|
|
bram
|
|
|
quote: als jij het nou ff voorschiet |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: zo hoorde een patatje oorlog te zijn!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 november 2009 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Kadaver
|
|
|
Rare jongens, die veertigers. Patat met mayo, pindasaus en uitjes vind ik wat gebruikelijker hoor. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op maandag 16 november 2009 - 19:04 schreef Kadaver het volgende:Rare jongens, die veertigers. Patat met mayo, pindasaus en uitjes vind ik wat gebruikelijker hoor. dat was gewoon een patatje mayo-pinda met uitjes. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 november 2009 - 13:11 schreef Kadaver het volgende:[..] Maaruh Leon, jij bent dus ook één van die irritante Rotterdammers die op zaterdag de boel hier komt vergallen? ;] En patatje oorlog met ketchup??? Smerig! Nou nee Kadaver;) We kwamen er wel snel achter dat zullie er een klein minderwaardigsheidscomplexje van hadden... We gingen op advies van jongens uit jou stad naar een club in Oosterhout. Afijn daar aangekomen ging de deur open en ik zeg goedeavond.Die uitsmijter zegt tegen mij ,kom je uit Rotterdam??Ik zeg tegen hem het scheelt niet veel.Boem de deur weer dicht hahahahaha Ik moet zeggen dat ik in Breda nooit last heb gehad van dat soort praktijken... In Oosterhout later ook niet want ik had er een beetje verkering opgelopen...:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kijk zo hoord het hahaha Alles erop en er aan.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja flip is pinda met mayo,maar waar ik vandaan kwam was dat weer oorlog huhhhhhh |
|
|
|
|
romeo
|
|
|
4-3-3
cise Tomasson Slory
De guzman Babovic FER
Gio Vlaar bahia Dani |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
jezus wat een geouwehoer hier, voel me echt een groentje:D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
ja;)........vind dat ik al redelijk veel ervaring heb:P |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: In deze tijden ga ik niet investeren!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: dat komt goed uit, ik heb geen papieren en geen geld
maar we hebben hier toch een paar van die bank-werknemers zitten??
pietje bv!!! |
|
|
|