BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik wil meer van bruins zien

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
craven
 craven - donderdag 12 november 2009 - 00:32   quote  deeplink  
Been: 'Ik wil meer zien van Bruins, een beetje meer gif'
Geschreven op 2009-11-11 om 23:31 | Bekeken: 326 | Reacties: 9 | Bron: Voetbalzone.nl Met 116 speelminuten houdt Luigi Bruins dit seizoen bij Feyenoord alleen Kevin Hofland, Erwin Mulder en Stefan Babovic onder zich. De middenvelder kwam vorig seizoen maar in 22 competitieduels binnen de lijnen, en kan deze jaargang onder Mario Been evenmin op een basisplaats rekenen. "Luigi moet inderdaad gaan voetballen, daar ben ik het helemaal mee eens, maar over een vertrek denk ik niet na", stelt de oefenmeester woensdag.

"Dat vind ik veel te vroeg", vertelt de oefenmeester in het weekblad Voetbal International. "Hij kan nog steeds geweldig voetballen, dus moet hij het mij maar laten zien. Talent is niet genoeg. Ik verwacht iets meer van Luigi, dat hij het mij een beetje moeilijk gaat maken. Ik wil meer zien, een beetje meer gif."

Bruins maakte in de seizoenen 2005/06 en 2006/07 indruk bij stadsgenoot Excelsior, en verdiende een overstap naar Rotterdam-Zuid. In zijn eerste seizoen kwam de 22-jarige middenvelder nog tot 27 wedstrijden, maar daarna daalden zijn speelminuten aanzienlijk. Dit seizoen kwam de geboren Rotterdammer niet verder dan slechts zeven invalbeurten

Bron: Voetbalzone.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Thomas --
craven
 craven - donderdag 12 november 2009 - 00:32   quote  deeplink  
meer of uiteindelijk minder...
Red
 Red - donderdag 12 november 2009 - 03:10   quote  deeplink  
Als die weer gaat spelen zoals die toen bij Excelsior deed dan komt het wel goed met hem. En anders een enkeltje Excelsior.
qwerto
 qwerto - donderdag 12 november 2009 - 07:21   quote  deeplink  
ja en in dat rijtje met spelers die hij onder zich houd valt babovic nog in de basis te zetten

en verder eigenlijk een open deur

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ik wil meer van bruins zien









0.0050630