|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mocsimeti Roti Bakeljauw.. Alle pasta`s Vis van tongfilet tot haring ,mosselen... Van bal gehakt tot T bonesteak.. Van Spruiten tot witlof... Alleen doperwten en tuinbonen moeten verboden worden...... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
KEBAB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: met of zonder kaas?????? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
als er maar geen varkensvlees inzit...................XD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van de zomer een bij Griekse kennisen een BBQ gehad.... Gegrilde varkenvlees je vreet je vingers erbij op...... Maar uhhhhh je bent toch geen moslim Achie?? Niet dat het mij iets zou uit maken,maar ik neem aan dat je dus gewoon knorretje mag eten??? |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Nee, kon de kleedjes niet ophoesten. Naar kringloop gegaan. Alleen in wit-rood-wit formaat!
Krijg lkkr de pleuris! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 november 2009 - 21:55 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Nee, kon de kleedjes niet ophoesten. Naar kringloop gegaan. Alleen in wit-rood-wit formaat! Krijg lkkr de pleuris! HARAM vs HELAL |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 november 2009 - 21:18 schreef Nop het volgende:[..] ik eet dus alleen wat ik lekker vindt ;), kinderen en vrouw eten vaak prakje dat krijg ik niet meer door mijn keel! en wat jij niet meer lust eten je vrouw en kinderen de volgende dag in een prakje? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Rovert
|
|
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
genoeg nummers op de kaart dacht ik zo |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: met lijst of bami? sambal bij? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
hmmmmm lijst en sambal, kloepoek bij?? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nog naar de kringloop geweest...... Of nog steeds stoffige wit-rood-wit formaat... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: mwoah mwoah, viel mee. Ik had gehoopt op een groot Feyenoord-logo in het kleed, maar nee hoor ze hadden alleen Israël! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 21:03 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] mwoah mwoah, viel mee. Ik had gehoopt op een groot Feyenoord-logo in het kleed, maar nee hoor ze hadden alleen Israël! En in de fik gestoken zo vlak voor kerst...?? :) |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote: Nee, was net te laat om in Rotterdam te protesteren tegen de Joden, en hoorde dat in Amsterdam de laatste demonstratie was......................................... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja maar dan kon je toch gewoon in Den Haag KEBAB eten ...... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Kom niet meer in die pleurisstad, sinds de Partij van de dieren geen bont meer draagt |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
en dat voor een dierenbont................................................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze vreten zich anders wel vol aan KEBAB/HARAM... Schoften zijn het vraag maar aan Pim.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Staat dat in dat boek? de dag van Pim en geld ofso............................
En met hun leren schoenen! De partijleidster is zelfs met een jager getrouwd! :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 21:21 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Staat dat in dat boek? de dag van Pim en geld ofso............................ En met hun leren schoenen! De partijleidster is zelfs met een jager getrouwd! :) Ja een pelsjager.. En heeft 4 jaar gezeten wegens aanranding van 2 Geiten.. Het is een schande... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja een pelsjager.. En heeft 4 jaar gezeten wegens aanranding van 2 Geiten.. Het is een schande... Dat zal verdomd zuur melkje zijn geweest! Normaal krijg je te horen dat de geit ´nee´ had kunnen zeggen, maar Kevin Blom zal wel rechter zijn geweest............................ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 21:26 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:[..] Dat zal verdomd zuur melkje zijn geweest! Normaal krijg je te horen dat de geit ´nee´ had kunnen zeggen, maar Kevin Blom zal wel rechter zijn geweest............................ hahahaha Maar 1 van de Geiten heeft nog een hogerberoep lopen... Waarschijnlijk wordt de zaak geseponeerd door herr Kesler... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Het hele management van Tele2 was ook aanwezig hoorde ik............. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt + wilfred Genee met kapper en schoenenpoester... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahaha, was met vriend Pellé? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar het was niet goed wat Pellè deed natuurlijk??? De snor van Derksen als deurmat gebruiken.... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 21:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar het was niet goed wat Pellè deed natuurlijk??? De snor van Derksen als deurmat gebruiken.... Klopt, had iets meer Italiaans design in gedachten....... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat dacht ik al.. Omdat Kraaij junior het ook probeerde... Helaas zat hij tot aan zijn wreef in de oor van Derksen... Schieten was nooit zijn sterkste punt. Schopen wel.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hehe, na de wedstrijd deed ie nog effe voor hoe die t had gedaan...................................................
mits JOhan als doelpaal ging staan natuurlijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 21:47 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:hehe, na de wedstrijd deed ie nog effe voor hoe die t had gedaan................................................... mits JOhan als doelpaal ging staan natuurlijk Tja ik ben fan van Rene v/d Gijp maar hij zit in de uitzending zoveel aan Hans dat ik vermoed dat ze binnenkort volgens mij gaan samen wonen.. |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
hahahaha nog meer alimentatie voor Hans!
Hans moet er gewoon uit! UIT! UIT!
René samen met Sjaak Polak en Eric Cantona eigen TV show? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 21:52 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:hahahaha nog meer alimentatie voor Hans! Hans moet er gewoon uit! UIT! UIT! René samen met Sjaak Polak en Eric Cantona eigen TV show? hahaha cantona wat een verschijning ben benieuwd naar zijn film... |
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk
|
|
|
Cantona: ´Domenech is de domste trainer in Frankrijk sinds Lodewijk XVI´
Eric Cantona was in zijn actieve loopbaan al een excentriek figuur, maar neemt ook heden ten dage geen blad voor zijn mond. De voormalig speler van onder Manchester United heeft vrijdag geen spaan heel gelaten van de Franse bondscoach Raymond Domenech.
Twee dagen nadat Frankrijk zich ternauwernood, vooral dankzij een handsbal van Thierry Henry, voor het WK plaatste, gaf de voormalig international zijn ongezouten mening over de keuzeheer. ''Hij is de domste trainer in het Franse voetbal sinds Lodewijk XVI'', stelde de ex-aanvaller in aanloop naar een beachvolleybaltoernooi in Marseille.
''Als ik het voor het zeggen had, dan zette ik Laurent Blanc aan het hoofd van het Franse elftal'', zei Cantona. ''Hij gaat verder in de Champions League met Girondins Bordeaux, wint met die club de titel en wordt met Frankrijk wereldkampioen. Maar goed, dit is slechts mijn advies."
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 november 2009 - 22:06 schreef FeyenoordRandwijk het volgende:Cantona: ´Domenech is de domste trainer in Frankrijk sinds Lodewijk XVI´ Eric Cantona was in zijn actieve loopbaan al een excentriek figuur, maar neemt ook heden ten dage geen blad voor zijn mond. De voormalig speler van onder Manchester United heeft vrijdag geen spaan heel gelaten van de Franse bondscoach Raymond Domenech. Twee dagen nadat Frankrijk zich ternauwernood, vooral dankzij een handsbal van Thierry Henry, voor het WK plaatste, gaf de voormalig international zijn ongezouten mening over de keuzeheer. ''Hij is de domste trainer in het Franse voetbal sinds Lodewijk XVI'', stelde de ex-aanvaller in aanloop naar een beachvolleybaltoernooi in Marseille. ''Als ik het voor het zeggen had, dan zette ik Laurent Blanc aan het hoofd van het Franse elftal'', zei Cantona. ''Hij gaat verder in de Champions League met Girondins Bordeaux, wint met die club de titel en wordt met Frankrijk wereldkampioen. Maar goed, dit is slechts mijn advies." [ afbeelding ] Hij heeft gelijk.... Wereld persoon die Cantona. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FeyenoordRandwijk