|
|
BRAYY
|
|
|
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk (nog niet geplaatst)
Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije.
Dit is toch te gek voor woorden. We staan al tijden boven veel landen uit pot 1 op de wereldranglijst.
Nederland hoort in pot 1!!!!!!!! Maar kennelijk vind de fifa ons gelijkwaardig aan voetbalnaties zoals (met alle respect) bosnie en slowakije.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
Dus dit betekend dat we tegen Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije , moeten spelen? Mooi tog alleen maar een grotere kans om te winnen ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
nee Darryl, dat betekent dat ze niet tegen ze moeten spelen. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
dat betekent dus dat je tegen zoiezo tegen 1 uit pot een moet spelen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T betekent dat je in ieder geval tegen 1 ploeg uit Pot 1 moet spelen.
Plus nog 1 uit Pot 3 en 1 uit 4. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 15:25 schreef Stylzz het volgende:T betekent dat je in ieder geval tegen 1 ploeg uit Pot 1 moet spelen. Plus nog 1 uit Pot 3 en 1 uit 4. moeilijk he???????? |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die pot 2 slaat inderdaad nergens op, ik las ergens dat de keuze voor pot 1 voornamelijk was op basis dat er grotendeels europese landen in komen te zitten zodat het geen onderonsjes worden.
Vriendjespolitiek is overal aanwezig! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk* Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras. (MT) |
|
|
|
|
Royaal
|
|
|
Alles winnen bij de kwalificatie en toch in pot 2.. best eh logisch...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 15:41 schreef Stylzz het volgende:Pot 1: Zuid-Afrika, Brazilië, Spanje, Italië, Duitsland, Argentinië, Engeland, Frankrijk* Pot 2: Nederland, Portugal/Bosnië-Herzegovina, Rusland/Slovenië, Zwitserland, Griekenland/Oekraïne, Servië, Denemarken, Slowakije Pot 3: Ivoorkust, Ghana, Kameroen, Nigeria, Egypte/Algerije, Paraguay, Chili, Uruguay/Costa Rica Pot 4: Japan, Zuid-Korea, Noord-Korea, Australië, Nieuw-Zeeland, Verenigde Staten, Mexico, Honduras. (MT) Waar komt die informatie vandaan over die loting? Als dat waar is, dan is dat te bizar voor woorden. Hieronder staat de actuele ranking-list. Nederland staat nog altijd op de 3e plaats! Europees gezien dus boven Italië, Duitsland, Engeland en Frankrijk! Ik snap er geen sikkepit van, maar ook niet van het feit dat de KNVB dit zomaar over zijn kant laat gaan. Misschien boos gedacht, maar wellicht dat Nederland iets te weinig betaald heeft... Ik mag toch aannemen dat zij nog wel hun protesten zullen laten horen.
FIFA/Coca-Cola World RankingAllCAFCONCACAFCONMEBOLOFCAFCUEFA Last Updated 16 Oct 2009Next Release 20 Nov 2009Ranking Team Pts 1 Brazil 1632 2 Spain 1629 3 Netherlands 1340 4 Italy 1215 5 Germany 1161 6 Argentina 1103 7 England 1101 8 Croatia 1087 9 France 1049 10 Portugal 1042 11 USA 1025 12 Russia 982 13 Switzerland 961 14 Cameroon 949 15 Czech Republic 928 16 Greece 921 17 Chile 909 18 Mexico 904 19 Côte d'Ivoire 903 20 Serbia 892 21 Paraguay 879 22 Ukraine 857 23 Bulgaria 854 24 Australia 848 25 Uruguay 838 26 Israel 837 27 Denmark 830 28 Egypt 798 29 Algeria 781 30 Colombia 775 30 Northern Ireland 775 32 Nigeria 763 33 Slovakia 758 34 Republic of Ireland 755 35 Honduras 754 36 Romania 752 37 Norway 751 38 Ghana 746 39 Turkey 737 40 Japan 735 41 Sweden 728 42 Bosnia-Herzegovina 43 Costa Rica 707 44 Ecuador 697 45 Gabon 691 46 Scotland 687 47 Latvia 683 48 Korea Republic 671 49 Slovenia 663 50 Hungary 645 |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Alles winnen in de kwalificatiereeks, 3/4e op de wereldranglijst wat is et, Frankrijk en Argentinie die geen bal vooruitkrijgen die wel in pot 1 zitten, het ligt dus niet aan de positie op de wereldranglijst in het heden niet om de prestaties in het heden, en ook niet om de kwalificatiereeks in het heden.. nee ze kijken naar resultaten in de eindrondes uit het Verleden.. en dan maar blijven zeggen als Fifa zijnde dat ze niet verouderd zijn.. pff wat een kortzichtig wanbeleid zeg oprotte met die gasten. Het zegt ook wel genoeg over de wereldranglijst, leuk en aardig om hoog te staan maar volkomen nutteloos. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
boeiuh, als je wereldkampioen wil worden moet je van iedereen winnen! |
|
|
|
|
dennie
|
|
|
quote: Maar als je in pot 2 zit en je begaat een misstap tegen iemand uit pot 3 of 4 en je krijgt nog een 50/50 wedstrijd tegen een tegenstander uit pot 1 kan je er zomaar uitliggen, hoe mooi het toernooi anders ook had kunnen lopen... er zijn genoeg voorbeelden van landen die in de groepsfase stroef begonnen en uiteindelijk toch nog kampieon zijn geworden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is wel waar, maar het is toch wel lekker wanneer je in het toernooi kunt groeien en eerst wat "makkelijkere" wedstrijden kunt spelen. Daar hebben de Duitsers pattent op. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
dacht dat wij feyenoordsupporters waren!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: zijn we ook bram, maak je je niet zo dik, hahahaha..... |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Ze ontlopen dus wel Italie,Brazilie,Spanje,Duitsland,Argentinie. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nee, ze moeten juist tegen 1 van die landen (incl Frankrijk/Zuid-Afrika).
Uit elke pot komt 1 land die samen in een groep komen |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: maar we zijn ook supporters van nederland.
ontopic: Frankrijk is nota bene nog niet eens geplaatst voor het wk. en toch pot 1?? en nederland staat verdorie in een zeeeeer beperkt groepje dat alles wint in de kwalificatie.
klopt echt van geen kant dit!
en natuurlijk, we spelen ze gewoon weer weg net als op afgelopen ek (italie en frankrijk) en als je kampioen wilt worden moet je inderdaad van iedereen kunnen winnen. Maar het gaat om het idee, nederland hoort gewoon in die pot 1.
nu zijn we weer slechts de gevaarlijkste outsider net als altijd, ipv topfavoriet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2009 door BRAYY -- |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
wat een topic zeg de helft van de feyenoorders boeit dat hele NL elftal niet waaronder ik... |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 17:23 schreef feyenoordq het volgende:wat een topic zeg de helft van de feyenoorders boeit dat hele NL elftal niet waaronder ik... haha tuurlijk ... de helft hahha
jij steunt duitsland zeker?
|
|
|
|
MMM
|
|
|
In welke pot zitten wij volgend jaar bij de CL?
Dat is pas belangrijk! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: ik weet niet of jij het nieuws volgt over enke maar op dit moment steunen heel veel mensen duitsland met het verlies van hem dus ja ik steun hun. of vind je het ''leuk'' dat de potentiële eerste keeper van bundes er niet meer is? maar goed als je in de kuip over NL elftal hoort praten hoor je ook joden elftal enz maar dat kan jij niet weten hé.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2009 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dat heeft niks met enke te maken! |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Hopen dat je Zuid-Afrika loot.. |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
WK is wel leuk,maar hoop dat de Feyenoorders zonder blessures weer terugkomen van het toernooi!!! |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote: hij vraagt of ik duitsland steun ... dat heeft er wel wat mee te maken ik steun ze om dat voorval dus. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 18:13 schreef feyenoordq het volgende:[..] hij vraagt of ik duitsland steun ... dat heeft er wel wat mee te maken ik steun ze om dat voorval dus. Dan kan je wel 100 clubs/landen steunen |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 18:00 schreef feyenoordq het volgende:[..] ik weet niet of jij het nieuws volgt over enke maar op dit moment steunen heel veel mensen duitsland met het verlies van hem dus ja ik steun hun. of vind je het ''leuk'' dat de potentiële eerste keeper van bundes er niet meer is? maar goed als je in de kuip over NL elftal hoort praten hoor je ook joden elftal enz maar dat kan jij niet weten hé. wat ben jij hersenloos zeg. vooral die tweede zin is echt niet normaal. wat heeft enke hier nou weer mee te maken.
en al spelen er 11 joden in het NL elftal, dat is voor mij geen reden om mijn land niet te steunen op het wk. zowieso een belachelijke opmerking, want er spelen ook mensen van psv, feyenoord, twent, madrid en ga zo maar door.
als je een topic zo achterlijk vind reageer dan niet, maar toch heb je al drie keer gereageerd. meer bewijs heb ik niet nodig om te kunnen zeggen dat jij levensloos bent, drie reacties op een topic wat jij achterlijk vind....
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
so what? als het nl 11-tal het beste van het tournooi wil zijn, dus WK wil worden, dan moeten ze dus beter zijn dan de andere teams, oftewel van ze kunnen winnen. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 18:32 schreef BRAYY het volgende:[..] wat ben jij hersenloos zeg. vooral die tweede zin is echt niet normaal. wat heeft enke hier nou weer mee te maken. als je een topic zo achterlijk vind reageer dan niet, maar toch heb je al drie keer gereageerd. meer bewijs heb ik niet nodig om te kunnen zeggen dat jij levensloos bent, drie reacties op een topic wat jij achterlijk vind.... Had ik maar geen leven dan had ik het rustig net als jou in plaats van de hele dag van hot naar her gaan. Jij vraagt of ik Duitsland steun ik zeg ja om enke steunen betekent ook IEMAND BIJSTAAN zoek maar op in de dikke van dale wie is hier nou achterlijk? maar als jij internationaal voetbal leuk vind prima ik zeg dat ik dat niet vind dan ga jij zeggen je bent voor Duitsland dat ben ik niet ik ''steun'' ze op dit moment wel. leuk he Tomasson gebleseerd en vorig seizoen door de OS Makaay en De Guzman van de 2e speler hebben we nu nog naschokken. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 18:32 schreef BRAYY het volgende:[..] en al spelen er 11 joden in het NL elftal, dat is voor mij geen reden om mijn land niet te steunen op het wk. Dit is een rode kaart, direct
je krijgt namens de forumleden een ban van 2 weken ben je gek geworden????
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oja nog 1 ding... Laat Oranje aub de WK nu maar winnen hoor..... Topscoorders alle tijden Kuijt/v Persie.... Zijn we eindelijk van bepaalde praatjes af van een analfabeet uit betondorp... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: te veel wat....................?
je stopt halverwege een zin, heeeeeeeel irritant |
|
|