BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zal de klassieker eind januari rustig verlopen???

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 08:53   quote  deeplink  
Ik denk het niet. Ik denk dat we ons zwarte schaap al gevonden hebben. Geen spreekkoren???? Ik denk dat vriend Aboutaleb zijn hart kan vast houden. Zou hij dan ook een verbod op burgemeesters in de Kuip instellen? (in ieder geval tot einde van zijn ambtstermijn)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 november 2009 - 09:14   quote  deeplink  
het is natuurlijk wel de uitgelezen kans om een ludieke actie te houden.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 09:53   quote  deeplink  
Ik vind dat we er zeker iets mee moeten doen!!! Spandoek met tekst "GEEN UITSUPPORTERS = OOK GEEN ABOUTALEB!!" misschien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Feyenoord till i die --
Rovert
 Rovert - donderdag 19 november 2009 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 09:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat we er zeker iets mee moeten doen!!! Spandoek met tekst "GEEN UITSUPPORTERS = OOK GEEN ABOUTALEB!!" misschien.
denk je dat aboutaleb dan huilend op zijn keukenvloer gaat liggen balen?
Rovert
 Rovert - donderdag 19 november 2009 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 09:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat we er zeker iets mee moeten doen!!! Spandoek met tekst "GEEN UITSUPPORTERS = OOK GEEN ABOUTALEB!!" misschien.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Rovert --
ovi
 ovi - donderdag 19 november 2009 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 09:53 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Ik vind dat we er zeker iets mee moeten doen!!! Spandoek met tekst "GEEN UITSUPPORTERS = OOK GEEN ABOUTALEB!!" misschien.
Een paar mooie spreekkoren erbij zou ook niet gek zijn
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 10:18 schreef Rovert het volgende:

[..]

denk je dat aboutaleb dan huilend op zijn keukenvloer gaat liggen balen?
Dat is ook alleen maar een opwarmertje!! Moeten nog een paar goede harde spreekkoren verzinnen.
MrChriz
 MrChriz - donderdag 19 november 2009 - 10:58   quote  deeplink  
Eerlijk is eerlijk: ik vind het gezelliger als er n paar neuzen in dat uitvak zijn om op te fitten :p
Maar Aboutaleb te pakken nemen is niet verkeerd nee!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door MrChriz --
MrChriz
 MrChriz - donderdag 19 november 2009 - 10:59   quote  deeplink  
Ludiek is wel als iedereen die kaarten koopt voor het uitvak een heksenneus opzet :)
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 november 2009 - 11:00   quote  deeplink  
ik verwacht niet dat het legioen veel verder komt dan het gebruikelijke springende hamas geneuzel
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 november 2009 - 11:06   quote  deeplink  
Wellicht is het een idee om het eerste kwartier helemaal stil te zijn.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 19 november 2009 - 11:13   quote  deeplink  
Lekker met zijn alle op Abu schapie schapie Taleb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 11:30   quote  deeplink  
Spreekkoren :
Aboutaleb je moeder/vrouw/dochter heeft een snor!!! Aboutaleb is een jodenvriend!!! We willen Aboutaleb in Marokko!!! Rot op en neem je rotzooi mee!!! Achmed, Achmed - Achmed, Achmed - Achmed, Achmed rot maar lekker op!!!!! Pim is de man van Rotterdam!!!

Spandoeken : Met Aboutaleb geen beleving!!, Met Achmed geen pret!!, Aboutaleb = neus = 5 jaar niet welkom!!!! Liever met uitsupporters en zonder Aboutaleb!!! Geen Aboutaleb is goud!! Aboutaleb is een varken!!
Rovert
 Rovert - donderdag 19 november 2009 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 11:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Spreekkoren :
Aboutaleb je moeder/vrouw/dochter heeft een snor!!! Aboutaleb is een jodenvriend!!! We willen Aboutaleb in Marokko!!! Rot op en neem je rotzooi mee!!! Achmed, Achmed - Achmed, Achmed - Achmed, Achmed rot maar lekker op!!!!! Pim is de man van Rotterdam!!!

Spandoeken : Met Aboutaleb geen beleving!!, Met Achmed geen pret!!, Aboutaleb = neus = 5 jaar niet welkom!!!! Liever met uitsupporters en zonder Aboutaleb!!! Geen Aboutaleb is goud!! Aboutaleb is een varken!!
kom op je kunt beter dan dit, kom met wat origineels, ik weet zeker dat je dat kan
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 november 2009 - 11:34   quote  deeplink  
Kunnen we de afkomst van deze man buiten beschouwing laten?

