|
|
freakie
|
|
|
haha nummer10 hij doet het nou goed.. Maar ben benieuwt of hij dat vast kan houden en egt beter kan worden.. Neemt niet weg dat je gelijk had.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 16 november 2009 - 20:34 schreef nummer10 het volgende:heeft totaal niks met stoer temaken.. dat heeft met de zogenaamde supporters te maken.. doet een speler het slecht MOETEN ze weg.. doet een speler het jaar erop het goed mogen ze NIET weg.. het feit dat hij nu een aantal wedstrijden goed speelt betekent niet dat jij gelijk hebt over hem, critici hadden volkomen gelijk, hij was een matige speler geworden die het etiket van talent niet kon ontgroeien, daar hebben ze volkomen gelijk in, en het is natuurlijk ook niet zo dat nu hij 4 goede wedstrijden heeft gespeeld, hij dit ook zal blijven doen.
Hij speelt momenteel goed, en als hij dit volhoud kan het ook een goede waardevolle speler worden, maar dan zal hij het wel vol moeten houden en volwassener worden op het veld, we zullen zien maar ik betwijfel of hij dit kan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Ik wil hem wel verkopen, maar niet voor 4.5 miljoen natuurlijk :P Maar als hij weg gaat, gaat hij weer een stapje omhoog en heeft hij meer kans op het WK, lijkt mij :O |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
evenveel... hij is zowieso beter als vbronkhorst.... |
|
|
|
|
MarcoH
|
|
|
Hou toch op! Emanuelson is een waardeloze speler die toevallig afgelopen wedstrijden de bal een paar keer goed raakt. Voor 4,5 mogen ze hem hebben, doen we der nog een strik omheen ook! Verdien je in ieder geval z'n opleiding terug. |
|
|
|
|
Bootjuhh
|
|
|
Ik vind het ook erg weinig voor zo´n speler, ik ben er zelf ook niet zo kapot van, maar 4,5 is wel weinig. Aan de andere kant zou ik wel snappen als ze hem toch verkopen want als hij nog een jaar een contract heeft loopt hij dan straks gratis de deur uit. Ik denk dat hij in de zomer verkocht wordt en niet in de winterstop. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
Marco shhhhht weet nu al dat jij noooit een bal getrapt hebt... dus jij wil zeggen dat 5 trainers het fout hebben... en dan ook nog dat Martin Jol het verkeerd heeft ? duuuuude wat een mafkees. :D |
|
|
|
|
KoepzZ
|
|
|
Urby is (en dat heb ik altijd al gezegd), 1 van de betere spelers van de AFCA. Hij is een van de spelers met een hoge balbehandeling en creativiteit. Zelfs als hij niet scoort is hij nog van grote waarde. Hij kan het spel versnellen en maakt niet vaak verkeerde keuzes en dan hebben we het nog niet eens over zijn weergaloze techniek gehad.
Urby is voor ons meer waard van 4,5. Ik zou zeggen dat hij voor een bedrag van 10milj weg mag. Anders lekker blijven!
Wel mooi voor hem dat hij ook eens in de belangstelling staat van een grote club! Heeft ie verdiend.
ps. Tuurlijk heeft hij een mindere periode meegemaakt, maar hij is er weer helemaal bovenop.
@overheid, geef aub subsidie aan de anti-urby's voor een snelcursus voetbal. Het is voor hen ook niet leuk om voetbal te kijken en er helemaal niets van begrijpen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
:D totaal eens met KoepzZ.. wat ook wel leuk is is dat mensen het hier beter weten dat Martin Jol.. die zegt zelfs dat hij qua techniek niks onderdoet van Suarez alleen dat Suarez Productiever is iets waar Jol nu mee bezig is om dat beter te krijgen bij Ema... (en nee jongens met een anti Urby bril jullie weten het echt niet beter als Jol) |
|
|
|
|
MarcoH
|
|
|
Ooh, en Martin Jol is heilig natuurlijk. Beetje naief om te denken dat alles wat ie zegt ook waarheid is! Urby is gewoon erg middelmatige voetballer met idd wel een goede techniek.. Maar laat dat nou niet genoeg zijn om ook een goeie voetballer te zijn! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
je hebt er echt geen kaas van gegeten of wel ? |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 15 november 2009 - 17:01 schreef patrickpsv15 het volgende:sorry freakie maar van alles wat ik kan begrijpen van je onduidelijke zinsconstructie zeg je toch wel degelijk dat ajax meer kans maakt om kampioen te worden dan twente en psv. freakie - zondag 15 november 2009 - 16:03 als de selectie heeft ajax veel meer kans om kampioen te worden dan als suarez en ema weg gaan want dan denk ik dat ajax niet zo snel goede vervangers gaat vinden.. sorry ik wil je niet belachelijk maken freakie, maar kun je de volgende keer iets beter je zinnen formuleren?:P ik denk dat je toch even wat beter moet gaan lezen. want freaky en remco zeggen wel heel duidelijk dat ajax meer kans heefd op het kampioenschap met die beide spelers. maar niet dat ajax kampioen word. dus ze zeggen ook niet dat ajax boven twente of psv eindigt. alleen dat de kans groter is met die beide spelers. en zeuren over de manier van typen hier kan je beter op een gramatica forum doen. dit is een voetbalforum. denk ook dat het er meer aanligt wat jij wil lezen en niet wil lezen. en mij maakt het niet uit hoe een speler word getypt. iedereen weet over welke speler het gaat al is er een lettertje verkeerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 november 2009 door bully -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 01:19 schreef bully het volgende:[..] ik denk dat je toch even wat beter moet gaan lezen. want freaky en remco zeggen wel heel duidelijk dat ajax meer kans heefd op het kampioenschap met die beide spelers. maar niet dat ajax kampioen word. dus ze zeggen ook niet dat ajax boven twente of psv eindigt. alleen dat de kans groter is met die beide spelers. en zeuren over de manier van typen hier kan je beter op een gramatica forum doen. dit is een voetbalforum. denk ook dat het er meer aanligt wat jij wil lezen en niet wil lezen. en mij maakt het niet uit hoe een speler word getypt. iedereen weet over welke speler het gaat al is er een lettertje verkeerd. Patrickpsv 15 weet dondersgoed wat freakie, remco en ik zei de gek bedoelen over hetgeen wat we proberen duidelijk te maken over een kampioenschap. Hij vind het gewoon leuk om te provoceren. Ik zou het pas leuk vinden als Heracles morgen punten pakt in Eindhoven. Kan ie dan aangeven waar het aan lag op zijn eigen 'drukbezochte Psv-Forum'. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
ja dat is de voetballerij, het is hun beroep/passie en ze krijgen er dus geld voor! lots of money.. En de supporters financieren voor een deel het salaris van de spelers. |
|
|
|