|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor aanstaande maandag 23 november staat het duel tussen Jong Feyenoord/Excelsior-Jong ajax op het programma. Normaal gesproken worden de wedstrijden van de beloften op maandagavond om 18.30 uur gespeeld maar omdat het gaat om een duel tussen Feyenoord en ajax is de aftrap maandagmiddag 14.30 uur.
Volgens de website Lunatic News wordt de wedstrijd gespeeld op het terrein van Excelsior, dus Woudestein, en mogen er geen supporters bij aanwezig zijn.
Bron:fr-fanatic |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Daar ook al niet meer.??? Wordt steeds erger joh met Abi-taleb |
|
|
|
|
craven
|
|
|
wat een bullshit weer, laat dan thuissupporters toe.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik begrijp er ook geen reet meer van.....:( |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
tijd om ''aboutaleb rot op'' spandoek in de kuip te hangen door hem kan niks meer. |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Op de brandstapel die jood ,wat een schande en dan ook nog geen thuissupporters |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Dan kunnen we beter met z n allen naar het stadhuis gaan |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
dat kan ook,had liever ivo die was een voetbalmens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha jij zegt ut :) precies!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 november 2009 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: kijk maar uit, straks leest ie het, heb je een boete van een paar honderd aan je reet....... |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: waarom zeg je dit eigenlijk in het Engels? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: GEGEN MODERNES FUSSBALL
wil maar niet koel klinken he. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
hoe klinkt het in het frans? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote:Op woensdag 18 november 2009 - 21:49 schreef Jappie_FEY het volgende:[..] kijk maar uit, straks leest ie het, heb je een boete van een paar honderd aan je reet....... Dat zal toch wel los lopen Jappie@ ? waar ik woon komt de politie liever niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door ovi -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Welk kamp? Als ik vragen mag. Beverwaard, Overschie??? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Oke dan. Ben je er dan ook een van die bekende familie? |
|
|
|
|
ovi
|
|
|
quote: Welke familie bedoel je? |
|
|
|
|
don44
|
|
|
wat een hufter ik hoop dat hij dit leest sssssssssssssssssssssssssst gasjood |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Aboutaleb is een ..... en een ......en .... enzovoort!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ach vlak de club ook niet uit met betrekking tot sfeerverlagende initiatieven |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Beleving is goud???? Laat het iedereen op zijn eigen manier beleven. Beleving kan niet in een hokje gestopt worden. Oproep om met zijn allen nog meer fakkels mee te nemen dan bij de eerste training! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Heeft Abu(schapie schapie)taleb een hekel aan rotterdam en aan het voetbal? Waar is deze man mee bezig?Deze Berber is tamelijk op hol geslagen, ik denk dat hij van zijn vader niet op voetbal mocht of hij is in de klas een keer met schoolvoetbal voor zijn poten getrapt(niet hard genoeg natuurlijk)Nee, eerst het voetbal dan de rest.....Straks mogen mannen en vrouwen niet meer gemengd op de tribune zitten en moet mijn vriendin in een Burka naar het stadion, als ze nog de deur uit mag komen. Nee, had volkert van der G. het maar niet gedaan, dan was met fortijn als premier nooit die hobbygeitenfokker ons het leven zo zuur gemaakt, laat hem liever iets doen aan al die verslaafde die elke keer mijn auto open breken!!!!!!!!!!!! Ga alsjeblieft lekker terug naar Amsterdam, ga daar maar lekkker de populaire jongen uithangen, je mag nog niet in de schaduw staan van onze Ivo.....Jallah |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 11:09 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Heeft Abu(schapie schapie)taleb een hekel aan rotterdam en aan het voetbal? Waar is deze man mee bezig?Deze Berber is tamelijk op hol geslagen, ik denk dat hij van zijn vader niet op voetbal mocht of hij is in de klas een keer met schoolvoetbal voor zijn poten getrapt(niet hard genoeg natuurlijk)Nee, eerst het voetbal dan de rest.....Straks mogen mannen en vrouwen niet meer gemengd op de tribune zitten