|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beste medeforumbewoners... Wie vind zichzelf de ultieme Feijenoordsupporter??? Ik zelf vind mij een Feyenoordsupporter niet meer en niet minder dan een ander.Hoe beleef jij dat??
Bepaalde taalgebruik zal mij een rotzorg zijn... Of je elke wedstrijd uit en thuis gaat zal mij ook een zorg zijn... Waar je vandaan komt zal mij ook een zorg zijn... Of je munten heb of niet zal mij een zorg zijn... Of je Marokaan ben Surinamer of een baccara zal mij een zorg zijn....
Wie denkt daar anders over en voelt zichzelf meer supporter dan de ander???
Nou kom maar op Feijenoordsupporters.... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
Ik voel mezelf wel de knapste, telt dat ook? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Uiterlijk is niet relavant.... Doet er niet toe ,dus telt niet mee... |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
nu dat weer, 14000 uitgegeven aan omhoogtrekken van mijn wenkbrauwen, telt uiterlijk weer niet mee |
|
|
|
|
craven
|
|
|
ja ma de rest dan rovert hahaha |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
dat ga ik volgend jaar in algerije laten doen,
ies aanbieding |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Begin het gevoel te krijgen dat niemand zichzelf groter voelt dan een ander....
Mijn beste topic ooit... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
hahahahaha.........dat denk ik ook
maar ik voel me gewoon 1 van de 40.000, niet meer niet minder |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 21:33 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahahaha.........dat denk ik ook maar ik voel me gewoon 1 van de 40.000, niet meer niet minder kom op jappie niet zo bescheiden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 21:33 schreef Jappie_FEY het volgende:hahahahaha.........dat denk ik ook maar ik voel me gewoon 1 van de 40.000, niet meer niet minder Nummer 1 ontopic is geslaagd:) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: yes, wat heb ik gewonnen???
(shit, ben weer offtopic, het is een gave) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: tsjaaaa t zit in je of niet!!! |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nr 2 ontopic geslaagd... ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nr 3 ontopic geslaagd ;) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ben de enige echte hier! en Rovert natuurlijk... Toen Maria zich liet douwen door de melkboer terwijl josef het hek van de buren aan het maken was, zaten wij al in de kuip. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:Ik ben de enige echte hier! en Rovert natuurlijk... Toen Maria zich liet douwen door de melkboer terwijl josef het hek van de buren aan het maken was, zaten wij al in de kuip. iig de supporter met humor! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 21:49 schreef hotjumper het volgende:Ik ben de enige echte hier! en Rovert natuurlijk... Toen Maria zich liet douwen door de melkboer terwijl josef het hek van de buren aan het maken was, zaten wij al in de kuip. 2 maanden dus.... ontopic niet geslaagd... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik had het er met Rovert nog over toen we bij Oranje Italie op de tribune zaten, dat het zo jammer is dat hij zijn indianen tooi nooit bij wedstrijden van Feyenoord kan dragen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik had het er met Koi nog over dat het zo moeilijk is om een karper te kweken met een feijenoordlogo op z`n schedel.. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 21:54 schreef hotjumper het volgende:Ik had het er met Rovert nog over toen we bij Oranje Italie op de tribune zaten, dat het zo jammer is dat hij zijn indianen tooi nooit bij wedstrijden van Feyenoord kan dragen. zal ik het gewoon eens proberen?
doe jij dan je trommel mee nemen? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: ja en mn vrouw met dr vriendinnen. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: heb jij in alkmaar nog gevraagd voor die klappertjes, vind ik wel sfeervol. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja hou maar op,jullie hebben je punt.... Ik kan het niet meer aanzien pffffffffffffff |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben ook wel eens chagerijnig of hoe je dat kut woord ook schrijven moet ;) |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
volgens mij is het sjaggareinich,maar ik kan er ook een letter naast zitten |
|
|
|
|
De Spot
|
|
|
Ik ben de geilste Feyenoordsupporter zijn de woorden van mijn vriendin!! |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: en zij kan het weten????? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: kut voor je dat zij altijd hoofdpijn heeft! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 21:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Beste medeforumbewoners... Wie vind zichzelf de ultieme Feijenoordsupporter??? Ik zelf vind mij een Feyenoordsupporter niet meer en niet minder dan een ander.Hoe beleef jij dat?? Ik vindt mezelf ook een doorsnee Feyenoordsupporter , maar met een fanatiek hart. Ultieme Feyenoordsupporter ik denk dat je daarvoor bij iemand moet zijn , die Feyenoord overal achterna reist , en met kerst alles versiert met Feyenoord kitsch. Ik zelf ga als het meezit naar thuiswedstrijden , maar soms lukt dat gewoon niet. Maar daarom pik ik soms wel een training mee , om het te compenseren. Maar dat maakt mij niet meer dan een ander. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: die spoort niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 november 2009 door Rovert -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahahahaha.... zo kan je het ook uitleggen >:o] |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahaha ja echt kut... Of juist geen kut .... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 17 november 2009 - 22:38 schreef R()b het volgende:[..] Ik vindt mezelf ook een doorsnee Feyenoordsupporter , maar met een fanatiek hart. Ultieme Feyenoordsupporter ik denk dat je daarvoor bij iemand moet zijn , die Feyenoord overal achterna reist , en met kerst alles versiert met Feyenoord kitsch. Ik zelf ga als het meezit naar thuiswedstrijden , maar soms lukt dat gewoon niet. Maar daarom pik ik soms wel een training mee , om het te compenseren. Maar dat maakt mij niet meer dan een ander. Net zoals de rest hier dus.... Een Feyenoordsupporter.....;) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Hahahaha jah toch arrogantie is meer voor het buitenland ;) |
|
|
|