Kansloos gedrag zeg.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 11:40   quote  deeplink  
Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. En zijn afkomst hou ik niet buiten beschouwing. Als voetbalsupporter word je ook in een vakje gedrukt. Op het snor verhaal na heb ik overigens niets verkeerds geschreven!! Er zit voor de rest geen belediging naar zijn geloof of afkomst bij!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 november 2009 - 11:52   quote  deeplink  
Je bent behoorlijk gedaald in mn achting. jammer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 11:53   quote  deeplink  
Wat is er mis behalve dat snorverhaal dan? Ik beledig hem persoonlijk en niet zijn afkomst of geloof!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 november 2009 - 11:54   quote  deeplink  
Je geeft net aan dat je zn afkomst niet buiten beschouwing laat?
Dat vind ik jammer.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 12:20   quote  deeplink  
We willen Aboutaleb in Marokko bijvoorbeeld! Ik laat zijn afkomst niet buiten beschouwing maar discrimineer er ook niet mee. Dus is er niets verkeerds mee.
bram
 bram - donderdag 19 november 2009 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 12:20 schreef Feyenoord till i die het volgende:
We willen Aboutaleb in Marokko bijvoorbeeld! Ik laat zijn afkomst niet buiten beschouwing maar discrimineer er ook niet mee. Dus is er niets verkeerds mee.
we zullen,hoe moeilijk ook,er aan moeten wennen dat mensen van andere religie en of afkomst voor aanstaande funtie,s krijgen,dat dit frictie geeft is een gevolg van de diverse stromingen die er in dit land zijn.ik wil pleiten voor verdraagzaamheid en tolerantie,denk dat we er met zijn allen nog best iets van kunnen maken.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 19 november 2009 - 12:55   quote  deeplink  
Ben het eens met Feyenoord till i die!!!!!!!!!
hotjumper
 hotjumper - donderdag 19 november 2009 - 13:07   quote  deeplink  
Alsof in het jaar voor Aboutaleb de sfeer zo goed was in de Kuip.
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 13:24   quote  deeplink  
nee maar het word ons nu ook wel erg lastig gemaakt!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 12:36 schreef bram het volgende:

[..]

we zullen,hoe moeilijk ook,er aan moeten wennen dat mensen van andere religie en of afkomst voor aanstaande funtie,s krijgen,dat dit frictie geeft is een gevolg van de diverse stromingen die er in dit land zijn.ik wil pleiten voor verdraagzaamheid en tolerantie,denk dat we er met zijn allen nog best iets van kunnen maken.
er was eens de sprookjesboom!!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 november 2009 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 13:24 schreef Feyenoord till i die het volgende:

[..]

er was eens de sprookjesboom!!
de kauwgomballen boom ken ik wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Stylzz --
bram
 bram - donderdag 19 november 2009 - 13:34   quote  deeplink  
je kunt je afzetten tegen alles waar je het niet mee eens bent,je kunt ook trachten door je positief op te stellen en mensen te accepteren die anders zijn dan jij
Stylzz
 Stylzz - donderdag 19 november 2009 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 13:34 schreef bram het volgende:
je kunt je afzetten tegen alles waar je het niet mee eens bent,je kunt ook trachten door je positief op te stellen en mensen te accepteren die anders zijn dan jij
Dat vereist enige beschaving en dat is sommigen vreemd.
bram
 bram - donderdag 19 november 2009 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 13:46 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Dat vereist enige beschaving en dat is sommigen vreemd.
vandaar zo weinig reactie
Milo
 Milo - donderdag 19 november 2009 - 14:13   quote  deeplink  
Toen ik hoorde dat aboutaleb burgermeester werd van rotterdam, was mijn eerste gedachten, hoe kunnen zij dat nou doen.
Ik kom niet rotterdam, maar zelfs ik word moe van die aboutaleb.
Als ik iets over hem hoor is het altijd iets negatiefs.
ovi
 ovi - donderdag 19 november 2009 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 14:13 schreef Milo het volgende:
Toen ik hoorde dat aboutaleb burgermeester werd van rotterdam, was mijn eerste gedachten, hoe kunnen zij dat nou doen.
Ik kom niet rotterdam, maar zelfs ik word moe van die aboutaleb.
Als ik iets over hem hoor is het altijd iets negatiefs.
Hoe hebben ze hem ooit burgermeester kunnen laten worden van Rotterdam.
Geef mij Ivo maar ,als Aboutaleb begint te brabelen schiet direct in de lach,de man straald niks uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door ovi --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 13:34 schreef bram het volgende:
je kunt je afzetten tegen alles waar je het niet mee eens bent,je kunt ook trachten door je positief op te stellen en mensen te accepteren die anders zijn dan jij
Net als die dodo's in Den Haag die nu aan de macht zijn!!! Laat me niet lachen. Het is juist tijd dat we niet meer alles accepteren!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 19 november 2009 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 13:34 schreef bram het volgende:
je kunt je afzetten tegen alles waar je het niet mee eens bent,je kunt ook trachten door je positief op te stellen en mensen te accepteren die anders zijn dan jij
Ja dat proberen we abutaleb al de hele tijd te vertellen!!!!!!!!!!!!
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 14:50   quote  deeplink  
Dat is inderdaad een goeie!!
ovi
 ovi - donderdag 19 november 2009 - 15:13   quote  deeplink  
Word tijd dat we aan burgermeester verkiezingen gaan doen,dan had deze man onze stad nooit ingekomen.
bram
 bram - donderdag 19 november 2009 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 15:13 schreef ovi het volgende:
Word tijd dat we aan burgermeester verkiezingen gaan doen,dan had deze man onze stad nooit ingekomen.
eens,goed opgemerkt
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 15:13 schreef ovi het volgende:
Word tijd dat we aan burgermeester verkiezingen gaan doen,dan had deze man onze stad nooit ingekomen.
100% eens!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 19 november 2009 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 11:30 schreef Feyenoord till i die het volgende:
Spreekkoren :
Aboutaleb je moeder/vrouw/dochter heeft een snor!!! Aboutaleb is een jodenvriend!!! We willen Aboutaleb in Marokko!!! Rot op en neem je rotzooi mee!!! Achmed, Achmed - Achmed, Achmed - Achmed, Achmed rot maar lekker op!!!!! Pim is de man van Rotterdam!!!

Spandoeken : Met Aboutaleb geen beleving!!, Met Achmed geen pret!!, Aboutaleb = neus = 5 jaar niet welkom!!!! Liever met uitsupporters en zonder Aboutaleb!!! Geen Aboutaleb is goud!! Aboutaleb is een varken!!
Niks over Achmed!
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 19 november 2009 - 16:30   quote  deeplink  
Tja, ik blijf erbij dat het allemaal onzin is. Die vent heeft toch nog niets verkeerd gedaan? Natuurlijk vinden wij het erg als Feyenoord dat dat uitverbod geld, maar Cohen heeft daar ook wel een zegje in gehad hoor! Bovendien zou ik als neutraal mens ook wel willen bezuinigen op stewards en al die rotzooi.

Van Opstelten met zijn gebrabbel en zijn eu................... krijg ik ook geen stijve piemel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door FeyenoordRandwijk --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 16:27 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:

[..]

Niks over Achmed!
Waarom dat niet? Omdat jij je eigen dan aangesproken voelt? Zeg dat hij zijn naam veranderd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door Feyenoord till i die --
FeyenoordRandwijk
 FeyenoordRandwijk - donderdag 19 november 2009 - 16:33   quote  deeplink  
hahaha ik heet zelf achmed, je hoeft niet altijd serieus te reagerenXD
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - donderdag 19 november 2009 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 13:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

de kauwgomballen boom ken ik wel.
Geen kleine kinderen zeker??? Is een regelrechte kijkcijferhit bij de 2 to 8 jarigen!!! is een boom die verteld over de gebeurtenissen in het sprookjesbos als de efteling dicht is!
MMM
 MMM - donderdag 19 november 2009 - 18:02   quote  deeplink  
Hee aboutaleb, vieze vuile.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 november 2009 door MMM --
Milo
 Milo - donderdag 19 november 2009 - 18:05   quote  deeplink  
jood?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 19 november 2009 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 16:30 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Tja, ik blijf erbij dat het allemaal onzin is. Die vent heeft toch nog niets verkeerd gedaan? Natuurlijk vinden wij het erg als Feyenoord dat dat uitverbod geld, maar Cohen heeft daar ook wel een zegje in gehad hoor! Bovendien zou ik als neutraal mens ook wel willen bezuinigen op stewards en al die rotzooi.

Van Opstelten met zijn gebrabbel en zijn eu................... krijg ik ook geen stijve piemel
Nee, maar hij kwam wel naar thuiswedstrijden, hij is een echte!!!!!!!!!!!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 19 november 2009 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 10:59 schreef MrChriz het volgende:
Ludiek is wel als iedereen die kaarten koopt voor het uitvak een heksenneus opzet :)
Moeten ze ook een kwartier voor tijd het vak al uit, en niet ouder zijn dan 16 jaar(vakje 410) Dus de sesamstraathoolies?
craven
 craven - donderdag 19 november 2009 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 16:30 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:
Tja, ik blijf erbij dat het allemaal onzin is. Die vent heeft toch nog niets verkeerd gedaan? Natuurlijk vinden wij het erg als Feyenoord dat dat uitverbod geld, maar Cohen heeft daar ook wel een zegje in gehad hoor! Bovendien zou ik als neutraal mens ook wel willen bezuinigen op stewards en al die rotzooi.

Van Opstelten met zijn gebrabbel en zijn eu................... krijg ik ook geen stijve piemel
hoop niet dat je zo wie zo een stijve krijgt van een man???!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 19 november 2009 - 20:51   quote  deeplink  
dat moeten we niet hebben natuurlijk..........
craven
 craven - donderdag 19 november 2009 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 november 2009 - 20:51 schreef Jappie_FEY het volgende:
dat moeten we niet hebben natuurlijk..........
wij i.i.g. niet hahaha
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - donderdag 19 november 2009 - 21:01   quote  deeplink  
hehehehe

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3169
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Zal de klassieker eind januari rustig verlopen???









0.0125188