|
|
Phyxsius
|
|
|
http://www.vi.nl/Nieuws-item/172438/Janse-bezig-aan-laatste-seizoen-bij-Willem-II.htm
Hij wil niet bijtekenen bij Willem II
Is het niet wat voor ons? Ik let nooit zo o de spelers van WIllem II maar ik meen dat dit wel een degelijke speler is (Of ik ben in de war met een andere Janse) Hij is bovendien transfervrij en dat is wel waar wij het voorlopig van moeten hebben Misschien een leuke jongen als Ignjatovic weggaat? (al hoop ik dat die jongen een echte kans krijgt en blijft)
Wat denken jullie? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Moet eerlijk zeggen, t zegt me niets. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Dacht dat jans een dikke trainer was |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Elke speler die niet wil verlengen is er gelijk ene voor Feyenoord???? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee elke speler die niets kost. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Zullen we een gesprek met hem aangaan? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
even langs de zijlijnen gaan van verschillende clubs en vragen wie er niet wil verlengen.
kunnen ze naar feyenoord! |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Jens Janse ,nooit van gehoort |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat zeg ik toch niet? Ik zeg toch dat ik dacht dat het wel een goede was Maar het kan zijn dat ik in de war ben met een andere Janse(n) Er lopen er best veel rond in de Eredivisie |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Theo Jansen zou ik wel weer wat vinden ,maar ja die had eigenlijk allang bij ons moeten spelen . |
|
|
|
|
WDO
|
|
|
Jah Ovi, dat is een verhaal.
Theo Jansen, zovaak op TV gezegd dat hij heel graag het liefst naar Feyenoord zou komen. Ik meen mezelf zelfs te herinneren dat hij door die reden niet naar 020 zou gaan... Die jongen zou door het vuur gaan. Maarja, hij zal wel te dikkig zijn geweest.... |
|
|
|
|
Walhead
|
|
|
Janse, is me al eerder opgevallen in positieve zin en lijkt mij een aanvulling op de Feyenoord selectie. Transfervrij dus ik zeg vastleggen die speler |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Ik had die ook graag zien komen Altijd gecharmeerd van hem geweest |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote: wereldspeler zou bij ons passen |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
Weet iemand hoe oud Theo Jansen is? |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Mooie leeftijd om naar ons te komen lijkt me ,misschien in een ruil betrekken . |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
wie van ons wil Twente hebben en kunnen wij missen? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Misschien Bruins of El Ahmadi |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
El Ahmadi is dan denk ik de beste optie... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: graag maar geloof niet dat twente dat wil, ze hebben wel beter dan el-ahmadi |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
denk dat jansen ook wel wil blijven. sinds 74 is twente niet meer zo dicht bij een kampioenschap geweest... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
waarschijnlijk worden die boeren gewoon kampioen.... |
|
|
|