|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Van Bronckhorst: 'Salaris inleveren is voor mij geen reden om weg te gaan' (FeyenoordTime)
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: waar jij "werkt"? ha! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ik vind werken geweldig!!! Ik kan er uren naar kijken!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
tsja.. dat heb ik ook met gras dat groeit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 09:46 schreef Milo het volgende:De guzman mag van mij oprotten! ik zou alleen even anderhalf jaarsalaris terug vorderen omdat hij zo lang geblesseerd is geweest. en niks voor feyenoord heeft betekend. Ik begrijp je opmerking, tot nu toe is hij bij Feyenoord vaker een opvreter geweest, en zelden nuttig. Toch denk ik, dat als hij bijtekent, en nog een paar wedstrijdjes frank en vrij kan spelen, hij de club veel geld op kan leveren. Denk trouwens niet dat hij dat zal doen, hij was afgelopen zondag bij AZ-Feyenoord en die Jan de Visser liep continu als een bloedhond om hem heen. Maar uit puur economische motieven zou het voor Feyenoord geweldig zijn als hij bijtekende. En ik vind het toch ook wel een goede voetballer, hij kan wel wat bijdragen aan het team. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Heeft de verkeerde instelling!! Anders had hij wel bij getekend!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En in elk geval de verkeerde zaakwaarnemer. Wat een zak is dat. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
kunnen ze mekaar een handje geven!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 10:01 schreef Els het volgende:[..] Denk trouwens niet dat hij dat zal doen, hij was afgelopen zondag bij AZ-Feyenoord en die Jan de Visser liep continu als een bloedhond om hem heen. Haaa, heb je jonathan versierd???? Golddigger dat je bent :-) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: ach, dat wisten we al toen hij nog op het veld stond |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee, stel dat ik interesse had, dan had die de Visser het wel voorkomen. En ik behoor tot de vrouwen bij wie het karakter het uiterlijk moet compenseren. Geen enkele kans dus. En ik ben 2x zo oud. Er liepen wel veel golddiggers, en de grootste was denk ik de Visser. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Ik hoop dat Gio in zijn laatste jaar bij onze een mooie prijs gaat winnen ,dat heeft hij echt verdiend. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ik ben waarschijnlijk de enige feyenoorder die vind dat de guzman niet bij moet tekenen.
1. de guzman wordt te veel gehypt. 2. veel blessures 3. hij wil niet bijtekenen, respectloos richting club en suporters. 4. als je echt goed bent wordt je vanzelf gekocht, kijk maar naar dirk kuyt. 5. hij heeft de club nog nooit terug betaald, sportief gezien. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 11:19 schreef Milo het volgende:Ik ben waarschijnlijk de enige feyenoorder die vind dat de guzman niet bij moet tekenen. 1. de guzman wordt te veel gehypt. 2. veel blessures 3. hij wil niet bijtekenen, respectloos richting club en suporters. 4. als je echt goed bent wordt je vanzelf gekocht, kijk maar naar dirk kuyt. 5. hij heeft de club nog nooit terug betaald, sportief gezien. helemaal eens |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 11:19 schreef Milo het volgende:Ik ben waarschijnlijk de enige feyenoorder die vind dat de guzman niet bij moet tekenen. 1. de guzman wordt te veel gehypt. 2. veel blessures 3. hij wil niet bijtekenen, respectloos richting club en suporters. 4. als je echt goed bent wordt je vanzelf gekocht, kijk maar naar dirk kuyt. 5. hij heeft de club nog nooit terug betaald, sportief gezien. Ik ben het wel met je eens hoor Milo |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
jippie, ik voelde me bijna ajaxied, ik dacht even dat ik alleen was, hahahaha... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: you never walk alone |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 11:19 schreef Milo het volgende:Ik ben waarschijnlijk de enige feyenoorder die vind dat de guzman niet bij moet tekenen. 1. de guzman wordt te veel gehypt. 2. veel blessures 3. hij wil niet bijtekenen, respectloos richting club en suporters. 4. als je echt goed bent wordt je vanzelf gekocht, kijk maar naar dirk kuyt. 5. hij heeft de club nog nooit terug betaald, sportief gezien. 100% eens!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dat is bijna een gele kaart |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: gelukkig, er zijn ook mensen die meteen rood trekken |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
bijna een gele kaart kan ook rood betekenen, je weet niet aan welke kant van de gele kaart je zweeft |
|
|
|
|
bram
|
|
|
ik doe het af met een waarschuwing |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
het is vandaag vrijdag de dertiende dus misschien heb ik pech :( |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
we beraden ons over de kleur van de kaart ofdat we het bji een waarschuwing laten
graag achter je naam je keuze invullen
FTID------------------ Bram------------------waarschuwing Ovi------------------- Els------------------- Leon----------------- Jappie--------------- Stylzz--------------- Hotjumper------------- Ik-------------------- gele kaart |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: ik ga met je mee naar de tuchtcommisie,weet daar in de buurt nog leuk kroegje |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 12:57 schreef Rovert het volgende:we beraden ons over de kleur van de kaart ofdat we het bji een waarschuwing laten graag achter je naam je keuze invullen FTID------------------ Bram------------------waarschuwing Ovi------------------- Els------------------- Leon----------------- Jappie--------------- Stylzz--------------- Hotjumper------------- Ik-------------------- gele kaart FeyenoordRandwijk----- |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Ik hoop dat je dit niet echt voelde ,anders sta ik je nooit meer bij |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: NOOIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Het Hotel Londen is wel aardig |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Hahaha ,oke dan is het goed |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: heb jij zoveeeeeeeeeel geld dan |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: ben jij zo arm dan!!!!!!! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nee hoor,ik betaal de eerste tien,rest is voor jou en bij vrijspraak betaal jij alles |
|
|
|
|
bram
|
|
|
trouwens ik krijg nog 100 van je,met mijn meisje slapen en niet betalen,nee jongen zo werkt het niet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahaha....... grapjas, zal je net zien dat je een wereldavond hebt! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 16:09 schreef bram het volgende:trouwens ik krijg nog 100 van je,met mijn meisje slapen en niet betalen,nee jongen zo werkt het niet nee, nee ze zei 50! en dat heb ik op je bureau achter gelaten! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
zie je nou wel,al die mutsen zijn niet te vertrouwen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
hahahahaha.....de volgende keer maak ik het wel even over naar je! |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: nou oke,dan ga ik nu een biertje kopen,tot laterrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
maar je hebt gelijk, kan pas weer na tienen aan het bier! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
1 minuut over 9 zit ik aan het bier!!!!:P |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
lange stage dagen jappie? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: jij wil echt alles proberen he... Op vrijdag 13 november 2009 - 12:57 schreef Rovert het volgende: we beraden ons over de kleur van de kaart ofdat we het bji een waarschuwing laten
graag achter je naam je keuze invullen
FTID------------------ Bram------------------ waarschuwing Ovi------------------- Els------------------- Leon----------------- Jappie--------------- Stylzz--------------- Hotjumper------------- de linkerhand van FTID schudden Rovert--------------- gele kaart FeyenoordRandwijk-----
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door hotjumper -- |
|
|
|