BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Houtman blijft aan als speaker in De Kuip

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - donderdag 12 november 2009 - 09:44
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Houtman blijft aan als speaker in De Kuip (Goal.com)

Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 11:37   quote  deeplink  
Sorry Leon, ik had echt verwacht dat jij het zou worden, maar Peter blijft het doen.

Wat zou zo'n Houtman dan verdienen bij Feyenoord TV en wie gaat daar dan zijn plaats overnemen voor veel minder geld?
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 11:41   quote  deeplink  
Tsjaa wat moet ik er van zeggen? Ik maak me meer druk dat die te hard gedraaide muziek in de Kuip het zingen van de het legioen weg drukt. Je kan als Legioen tegenwoordig helemaal geen statement meer maken voor de wedstrijd. Wat overigens na belangrijke wedstrijden ook niet meer kan. Elke keer zetten ze weer keihard nummers op die zij willen horen. Laat het Legioen ook voor en na wedstrijden weer eens de twaalfde man zijn. (HET Legioen) Beleving is goud maar zelfs daar worden we in belemmert!!!! Ik hoor Houtman overigens graag alas speaker en anders moeten we voor Kiprich gaan!! Kom op Feyenoord, uiteindelijk moeten jullie allemaal poeffen!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Feyenoord till i die --
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 november 2009 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 11:37 schreef Rovert het volgende:
Sorry Leon, ik had echt verwacht dat jij het zou worden, maar Peter blijft het doen.

Wat zou zo'n Houtman dan verdienen bij Feyenoord TV en wie gaat daar dan zijn plaats overnemen voor veel minder geld?
Peter Forever....
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 11:47 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Peter Forever....
Ja precies, zegt dat hij 75.000 vangt voor zijn werk voor Feyenoord TV, zijn opvolger ontvangt 40.000. Dan heb je over een jaar een winst van slechts 35.000 euro........
hotjumper
 hotjumper - donderdag 12 november 2009 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 11:55 schreef Rovert het volgende:

[..]

Ja precies, zegt dat hij 75.000 vangt voor zijn werk voor Feyenoord TV, zijn opvolger ontvangt 40.000. Dan heb je over een jaar een winst van slechts 35.000 euro........
Bij reorganisaties zijn het over het algemeen niet de grootverdieners die weg moeten
Rovert
 Rovert - donderdag 12 november 2009 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 11:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bij reorganisaties zijn het over het algemeen niet de grootverdieners die weg moeten
Daar heb je een punt, stom zeg
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 12 november 2009 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 november 2009 - 11:56 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Bij reorganisaties zijn het over het algemeen niet de grootverdieners die weg moeten
Eens!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Houtman blijft aan als speaker in De Kuip









0.0060150