|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Kamohelo Mokotjo wordt een topper!!! |
|
|
|
ovi
|
|
|
Weet iemand wat meer van deze speler uitgeleent door Feyenoord aan Excelsior? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
feyenoord-fr12info
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Deze jongen moet een groot talent zijn in Zuid-Afrika. Volgens mij is het een jonge centrale verdediger met goeie opbouwende kwaliteiten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Die jongen is een groot talent in ZuidAfrika Hij is een middenvelder die op het gehele middenveld uit de voeten kan (links/rechts/centraal/aanvallend/verdedigend) Hij is al op zijn 16 gecontracteerd door Feyenoord Maar mocht pas hierheen op zijn 18e verjaardag Hij is toen gelijk hierheen gekomen en aan Excelsior uitgeleend Hij moest even wennen, mar volgens mij speelt hij nu vrijwel elke wedstrijd bij Excelsior |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 15:09 schreef ovi het volgende:[..] Deze jongen moet een groot talent zijn in Zuid-Afrika. Volgens mij is het een jonge centrale verdediger met goeie opbouwende kwaliteiten. afw88 dus, ik bedoel kermit wordt ook nog gezien als groot talent... |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Inderdaad we moeten afwachten ,maar het is altijd goed om een jong talent bij ons te verwelkomen en wat er dan uit dat talent komt zien we dan wel weer. |
|
|
|
|
piet
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 15:47 schreef ovi het volgende:[..] Inderdaad we moeten afwachten ,maar het is altijd goed om een jong talent bij ons te verwelkomen en wat er dan uit dat talent komt zien we dan wel weer. inderdaad, gewoon afwachten... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
wist niet eens meer dat we hem hadden............maar idd effe afwachten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
al is gezien dan??? of kun je geen liedje op zijn naam verzinnen???...... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: inderdaad hahaha
maar ik moet mijn mening herzien:
melodie "are you watching"
Ka-Mo-He-Lo Mo-kot-jo! Ka-Mo-He-Lo, Ka-Mo-He-Lo! Ka-Mo-He-Lo Mo-kot-jo! Kamehelo Mokotjo!
dus laat maar komen, goeie speler!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha...........zoiets zal het wel worden mocht het ooit zover komen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ik ga het sowieso zingen tegen utrecht, zonde om niets mee te doen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahaha.........weten we meteen wie rovert is |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: neem aan dat het hele vak mee zal zingen |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
verwacht van niet, ze zullen wel denken waar heeft die het over |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
die blik krijg ik wel vaker ja |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dan denk ik, ben ik nou zo slim of zijn zij nou zo dom? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 20:01 schreef hotjumper het volgende:[..] inderdaad hahaha maar ik moet mijn mening herzien: melodie "are you watching" Ka-Mo-He-Lo Mo-kot-jo! Ka-Mo-He-Lo, Ka-Mo-He-Lo! Ka-Mo-He-Lo Mo-kot-jo! Kamehelo Mokotjo! dus laat maar komen, goeie speler! Rom-bom-bom-bom-bom-bom-bom-bom-bom. Rom-bom-bom-bom-bom-bom-bom-bom-bom. Kahomelo Mokotjo!!!! (Shaka Zulu!!) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
ben even de melodie kwijt van shaka
maar zou het een verademing vinden als we weer eens nieuwe melodietjes zingen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 10:08 schreef Rovert het volgende:ben even de melodie kwijt van shaka maar zou het een verademing vinden als we weer eens nieuwe melodietjes zingen daar krijg je meteen weer een sv voor. racistisch zeggen ze dan.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: jij doet net alsof je voor alles een sv krijgt tegenwoordig |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: klopt? jij weet wat hotjumper bedoelt? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: hotjumper, eindelijk iemand die snapt wat jij bedoelt |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja goeie gozer he, die KKL! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
zijn jullie dezelfde persoon? |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
we hebben wel allebei dezelfde haardracht |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
volgens mij zitten we in het echt maar met z'n 2'en op dit forum. Want jij was toch ook o.a. anthonie rijen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: stoom uit mijn oren, per direct
nee ik was niet rijen, dus moet jij dat zijn
en jozo ben jij dan ook? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Ben het ook eens met Hotjumper dus nu word het wel erg ingewikkeld of niet? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 16 november 2009 - 12:56 schreef Rovert het volgende:[..] stoom uit mijn oren, per direct nee ik was niet rijen, dus moet jij dat zijn en jozo ben jij dan ook? wie weet krunk, cj en chari |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wordt vergeleken met Mascherano!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2009 door MMM -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: damned, wat een stel |
|
|
|