|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Bronckhorst: 'Salaris inleveren is voor mij geen reden om weg te gaan' (FeyenoordTime)
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
legt eraan hoeveel, als ie mijn salaris inlevert op het zijne.........dan heb ik geen respect voor hem |
|
|
|
|
FR12-1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 19:49 schreef Jappie_FEY het volgende:legt eraan hoeveel, als ie mijn salaris inlevert op het zijne.........dan heb ik geen respect voor hem jij zal toch ook gauw elke maand 5000 euro op je rekening bij geschreven krijgen anders |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je dan nagaat dat deze jongen al geen salaris heeft zoals de andere oudere spelers.. Gio is een Feyenoorder in hart en nieren,niemand die daar over twijfeld? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Idd zijn spel is soms niet al te best meer maar hij kan nog zeer belangerijk zijn voor Feyenoord. Gio moet ten alle tijden bij Feyenoord blijven. Als voetballer nog een jaar of 2 en daarna moet hij voor de club behouden blijven,in welke functie dan ook... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Respect, hij gaat van 2.2 miljoen naar 1 miljoen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waar staat dat Milo?? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Denk dat ik het met Milo eens ben......;) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Gio is een Feyenoorder! Net als zijn vader :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ondanks dat de hele wereld erop tegen is ,ga ik ervan uit dat hij 5 ton per jaar verdiend zonder premies :) |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Phoe phoe, straks gaaat hij voor feyenoord nog in de rij bij de voedselbank;) |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: waar kan ik tekenen??? |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
|
|
|
KrM
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als je een 0 eraf haalt zit je meer in de buurt;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dit en nog 20 andere artikelen heb ik gelezen.... Maar als je in het woordenboek kijk bij Leon dan staat daar achter eigenwijs :) Ik heb mijn eigen bron en dat kan ik wel uitgebreid gaan uitleggen wat ik eerder heb gedaan maar dat word toch niks :) @Leon zegt dat Gio op dit moment niet meer heeft dan 5 ton per jaar zonder premies...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 november 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: de helft dan ben je bij mijn stage en dan nog + 400 voor werken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zou wat wezen als je langs rijd en hij staat midden in de rij :) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: in het begin van het jaar zijn alle jaarsalarissen bekend gemaakt en been heeft gezegd dat spelers niet meer dan een miljoen gaan verdienen bij feyenoord. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 21:54 schreef Milo het volgende:[..] in het begin van het jaar zijn alle jaarsalarissen bekend gemaakt en been heeft gezegd dat spelers niet meer dan een miljoen gaan verdienen bij feyenoord. Ja dat klopt,maar telde dat ook voor Gio??? Want voor zover ik weet verdiend hij dat niet... |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
ja zeker, gio verdiend het meest van alle spelers daarna makaay, lantzaad, de cler en hofland |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oke Milo ik geloof jou..........niet hahaha Maar het maakt geen fluit uit,ik zag deze reactie ergens anders staan en ben het daar mee eens.Kom tie dan he..
swoop op 12-11-2009 20:25:56 gio is een echte clubman ik hoop echt dat hij blijft en dit bericht toont aan dat niet alle voetballers geldwolven zijn,ok hij heeft zijn schaapjes allang op het droge maar deze uitspraak siert de mens en liefhebber van bronckhorst de beste man hoort hier in rotterdam |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Eigenlijk is het niet meer dan normaal maar dat Gio het hardop uitspreekt in de wereld van de geldwolven die voetbal heet en daarmee een gebaar (van clubliefde) maakt is te bewonderen! Volgend jaar gewoon lekker bij de ploeg om de jonge jongens beter te maken, de schat aan ervaring die hij bezit moet je benutten! |
|
|
|
|
Culemborg
|
|
|
Goeie zaak!!! Van mij mag Denny Landzaat ook wel blijven... Die is namelijk prima bezig vind ik... Beetje water in zijn wijn en ik ben tevree... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Alleeen Gio mag blijven Landzaat zie ik liever gaan Ook al moet ik zeggen dat hij het erg goed doet op het moment |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Gio mooi gebaar jij ben er echt 1 van ZUID!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 00:25 schreef Phyxsius het volgende:Alleeen Gio mag blijven Landzaat zie ik liever gaan Ook al moet ik zeggen dat hij het erg goed doet op het moment eens. Zelfs ik geef toe dan landzaat nu aardig doet, maar hij is niet goed genoeg voor het salaris dat hij verdient.
Respect voor Gio! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als landzaat wil inleveren mag ie ook blijven toch? Zoalng t maar normaal is. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Respect voor iedereen die het balletje goed trapt bij Feyenoord en best bereid is om salaris in te leveren om te blijven. Gio is en blijf natuurlijk wel de The King of Feyenoord |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 november 2009 - 22:21 schreef Leon FR1908 het volgende:Oke Milo ik geloof jou..........niet hahaha Maar het maakt geen fluit uit,ik zag deze reactie ergens anders staan en ben het daar mee eens.Kom tie dan he.. swoop op 12-11-2009 20:25:56 gio is een echte clubman ik hoop echt dat hij blijft en dit bericht toont aan dat niet alle voetballers geldwolven zijn,ok hij heeft zijn schaapjes allang op het droge maar deze uitspraak siert de mens en liefhebber van bronckhorst de beste man hoort hier in rotterdam Wacht even leon, het maakt mij niks uit hoeveel gio verdiend al is 5 miljoen per jaar! gio is gewoon mister feyenoord! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Wat Gio nu verdient, vind ik niet zo interessant, blijkbaar zijn Feyenoord en hij zo'n 2,5 jaar geleden overeengekomen, dat hij dat waard is. Dat hij nu al aangeeft, dat een verlaging van zijn salaris geen reden is om naar andere clubs te lonken, vind ik mooi. Nu De Guzman nog. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Heee Els, waar was je de hele week? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
De Guz,man moeten ze gewoon verkopen in de winterstop. Alles wat je nog voor hem vangt is mooi mee genomen. Tekent echt niet bij!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hard gewerkt, dat is zo af en toe nodig |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Oja werken, daar heb ik weleens van gehoord, hoe bevalt dat nou? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Je was toch een echte Rotterdammer??? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
De guzman mag van mij oprotten! ik zou alleen even anderhalf jaarsalaris terug vorderen omdat hij zo lang geblesseerd is geweest. en niks voor feyenoord heeft betekend. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
en dan nog het feit dat hij Feyenoord een mes in de rug steekt!! dus 100% eens!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die