|
|
daangr97
|
|
|
wat denk jij van de eredivisie ranglijst schrijf het |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
1.PSV 2. Twente 3. ajax 4. Feyenoord 5. NAC 6. Utrecht 7. az 8.heerenveen 9. groningen 10.vitesse 11. heracles 12. sparta 13.VVV 14. ADO 15. Roda 16. NEC 17. Willem2 18. rkc |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Geen feyenoord topic dus.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ik denk dat het wel een goede manier is om de krachtsverhoudingen binnen het proffesionele voetbal in Nederland weer te geven. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 november 2009 - 23:32 schreef patrickpsv15 het volgende:1.PSV 2. Twente 3. ajax 4. Feyenoord 5. NAC 6. Utrecht 7. az 8.heerenveen 9. groningen 10.vitesse 11. heracles 12. sparta 13.VVV 14. ADO 15. Roda 16. NEC 17. Willem2 18. rkc Az word vijfde en wij eindigen voor 020!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 06:03 schreef hotjumper het volgende:[..] ik denk dat het wel een goede manier is om de krachtsverhoudingen binnen het proffesionele voetbal in Nederland weer te geven. Scherp! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: als suarez weggaat wel ja, maar hij blijft helaas waarschijnlijk, en ik denk dat nac het goed gaat doen zij hebben een opstijgende lijn en ik schat nac hoger in dan utrecht en utrecht hoger dan az. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
1 feijenoord 2 psv 3 twente 4 020
mee eens |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
1. Pisvee 2. Twente 3. Feyenoord |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: Ok, je bent 12, maar zelfs voor 12 jarigen is psv pisvee noemen, echt wel enigszins kinderachtig |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
1 Feyenoord 2 Twente
gewoon 1974 retro!!!! |
|
|
|
|
cur56
|
|
|
Feyenoord kampioen? Nog niet, volgend seizoen worden we tweede en daarna oh yes Kampioen! En Mario verlengt zijn contract bij ons. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 12:51 schreef Rovert het volgende:[..] Ok, je bent 12, maar zelfs voor 12 jarigen is psv pisvee noemen, echt wel enigszins kinderachtig Niet eens!!! overigens wel met zijn eindstand!! |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: waarom zeg je pisvee en niet PSV? |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Omdat het Pisvee is waarschijnlijk!!! |
|
|
|
|
cur56
|
|
|
Beste mensen, laten wij de namen van onze tegenstanders toch maar even goed spellen. PSV en Ajax, ja dit doet echt pijn om het zo neer te zetten, maar op deze manier tonen wij respect, zelfs naar Amsterdam..., en dat is iets wat ze in die stad dus echt niet hebben voor hun concurrenten. WIJ ZIJN FEYENOORD en zij... |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! |
|
|
|
|
gabri
|
|
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 18:19 schreef cur56 het volgende:Beste mensen, laten wij de namen van onze tegenstanders toch maar even goed spellen. PSV en Ajax, ja dit doet echt pijn om het zo neer te zetten, maar op deze manier tonen wij respect, zelfs naar Amsterdam..., en dat is iets wat ze in die stad dus echt niet hebben voor hun concurrenten. WIJ ZIJN FEYENOORD en zij... Kom ff gauw...ik noem een club hoe ik dat zelf wil!!
Over respect kan ik je nog wel wat vertellen van onze tegenstanders.
Feyenoord komt dit jaar nog tekort, maar het komt goed echt waar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door De Spot -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: haha, jij bent dan ook nog geen 12
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 november 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper