt terug van 2 jaar pech en heeft dit HELE SEIZOEN nog niet 1 blunder gemaakt!Dit is volgens mij ons talent. sssssst, direct horen ze het |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus de rest is geen talent meer maar zijn al gearriveerde voetballers?
hm. mag ik t hier niet mee eens zijn? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
is michael mols niet zelf van de patatgeneratie? want dan is er nog hoop dat het nog goed kan komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee de patat generatie is nu begin 30 geloof ik. Of hoor ik nu bij generatie nX?
nahja.. volgens mij zoiets. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Beenhakker heeft dit ooit geroepen begin jaren 90 toen hij bondscoach was. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij dan in 90? WK Italie?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: werden we daar niet bijna wereldkampioen? |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: toen mocht je nog spugen in het openbaar |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De mentaliteit bij de jeugd schort er al langer aan. (zijn natuurlijk ook uitzonderingen). Heeft Pi-air niet al zoiets geroepen een paar jaar geleden? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dat klinkt wel erg als een stel oude mannen die roepen dat vroeger alles beter was
dat gaat al minimaal 4000 jaar zo geloof ik |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
ik weet nog wel in de oorlog, toen hadden duitsers alles gestolen en moesten we met suikerbieten voetballen en ons omkleden in tulpenbollen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 10:39 schreef hotjumper het volgende:ik weet nog wel in de oorlog, toen hadden duitsers alles gestolen en moesten we met suikerbieten voetballen en ons omkleden in tulpenbollen omkleden in tulpenbollen,je bent in de war met carnaval |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 10:39 schreef hotjumper het volgende:ik weet nog wel in de oorlog, toen hadden duitsers alles gestolen en moesten we met suikerbieten voetballen en ons omkleden in tulpenbollen Hou op, dat is nog niets, ik weet nog in de 1e wereldoorlog, moesten we ons omkleden in lompen en speelden we met een lekke varkenslever die we opbliezen |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 10:48 schreef Rovert het volgende:[..] Hou op, dat is nog niets, ik weet nog in de 1e wereldoorlog, moesten we ons omkleden in lompen en speelden we met een lekke varkenslever die we opbliezen ik wil niet zeuren,maar het was niet een lever maar een blaas, |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: die was stuk gebeten door een wild varken |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: mijn vriendin zegt dat mijn lever ook lek is |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dan ben jij niet de enige! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: doe toch niet zo eigenwijs, de varkens hadden in die tijd geeneens blazen, daarom moesten ze de lever gebruiken. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
varkens zijn moffen, toch? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: nee dat zijn pinguins |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 11:55 schreef hotjumper het volgende:[..] doe toch niet zo eigenwijs, de varkens hadden in die tijd geeneens blazen, daarom moesten ze de lever gebruiken. sorry,ik ben nog niet zo oud |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Varkens zijn moslims. Daarom eten ze ook geen varkensvlees want het zijn geen kannibalen!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
varkenslever is wel lekker!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Het grootste gedeelte van het varken is lekker!!! Alleen niet altijd even gezond! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
nou ik lust van heel het varken,gezond of niet een karbo gaat er altijd in of lekker hard gebakken speklapjes |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 12:20 schreef bram het volgende:nou ik lust van heel het varken,gezond of niet een karbo gaat er altijd in of lekker hard gebakken speklapjes vandaar die 125 kilo ;) |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: denk het wel,ook de combinatie met bier en vodka is ook niet helemaal volgens de richtlijnen voor een gezond leven,maar ja wel lekker |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 12:30 schreef bram het volgende:[..] denk het wel,ook de combinatie met bier en vodka is ook niet helemaal volgens de richtlijnen voor een gezond leven,maar ja wel lekker Gelukkig sport je ook veel |
|
|
|
|
bram
|
|
|
@rovert,ja heel veel,loop minimaal 4 keer per week van huis naar de kroeg,toch al gauw zo een 800 meter per dag,ik moet wel zeggen dat ik bij slecht weer een taxi neem. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 12:38 schreef bram het volgende:@rovert,ja heel veel,loop minimaal 4 keer per week van huis naar de kroeg,toch al gauw zo een 800 meter per dag,ik moet wel zeggen dat ik bij slecht weer een taxi neem. zit er geen kroeg dichterbij dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: daar heeft ie nog een bonnetje open staan.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: alles wat ik opdrink betaal ik,mensen die bonnetje,s hebben staan bij een kroeg,nou laat ik het maar niet zeggen,maar heb er weinig vleiende woorden voor over |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: jawel,maar die is alleen in de avond open vanaf 2200uur en dat haal ik meestal niet |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Een kroeg die pas vanaf 2200 uur open is???? Veel rood licht daar? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
en dames van plezier..... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Als je inderdaad in Rotterdam woont waarschijnlijk geen Nederlandse meer!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: heel veel rood licht,ik snap niet waarom,je ziet geen pest met dat licht |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: woon niet meer in rotterdam,heb er 35jaar met veel plezier gewoond,ben voor mijn werk naar utrecht gegaan en wat denk je,nu werk ik weer in rotterdam,maar ook in utrecht heb je de problemen zoals jij schrijft |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Is soms ook maar beter als je zoveel geld uit geeft!!! |
|
|
|