|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dankzij onder andere onze grote vriend Atabouleb is sinds dit seizoen De Klassieker De Klassieker niet meer. Verkracht kunnen we wel stellen. Het belachelijke besluit geen uitsupporters bij onderlinge wedstrijden meer mee te nemen mag in politieke kringen wellicht op bijval rekenen, wij vinden het he-le-maal niks. Compleet imbeciel zelfs! Laten ze het daar nou uitgerekend in Turkije volledig mee eens zijn.
En dus hebben de Turken een plan verzonnen: De Klassieker in Turkije!
Wat wil het geval: Tussen 8 en 15 januari 2010 staat in Turkije de jaarlijkse EFES Cup weer op het programma. Voorlopige deelnemers: Galatassaray en Ajax. Gewenste derde deelnemer: Feyenoord! In het Maasgebouw heeft men de uitnodiging nog in beraad, maar wij zijn er al uit: Niet langer over nadenken, doen!
Ajax - Feyenoord in Turkije. En er dan massaal heen.
Werd het toch nog gezellig
Bron: Lunaticnews.nl |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
wil het ook wel doen maar dan wordt het zwemmen.... |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Moet mij wellicht ook lukken. Even kijken wat de kosten zijn. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
kunnen wel een sfeertje bouwen die turken... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: te koud en te ver, zal voor mij dan waarsch wel eurosport gaan worden of zo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 4 man per auto is heen en terug 7000 kilometer is 2 tankbeurten per man = 200 euro. We rijden langs de Griekse kust want in Roemenië moet je gemiddeld 500 euro koffie geld betalen aan de politie.Je moet alleen 7 dagen vrij nemen om te reizen ,en nog 7 om bij te komen.Maar daarna zeg je tegen jezelf het was het waard...
We kunnen ook een vrachtwagen huren en de diesel delen door 30 man :) Till i die,is onze chaufeur die kilometer vreter ... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nemen wij dan gewoon het vliegtuig :) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Kan voor NOP een villa krijgen bij istanbul in de buurt.. 6personen met privezwembad en 50meter van zee...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door Maximus -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
van die griekse collega! toch nog ergens goed voor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 22:11 schreef Maximus het volgende:Kan voor NOP een villa krijgen bij istanbul in de buurt.. 6personen met privezwembad en 50meter van zee... Vanuit Istanbul naar vlakbij zee hahahahahahaha Ik kan een villa krijgen ik Keulen ,ook vlak bij zee hahaha |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hAhaha eet altijd graag bij de griek |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 22:14 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vanuit Istanbul naar vlakbij zee hahahahahahaha Ik kan een villa krijgen ik Keulen ,ook vlak bij zee hahaha mijn huis vlak bij een sloot, ook goed? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
aan de bosporus dan.. kruikeenzeikert haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met een puike TV kan je ook plezier hebben:) zekerssssss |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ag ja pot bier erbij klaar....geen turkse vrouwen hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahahaha iig ik wil wel mee... Straks kan je toch beter emigreren naar Turkije |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: En die zijn lekker jochie phoe hey :P |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Alleen kent die k@#=-rgriek géén Feyenoord.. Heeft alleen gehoord van Heracles en Ajaks. Dus spuitbussen mee...haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 22:20 schreef Maximus het volgende:Alleen kent die k@#=-rgriek géén Feyenoord.. Heeft alleen gehoord van Heracles en Ajaks. Dus spuitbussen mee...haha We kunnen hem altijd nog verzuipen in zijn eigen zwembad :) |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
whaha Griek en vrouw met snor komen om in eigen zwembad |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:
mwahhhh :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet geheel top maar ik zeg geen nee :P |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hahahaha niet tegen je vrouw zeggen he? |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
kunnen we die ook meenemen??...... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
nee....doe maar niet...... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
boh wat is het gezellig hier, was dat maar zo op het psvforum.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tja, kwestie van de juiste club kiezen, hè |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
als dat de enige reden was;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: jij kent haar? hahahah |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: best bezochte forum.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: ja dat is niet de reden om voor een bepaalde club te kiezen... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
of misschien heeft de rest wel wat te doen op vrijdag hahahaha nee niet de reden, maar laat wel zien hoe supporters bezig zijn met hun club... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
nee de meeste psv-fans zijn altijd op andere fora bezig, maar ik vind headliner het leukste;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 november 2009 door patrickpsv15 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ahhhh zal dat het zijn....maar feyenoorders zijn altijd actief bezig met hun club en heeft een grote aanhang(trouw, en dat valt niet te ontkennen :) ) |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
feyenoord heeft zeker een trouwe aanhang, maar dat wil niet zeggen dat psv dat niet heeft. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: wel dan? is me anders nog nooit opgevallen |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 november 2009 - 21:02 schreef Leon FR1908 het volgende:Dankzij onder andere onze grote vriend Atabouleb is sinds dit seizoen De Klassieker De Klassieker niet meer. Verkracht kunnen we wel stellen. Het belachelijke besluit geen uitsupporters bij onderlinge wedstrijden meer mee te nemen mag in politieke kringen wellicht op bijval rekenen, wij vinden het he-le-maal niks. Compleet imbeciel zelfs! Laten ze het daar nou uitgerekend in Turkije volledig mee eens zijn. En dus hebben de Turken een plan verzonnen: De Klassieker in Turkije! Wat wil het geval: Tussen 8 en 15 januari 2010 staat in Turkije de jaarlijkse EFES Cup weer op het programma. Voorlopige deelnemers: Galatassaray en Ajax. Gewenste derde deelnemer: Feyenoord! In het Maasgebouw heeft men de uitnodiging nog in beraad, maar wij zijn er al uit: Niet langer over nadenken, doen! Ajax - Feyenoord in Turkije. En er dan massaal heen. Werd het toch nog gezellig Bron: Lunaticnews.nl Ook voor de Turkse politie :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik neem aan dat sommige dingen volop daar te verkrijgen zijn... Strandballen frisdranken koffie peuken en vrouwen en ...... Laat dat spul allemaal gewoon thuis... Waarom mee nemen als je het allemaal daar heb ? :) |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Wij vliegen Ik ga geen uren in een auto zitten om een paar euro te besparen Ik vlieg liever Lekker rustig |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: dat is een goeie vraag....... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 november 2009 - 11:21 schreef Phyxsius het volgende:[..] Wij vliegen Ik ga geen uren in een auto zitten om een paar euro te besparen Ik vlieg liever Lekker rustig We kunnen dat vliegtuig van Trump overkopen |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Ik ben blij dat papa Phyx de knopen doorhakt hier. ;] Nu je toch bezig bent, wil je meteen de knoop doorhakken wat betreft het opnemen van de single, dat idee blijft ook al ruim een jaar doorzeulen hiero. |
|
|
|