en moet mijn vriendin in een Burka naar het stadion, als ze nog de deur uit mag komen. Nee, had volkert van der G. het maar niet gedaan, dan was met fortijn als premier nooit die hobbygeitenfokker ons het leven zo zuur gemaakt, laat hem liever iets doen aan al die verslaafde die elke keer mijn auto open breken!!!!!!!!!!!! Ga alsjeblieft lekker terug naar Amsterdam, ga daar maar lekkker de populaire jongen uithangen, je mag nog niet in de schaduw staan van onze Ivo.....Jallah Wat ben jij een kansloze loser zeg. |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 11:09 schreef detrapstaandervanvak het volgende:Heeft Abu(schapie schapie)taleb een hekel aan rotterdam en aan het voetbal? Waar is deze man mee bezig?Deze Berber is tamelijk op hol geslagen, ik denk dat hij van zijn vader niet op voetbal mocht of hij is in de klas een keer met schoolvoetbal voor zijn poten getrapt(niet hard genoeg natuurlijk)Nee, eerst het voetbal dan de rest.....Straks mogen mannen en vrouwen niet meer gemengd op de tribune zitten en moet mijn vriendin in een Burka naar het stadion, als ze nog de deur uit mag komen. Nee, had volkert van der G. het maar niet gedaan, dan was met fortijn als premier nooit die hobbygeitenfokker ons het leven zo zuur gemaakt, laat hem liever iets doen aan al die verslaafde die elke keer mijn auto open breken!!!!!!!!!!!! Ga alsjeblieft lekker terug naar Amsterdam, ga daar maar lekkker de populaire jongen uithangen, je mag nog niet in de schaduw staan van onze Ivo.....Jallah Ik geloof niet dat Pim op figuren als jij zat te wachten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Pim is dood. En zijn gedachtengoed ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Omdat hij eerlijk voor zijn mening uit komt? Hij heeft groot gelijk!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote: wat hij zegt heeft niets met eerlijkheid te maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nee, omdat het in mijn ogen een rascist is. Gelukkig is hij niet t prototype Feyenoord supporter anders wilde ik er niet meer mee geassocieerd worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Er zitten inderdaad wel wat benamingen in die niet hadden gehoeven. maar de kern van het verhaal moet ik hem gewoon gelijk in geven! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 11:36 schreef Stylzz het volgende:[..] nee, omdat het in mijn ogen een rascist is. Gelukkig is hij niet t prototype Feyenoord supporter anders wilde ik er niet meer mee geassocieerd worden. Ben geen racist heb een hekel aan de burgemeester met zijn rare plannen..Maar deze kerel deugt gewoon niet en ik geef mijn mening, hoe ik er over denk, moest Pim niet, stem al jaren S.P., en verder beledig ik toch geen etnische groepen? Maar ik vind dat de burgemeester gewoon niet deugt!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
als pim nu geleefd had, had ie met aboutaleb in bed gelegen, was namelijk precies zijn doelgroep. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Daar is niets mis mee. Aboutaleb was dan alleen geen burgemeester geweest! |
|
|
|
|
FR Hansweert
|
|
|
Liever duizend neuzen voor anderhalf uur. dan 1 in het gemeentelijk bestuur.
lijkt me ook wel een mooi spandoek |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 12:53 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Ben geen racist heb een hekel aan de burgemeester met zijn rare plannen..Maar deze kerel deugt gewoon niet en ik geef mijn mening, hoe ik er over denk, moest Pim niet, stem al jaren S.P., en verder beledig ik toch geen etnische groepen? Maar ik vind dat de burgemeester gewoon niet deugt!!!!!!!!!!!!!!!!! als jij al jaren sp stemt ga je niet afgeven op wie dan ook,nee kerel dan zoek je het gesprek en toon je respect voor iemand die anders denkt of doet, |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 14:21 schreef bram het volgende:[..] als jij al jaren sp stemt ga je niet afgeven op wie dan ook,nee kerel dan zoek je het gesprek en toon je respect voor iemand die anders denkt of doet, Op voetbal gebied slaat auboutaleb de plank volledig mis. Dus op het vlak voetbal heb ik geen respect voor de burgermeester van rotterdam. |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote:Op donderdag 19 november 2009 - 14:13 schreef FR Hansweert het volgende:Liever duizend neuzen voor anderhalf uur. dan 1 in het gemeentelijk bestuur. lijkt me ook wel een mooi spandoek Super!!!!! Bij deze heb je al gewonnen!!!! Whahahahahhaaa!!!
|
|
|
|
FR Hansweert
|
|
|
en nu nog een mooie kreet om erbij te zingen wie zet hem in?? |
|
|
|